Plot twist: het was haar moeder. Ze bleef er zo koelbloedig onder en hield haar mond gedurende de hele aflevering.quote:
Ik denk dat FoxIT daar wel achter komt (lol) , Even in de contactenlijst kijken en Tadaaa!quote:Misschien denken wij met zijn allen te moeilijk (of ik te simpel). Wat als je een prepaidkaartje koopt en je slaat dat telefoonnummer in je telefoon op als Anoniem? Of is dat iets waar FoxIT wel achter zou zijn gekomen?
Wat is zijn account? Wil wel eens lezen wat die neef te melden heeftquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef dc29212 het volgende:
Tevens is haar neef Coen Verhey erg actief op Twitter. Hij geeft in een van zijn laatste Tweets aan dat hij zelf ook begint te twijfelen aan zijn geliefde nichtje. Misschien is hij bereid om wat opheldering te verschaffen?
https://twitter.com/coenverheyquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat is zijn account? Wil wel eens lezen wat die neef te melden heeft
Is niet vergezocht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef Olawd het volgende:
Ik weet niet of dit eerder is gemeld maar wat mij persoonlijk nogal opviel is dat in de laatste SMS staat dat de "stalker" haar met rust laat. Wel gaat hij nog even langs bij de AH om voor een laatste keer gedag te zeggen. In de aflevering wordt verteld dat ze bij een supermarkt werkt. Echter, omdat ze bedreigd wordt, is dat "on hold" gezet. Dit kan een truc van haar zijn omdat ze misschien helemaal geen zin heeft om met d'r luie reet te gaan werken, of omdat ze misschien wel niet durft omdat ze bang is voor de reactie van haar collega's.
Is dit vergezocht?
Je twijfelt er toch niet serieus aan of het nou Emmelie is of niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het klinkt idd sowieso als iemand die haar kent
Huh? Nee.. hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je twijfelt er toch niet serieus aan of het nou Emmelie is of niet?
Wou zeggenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Nee.. hoe kom je daar bij?
We hadden het over die user met het lange verhaal op de vorige pagina natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Nee.. hoe kom je daar bij?
Ja idd, ik denk idd ook dat het daar begonnen is in combinatie met aandacht willen krijgen van Jari omdat ze hem terug wou.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef Stratotanker het volgende:
Dat ze niet kan werken is denk ik een bijkomstigheid. Mijn onderbuikgevoel zegt dat alles is begonnen met een bizar hoge telefoonrekening(en). Vervolgens heeft ze alles verzonnen wat nodig is om haar ouders te laten geloven dat zij daar geen schuld aan heeft. Dat is 'een beetje' uit de hand gelopen.
Ooooohquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
We hadden het over die user met het lange verhaal op de vorige pagina natuurlijk.
Ja dat was in het vorige deel ook al genoemd, een vriendin schreef in het verleden op twitter dat ze met Emmelie voor de zoveelste keer zat te bellen, en dat zij ophing omdat d'r moeder er aan kwam.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef Stratotanker het volgende:
Dat ze niet kan werken is denk ik een bijkomstigheid. Mijn onderbuikgevoel zegt dat alles is begonnen met een bizar hoge telefoonrekening(en). Vervolgens heeft ze alles verzonnen wat nodig is om haar ouders te laten geloven dat zij daar geen schuld aan heeft. Dat is 'een beetje' uit de hand gelopen.
Taakstraf?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wou zeggen
Mensen die het hebben onderzocht weten dat zij het is, Jari en consorten weten dat zij het is, zelfs de politie weet dat zij het is want ze heeft blijkbaar al een taakstraf gehad
De enige die nog in haar onschuld geloven zijn vader Peter en zijn vriendjesOmdat het bord voor hun kop te groot is
Ik denk dat een neefje van 14 jaar niet bereid is te antwoorden op dit soort dingen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
https://twitter.com/coenverhey
Hij heeft niet veel te melden hoor, hij zegt dat hij er een paar x bij heeft gezeten op het moment dat er smsjes werden verstuurd en daarna zegt hij: 'Ik begin nu wel te twijfelen aan mijn nicht' Omdat iemand hem erop attendeerde dat er geen berichten meer binnenkwamen op het moment dat de webcam werd afgeplakt.
Ik zeg ook helemaal niet dat hij bereid is op het beantwoorden van eventuele vragen. Het geeft alleen al genoeg aan dat hij tweet: 'Ik begin nu toch te twijfelen aan mijn nichtje'. Voor Emmelie's vriendinnen, Jari en zijn ouders is het al duidelijk, stiekem ook voor Emmelie's ouders alleen willen die dat niet naar buiten brengen, maar blijkbaar nog niet voor haar neef Coen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Kreeate het volgende:
[..]
Ik denk dat een neefje van 14 jaar niet bereid is te antwoorden op dit soort dingen.
"Misschien is hij bereid om wat opheldering te verschaffen?"quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat hij bereid is op het beantwoorden van eventuele vragen. Het geeft alleen al genoeg aan dat hij tweet: 'Ik begin nu toch te twijfelen aan mijn nichtje'. Voor Emmelie's vriendinnen, Jari en zijn ouders is het al duidelijk, stiekem ook voor Emmelie's ouders alleen willen die dat niet naar buiten brengen, maar blijkbaar nog niet voor haar neef Coen.
Via via vernomen van mensen hier/op het internet die dat zeiden (die dat dan van bekenden hadden).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |