abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136366566
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:33 schreef Gloorbek het volgende:
Op de deze foto lijkt het net of ze er van geniet dat ze weer een sms ontvangt van haar stalker, ook beetje apart lijkt mij! [ afbeelding ]
Idd, dat vond ik ook in de uitzending al opvallen. Alsof ze er trots op is.
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_136366580
Dat zie ik niet zo heel goed om eerlijk te zijn.
pi_136366590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk. Ze hebben daar geen hub of zo staan, het is een switched netwerk. Dat wil zeggen dat om andersmans verkeer in te zien op het lokale netwerk (waar MAC oa leeft) je je met zaken bezig moet gaan houden als ARP spoofing om die data te vergaren. En die FOX IT-medewerker kan natuurlijk niet de hele dag zijn sniffer laten draaien daar, moet je echt een servertje laten meedraaien die dagenlang netwerkverkeer snuift. Daarna -ook al gebruik je filters- heb je MILJOENEN logfiles te reviewen. Allemaal voor een MAC-adresje. Beter dus een lokmailtje sturen en als bijv. blijkt dat maar 1 iemand (Emmelie) een HTC One X heeft en dit staat in de User Agent.. tsja, lijkt me duidelijk
Ik ben het wel met je eens, maar het is minder moeilijk dan je doet lijken. Het lijkt mij met MAC trouwens sowieso onhandig om een hub te gebruiken. Weet jij ook wel. ;) Het lijkt mij dat een tent als FoxIT wel een geprepareerd breedband routertje heeft liggen dat er zo tussen geknoopt kan worden. Moeilijk voor mensen die het ad-hoc moeten doen. Niet voor mensen die er hun geld mee verdienen.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 16:39:08 ]
pi_136366610
Lijkt me toch een halve glimlach.
pi_136366649
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:32 schreef alpeko het volgende:

[..]

Onbetrouwbaarheid verlagen = betrouwbaarheid verhogen
Haha, ja idd. Ik redeneerde vanuit het feit dat de data sowieso onbetrouwbaar is. :7
pi_136366655
Dat genieten vond ik meer merkbaar bij vader die helemaal enthousiast werd om te vertellen dat de stalker superactief was en de middelvingersessie zelfs heerlijk noemde.
pi_136366665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:36 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het wel met je eens, maar het is minder moeilijk dan je doet lijken. Het lijkt mij met MAC trouwens sowieso onhandig om een hub te gebruiken. Weet jij ook wel. ;) Het lijkt mij dat een tent als FoxIT wel een geprepareerd breedband routertje heeft liggen dat er zo tussen geknoopt kan worden. Moeilijk voor mensen die het ad-hoc moeten doen. Niet voor mensen die er hun geld mee verdienen.
Eens, gewoon een Raspberry PI of zo als router die met wat standaard filters alles naar de aangekoppelde USB-disk zet.

Het had alleen al interessant geweest om te zien dat de stalker dan opeens niet meer actief is (durft te zijn)
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_136366747
quote:
Daarmee is de lokmail gelezen, wat alleen kan als je toegang hebt tot de e-mail van de dader.

Als er meerdere daders zijn, dan zijn er meermaals verschillende IP-adressen die toegang tot de e-mailaccount hebben gehad.
Die IP-adressen van de daders, zijn traceerbaar.

FOX-IT heeft alleen het IP-Adres van de familie getraceerd, niet van anderen.
FOX-IT heeft de een HTC-One van Emmelie getraceerd, niet(s) van ander(s)en.

En als toegang tot het e-mailaccount als daderkennis kan worden aangemerkt, naar welke dader wijzen deze kenmerken tot heden?
Emmelie, en niet iemand anders, exclusiviteit ook nog.

En is dat op basis van technisch bewijs niet een daderspoor, in deze onopgeloste zaak?
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:24 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

Ik heb het nooit als bewijs gepresenteerd, maar als een daderspoor.
Een daderspoor word door de Politie onderzocht, en met aantoonbare feiten bevestigd of weerlegd.
Bewijs zijn aantoonbare feiten, als wettelijk overtuigende grond ter veroordeling rechtelijke macht.

Ik word beschuldigd van alles en nog wat.
Als ik peper zeg, dan word er gevraagd waarom niet zout, kerrie en koriander?

Pleur op zeg, heb wel wat anders te doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

Een aanklacht is nog geen strafoordeel. Je bent onschuldig totdat schuld bewezen, en aldus door de Rechter is geoordeeld.
Dus ook Emmelie is onschuldig tot vandaag de dag, en ik hoop voor haar dat de komende dagen ook zo zal blijven.
Het spreekt wel in haar voordeel dat er al een jaar de zaak stil ligt, en van de 4 aanklachten er al 2 zijn ingetrokken. Dus haar halve onschuld staat al vast, en haar halve schuld nog niet.

Daarbij, wat heeft de maatschappij eraan om nu alsnog Emmelie te gaan vervolgen.
Er gebeurt nu niets meer, de bedreigingen zijn over, en het leven gaat weer door.
De Politie kan beter achter overvallers aangaan, is een veel hogere prioriteit dan zo een familie aangelegenheid omtrent het problematische puberbestaan van de dochter des huizes.

Dus eigenlijk, het gaat nergens meer over. Hooguit of Alberto en SBS6 zich een kostbare oor heeft laten aannaaien door een pubermeisje die aandacht wilde, en dat vind ik op zich wel hilarisch _O-
:'( :P
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
pi_136366920
Niet vervolgen is klets natuurlijk. Dat kun je bij zoveel misdrijven zeggen. Het is gestopt omdat de dader gepakt is, dus die hoeft niet meer gestraft te worden.
pi_136366940
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Eens, gewoon een Raspberry PI of zo als router die met wat standaard filters alles naar de aangekoppelde USB-disk zet.

Het had alleen al interessant geweest om te zien dat de stalker dan opeens niet meer actief is (durft te zijn)
Precies, volgens mij kan je dat direct aan de WAN hangen als je geen man-in-the-middle nodig hebt. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen en moet ik nazoeken.

Anders gewoon zo'n linux router waar je zelf code in hebt geschoten. Dan zie je er echt helemaal niets aan en kan je op afstand loggen. Dan ben je echt heer en meester. Zullen ze vast wel hebben. :) Misschien de dader wel! :o :o :o

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 16:49:13 ]
pi_136366984
Wat mij ook erg opvalt, dat zo op elk account wat ze heeft op internet, een profiel foto heeft waar ze samen met Jari op staat.
Je zou toch denken als de relatie over is, dat je dan die foto's verwijderd?

@ http://www.pinterest.com/emmelietje/

@ http://weheartit.com/emmelie_verhey

[ Bericht 0% gewijzigd door Gloorbek op 05-02-2014 16:56:57 ]
pi_136367016
De laatste facebook post van Peter is ook weer een pareltje
quote:
aub geen neuzen trainer. die snappen niets van ons kluppie. en peter bosz heeft ons financieel in de situatie gebracht waarin we nu zitten. geef willem nog 1 kans. hij maakt ons kampioen
Het is wel een simpel figuur zeg
٩๏̯͡๏)۶
pi_136367028
Is dit nou echt serieus dan? Of wat?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_136367043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
Wat mij ook erg opvalt, dat zo op ben elk account wat ze heeft op internet, een profiel foto heeft waar ze samen met Jari op staat.

@ http://www.pinterest.com/emmelietje/ [ afbeelding ]

@ http://weheartit.com/emmelie_verhey [ afbeelding ]
Misschien niet meer actief ?
pi_136367083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:50 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wederom geen hoofdletters
pi_136367118
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
Wat mij ook erg opvalt, dat zo op ben elk account wat ze heeft op internet, een profiel foto heeft waar ze samen met Jari op staat.

@ http://www.pinterest.com/emmelietje/ [ afbeelding ]

@ http://weheartit.com/emmelie_verhey [ afbeelding ]
Zou ik ook vreemd vinden. Ware het niet dat ik toevallig een ex heb die ook _een jaar lang_ een foto van ons op haar profielen had staan. Dat er geen toekomst was, was voor beide duidelijk. Dat heb ik ook nooit begrepen trouwens.
pi_136367170
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:54 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Zou ik ook vreemd vinden. Ware het niet dat ik toevallig een ex heb die ook _een jaar lang_ een foto van ons op haar profielen had staan. Dat er geen toekomst was, was voor beide duidelijk. Dat heb ik ook nooit begrepen trouwens.
Heb je onlangs nog vage telefoontjes gehad?
pi_136367187
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien niet meer actief ?
Inderdaad, anders had ze die wel net als d'r FB, Twitter etc ook verwijderd.
pi_136367329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Heb je onlangs nog vage telefoontjes gehad?
Emmelie mag mij best stalken. :p
pi_136367433
Maar Jari wilt nog steeds alleen ingaan op hitsige tienermeisjes?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_136367626
Wat is dat meanderen waar die peter het over heeft?
https://www.facebook.com/(...)tage/296141163780811
pi_136367722
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Meander is een zorginstelling/ziekenhuis.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_136367727
quote:
Meander is het Medisch Centrum
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:14:11 #74
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136367750
Sterker door Strijd.
pi_136367761
Aaah thnx :)
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 17:14:24 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136367762
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:42 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Wachtwoord van de GMail-box van de 'stalker'
Maar vader was zo gebrand op die stalker, als hij echt het wachtwoord had gehad zou hij direct zijn gaan kijken en overal screenshots van maken. Dit heeft hij niet gedaan maar het wachtwoord de volgende dag aan zijn dochter geven?
Nee, hij lult in haar straatje mee, ik denk dat hij zo ook aan het telefoon in de auto laten liggen (right! een puber die haar telefoon vergeet in de auto?), wellicht heeft ze hem net zo lang beïnvloed tot hij het zelf ging geloven, want volgens mij zat die man er aardig doorheen qua zenuwen.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:43 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Dat wat die pa op Facebook zegt over het wachtwoord is idd erg raar. Dat klopt gewoon niet. Ik zou haast denken dat ie dit verzint, om maar niet toe te willen geven aan het idee dat Emmelie het zelf is.

Dit dus
[ afbeelding ]
Inderdaad.
Sowieso vreemd dat het verhaal telkens verandert.
Eerst waren ze 'verbaasd' dat die lokmail geopend was op een HTC One X, toen had zij het wachtwoord van de stalker gekregen, en nu had de vader het wachtwoord eerst (zonder er wat mee te doen) en gaf het pas een dag later aan haar waarna ze de lokmail opende?
Als je er zo'n waterdichte ( :') ) verklaring voor hebt, dan meldt je dat toch gelijk zodra er gezegd wordt dat de lokmail op Emmelie's mobiel is geopend?
En als ze geen vertrouwen hebben in de politie omdat die niks doet, waarom hebben ze dan alsnog niet aan Alberto gemeld dat ze het wachtwoord hebben gekregen voor ze er zelf wat mee gingen doen?

Emmelie had gewoon niet verwacht dat ze in die lokmail gestonken was en er nu zwart op wit stond dat zij die lokmail heeft geopend. In eerste instantie weet ze niet goed hoe ze moet reageren, die hele 'scène' wijst er al op dat zij het gewoon zelf is. Het gaat daar nog verder nergens over 'wachtwoord gekregen' (als het waar zou zijn en je had het om één of andere reden niet van tevoren gemeld, dan schiet je toch iig op dit punt wel in de verdediging met je verklaring waaróm die lokmail op jouw telefoon geopend is?).
Pas een paar dagen later, wanneer ze de tijd heeft gehad om iets te bedenken om zich hier weer onderuit te lullen, kwam ze met het verhaal aanzetten dat de stalker haar zin wachtwoord heeft gegeven :')
Ook hier wordt niet vermeld dat Peter dat gekregen had, en zonder er verder wat mee te doen een dag later aan Emmelie had doorgegeven.
Nu is er alweer genoeg tijd verstreken voor Emmelie om op haar vader in te praten, hem ervan te overtuigen dat zij echt zijn onschuldige prinsesje is, en dat haar vader haar verhaal moet back-uppen omdat het toch zo vervelend is dat zij onterecht wordt beschuldigd.
Dus Peter liegt nu gewoon mee. Niet omdat hij in het 'complot' zit, maar omdat hij er stellig van overtuigd is dat zijn dochter onschuldig is (blinde ouder-liefde :') ) en zij hem alles wijs kan maken op die manier, en zijn vader dit verhaal dan maar gaat onderbouwen om het allemaal niet nog verdachter te maken. Maar hij faalt :')

Ik vind het eigenlijk sowieso een achterlijk figuur, omdat hij wanneer (hij denkt dat) zijn dochter gestalkt wordt, gewoon terug gaat flamen tegen de stalker en zo een jaar lang het contact ook in stand houdt, zelfs als de politie zegt dat je er gewoon niet op moet reageren :')
De enige die het probleem aanhoudt is die vader :') Als hij het gewoon met rust zou laten was de stalker (Emmelie dus, maar ook als het iemand anders was) al lang gestopt :')
Fuck the EBU.
pi_136367774
quote:
Nieuw verzonnen werkwoord :'). Maar wat ze hierboven zeggen inderdaad.
pi_136367778
Moet je ff verder door lezen, dan zie je dat zijn bedrijf bezig is het Meander ziekenhuis in Amersfoort.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 17:19:28 #79
288245 crew  Moira
pi_136367923
Wanneer het FOX-IT rapport op tafel wordt gelegd schiet Emmelie ook als stalker in de verdediging (oh? huh, nee ik was het niet, dan zou ik niet zo ver gaan, blabla), terwijl je als slachtoffer juist eerder in de aanval zou schieten (Ja en weer dat gezeik! Hoe kan het toch dat je als slachtoffer als dader uit de bus komt en zo behandeld wordt terwijl er gewoon een psychopathische gek op vrije voet rondloopt en overal mee weg komt! Belachelijk!" etc)
Fuck the EBU.
pi_136368023
Nja, we waren er al over uit dat ze het zelf was toch ?
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 17:30:51 #81
288245 crew  Moira
pi_136368315
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja, we waren er al over uit dat ze het zelf was toch ?
True, dat is hoogstwaarschijnlijk gewoon ook écht zo.
Maar het zou leuk zijn om dat nog van één of andere 'official' ofzo te horen :P
Kan heel Nederland weer rustig slapen :')
Fuck the EBU.
pi_136368346
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

True, dat is hoogstwaarschijnlijk gewoon ook écht zo.
Maar het zou leuk zijn om dat nog van één of andere 'official' ofzo te horen :P
Kan heel Nederland weer rustig slapen :')
Gahahah dat idee heb ik ook , er was net iemand die zei dat ze het gezin via via kende maar die wil niks meer zeggen :(
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 17:34:26 #83
288245 crew  Moira
pi_136368461
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahahah dat idee heb ik ook , er was net iemand die zei dat ze het gezin via via kende maar die wil niks meer zeggen :(
Ik snap niet waarom ze de zaak niet gewoon duidelijk maken aan al die mensen die er anders over zullen blijven speculeren :')
Misschien zit er iets juridisch achter ofzo? Dat ze het gewoon net mógen zeggen?
Fuck the EBU.
pi_136368632
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze de zaak niet gewoon duidelijk maken aan al die mensen die er anders over zullen blijven speculeren :')
Misschien zit er iets juridisch achter ofzo? Dat ze het gewoon net mógen zeggen?
Ja en dan vervolgens zeiken dat we het fout hebben :D
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 17:48:35 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136368944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:50 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Peter is een feyenoorder _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 17:49:21 #86
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136368968
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:19 schreef Moira. het volgende:
Wanneer het FOX-IT rapport op tafel wordt gelegd schiet Emmelie ook als stalker in de verdediging (oh? huh, nee ik was het niet, dan zou ik niet zo ver gaan, blabla), terwijl je als slachtoffer juist eerder in de aanval zou schieten (Ja en weer dat gezeik! Hoe kan het toch dat je als slachtoffer als dader uit de bus komt en zo behandeld wordt terwijl er gewoon een psychopathische gek op vrije voet rondloopt en overal mee weg komt! Belachelijk!" etc)
Lekker wijf !
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136369137
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:19 schreef Moira. het volgende:
Dat vind ik dan weer helemaal niets zeggen. Het ligt aan de persoon zelf wat de reactie is op een beschuldiging. De een reageert dramatisch, de ander reageert kalm.

Ik vond het pas bijzonder hoe ontzettend rustig Emilie bleef onder de ernstige bedreigingen.
pi_136369243
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:53 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer helemaal niets zeggen. Het ligt aan de persoon zelf wat de reactie is op een beschuldiging. De een reageert dramatisch, de ander reageert kalm.

Ik vond het pas bijzonder hoe ontzettend rustig Emilie bleef onder de ernstige bedreigingen.
Hey daar ben je weer ! vertel et dan, zoals eerder gezegd kunnen we dan weer gaan slapen !
pi_136369278
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik wil niks meer zeggen? Waarom zeg je zoiets ooit? Ik heb gezegd wat ik weet, meer niet. Misschien moet je rekening houden met het feit dat niet iedereen hier uren zit en niet iedereen meteen jouw vragen kan beantwoorden. :)
pi_136369307
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:57 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

Ik wil niks meer zeggen? Waarom zeg je zoiets ooit? Ik heb gezegd wat ik weet, meer niet. Misschien moet je rekening houden met het feit dat niet iedereen hier uren zit en niet iedereen meteen jouw vragen kan beantwoorden. :)
Nja zei dat was omdat je daarna idd weg was dus. Maar ben nog steeds nieuwsgierig dus
pi_136369487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja zei dat was omdat je daarna idd weg was dus. Maar ben nog steeds nieuwsgierig dus
Er komt nooit een antwoord, denk ik, maar het is wel duidelijk dat ze met haar eigen stalking te maken heeft.
pi_136369494
Poelitie.
pi_136369526
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

Er komt nooit een antwoord, denk ik, maar het is wel duidelijk dat ze met haar eigen stalking te maken heeft.
Maar je vind het niet raar hoe het gezin reageert in uitzending ?
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:09:58 #94
391606 AF_
AltijdKapot
pi_136369773
Jezus wat hard _O- . Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen bekend? En is het teruglezen van het hele vorige topic nog nodig?
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:19:13 #95
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136370142
Ik denk wel dat de kijkcijfers van Alberto omhoog schieten na deze bazenaflevering.
pi_136370192
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef AF_ het volgende:
Jezus wat hard _O- . Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen bekend? En is het teruglezen van het hele vorige topic nog nodig?
Als je alles wil weten over Mac-adressen moet je even teruglezen anders zou ik het niet doen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:28:54 #97
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136370487
Iemand toevallig zo snugger om het andere kamp-Emmelie (haar vrienden) te vragen om een reactie?
pi_136370550
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand toevallig zo snugger om het andere kamp-Emmelie (haar vrienden) te vragen om een reactie?
Jij ? :P
pi_136370557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar je vind het niet raar hoe het gezin reageert in uitzending ?
Yasmin zit eens niet zo te ouweklotehoeren man godverdomme. Als jij niet gelooft dat het niet echt is rot dan gewoon lekker op naar een ander topic. Het gaat hier inhoudelijk over de zaak en jij komt aan met 'het is nep'. Heb je niks beters te doen?
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:31:27 #100
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136370576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij ? :P
Ik moet even naspeuren of ze toevallig een accountje heeft slingeren met vrienden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')