Waarom haal je Inso eruit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt ik heb er best lang over nagedacht.
Adames is 1 van de weinige waar ik geen beeld van kan vormen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef TwenteFC het volgende:
Adames kijkt altijd een beetje in dezelfde topics als ik, staat dan ook altijd al een reactie van hem tussen voordat ik überhaupt kan posten.
Ja hij is een maand weg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso post hier niet meer volgens mij?
er zijn van die uren dat ik me een beetje verveel, gelukkig kan ik zo weer gaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef TwenteFC het volgende:
Adames kijkt altijd een beetje in dezelfde topics als ik, staat dan ook altijd al een reactie van hem tussen voordat ik überhaupt kan posten.
ben niet zo dikquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames is 1 van de weinige waar ik geen beeld van kan vormen.
Al denk ik dat hij een soort Joop Braakhekke is.
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
'Pellè wil in de zomer weg, zestal volgt'
Blijft weinig over zo
jijquote:
Klopt. Ik hoop hem dan ook spoedig een Bros te voerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames is 1 van de weinige waar ik geen beeld van kan vormen.
Al denk ik dat hij een soort Joop Braakhekke is.
feederquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop hem dan ook spoedig een Bros te voeren
Knut, Behemoth staat op #24 met hun nieuwste album in Japan. Doen ze toch beter dan Nederland, al bieden te weinig nummers echt diepgang om het een directe topper te maken.quote:
beetje late reactie, maar waarom was dat te veel gekut? draait de rest nog xp dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Windows 8 computer die niet in het netwerk zit omdat het teveel gekut was om toe te voegen, normaal gesproken heb je gelijk ja.
Onze roaming profile is 2 aparte mapjes op het bureaublad voor ieder een![]()
Het Fuji rock festival lijkt me wel wat. Ik krijg er een beetje woodstockgevoel bij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut, Behemoth staat op #24 met hun nieuwste album in Japan. Doen ze toch beter dan Nederland, al bieden te weinig nummers echt diepgang om het een directe topper te maken.
De server draait volgens mij(!) op 2003 nog. Heb mijn collega gevraagd waarom hij niet in het domein hing en hij zei dat het veel gekut was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje late reactie, maar waarom was dat te veel gekut? draait de rest nog xp dan?
Je doet net of dat iets positiefs is. De dag dat ik een hippie word genoemd is de dag dat ik toch maar weer eens richting kapper ga.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het Fuji rock festival lijkt me wel wat. Ik krijg er een beetje woodstockgevoel bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
boeit niet, 2003 kan dat prima aan. Domain Functional level zie je zelfs nog wel vaak op 2003 staan. Maar als vista en/of 7 werkt, dan is windows 8 normaal geen probleem, die hebben dezelfde mappen en profielstructuur. De lambal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De server draait volgens mij(!) op 2003 nog. Heb mijn collega gevraagd waarom hij niet in het domein hing en hij zei dat het veel gekut was.
Nouja, systeembeheer staat niet in mijn contract dus vond het wel best, niet echt uitgezocht of verder naar gevraagd.
Ik had best naar woodstock gewild.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet net of dat iets positiefs is. De dag dat ik een hippie word genoemd is de dag dat ik toch maar weer eens richting kapper ga.
per se via internet? 3 DVD's branden en per post sturen is sneller en makkelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens hoe ga ik 14 gig verplaatsen van een computer naar de andere via internet.
De computers staan naast elkaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
per se via internet? 3 DVD's branden en per post sturen is sneller en makkelijk.
Anders zit je aan meerdere zipjes en dat met wetransfer versturen. Weet niet wat je upload is en hoe veel tijd je hebt.
Ik zou het echt niet weten, zit niet echt in het systeembeheer maar ik geloof jequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
boeit niet, 2003 kan dat prima aan. Domain Functional level zie je zelfs nog wel vaak op 2003 staan. Maar als vista en/of 7 werkt, dan is windows 8 normaal geen probleem, die hebben dezelfde mappen en profielstructuur. De lambal.
Op dezelfde schijf een map aanmaken, deze delen en daarin de bestanden zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De computers staan naast elkaar![]()
Misschien moet ik het dan even op een sd kaartje zetten.
oh zo, zo'n klein bedrijfje waarin 1 iemand heeft gezegd dat hij wel iets ervanaf weet en dan af en toe die dingen maakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, zit niet echt in het systeembeheer maar ik geloof je![]()
Voor mijn collega is het ook maar een 'vervelend klusje' dat hij er bij moet doen, dus snap wel dat hij geen zin heeft in dat gezeik met servers.
Weer lekker op tijd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De nasi heeft gesmaakt.
#eensdrachtmaaktmacht
twitter:ncilla twitterde op woensdag 05-02-2014 om 17:22:21*Verdacht* van bijstandsfraude? Dan krijg je in #Nijmegen een camera op je voordeur gericht.. http://t.co/pUek5yOETq via @rop_g | #privacy reageer retweet
#fuckhetsysteemtwitter:Bubbelonia twitterde op woensdag 05-02-2014 om 17:27:30@ncilla Maar heb je BEWEZEN voor kapitalen gefraudeerd (door zeg, bijv de Libor-voet te manipuleren), dan krijg je 9 ton bonus mee. reageer retweet
Ik ben ook aan t koken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De nasi heeft gesmaakt.
#eensdrachtmaaktmacht
Ik begin een beetje moe van Ancilla te worden. Al is ze een leuk uithangbord.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:30 schreef Typisch het volgende:
twitter:ncilla twitterde op woensdag 05-02-2014 om 17:22:21*Verdacht* van bijstandsfraude? Dan krijg je in #Nijmegen een camera op je voordeur gericht.. http://t.co/pUek5yOETq via @rop_g | #privacy reageer retweet
#fuckhetsysteemtwitter:Bubbelonia twitterde op woensdag 05-02-2014 om 17:27:30@ncilla Maar heb je BEWEZEN voor kapitalen gefraudeerd (door zeg, bijv de Libor-voet te manipuleren), dan krijg je 9 ton bonus mee. reageer retweet
blijven aparte typetjes, niet alleen zij, maar ook die geraldine kemper en die zimra.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe van Ancilla te worden. Al is ze een leuk uithangbord.
Ja het is meer van, "als je kan programmeren dan weet je ook wel hoe servers werken dus doe jij het maar"quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
oh zo, zo'n klein bedrijfje waarin 1 iemand heeft gezegd dat hij wel iets ervanaf weet en dan af en toe die dingen maakt.
ja dan kan ik me zijn houding wel voorstellen.
oh ja, handigquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja het is meer van, "als je kan programmeren dan weet je ook wel hoe servers werken dus doe jij het maar"
Ancilla is tegenwoordig een bevrijdingsfront tegen privacyschending begonnen. Kennelijk betaalde en gaf dit meer aandacht dan Unibet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:33 schreef Adames het volgende:
[..]
blijven aparte typetjes, niet alleen zij, maar ook die geraldine kemper en die zimra.
als ze nou eens een fijne stem hadden
Woodstock was volgens mij één grote teringbende. Deze braveriken zitten netjes op hun gestreken handdoekjes naar een concert te kijken...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het Fuji rock festival lijkt me wel wat. Ik krijg er een beetje woodstockgevoel bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik en LR daar zijn gaat het los hoor. LSD, vleermuizen, alles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Woodstock was volgens mij één grote teringbende. Deze braveriken zitten netjes op hun gestreken handdoekjes naar een concert te kijken...
Sinds ik haar bij Reyers Laat zag van de week, ben ik fan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ancilla is tegenwoordig een bevrijdingsfront tegen privacyschending begonnen. Kennelijk betaalde en gaf dit meer aandacht dan Unibet.
Bij de betweters moet ze constant celebrities zoals Peter R. en Humberto T. interviewen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds ik haar bij Reyers Laat zag van de week, ben ik fan.
[ afbeelding ]
Wait, whut...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de betweters moet ze constant celebrities zoals Peter R. en Humberto T. interviewen.
quote:Reyers laat | Canvaswww.canvas.be/reyerslaat‎
Het Nederlandse (fetisj)model Ancilla Tilia ondervond zelf de voordelen maar vooral de nadelen van ... Zin om zelf een opname van Reyers laat bij te wonen?
Wel eens bij een live optreden van ze geweest?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een liveoptreden van Rammstein aan het terugkijken. Volgens mij verveel ik mij.
Nee. Zou ik wel willen, mooie en zowaar unieke shows, maar ik ga geen 60+ euro voor één band neerleggen en dan ook nog vroeg moeten opstaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel eens bij een live optreden van ze geweest?
Ik hoef echt niet te doen alsof. Ik dacht dat zij zo'n tot activiste bekeerde soapie was ofzo.quote:
lelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds ik haar bij Reyers Laat zag van de week, ben ik fan.
[ afbeelding ]
Die shows van ze zijn echt bazig ja! Terwijl ik niet eens zo'n fan ben van hun muziek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Zou ik wel willen, mooie en zowaar unieke shows, maar ik ga geen 50+ euro voor één band neerleggen en dan ook nog vroeg moeten opstaan.
Kans laten liggen vorig jaar bij Fortarock waar ze optraden.
Al die foto's van haar tieten die in dit topic te zien zijn geweest lieten geen belletje rinkelen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet te doen alsof. Ik dacht dat zij zo'n tot activiste bekeerde soapie was ofzo.
Tuurlijk. Ook geen hele grote fan van de muziek, maar wat ze doen is wel echt mooi. Met hun certificaten om zelf het podium in de fik te mogen zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die shows van ze zijn echt bazig ja! Terwijl ik niet eens zo'n fan ben van hun muziek.
Die clips van ze zijn ook geweldig, de clip van Pussy wel eens gezien?
Heeft dat jongetje het downsyndroom? ZO ja, dan wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vinden jullie ook dat het jongetje uit jeugdsportfonds op Clasie lijkt?
Zolang jij deze usericon hebt, neem ik dit soort opmerkingen niet serieus.quote:
Nopequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:41 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
Knut, hier al eens geweest?
Ik kan lang niet alle foto's die jullie posten zien he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die foto's van haar tieten die in dit topic te zien zijn geweest lieten geen belletje rinkelen?
Of die foto van haar in latex met Hugo Borst en Koert Westerman?
Ancilla heeft mij één van de 3 bans aangenaaid. Beetje nakend poserenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan lang niet alle foto's die jullie posten zien he.![]()
Puush is hier bijvoorbeeld geblokkeerd.
Geen idee of ik die heb gezien. Ik vind haar niet meer op de foto's lijken...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ancilla heeft mij één van de 3 bans aangenaaid. Beetje nakend poseren
Achja, als je dan toch genaaid wordt dan maar door Ancilla.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ancilla heeft mij één van de 3 bans aangenaaid. Beetje nakend poseren
ze tweet wel eens leuke dingetjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe van Ancilla te worden. Al is ze een leuk uithangbord.
Ik hoop dat ie kapot gaatquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met m'n nieuwe beeldscherm.
Ook goed hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor. Beetje gaar. Zo lekker voetballen
En jij?
Dank daarvoor. Hoe is het met de ontwikkelingen in je flappy bird avontuur?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Onlogisch.
Wat leuk dat je er bent.
Nais. Houdt je kind je niet meer wakker?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook goed hoorLekker languit op de bang in een goede fuck-all-modus
Erg goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank daarvoor. Hoe is het met de ontwikkelingen in je flappy bird avontuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |