Uhhh dat is meerdere post geleden , ik heb nergens gezegd dat ik et absoluut niet geloof alleen dat ik et vaag vind.. Wat is daar zo vreemd aan ? Jij gelooft alles zomaar wat er op tv word uitgezonden ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Yasmin zit eens niet zo te ouweklotehoeren man godverdomme. Als jij niet gelooft dat het niet echt is rot dan gewoon lekker op naar een ander topic. Het gaat hier inhoudelijk over de zaak en jij komt aan met 'het is nep'. Heb je niks beters te doen?
Er hebben 4 aanklachten tegen Emmelie bij het OM gelegen, lijkt me toch wel een gevalletje 'echt' he..quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhhh dat is meerdere post geleden , ik heb nergens gezegd dat ik et absoluut niet geloof alleen dat ik et vaag vind.. Wat is daar zo vreemd aan ? Jij gelooft alles zomaar wat er op tv word uitgezonden ?
Je vindt het vaag en komt hier met een houding: 'Alles is in scéne gezet' want je gelooft niet dat @Newgirl via iemand anders hun een beetje kent. Of althans dat iemand die ze kent hun kennen. Waarom heb jij dan nog de neiging daarover te twijfelen..quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo jezus , Als je alles terug leest weet je dat ik daar ook verder niks op heb gezegd. En ik weet niet waarom je met zon houding komt. Als meerdere mensen vinden dat de reacties in die uitzending verdacht waren.
Onaardige houding?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom beweer je zoveel. IK heb nergens gezegd dat ik et absoluut niet geloof en iedereen kan zich hier aanmelden om te zeggen dat ze die en die kennen. Ik stel dr vragen want stel dat ze ze wel kent kan antwoorden geven die jij ook niet weet .
Feit is dat in die uitzending er raar wordt gereageerd en ik ben niet de enige die dat heeft gezegd. Dus je hoeft echt niet met zon onaardige houding te komen.
Nah de kans is groot dat als zij ze via via kent dat ze meer dingen weten dan al die andere mensen die hier de zaak zogenaamd hebben uitgepluisd door screenshost. De reden dat ik die zin zo begon was omdat ze me eerst maar irritant vond. Anyway , snap niet dat jij je daar druk om maakt en tis een forum ... met verschillende meningen en tis niet raar dat er mensen zijn die twijfelen aan die uitzending dusssssssquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Onaardige houding?
Ik zal even een quote van je posten:
'Hey daar ben je weer ! vertel et dan, zoals eerder gezegd kunnen we dan weer gaan slapen !'
M.a.w. zeg jij maar hoe het zit want je kent hun via via. Ga iemand anders voor de gek houden man..
Je voegt werkelijk waar echt helemaal niks toe aan dit topic en daar laat ik het ook maar bij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah de kans is groot dat als zij ze via via kent dat ze meer dingen weten dan al die andere mensen die hier de zaak zogenaamd hebben uitgepluisd door screenshost. De reden dat ik die zin zo begon was omdat ze me eerst maar irritant vond. Anyway , snap niet dat jij je daar druk om maakt en tis een forum ... met verschillende meningen en tis niet raar dat er mensen zijn die twijfelen aan die uitzending dusssssss
Je begon toch echt zelf. Et gaat over een tv uitzending van alberto stegeman dus je hoeft et niet belangrijker te maken dan het is, want op dit moment voeg jij ook niks toequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je voegt werkelijk waar echt helemaal niks toe aan dit topic en daar laat ik het ook maar bij.
Vanaf nu weer verder on topic.
Nou prost he, damesquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Een epische Emmelie.
ja dat valt mij ook op, die man geilt op al die aandachtquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef HulkHeld het volgende:
Ik heb nog steeds geen reactie van Peter
Vraag me trouwens wel af waarom hij zo erg de publiciteit zoekt met deze zaak. Hij zit geloof ik de hele dag achter zijn pc met smart te wachten op mensen die om een uitleg vragen om vervolgens te zeggen: 'Mijn dochter is het niet hoor'
Zou die gozer niet eens gaan werken? Zo druk heeft hij het blijkbaar niet met zijn eigen bedrijfje.
die stalkster van Willem Buiter?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zou het bij Heleen Mees ook zo zijn begonnen?
Ja, de vermeende stalkster die daarvoor ook een getrouwde man stalkte waarop ze daarna de benen nam naar New York.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef kika2014 het volgende:
[..]
die stalkster van Willem Buiter?
twitter.com/irisschoonhoven heeft vaak getwitterd naar haar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik moet even naspeuren of ze toevallig een accountje heeft slingeren met vrienden.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef Kiid het volgende:
Zou haar raken ondanks dat ze psychisch niet helemaal in orde is
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef Kiid het volgende:
Zou haar raken ondanks dat ze psychisch niet helemaal in orde is
En wie zullen ze dan gaan geloven?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Zij jou ook, daarna komt ze waarschijnlijk met het verhaal dat je haar aangerand of verkracht hebt
+ Je krijgt haar vader op je dak met twee opgestoken middelvingers en gel in zijn haar. Daarna moet je voor straf meanderen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Zij jou ook, daarna komt ze waarschijnlijk met het verhaal dat je haar aangerand of verkracht hebt
Waar je gebruikersnaam er te veel van heeft, daar schort het aan in je bericht. Hoofdletters, wie is er niet groot mee geworden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:06 schreef PBVAMG het volgende:
ze is haar eigen stalker
wat als aandacht trekken begonnen is
maar door haar vader steeds zoveel op gedikt
met het er op reageren dat er voor haar ook geen weg meer terug is
en ze zal dit ook vol blijven houden dat ze het niks gedaan heeft
met bekennen is nog nooit iemand vrij gekomen
dom is ze niet
wel fout bezig en dat weet ze
dus zal ze dit ook vol houden dat ze het niet is en geef haar is ongelijk?
wat zouden jullie doen als iets wat klein begonnen tot zo iets uit gelopen is
is nu gewoon het moment om het te laten rusten
en dat die vader gewoon kap met alles zo eind omhoog te halen
en er mee door te zetten
emmelie lees dit zelf ook allemaal wel
aandacht is leuk voral voor haar.
maar denk dat het zo wel is genoeg is geweest
ze weet van haar zelf heus wel dat ze fout zat
denk dat ze haar straf wel gehad heeft
ze is op tv geweest haar doel is bereikt
bekennen zal ze toch niet doen
wat ze natuurlijk tegen over haar ouders ook niet kan maken
wat begrijpelijk is
denk dat ze gewoon iemand in vertrouwn moet nemen die naar haar echte verhaal luistert
en die haar helpt zonder de rest van het gedoe er om heen
want zo komt het geen donder verder
je kan het zo ook lezen tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waar je gebruikersnaam er te veel van heeft, daar schort het aan in je bericht. Hoofdletters, wie is er niet groot mee geworden?
Die vermeende stalker, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:14 schreef PBVAMG het volgende:
[..]
je kan het zo ook lezen toch
dus dan zijn hooftletters en punten onbelangrijk
zijn wel meer die geen hoofdletters gebruiken:D
Nu je het zegt. Zo'n figuur is het welquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zo'n figuur is het wel
Voordat ik een minderjarig meisje raak laat ik altijd door haar vast leggen op tape dat ze het op vrijwillige basis doet.wist niet dat dit een pedofielen forum wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje normaler mag ook wel
Jij weet wel meer niet aan je taalgebruik te zien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef PBVAMG het volgende:
[..]
wist niet dat dit een pedofielen forum was
Welkom.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef PBVAMG het volgende:
[..]
Dude, dit is FOK!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef PBVAMG het volgende:
[..]
Het klinkt idd sowieso als iemand die haar kentquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of iemand uit de vriendenkring van Emmelie?
mooi gedichtquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:06 schreef PBVAMG het volgende:
ze is haar eigen stalker
wat als aandacht trekken begonnen is
maar door haar vader steeds zoveel op gedikt
met het er op reageren dat er voor haar ook geen weg meer terug is
en ze zal dit ook vol blijven houden dat ze het niks gedaan heeft
met bekennen is nog nooit iemand vrij gekomen
dom is ze niet
wel fout bezig en dat weet ze
dus zal ze dit ook vol houden dat ze het niet is en geef haar is ongelijk?
wat zouden jullie doen als iets wat klein begonnen tot zo iets uit gelopen is
is nu gewoon het moment om het te laten rusten
en dat die vader gewoon kap met alles zo eind omhoog te halen
en er mee door te zetten
emmelie lees dit zelf ook allemaal wel
aandacht is leuk voral voor haar.
maar denk dat het zo wel is genoeg is geweest
ze weet van haar zelf heus wel dat ze fout zat
denk dat ze haar straf wel gehad heeft
ze is op tv geweest haar doel is bereikt
bekennen zal ze toch niet doen
wat ze natuurlijk tegen over haar ouders ook niet kan maken
wat begrijpelijk is
denk dat ze gewoon iemand in vertrouwn moet nemen die naar haar echte verhaal luistert
en die haar helpt zonder de rest van het gedoe er om heen
want zo komt het geen donder verder
Dat is juist het rare aan het verhaal. De dader gaat echt niet zijn eigen wachtwoord afgeven, dan zou hij er namelijk gelijk gloeiend bij zijn. Dus het moet Emmelie gewoon zelf zijn geweest en dat verhaal van die vader dat die dader het wachtwoord aan hem heeft gegeven, waarom zou je dan niet meteen in die mail gaan kijken maar een dag wachten om vervolgens het wachtwoord aan Emmelie te geven. Het verhaal klopt van geen kant en Peter zet zichzelf ontzettend voor lul zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:00 schreef kroepoeksclan het volgende:
Als ze het trouwens echt niet zelf gedaan zou hebben, zou dan met dat wachtwoord van de account van die "stalker" niet genoeg info te achterhalen zijn?
Als ik dat wachtwoord zou krijgen had ik sowieso dat hele postvak binnenstebuiten gekeerd.
Maar goed, dat postvak kende zij natuurlijk al te goed...
Plot twist: het was haar moeder. Ze bleef er zo koelbloedig onder en hield haar mond gedurende de hele aflevering.quote:
Ik denk dat FoxIT daar wel achter komt (lol) , Even in de contactenlijst kijken en Tadaaa!quote:Misschien denken wij met zijn allen te moeilijk (of ik te simpel). Wat als je een prepaidkaartje koopt en je slaat dat telefoonnummer in je telefoon op als Anoniem? Of is dat iets waar FoxIT wel achter zou zijn gekomen?
Wat is zijn account? Wil wel eens lezen wat die neef te melden heeftquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef dc29212 het volgende:
Tevens is haar neef Coen Verhey erg actief op Twitter. Hij geeft in een van zijn laatste Tweets aan dat hij zelf ook begint te twijfelen aan zijn geliefde nichtje. Misschien is hij bereid om wat opheldering te verschaffen?
https://twitter.com/coenverheyquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat is zijn account? Wil wel eens lezen wat die neef te melden heeft
Is niet vergezocht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef Olawd het volgende:
Ik weet niet of dit eerder is gemeld maar wat mij persoonlijk nogal opviel is dat in de laatste SMS staat dat de "stalker" haar met rust laat. Wel gaat hij nog even langs bij de AH om voor een laatste keer gedag te zeggen. In de aflevering wordt verteld dat ze bij een supermarkt werkt. Echter, omdat ze bedreigd wordt, is dat "on hold" gezet. Dit kan een truc van haar zijn omdat ze misschien helemaal geen zin heeft om met d'r luie reet te gaan werken, of omdat ze misschien wel niet durft omdat ze bang is voor de reactie van haar collega's.
Is dit vergezocht?
Je twijfelt er toch niet serieus aan of het nou Emmelie is of niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het klinkt idd sowieso als iemand die haar kent
Huh? Nee.. hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je twijfelt er toch niet serieus aan of het nou Emmelie is of niet?
Wou zeggenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Nee.. hoe kom je daar bij?
We hadden het over die user met het lange verhaal op de vorige pagina natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Nee.. hoe kom je daar bij?
Ja idd, ik denk idd ook dat het daar begonnen is in combinatie met aandacht willen krijgen van Jari omdat ze hem terug wou.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef Stratotanker het volgende:
Dat ze niet kan werken is denk ik een bijkomstigheid. Mijn onderbuikgevoel zegt dat alles is begonnen met een bizar hoge telefoonrekening(en). Vervolgens heeft ze alles verzonnen wat nodig is om haar ouders te laten geloven dat zij daar geen schuld aan heeft. Dat is 'een beetje' uit de hand gelopen.
Ooooohquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
We hadden het over die user met het lange verhaal op de vorige pagina natuurlijk.
Ja dat was in het vorige deel ook al genoemd, een vriendin schreef in het verleden op twitter dat ze met Emmelie voor de zoveelste keer zat te bellen, en dat zij ophing omdat d'r moeder er aan kwam.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef Stratotanker het volgende:
Dat ze niet kan werken is denk ik een bijkomstigheid. Mijn onderbuikgevoel zegt dat alles is begonnen met een bizar hoge telefoonrekening(en). Vervolgens heeft ze alles verzonnen wat nodig is om haar ouders te laten geloven dat zij daar geen schuld aan heeft. Dat is 'een beetje' uit de hand gelopen.
Taakstraf?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wou zeggen
Mensen die het hebben onderzocht weten dat zij het is, Jari en consorten weten dat zij het is, zelfs de politie weet dat zij het is want ze heeft blijkbaar al een taakstraf gehad
De enige die nog in haar onschuld geloven zijn vader Peter en zijn vriendjesOmdat het bord voor hun kop te groot is
Ik denk dat een neefje van 14 jaar niet bereid is te antwoorden op dit soort dingen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
https://twitter.com/coenverhey
Hij heeft niet veel te melden hoor, hij zegt dat hij er een paar x bij heeft gezeten op het moment dat er smsjes werden verstuurd en daarna zegt hij: 'Ik begin nu wel te twijfelen aan mijn nicht' Omdat iemand hem erop attendeerde dat er geen berichten meer binnenkwamen op het moment dat de webcam werd afgeplakt.
Ik zeg ook helemaal niet dat hij bereid is op het beantwoorden van eventuele vragen. Het geeft alleen al genoeg aan dat hij tweet: 'Ik begin nu toch te twijfelen aan mijn nichtje'. Voor Emmelie's vriendinnen, Jari en zijn ouders is het al duidelijk, stiekem ook voor Emmelie's ouders alleen willen die dat niet naar buiten brengen, maar blijkbaar nog niet voor haar neef Coen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Kreeate het volgende:
[..]
Ik denk dat een neefje van 14 jaar niet bereid is te antwoorden op dit soort dingen.
"Misschien is hij bereid om wat opheldering te verschaffen?"quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat hij bereid is op het beantwoorden van eventuele vragen. Het geeft alleen al genoeg aan dat hij tweet: 'Ik begin nu toch te twijfelen aan mijn nichtje'. Voor Emmelie's vriendinnen, Jari en zijn ouders is het al duidelijk, stiekem ook voor Emmelie's ouders alleen willen die dat niet naar buiten brengen, maar blijkbaar nog niet voor haar neef Coen.
Via via vernomen van mensen hier/op het internet die dat zeiden (die dat dan van bekenden hadden).quote:
Vooral voor de moeder. Die schijnheilige Pa mag ik niet zo. Oh wat zijn we christelijk met zn middevinger voor de cameraquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:02 schreef Stevensan het volgende:
Ik vind het zielig voor haar ouders. Nadat ze het heeft uitgemaakt zoekt ze gewoon aandacht. Een vriend heeft haar gewoon geholpen om die zogenaamde stalker te zijn.
Peter R heeft toch liever dat je dit liedje kent als alibibibi.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef Gloorbek het volgende:
Net nog even met emmelie gesproken trouwens..
[ afbeelding ]
Ik heb niets met Peter R te maken, geef mij maar Ali Bquote:Op zondag 9 februari 2014 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Peter R heeft toch liever dat je dit liedje kent als alibibibi.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ik heb niets met Peter R te maken, geef mij maar Ali B
Says Who?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef JEFFreal het volgende:
het laatste nieuwtje is dat haar vader er al veel langer wist dat het zijn dochter het was en miss wel expres alberto heeft gebeld
Waarom zou ie Alberto bellen om voor landelijke televisie voor schut te staan, tenzij hij zijn dochter wilde ontmaskeren en het spel heel goed meespeelde?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef JEFFreal het volgende:
het laatste nieuwtje is dat haar vader er al veel langer wist dat het zijn dochter het was en miss wel expres alberto heeft gebeld
om zijn dochter voor het blok te zettenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarom zou ie Alberto bellen om voor landelijke televisie voor schut te staan, tenzij hij zijn dochter wilde ontmaskeren en het spel heel goed meespeelde?
Best maf dat Alberto meer indruk maakt dat bijvoorbeeld de politie en het drie dagen vastzitten, maar Emmelie is denk ik nogal verknipt.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:54 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
om zijn dochter voor het blok te zetten
Niet heel erg logisch dat hij zichzelf daarmee dan zo veel voor lul zet (meer dan Emmelie zelf doet) door zo hard 'te doen alsof' hij achter z'n dochter staat, en op Facebook ook persoonlijke Twitterberichten van meisjes neerzet die zeggen dat Emmelie het zelf was, en het afschrijft als 'laster'quote:Op maandag 10 februari 2014 00:54 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
om zijn dochter voor het blok te zetten
Staat het vast ja, dat ze 3 dagen heeft vastgezeten?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Best maf dat Alberto meer indruk maakt dat bijvoorbeeld de politie en het drie dagen vastzitten, maar Emmelie is denk ik nogal verknipt.
Ze was aangehouden en Alberto had het hier vanaf minuut 37 erover dat Emmelie drie dagen had vastgezeten. Als ik het goed heb gezien dan was er sprake van een inverzekeringstelling.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staat het vast ja, dat ze 3 dagen heeft vastgezeten?
Ik hoorde ook al van een taakstraf enzo, maar ik heb niks officieels gehoord ofzo dus ik weet niet wat nou waar is.
Iig heeft dit zich afgelopen zomer afgespeeld toch? Dat politieonderzoek enzo?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:50 schreef Ronaldsen het volgende:
De laatste facebook post van Peter is ook weer een pareltje
[..]
Het is wel een simpel figuur zeg
Net als in de sms berichten etc. Ik zet mijn geld in op samenwerking tussen Emmelie en haar vader.quote:
Nooit dat dit haar is.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef Gloorbek het volgende:
Net nog even met emmelie gesproken trouwens..
[ afbeelding ]
ik gebruik ook vaak geen hoofdletters op fokquote:Op maandag 10 februari 2014 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Net als in de sms berichten etc. Ik zet mijn geld in op samenwerking tussen Emmelie en haar vader.
Sowieso je dochter maanden lang thuis houden en flink roken in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |