Hoezo?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef Adelante het volgende:
Die Rutger is niet helemaal goed toch?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef appelen het volgende:
serieus, ik vind bananen niet echt lekker hoor
Ik vind appels ook lekkerder, maar bananen zijn coolerquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik serieus wel. Of gebakken banaan, ook lekker
klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind appels ook lekkerder, maar bananen zijn cooler
iddquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
Beetje matig kwisje wel eigenlijk. Maar we waren weer een poosje onder de pannen.
Zou zo op SBS uitgezonden kunnen worden, inclusief meerdere steeds slechter wordende aftrekselsquote:
de nationale campingshow lijkt me best een topshowquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zou zo op SBS uitgezonden kunnen worden, inclusief meerdere steeds slechter wordende aftreksels
Nouja spannend is het niet, want de Berckt komt soberso op 1quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef appelen het volgende:
[..]
de nationale campingshow lijkt me best een topshow
red mijn campingquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja spannend is het niet, want de Berckt komt soberso op 1
De grote Nederlandse pauperdorpen show lijkt mij dan wel weer een mooi concept.
Nouja, vakantieparken enzo mogen ook.quote:
met nigel?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja, vakantieparken enzo mogen ook.
Btw, ik vind dat er een nieuw seizoen Burenruzie moet komen, maar dan zoals in Kerkrade. Niet die huidige troep
En met de deure schuiveh.quote:
Ik ben de test nu aan het makenquote:
Aan de vragen te zien blij dat ik niet gekeken hebquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb het nieteens bijgehouden, gewoon hier wat gepost
Moah, ik moet eerlijk zeggen dat dit de 1e keer in lange tijd was dat ik Paul de Leeuw niet vervelend vond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Aan de vragen te zien blij dat ik niet gekeken heb
Met paul de leeuw?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, ik moet eerlijk zeggen dat dit de 1e keer in lange tijd was dat ik Paul de Leeuw niet vervelend vond.
Exact mijn gedachte, maar vandaag viel het dus echt mee!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Met paul de leeuw?Die fusie moet er niet voor zorgen dat hij bnnprogrammas overneemt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |