Waarom haal je Inso eruit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt ik heb er best lang over nagedacht.
Adames is 1 van de weinige waar ik geen beeld van kan vormen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef TwenteFC het volgende:
Adames kijkt altijd een beetje in dezelfde topics als ik, staat dan ook altijd al een reactie van hem tussen voordat ik überhaupt kan posten.
Ja hij is een maand weg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso post hier niet meer volgens mij?
er zijn van die uren dat ik me een beetje verveel, gelukkig kan ik zo weer gaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef TwenteFC het volgende:
Adames kijkt altijd een beetje in dezelfde topics als ik, staat dan ook altijd al een reactie van hem tussen voordat ik überhaupt kan posten.
ben niet zo dikquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames is 1 van de weinige waar ik geen beeld van kan vormen.
Al denk ik dat hij een soort Joop Braakhekke is.
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
'Pellè wil in de zomer weg, zestal volgt'
Blijft weinig over zo
jijquote:
Klopt. Ik hoop hem dan ook spoedig een Bros te voerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames is 1 van de weinige waar ik geen beeld van kan vormen.
Al denk ik dat hij een soort Joop Braakhekke is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |