Zolang jij deze usericon hebt, neem ik dit soort opmerkingen niet serieus.quote:
Nopequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:41 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
Knut, hier al eens geweest?
Ik kan lang niet alle foto's die jullie posten zien he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die foto's van haar tieten die in dit topic te zien zijn geweest lieten geen belletje rinkelen?
Of die foto van haar in latex met Hugo Borst en Koert Westerman?
Ancilla heeft mij één van de 3 bans aangenaaid. Beetje nakend poserenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan lang niet alle foto's die jullie posten zien he.![]()
Puush is hier bijvoorbeeld geblokkeerd.
Geen idee of ik die heb gezien. Ik vind haar niet meer op de foto's lijken...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ancilla heeft mij één van de 3 bans aangenaaid. Beetje nakend poseren
Achja, als je dan toch genaaid wordt dan maar door Ancilla.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ancilla heeft mij één van de 3 bans aangenaaid. Beetje nakend poseren
ze tweet wel eens leuke dingetjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe van Ancilla te worden. Al is ze een leuk uithangbord.
Ik hoop dat ie kapot gaatquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met m'n nieuwe beeldscherm.
Ook goed hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor. Beetje gaar. Zo lekker voetballen
En jij?
Dank daarvoor. Hoe is het met de ontwikkelingen in je flappy bird avontuur?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Onlogisch.
Wat leuk dat je er bent.
Nais. Houdt je kind je niet meer wakker?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook goed hoorLekker languit op de bang in een goede fuck-all-modus
Erg goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank daarvoor. Hoe is het met de ontwikkelingen in je flappy bird avontuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |