Idd, dat vond ik ook in de uitzending al opvallen. Alsof ze er trots op is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:33 schreef Gloorbek het volgende:
Op de deze foto lijkt het net of ze er van geniet dat ze weer een sms ontvangt van haar stalker, ook beetje apart lijkt mij! [ afbeelding ]
Ik ben het wel met je eens, maar het is minder moeilijk dan je doet lijken. Het lijkt mij met MAC trouwens sowieso onhandig om een hub te gebruiken. Weet jij ook wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Ze hebben daar geen hub of zo staan, het is een switched netwerk. Dat wil zeggen dat om andersmans verkeer in te zien op het lokale netwerk (waar MAC oa leeft) je je met zaken bezig moet gaan houden als ARP spoofing om die data te vergaren. En die FOX IT-medewerker kan natuurlijk niet de hele dag zijn sniffer laten draaien daar, moet je echt een servertje laten meedraaien die dagenlang netwerkverkeer snuift. Daarna -ook al gebruik je filters- heb je MILJOENEN logfiles te reviewen. Allemaal voor een MAC-adresje. Beter dus een lokmailtje sturen en als bijv. blijkt dat maar 1 iemand (Emmelie) een HTC One X heeft en dit staat in de User Agent.. tsja, lijkt me duidelijk
Haha, ja idd. Ik redeneerde vanuit het feit dat de data sowieso onbetrouwbaar is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Onbetrouwbaarheid verlagen = betrouwbaarheid verhogen
Eens, gewoon een Raspberry PI of zo als router die met wat standaard filters alles naar de aangekoppelde USB-disk zet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:36 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar het is minder moeilijk dan je doet lijken. Het lijkt mij met MAC trouwens sowieso onhandig om een hub te gebruiken. Weet jij ook wel.Het lijkt mij dat een tent als FoxIT wel een geprepareerd breedband routertje heeft liggen dat er zo tussen geknoopt kan worden. Moeilijk voor mensen die het ad-hoc moeten doen. Niet voor mensen die er hun geld mee verdienen.
quote:Daarmee is de lokmail gelezen, wat alleen kan als je toegang hebt tot de e-mail van de dader.
Als er meerdere daders zijn, dan zijn er meermaals verschillende IP-adressen die toegang tot de e-mailaccount hebben gehad.
Die IP-adressen van de daders, zijn traceerbaar.
FOX-IT heeft alleen het IP-Adres van de familie getraceerd, niet van anderen.
FOX-IT heeft de een HTC-One van Emmelie getraceerd, niet(s) van ander(s)en.
En als toegang tot het e-mailaccount als daderkennis kan worden aangemerkt, naar welke dader wijzen deze kenmerken tot heden?
Emmelie, en niet iemand anders, exclusiviteit ook nog.
En is dat op basis van technisch bewijs niet een daderspoor, in deze onopgeloste zaak?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:24 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Ik heb het nooit als bewijs gepresenteerd, maar als een daderspoor.
Een daderspoor word door de Politie onderzocht, en met aantoonbare feiten bevestigd of weerlegd.
Bewijs zijn aantoonbare feiten, als wettelijk overtuigende grond ter veroordeling rechtelijke macht.
Ik word beschuldigd van alles en nog wat.
Als ik peper zeg, dan word er gevraagd waarom niet zout, kerrie en koriander?
Pleur op zeg, heb wel wat anders te doen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Een aanklacht is nog geen strafoordeel. Je bent onschuldig totdat schuld bewezen, en aldus door de Rechter is geoordeeld.
Dus ook Emmelie is onschuldig tot vandaag de dag, en ik hoop voor haar dat de komende dagen ook zo zal blijven.
Het spreekt wel in haar voordeel dat er al een jaar de zaak stil ligt, en van de 4 aanklachten er al 2 zijn ingetrokken. Dus haar halve onschuld staat al vast, en haar halve schuld nog niet.
Daarbij, wat heeft de maatschappij eraan om nu alsnog Emmelie te gaan vervolgen.
Er gebeurt nu niets meer, de bedreigingen zijn over, en het leven gaat weer door.
De Politie kan beter achter overvallers aangaan, is een veel hogere prioriteit dan zo een familie aangelegenheid omtrent het problematische puberbestaan van de dochter des huizes.
Dus eigenlijk, het gaat nergens meer over. Hooguit of Alberto en SBS6 zich een kostbare oor heeft laten aannaaien door een pubermeisje die aandacht wilde, en dat vind ik op zich wel hilarisch
Precies, volgens mij kan je dat direct aan de WAN hangen als je geen man-in-the-middle nodig hebt. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen en moet ik nazoeken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Eens, gewoon een Raspberry PI of zo als router die met wat standaard filters alles naar de aangekoppelde USB-disk zet.
Het had alleen al interessant geweest om te zien dat de stalker dan opeens niet meer actief is (durft te zijn)
Het is wel een simpel figuur zegquote:aub geen neuzen trainer. die snappen niets van ons kluppie. en peter bosz heeft ons financieel in de situatie gebracht waarin we nu zitten. geef willem nog 1 kans. hij maakt ons kampioen
Misschien niet meer actief ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
Wat mij ook erg opvalt, dat zo op ben elk account wat ze heeft op internet, een profiel foto heeft waar ze samen met Jari op staat.
Je zou toch denken als de relatie over is, dat je dan die foto's verwijderd?
@ http://www.pinterest.com/emmelietje/ [ afbeelding ]
@ http://weheartit.com/emmelie_verhey [ afbeelding ]
Wederom geen hoofdlettersquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:50 schreef Ronaldsen het volgende:
De laatste facebook post van Peter is ook weer een pareltje
[..]
Het is wel een simpel figuur zeg
Zou ik ook vreemd vinden. Ware het niet dat ik toevallig een ex heb die ook _een jaar lang_ een foto van ons op haar profielen had staan. Dat er geen toekomst was, was voor beide duidelijk. Dat heb ik ook nooit begrepen trouwens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
Wat mij ook erg opvalt, dat zo op ben elk account wat ze heeft op internet, een profiel foto heeft waar ze samen met Jari op staat.
Je zou toch denken als de relatie over is, dat je dan die foto's verwijderd?
@ http://www.pinterest.com/emmelietje/ [ afbeelding ]
@ http://weheartit.com/emmelie_verhey [ afbeelding ]
Heb je onlangs nog vage telefoontjes gehad?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:54 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Zou ik ook vreemd vinden. Ware het niet dat ik toevallig een ex heb die ook _een jaar lang_ een foto van ons op haar profielen had staan. Dat er geen toekomst was, was voor beide duidelijk. Dat heb ik ook nooit begrepen trouwens.
Emmelie mag mij best stalken. :pquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Heb je onlangs nog vage telefoontjes gehad?
Meander is een zorginstelling/ziekenhuis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is dat meanderen waar die peter het over heeft?
https://www.facebook.com/(...)tage/296141163780811
Meander is het Medisch Centrumquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wachtwoord van de GMail-box van de 'stalker'
Maar vader was zo gebrand op die stalker, als hij echt het wachtwoord had gehad zou hij direct zijn gaan kijken en overal screenshots van maken. Dit heeft hij niet gedaan maar het wachtwoord de volgende dag aan zijn dochter geven?
Nee, hij lult in haar straatje mee, ik denk dat hij zo ook aan het telefoon in de auto laten liggen (right! een puber die haar telefoon vergeet in de auto?), wellicht heeft ze hem net zo lang beïnvloed tot hij het zelf ging geloven, want volgens mij zat die man er aardig doorheen qua zenuwen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:43 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Dat wat die pa op Facebook zegt over het wachtwoord is idd erg raar. Dat klopt gewoon niet. Ik zou haast denken dat ie dit verzint, om maar niet toe te willen geven aan het idee dat Emmelie het zelf is.
Dit dus
[ afbeelding ]
Nieuw verzonnen werkwoordquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
True, dat is hoogstwaarschijnlijk gewoon ook écht zo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja, we waren er al over uit dat ze het zelf was toch ?
Gahahah dat idee heb ik ook , er was net iemand die zei dat ze het gezin via via kende maar die wil niks meer zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, dat is hoogstwaarschijnlijk gewoon ook écht zo.
Maar het zou leuk zijn om dat nog van één of andere 'official' ofzo te horen![]()
Kan heel Nederland weer rustig slapen
Ik snap niet waarom ze de zaak niet gewoon duidelijk maken aan al die mensen die er anders over zullen blijven speculerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah dat idee heb ik ook , er was net iemand die zei dat ze het gezin via via kende maar die wil niks meer zeggen
Ja en dan vervolgens zeiken dat we het fout hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze de zaak niet gewoon duidelijk maken aan al die mensen die er anders over zullen blijven speculeren
Misschien zit er iets juridisch achter ofzo? Dat ze het gewoon net mógen zeggen?
Peter is een feyenoorderquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:50 schreef Ronaldsen het volgende:
De laatste facebook post van Peter is ook weer een pareltje
[..]
Het is wel een simpel figuur zeg
Lekker wijf !quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:19 schreef Moira. het volgende:
Wanneer het FOX-IT rapport op tafel wordt gelegd schiet Emmelie ook als stalker in de verdediging (oh? huh, nee ik was het niet, dan zou ik niet zo ver gaan, blabla), terwijl je als slachtoffer juist eerder in de aanval zou schieten (Ja en weer dat gezeik! Hoe kan het toch dat je als slachtoffer als dader uit de bus komt en zo behandeld wordt terwijl er gewoon een psychopathische gek op vrije voet rondloopt en overal mee weg komt! Belachelijk!" etc)
Dat vind ik dan weer helemaal niets zeggen. Het ligt aan de persoon zelf wat de reactie is op een beschuldiging. De een reageert dramatisch, de ander reageert kalm.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:19 schreef Moira. het volgende:
Wanneer het FOX-IT rapport op tafel wordt gelegd schiet Emmelie ook als stalker in de verdediging (oh? huh, nee ik was het niet, dan zou ik niet zo ver gaan, blabla), terwijl je als slachtoffer juist eerder in de aanval zou schieten (Ja en weer dat gezeik! Hoe kan het toch dat je als slachtoffer als dader uit de bus komt en zo behandeld wordt terwijl er gewoon een psychopathische gek op vrije voet rondloopt en overal mee weg komt! Belachelijk!" etc)
Hey daar ben je weer ! vertel et dan, zoals eerder gezegd kunnen we dan weer gaan slapen !quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:53 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer helemaal niets zeggen. Het ligt aan de persoon zelf wat de reactie is op een beschuldiging. De een reageert dramatisch, de ander reageert kalm.
Ik vond het pas bijzonder hoe ontzettend rustig Emilie bleef onder de ernstige bedreigingen.
Ik wil niks meer zeggen? Waarom zeg je zoiets ooit? Ik heb gezegd wat ik weet, meer niet. Misschien moet je rekening houden met het feit dat niet iedereen hier uren zit en niet iedereen meteen jouw vragen kan beantwoorden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah dat idee heb ik ook , er was net iemand die zei dat ze het gezin via via kende maar die wil niks meer zeggen
Nja zei dat was omdat je daarna idd weg was dus. Maar ben nog steeds nieuwsgierig dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:57 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Ik wil niks meer zeggen? Waarom zeg je zoiets ooit? Ik heb gezegd wat ik weet, meer niet. Misschien moet je rekening houden met het feit dat niet iedereen hier uren zit en niet iedereen meteen jouw vragen kan beantwoorden.
Er komt nooit een antwoord, denk ik, maar het is wel duidelijk dat ze met haar eigen stalking te maken heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja zei dat was omdat je daarna idd weg was dus. Maar ben nog steeds nieuwsgierig dus
Maar je vind het niet raar hoe het gezin reageert in uitzending ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Er komt nooit een antwoord, denk ik, maar het is wel duidelijk dat ze met haar eigen stalking te maken heeft.
Als je alles wil weten over Mac-adressen moet je even teruglezen anders zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef AF_ het volgende:
Jezus wat hard. Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen bekend? En is het teruglezen van het hele vorige topic nog nodig?
Jij ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand toevallig zo snugger om het andere kamp-Emmelie (haar vrienden) te vragen om een reactie?
Yasmin zit eens niet zo te ouweklotehoeren man godverdomme. Als jij niet gelooft dat het niet echt is rot dan gewoon lekker op naar een ander topic. Het gaat hier inhoudelijk over de zaak en jij komt aan met 'het is nep'. Heb je niks beters te doen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je vind het niet raar hoe het gezin reageert in uitzending ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |