Gelukkig niet. Anders krijgt ie klappen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nais. Houdt je kind je niet meer wakker?
Wow, just wowquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.De score staat nu op 70. Een score waar Gramulanion alleen maar van kan dromen.
Je UI is wel met zorg uitgekozen moet ik zeggen. Met valentijnsdag voor de deur, kan jij niet meer stuk bij je mede fokkersquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou jullie afmaken, maar een Lumia (gedateerd nog ook) weerhoudt mij hiervan
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=952quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet te doen alsof. Ik dacht dat zij zo'n tot activiste bekeerde soapie was ofzo.
107quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.De score staat nu op 70. Een score waar Gramulanion alleen maar van kan dromen.
Gevist bij een zekere user maar zelf een subtiele vraag om een knuffel werd bruut aan de kant geschoven. Helaas niet dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je UI is wel met zorg uitgekozen moet ik zeggen. Met valentijnsdag voor de deur, kan jij niet meer stuk bij je mede fokkers
Hoop je nog op een roos van een speciaal iemand?
Ik denk dat ik hem wel wat ga versturen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je UI is wel met zorg uitgekozen moet ik zeggen. Met valentijnsdag voor de deur, kan jij niet meer stuk bij je mede fokkers
Hoop je nog op een roos van een speciaal iemand?
ok doei.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga wel zo voetballen.
VI HOO-LI-GANS!!!!!quote:
Dat kan ik best een aantal keren scanderen inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
GGMM bedoel je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang jij deze usericon hebt, neem ik dit soort opmerkingen niet serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |