abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136398182
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Zal het stiekem Emmelie zijn?
Plot twist: het was haar moeder. Ze bleef er zo koelbloedig onder en hield haar mond gedurende de hele aflevering.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_136398663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:49 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
_O-
pi_136398921
Ik ben zoals jullie ook al een tijdje in de ban van dit hele gebeuren.

Onderstaande punten zijn mij opgevallen:

In de Stentor staat een nieuwsbericht van 27 februari 2013. Hierin geeft zij het volgende aan

"Ik had een relatie met iemand. Toen wij ongeveer vier maanden samen waren begon iemand ons te bellen met 'onbekend'. Begin november ging het uit tussen ons. Toen werd het Facebook-account van mijn ex gehackt en kreeg ik nare berichten, zodat het leek alsof hij die had gestuurd.

Het kan natuurlijk best zijn dat iemand ze inderdaad onbekend gebeld heeft onder het mom van een kwajongens streek.

''Daarnaast kregen wij allebei mailtjes waarin stond dat ik maar beter zelfmoord kan plegen. En mijn ex-vriend kreeg mailtjes dat ik al zelfmoord gepleegd had."

Wellicht kwam Emmelie door de onbekende telefoontjes op het idee om het naar een hoger niveau te tillen? Ik vind het erg apart dat Jari wordt verwacht door Peter terwijl ook hij blijkbaar lastig gevallen werd.

Misschien denken wij met zijn allen te moeilijk (of ik te simpel). Wat als je een prepaidkaartje koopt en je slaat dat telefoonnummer in je telefoon op als Anoniem? Of is dat iets waar FoxIT wel achter zou zijn gekomen?

Tevens is haar neef Coen Verhey erg actief op Twitter. Hij geeft in een van zijn laatste Tweets aan dat hij zelf ook begint te twijfelen aan zijn geliefde nichtje. Misschien is hij bereid om wat opheldering te verschaffen?
pi_136399651
quote:
Misschien denken wij met zijn allen te moeilijk (of ik te simpel). Wat als je een prepaidkaartje koopt en je slaat dat telefoonnummer in je telefoon op als Anoniem? Of is dat iets waar FoxIT wel achter zou zijn gekomen?
Ik denk dat FoxIT daar wel achter komt (lol) , Even in de contactenlijst kijken en Tadaaa!

----------Contacten-----------

Alfred : 0612243544
Alie : 0635475687
Anoniem : 0675007112
pi_136400350
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_trolling__.html

check dit......lijkt op het verhaal van emmelie
pi_136401019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef dc29212 het volgende:

Tevens is haar neef Coen Verhey erg actief op Twitter. Hij geeft in een van zijn laatste Tweets aan dat hij zelf ook begint te twijfelen aan zijn geliefde nichtje. Misschien is hij bereid om wat opheldering te verschaffen?
Wat is zijn account? Wil wel eens lezen wat die neef te melden heeft
٩๏̯͡๏)۶
pi_136401225
quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_trolling__.html

check dit......lijkt op het verhaal van emmelie
Idd het verhaal lijkt er nogal op, de persoon daarentegen! (pff lol)

[ Bericht 19% gewijzigd door Gloorbek op 06-02-2014 14:30:37 ]
pi_136401325
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:17 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat is zijn account? Wil wel eens lezen wat die neef te melden heeft
https://twitter.com/coenverhey

Hij heeft niet veel te melden hoor, hij zegt dat hij er een paar x bij heeft gezeten op het moment dat er smsjes werden verstuurd en daarna zegt hij: 'Ik begin nu wel te twijfelen aan mijn nicht' Omdat iemand hem erop attendeerde dat er geen berichten meer binnenkwamen op het moment dat de webcam werd afgeplakt.
pi_136402711
Ik weet niet of dit eerder is gemeld maar wat mij persoonlijk nogal opviel is dat in de laatste SMS staat dat de "stalker" haar met rust laat. Wel gaat hij nog even langs bij de AH om voor een laatste keer gedag te zeggen. In de aflevering wordt verteld dat ze bij een supermarkt werkt. Echter, omdat ze bedreigd wordt, is dat "on hold" gezet. Dit kan een truc van haar zijn omdat ze misschien helemaal geen zin heeft om met d'r luie reet te gaan werken, of omdat ze misschien wel niet durft omdat ze bang is voor de reactie van haar collega's.

Is dit vergezocht?
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 15:13:47 #160
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136402993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef Olawd het volgende:
Ik weet niet of dit eerder is gemeld maar wat mij persoonlijk nogal opviel is dat in de laatste SMS staat dat de "stalker" haar met rust laat. Wel gaat hij nog even langs bij de AH om voor een laatste keer gedag te zeggen. In de aflevering wordt verteld dat ze bij een supermarkt werkt. Echter, omdat ze bedreigd wordt, is dat "on hold" gezet. Dit kan een truc van haar zijn omdat ze misschien helemaal geen zin heeft om met d'r luie reet te gaan werken, of omdat ze misschien wel niet durft omdat ze bang is voor de reactie van haar collega's.

Is dit vergezocht?
Is niet vergezocht.
De hele reden dat ze die doodsbedreigingen zo 'heftig' heeft gemaakt is puur zodat mensen haar zielig vinden en aandacht geven, en zodat ze inderdaad lekker niet naar school hoeft en niet hoeft te werken daarom. Omdat ze weet dat haar ouders zo goedgelovig zijn.

't Is gewoon een kakhoer.
Opsluiten in een psychiatrische inrichting voor pathologische leugenaars, die hap.
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 15:18:02 #161
288245 crew  Moira
pi_136403119
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Het klinkt idd sowieso als iemand die haar kent
Je twijfelt er toch niet serieus aan of het nou Emmelie is of niet? _O-
Fuck the EBU.
  roze donderdag 6 februari 2014 @ 15:23:20 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136403275
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je twijfelt er toch niet serieus aan of het nou Emmelie is of niet? _O-
Huh? Nee.. hoe kom je daar bij? :P
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 15:24:28 #163
288245 crew  Moira
pi_136403306
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wou zeggen :D

Mensen die het hebben onderzocht weten dat zij het is, Jari en consorten weten dat zij het is, zelfs de politie weet dat zij het is want ze heeft blijkbaar al een taakstraf gehad :D
De enige die nog in haar onschuld geloven zijn vader Peter en zijn vriendjes :D Omdat het bord voor hun kop te groot is :D
Fuck the EBU.
pi_136403316
Dat ze niet kan werken is denk ik een bijkomstigheid. Mijn onderbuikgevoel zegt dat alles is begonnen met een bizar hoge telefoonrekening(en). Vervolgens heeft ze alles verzonnen wat nodig is om haar ouders te laten geloven dat zij daar geen schuld aan heeft. Dat is 'een beetje' uit de hand gelopen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 15:25:16 #165
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136403331
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

We hadden het over die user met het lange verhaal op de vorige pagina natuurlijk.
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 15:25:38 #166
288245 crew  Moira
pi_136403342
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef Stratotanker het volgende:
Dat ze niet kan werken is denk ik een bijkomstigheid. Mijn onderbuikgevoel zegt dat alles is begonnen met een bizar hoge telefoonrekening(en). Vervolgens heeft ze alles verzonnen wat nodig is om haar ouders te laten geloven dat zij daar geen schuld aan heeft. Dat is 'een beetje' uit de hand gelopen.
Ja idd, ik denk idd ook dat het daar begonnen is in combinatie met aandacht willen krijgen van Jari omdat ze hem terug wou.
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 15:26:05 #167
288245 crew  Moira
pi_136403357
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

We hadden het over die user met het lange verhaal op de vorige pagina natuurlijk.
Oooooh :D Sorry :@
Fuck the EBU.
pi_136403572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef Stratotanker het volgende:
Ja dat was in het vorige deel ook al genoemd, een vriendin schreef in het verleden op twitter dat ze met Emmelie voor de zoveelste keer zat te bellen, en dat zij ophing omdat d'r moeder er aan kwam.
Dus feiten: Ze belde veel, moeder mocht het niet weten..

Veel bellen (feit) -> Hoge rekening (logisch gevolg) -> valse oorzaak voor hoge rekening zoeken (haar excuus)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_136406012
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wou zeggen :D

Mensen die het hebben onderzocht weten dat zij het is, Jari en consorten weten dat zij het is, zelfs de politie weet dat zij het is want ze heeft blijkbaar al een taakstraf gehad :D
De enige die nog in haar onschuld geloven zijn vader Peter en zijn vriendjes :D Omdat het bord voor hun kop te groot is :D
Taakstraf?

Bron?
pi_136406252
'serena ‏@serentye 5 feb.
@mini_kylie nee ik ga verder niks zeggen, dat is lullig maar laten we t erop houden ze heeft het allemaal zelf gedaan'

Die Serena is 1 v/d 4 waar Jari zijn verhaal aan heeft verteld.
pi_136409710
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:25 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

https://twitter.com/coenverhey

Hij heeft niet veel te melden hoor, hij zegt dat hij er een paar x bij heeft gezeten op het moment dat er smsjes werden verstuurd en daarna zegt hij: 'Ik begin nu wel te twijfelen aan mijn nicht' Omdat iemand hem erop attendeerde dat er geen berichten meer binnenkwamen op het moment dat de webcam werd afgeplakt.
Ik denk dat een neefje van 14 jaar niet bereid is te antwoorden op dit soort dingen.
pi_136409801
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Kreeate het volgende:

[..]

Ik denk dat een neefje van 14 jaar niet bereid is te antwoorden op dit soort dingen.
Ik zeg ook helemaal niet dat hij bereid is op het beantwoorden van eventuele vragen. Het geeft alleen al genoeg aan dat hij tweet: 'Ik begin nu toch te twijfelen aan mijn nichtje'. Voor Emmelie's vriendinnen, Jari en zijn ouders is het al duidelijk, stiekem ook voor Emmelie's ouders alleen willen die dat niet naar buiten brengen, maar blijkbaar nog niet voor haar neef Coen.
pi_136410365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik zeg ook helemaal niet dat hij bereid is op het beantwoorden van eventuele vragen. Het geeft alleen al genoeg aan dat hij tweet: 'Ik begin nu toch te twijfelen aan mijn nichtje'. Voor Emmelie's vriendinnen, Jari en zijn ouders is het al duidelijk, stiekem ook voor Emmelie's ouders alleen willen die dat niet naar buiten brengen, maar blijkbaar nog niet voor haar neef Coen.
"Misschien is hij bereid om wat opheldering te verschaffen?"
Op dat stukje reageerde ik, heb het misschien verkeerd begrepen ;)
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 20:58:13 #174
288245 crew  Moira
pi_136415668
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:49 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Taakstraf?

Bron?
Via via vernomen van mensen hier/op het internet die dat zeiden (die dat dan van bekenden hadden).
Jari zei ook in dat Facebook bericht dat het dader als slachtoffer neer wordt gezet en dat de dader er al voor gestaft is, en er eindelijk een half jaar rust was.

Weet verder ook niet hoe het allemaal zit, als dat bekend was was deze reeks natuurlijk al dood :P
Fuck the EBU.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 00:46:28 #175
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_136426418
Ik vind dat versnelde geluidsfragment echt pro werk :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: