abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136366566
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:33 schreef Gloorbek het volgende:
Op de deze foto lijkt het net of ze er van geniet dat ze weer een sms ontvangt van haar stalker, ook beetje apart lijkt mij! [ afbeelding ]
Idd, dat vond ik ook in de uitzending al opvallen. Alsof ze er trots op is.
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_136366580
Dat zie ik niet zo heel goed om eerlijk te zijn.
pi_136366590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk. Ze hebben daar geen hub of zo staan, het is een switched netwerk. Dat wil zeggen dat om andersmans verkeer in te zien op het lokale netwerk (waar MAC oa leeft) je je met zaken bezig moet gaan houden als ARP spoofing om die data te vergaren. En die FOX IT-medewerker kan natuurlijk niet de hele dag zijn sniffer laten draaien daar, moet je echt een servertje laten meedraaien die dagenlang netwerkverkeer snuift. Daarna -ook al gebruik je filters- heb je MILJOENEN logfiles te reviewen. Allemaal voor een MAC-adresje. Beter dus een lokmailtje sturen en als bijv. blijkt dat maar 1 iemand (Emmelie) een HTC One X heeft en dit staat in de User Agent.. tsja, lijkt me duidelijk
Ik ben het wel met je eens, maar het is minder moeilijk dan je doet lijken. Het lijkt mij met MAC trouwens sowieso onhandig om een hub te gebruiken. Weet jij ook wel. ;) Het lijkt mij dat een tent als FoxIT wel een geprepareerd breedband routertje heeft liggen dat er zo tussen geknoopt kan worden. Moeilijk voor mensen die het ad-hoc moeten doen. Niet voor mensen die er hun geld mee verdienen.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 16:39:08 ]
pi_136366610
Lijkt me toch een halve glimlach.
pi_136366649
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:32 schreef alpeko het volgende:

[..]

Onbetrouwbaarheid verlagen = betrouwbaarheid verhogen
Haha, ja idd. Ik redeneerde vanuit het feit dat de data sowieso onbetrouwbaar is. :7
pi_136366655
Dat genieten vond ik meer merkbaar bij vader die helemaal enthousiast werd om te vertellen dat de stalker superactief was en de middelvingersessie zelfs heerlijk noemde.
pi_136366665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:36 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het wel met je eens, maar het is minder moeilijk dan je doet lijken. Het lijkt mij met MAC trouwens sowieso onhandig om een hub te gebruiken. Weet jij ook wel. ;) Het lijkt mij dat een tent als FoxIT wel een geprepareerd breedband routertje heeft liggen dat er zo tussen geknoopt kan worden. Moeilijk voor mensen die het ad-hoc moeten doen. Niet voor mensen die er hun geld mee verdienen.
Eens, gewoon een Raspberry PI of zo als router die met wat standaard filters alles naar de aangekoppelde USB-disk zet.

Het had alleen al interessant geweest om te zien dat de stalker dan opeens niet meer actief is (durft te zijn)
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_136366747
quote:
Daarmee is de lokmail gelezen, wat alleen kan als je toegang hebt tot de e-mail van de dader.

Als er meerdere daders zijn, dan zijn er meermaals verschillende IP-adressen die toegang tot de e-mailaccount hebben gehad.
Die IP-adressen van de daders, zijn traceerbaar.

FOX-IT heeft alleen het IP-Adres van de familie getraceerd, niet van anderen.
FOX-IT heeft de een HTC-One van Emmelie getraceerd, niet(s) van ander(s)en.

En als toegang tot het e-mailaccount als daderkennis kan worden aangemerkt, naar welke dader wijzen deze kenmerken tot heden?
Emmelie, en niet iemand anders, exclusiviteit ook nog.

En is dat op basis van technisch bewijs niet een daderspoor, in deze onopgeloste zaak?
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:24 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

Ik heb het nooit als bewijs gepresenteerd, maar als een daderspoor.
Een daderspoor word door de Politie onderzocht, en met aantoonbare feiten bevestigd of weerlegd.
Bewijs zijn aantoonbare feiten, als wettelijk overtuigende grond ter veroordeling rechtelijke macht.

Ik word beschuldigd van alles en nog wat.
Als ik peper zeg, dan word er gevraagd waarom niet zout, kerrie en koriander?

Pleur op zeg, heb wel wat anders te doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

Een aanklacht is nog geen strafoordeel. Je bent onschuldig totdat schuld bewezen, en aldus door de Rechter is geoordeeld.
Dus ook Emmelie is onschuldig tot vandaag de dag, en ik hoop voor haar dat de komende dagen ook zo zal blijven.
Het spreekt wel in haar voordeel dat er al een jaar de zaak stil ligt, en van de 4 aanklachten er al 2 zijn ingetrokken. Dus haar halve onschuld staat al vast, en haar halve schuld nog niet.

Daarbij, wat heeft de maatschappij eraan om nu alsnog Emmelie te gaan vervolgen.
Er gebeurt nu niets meer, de bedreigingen zijn over, en het leven gaat weer door.
De Politie kan beter achter overvallers aangaan, is een veel hogere prioriteit dan zo een familie aangelegenheid omtrent het problematische puberbestaan van de dochter des huizes.

Dus eigenlijk, het gaat nergens meer over. Hooguit of Alberto en SBS6 zich een kostbare oor heeft laten aannaaien door een pubermeisje die aandacht wilde, en dat vind ik op zich wel hilarisch _O-
:'( :P
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
pi_136366920
Niet vervolgen is klets natuurlijk. Dat kun je bij zoveel misdrijven zeggen. Het is gestopt omdat de dader gepakt is, dus die hoeft niet meer gestraft te worden.
pi_136366940
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Eens, gewoon een Raspberry PI of zo als router die met wat standaard filters alles naar de aangekoppelde USB-disk zet.

Het had alleen al interessant geweest om te zien dat de stalker dan opeens niet meer actief is (durft te zijn)
Precies, volgens mij kan je dat direct aan de WAN hangen als je geen man-in-the-middle nodig hebt. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen en moet ik nazoeken.

Anders gewoon zo'n linux router waar je zelf code in hebt geschoten. Dan zie je er echt helemaal niets aan en kan je op afstand loggen. Dan ben je echt heer en meester. Zullen ze vast wel hebben. :) Misschien de dader wel! :o :o :o

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 16:49:13 ]
pi_136366984
Wat mij ook erg opvalt, dat zo op elk account wat ze heeft op internet, een profiel foto heeft waar ze samen met Jari op staat.
Je zou toch denken als de relatie over is, dat je dan die foto's verwijderd?

@ http://www.pinterest.com/emmelietje/

@ http://weheartit.com/emmelie_verhey

[ Bericht 0% gewijzigd door Gloorbek op 05-02-2014 16:56:57 ]
pi_136367016
De laatste facebook post van Peter is ook weer een pareltje
quote:
aub geen neuzen trainer. die snappen niets van ons kluppie. en peter bosz heeft ons financieel in de situatie gebracht waarin we nu zitten. geef willem nog 1 kans. hij maakt ons kampioen
Het is wel een simpel figuur zeg
٩๏̯͡๏)۶
pi_136367028
Is dit nou echt serieus dan? Of wat?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_136367043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
Wat mij ook erg opvalt, dat zo op ben elk account wat ze heeft op internet, een profiel foto heeft waar ze samen met Jari op staat.

@ http://www.pinterest.com/emmelietje/ [ afbeelding ]

@ http://weheartit.com/emmelie_verhey [ afbeelding ]
Misschien niet meer actief ?
pi_136367083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:50 schreef Ronaldsen het volgende:
De laatste facebook post van Peter is ook weer een pareltje

[..]

Het is wel een simpel figuur zeg
Wederom geen hoofdletters
pi_136367118
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
Wat mij ook erg opvalt, dat zo op ben elk account wat ze heeft op internet, een profiel foto heeft waar ze samen met Jari op staat.

@ http://www.pinterest.com/emmelietje/ [ afbeelding ]

@ http://weheartit.com/emmelie_verhey [ afbeelding ]
Zou ik ook vreemd vinden. Ware het niet dat ik toevallig een ex heb die ook _een jaar lang_ een foto van ons op haar profielen had staan. Dat er geen toekomst was, was voor beide duidelijk. Dat heb ik ook nooit begrepen trouwens.
pi_136367170
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:54 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Zou ik ook vreemd vinden. Ware het niet dat ik toevallig een ex heb die ook _een jaar lang_ een foto van ons op haar profielen had staan. Dat er geen toekomst was, was voor beide duidelijk. Dat heb ik ook nooit begrepen trouwens.
Heb je onlangs nog vage telefoontjes gehad?
pi_136367187
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien niet meer actief ?
Inderdaad, anders had ze die wel net als d'r FB, Twitter etc ook verwijderd.
pi_136367329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Heb je onlangs nog vage telefoontjes gehad?
Emmelie mag mij best stalken. :p
pi_136367433
Maar Jari wilt nog steeds alleen ingaan op hitsige tienermeisjes?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_136367626
Wat is dat meanderen waar die peter het over heeft?
https://www.facebook.com/(...)tage/296141163780811
pi_136367722
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Meander is een zorginstelling/ziekenhuis.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_136367727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Meander is het Medisch Centrum
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:14:11 #74
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136367750
Sterker door Strijd.
pi_136367761
Aaah thnx :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: