Vooral voor de moeder. Die schijnheilige Pa mag ik niet zo. Oh wat zijn we christelijk met zn middevinger voor de cameraquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:02 schreef Stevensan het volgende:
Ik vind het zielig voor haar ouders. Nadat ze het heeft uitgemaakt zoekt ze gewoon aandacht. Een vriend heeft haar gewoon geholpen om die zogenaamde stalker te zijn.
Peter R heeft toch liever dat je dit liedje kent als alibibibi.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef Gloorbek het volgende:
Net nog even met emmelie gesproken trouwens..
[ afbeelding ]
Ik heb niets met Peter R te maken, geef mij maar Ali Bquote:Op zondag 9 februari 2014 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Peter R heeft toch liever dat je dit liedje kent als alibibibi.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ik heb niets met Peter R te maken, geef mij maar Ali B
Says Who?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef JEFFreal het volgende:
het laatste nieuwtje is dat haar vader er al veel langer wist dat het zijn dochter het was en miss wel expres alberto heeft gebeld
Waarom zou ie Alberto bellen om voor landelijke televisie voor schut te staan, tenzij hij zijn dochter wilde ontmaskeren en het spel heel goed meespeelde?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef JEFFreal het volgende:
het laatste nieuwtje is dat haar vader er al veel langer wist dat het zijn dochter het was en miss wel expres alberto heeft gebeld
om zijn dochter voor het blok te zettenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarom zou ie Alberto bellen om voor landelijke televisie voor schut te staan, tenzij hij zijn dochter wilde ontmaskeren en het spel heel goed meespeelde?
Best maf dat Alberto meer indruk maakt dat bijvoorbeeld de politie en het drie dagen vastzitten, maar Emmelie is denk ik nogal verknipt.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:54 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
om zijn dochter voor het blok te zetten
Niet heel erg logisch dat hij zichzelf daarmee dan zo veel voor lul zet (meer dan Emmelie zelf doet) door zo hard 'te doen alsof' hij achter z'n dochter staat, en op Facebook ook persoonlijke Twitterberichten van meisjes neerzet die zeggen dat Emmelie het zelf was, en het afschrijft als 'laster'quote:Op maandag 10 februari 2014 00:54 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
om zijn dochter voor het blok te zetten
Staat het vast ja, dat ze 3 dagen heeft vastgezeten?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Best maf dat Alberto meer indruk maakt dat bijvoorbeeld de politie en het drie dagen vastzitten, maar Emmelie is denk ik nogal verknipt.
Ze was aangehouden en Alberto had het hier vanaf minuut 37 erover dat Emmelie drie dagen had vastgezeten. Als ik het goed heb gezien dan was er sprake van een inverzekeringstelling.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staat het vast ja, dat ze 3 dagen heeft vastgezeten?
Ik hoorde ook al van een taakstraf enzo, maar ik heb niks officieels gehoord ofzo dus ik weet niet wat nou waar is.
Iig heeft dit zich afgelopen zomer afgespeeld toch? Dat politieonderzoek enzo?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:50 schreef Ronaldsen het volgende:
De laatste facebook post van Peter is ook weer een pareltje
[..]
Het is wel een simpel figuur zeg
Net als in de sms berichten etc. Ik zet mijn geld in op samenwerking tussen Emmelie en haar vader.quote:
Nooit dat dit haar is.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef Gloorbek het volgende:
Net nog even met emmelie gesproken trouwens..
[ afbeelding ]
ik gebruik ook vaak geen hoofdletters op fokquote:Op maandag 10 februari 2014 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Net als in de sms berichten etc. Ik zet mijn geld in op samenwerking tussen Emmelie en haar vader.
Sowieso je dochter maanden lang thuis houden en flink roken in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |