Gelukkig niet. Anders krijgt ie klappen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nais. Houdt je kind je niet meer wakker?
Wow, just wowquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.De score staat nu op 70. Een score waar Gramulanion alleen maar van kan dromen.
Je UI is wel met zorg uitgekozen moet ik zeggen. Met valentijnsdag voor de deur, kan jij niet meer stuk bij je mede fokkersquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou jullie afmaken, maar een Lumia (gedateerd nog ook) weerhoudt mij hiervan
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=952quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet te doen alsof. Ik dacht dat zij zo'n tot activiste bekeerde soapie was ofzo.
107quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.De score staat nu op 70. Een score waar Gramulanion alleen maar van kan dromen.
Gevist bij een zekere user maar zelf een subtiele vraag om een knuffel werd bruut aan de kant geschoven. Helaas niet dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je UI is wel met zorg uitgekozen moet ik zeggen. Met valentijnsdag voor de deur, kan jij niet meer stuk bij je mede fokkers
Hoop je nog op een roos van een speciaal iemand?
Ik denk dat ik hem wel wat ga versturen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je UI is wel met zorg uitgekozen moet ik zeggen. Met valentijnsdag voor de deur, kan jij niet meer stuk bij je mede fokkers
Hoop je nog op een roos van een speciaal iemand?
ok doei.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga wel zo voetballen.
VI HOO-LI-GANS!!!!!quote:
Dat kan ik best een aantal keren scanderen inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
GGMM bedoel je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang jij deze usericon hebt, neem ik dit soort opmerkingen niet serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Had niet gedacht dat jij het valentijntype was Johannesquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel wat ga versturen.
Jammer, nu is de verrassing er af.
Voor Littlerabbit ga ik door het vuur.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat jij het valentijntype was Johannes
Dan is het meer verassen toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor Littlerabbit ga ik door het vuur.
oleee oleee oleee Heeruuveen!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
Oleee oleee oleee cambuur leeuwarduuh
even normaal doen begrepenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
munt in een andere kleur is inderdaad minder
chrisje mag zijn ballen altijd tussen mijn benen plantenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
kan die UI van je even niet meer zien
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
chrisje mag zijn ballen altijd tussen mijn benen planten
daquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
bill clinton had sex with elizabeth hurley..
Lucky SOB
Milf Hurleyquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
bill clinton had sex with elizabeth hurley..
Lucky SOB
Rookte je dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:36 schreef Saind het volgende:
jongens ik ben sinds zaterdag weer gestopt met roken. Heb nu een paar biertjes op en ben echt bereid dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen om een peuk te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |