SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 05-02-2014 13:19:10 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Nee man. Gewoon trouwen voor je seks hebt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:07 schreef Awesome_ het volgende:
Vanaf seks kun je pas na gaan denken over exclusiviteit.
En fipo. Wie wil me aanraken?
Dan stel je gewoon geen eisenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Seks is belangrijk maar bij mij nooit doorslaggevend bij partnerkeuze imo. En sowieso zit het altijd wel goed tbh.
ik heb speciale needs vriend als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Seks is belangrijk maar bij mij nooit doorslaggevend bij partnerkeuze imo. En sowieso zit het altijd wel goed tbh.
Vind ook dat het niet doorslaggevend is idd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Natuurlijk neem je geen relatie zonder eerst eens seks gehad te hebben, maar het is niet doorslaggevend idd.
Zulke dingen zijn te veranderen. Je gaat toch geen meisje dat je oprecht leuk vindt laten zitten doordat de seks niet naar verwachting is, kom op man.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:19 schreef fathank het volgende:
Dus als je kutseks hebt boeit het uiteindelijk niet?
No thanks jeff
Wat Jeroen zegt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:23 schreef Jahr00n het volgende:
straks heb die chick ineens een ranzige kut joh niet te geloven dan kap ik het direct af jwt? mar als je dan al 3 maanden date met die wijf is het tog moeilijker om het contact te verbreke voel je me?
Precies, kun je altijd nog veranderen door er over te praten en te experimenteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn te veranderen. Je gaat toch geen meisje dat je oprecht leuk vindt laten zitten doordat de seks niet naar verwachting is, kom op man.
op zich wel mee eens, maar ben het ook wel met sap eens dat zo snel mogelijk seks niet mijn prioriteit isquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:07 schreef Awesome_ het volgende:
Vanaf seks kun je pas na gaan denken over exclusiviteit.
En fipo. Wie wil me aanraken?
Ik sluit me bij Sap aan, als de relatie echt goed zit dan zal ze er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dat op seksueel gebied ook zo is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nu nog even wachten op de mening van de andere village elders Cor en Snakey.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Sap aan, als de relatie echt goed zit dan zal ze er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dat op seksueel gebied ook zo is.
Nog één verkapte R&P post dan:quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef seto het volgende:
nee nu is het genoeg geweest met die R&P gedoetje
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog één verkapte R&P post dan:
[ afbeelding ]
Op zich wel, ja. Maar zeker als je net begint komt het niet zo heel nauw. Ga gewoon goed (gezond en genoeg) eten en hard trainen, dan komt die kracht em vetverlies vanzelf wel. Zeker in het begin kan dat wel samen gaan. En als je al vrij licht bent moet je niet vreemd opkijken als je zowel strakker als zwaarder wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik moet toch juist boven mijn dagelijkse behoefte aan kcal eten als ik kracht wil opbouwen?
Op het woord "streefje" zou een permanente ban moeten komen te staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:08 schreef Jahr00n het volgende:
Arietje is wel een ziek streefje van mij hoor.
[ afbeelding ]
Hosselalert!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef seto het volgende:
[..]
jij bent veel geiler hoor [ afbeelding ]
no WK [ afbeelding ]
Dit.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Drinky het volgende:
Gisteren iemand 4x160 zien pressen, ging echt nergens meer over
Als je weer naar Eindhoven komt, meldt het dan even. Dan regel ik dat je kunt trainen in mijn gym en flans ik een goed schema voor je in elkaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gister zag ik in Eindhoven een gozer die kleiner was dan ik. Leeftijd rond 19/20 denk ik.
Dima komt niet buiten.quote:
En Dima loopt zeker niet in een groep.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ha, nouja zeg. Hij liep met een groep jongens dus hij loopt hier een beetje te trollen met z'n FA leven.
Kap nou eens met die virtuele hossel-apps.quote:
>= 1.80m (m) / >= 1.70m (v) ==> www.(dutch)bodybuilding.comquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:47 schreef Curlbrah het volgende:
lel ik was onder de indruk dat <190cm = niet hier posten was
Dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Smerige stinkende wandelende kwijlfabrieken.
Honden in huis. Ze stinken, laten overal haren achter en kwijlen de boel onder. Ik zie er de lol niet van in.
En de zogenaamde "liefde" van zo'n beest. Alsof zo'n beest het wat kan schelen wie z'n voerbak volgooit.
En dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, je zet één voet binnen en je ruikt direct die smerige hondengeur. En dan komt dat beest zelf op je af springen. Mensen altijd "je hoeft niet bang te zijn hoor", nee ik ben ook niet bang, haal dat smerige irritante beest gewoon weg en voedt het normaal op.
Goed zo. Waar bevindt deze hemel op aarde zich?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heerlak. Twee powerracks. Hemel op aard alleen ong. 15 mins rijden
Misschien had je je E30 eerst even door de wasstraat moeten gooien?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ben een tijd terug een keer met deze puppy op stap geweest, echt chicks aantrekken deed hij niet![]()
[ afbeelding ]
Is nu een fucking beer srs. Poten net zo groot als mijn hand.
Nou als na een tijdje blijkt dat je allebei totaal andere verwachtingen en behoeften hebt brei ik er wel een eind aan ja. Kan ze nog zo leuk zijn. Alsof er niet meer leuke vrouwen zijn. Ik geloof niet in 1 soulmate of zoiets. Waarom zou je genoegen nemen met iemand met wie je niet 100% klikt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn te veranderen. Je gaat toch geen meisje dat je oprecht leuk vindt laten zitten doordat de seks niet naar verwachting is, kom op man.
Het om kunnen gaan met een micropenis is inderdaad een vaardigheid die niet alle vrouwen hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb speciale needs vriend als je begrijpt wat ik bedoelniet iedere dame kan mij daraan helpen
Zou letterlijk moeten gooien dan, want die rijdt al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Misschien had je je E30 eerst even door de wasstraat moeten gooien?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef VMSDKR het volgende:
Wie zou haar raken?
[ afbeelding ]VMS hoe heet die oma? Plaatje werkt niet meer dankzij 9gag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Also:
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
20inchquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het om kunnen gaan met een micropenis is inderdaad een vaardigheid die niet alle vrouwen hebben.
Deze post.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nou als na een tijdje blijkt dat je allebei totaal andere verwachtingen en behoeften hebt brei ik er wel een eind aan ja. Kan ze nog zo leuk zijn. Alsof er niet meer leuke vrouwen zijn. Ik geloof niet in 1 soulmate of zoiets. Waarom zou je genoegen nemen met iemand met wie je niet 100% klikt.
Je maakt mij niet wijs dat je niet iemand kan vinden waarmee je zowel op intellectueel, emotioneel en seksueel vlak klikt.
Het is voor mij alle 3 even belangrijk. Mis ik een van die dingen is het blijkbaar niet de juiste persoon. Als ik er een eind aan brei omdat het seksueel niet klikt ben ik kortzichtig, maar als het op intellectueel niveau niet klikt is het een valide reden. Niet in mijn wereld.
Ik ben jonger dan jijquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu nog even wachten op de mening van de andere village elders Cor en Snakey.
Ik ben niet de echte Klokov hequote:Op woensdag 5 februari 2014 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ouder wasIn je fobo staat 83.
Hij lijkt groter of niet, maar 2cm boven de manletgrens.quote:Dmitriy Vyacheslavovich Klokov (Russian: Дмитрий Вячеславович Клоков) (born February 18, 1983)[1] is a Russian weightlifter competing in the 105 kg category. He is 182 cm tall.
Profiteurs zonder discipline. Nogal te verwachten dus inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Klokov het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)mmers-zijn-het-dikst
Niet geheel verrassend
Idd. Waarom staat het bij "opmerkelijk"?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Klokov het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)mmers-zijn-het-dikst
Niet geheel verrassend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog één verkapte R&P post dan:
[ afbeelding ]
Pull voor mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vrijdag de 14de is upperbody day hiero
Eens met de stelling.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu nog even wachten op de mening van de andere village elders Cor en Snakey.
Sure.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef seto het volgende:
haten op PVVzij zijn de enigen die dit land nog kunnen redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Haarlemquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
Goed zo. Waar bevindt deze hemel op aarde zich?
ik neem de statement in je ondertitel terugquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef seto het volgende:
haten op PVVzij zijn de enigen die dit land nog kunnen redden
Christie Brinkleyquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
VMS hoe heet die oma? Plaatje werkt niet meer dankzij 9gag.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cker van die elitaire D66 stemmersquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik neem de statement in je ondertitel terug
dat soort mensen maken me ziek
Volgens mij heb jij em een keer getipt. Staat sindsdien in m'n gym-playlist op m'n telefoon.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:37 schreef VMSDKR het volgende:
Zet fathank nu Snowgoons in de OP? Wat een enorme baas.
[..]
Christie Brinkley
[ afbeelding ]
Ah ja, dat zou kunnen. Is wel een lekker opzwepend nummertje inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij em een keer getipt. Staat sindsdien in m'n gym-playlist op m'n telefoon.
Geert zegt tenminste waar het op staat!!!! Ik wil niet betale voor mensen met een uitkering!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:47 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
cker van die elitaire D66 stemmers
dat soort mensen maken me ziek
Ik heb sowieso een bazen-op gemaakt al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah ja, dat zou kunnen. Is wel een lekker opzwepend nummertje inderdaad.
Mee eens. Ik zie dat zelfs onze grote Libertarier weer opgedonderd is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een bazen-op gemaakt al zeg ik het zelf.
pvvquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Klokov het volgende:
Boys, wat stemmen jullie allemaal nu we het toch over de pvv en sp hebben?
Dan moet je niet bij Geert zijn maar bij de Libertarische Partijquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Geert zegt tenminste waar het op staat!!!! Ik wil niet betale voor mensen met een uitkering!!!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier is maar op een manier achter te komen: een poll:
Poll: Welke politieke partij heeft jouw voorkeur?
• VVD
• PvdA
• PVV
• SP
• CDA
• D66
• Christen Unie
• Groen Links
• SGP
• Partij voor de Dieren
• 50Plus
• Anders, namelijk...
• Geen voorkeur/mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daarom hoeft die niet weer te komen?quote:
Maurice de Hont: die niet snapt waarom de PP op een of meerdere zetels in de peilingen staat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarom hoeft die niet weer te komen?Maurice zou het hier niet mee eens zijn!
Niet dat stemwijzers veel zeggen, maar elke keer als ik er eentje invul voor de grap kom ik uit op SGPquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stem altijd SGP omdat ik vind dat zo'n conservatieve partij altijd wel het juiste tegenwicht kan bieden in sommige situaties.
Precies. Piratenpartij heeft op zich ook niet allemaal achterlijke standpunten, maar die gasten die die partij vertegenwoordigen, tering.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:25 schreef Klokov het volgende:
SGP is ook wel een prima partij. Ik zou LP stemmen als er mensen bij zaten die capabel waren. Beetje overheidsinvloed eruit is niet verkeerd, de zorgstaat is doorgeschoten
Ja precies, ze hebben iig wat mediatraining gevolgd ondertussen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies. Piratenpartij heeft op zich ook niet allemaal achterlijke standpunten, maar die gasten die die partij vertegenwoordigen, tering.
Daarmee kom ik op de Libertarische Partij haha.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.stomwijzer.nl
Kwam daar uit op piratenpartij.
Daar kom ik uit op LibDemquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.stomwijzer.nl
Kwam daar uit op piratenpartij.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stem altijd SGP omdat ik vind dat zo'n conservatieve partij altijd wel het juiste tegenwicht kan bieden in sommige situaties.
zij hebbe dit land opgebouwdquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:00 schreef fathank het volgende:
Linkse mensen
Lekker blijven pamperen. Dat werkt zo goed.
Owja: Babyboomers, de allergrootste graaiers van allemaal. En wij jongelui maar schokken voor hun vrijstaande hypotheekvrije woningen, campers en nordic walking stokken.
Probeer voor de inhoud te gaan en niet of iemand zich bling-bling in de media kan handhaven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja precies, ze hebben iig wat mediatraining gevolgd ondertussen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:50 schreef Jahr00n het volgende:
niet rechts niet links maar recht door de midden is mijn motto
Ik lees partijprogramma's, die debatten slaan helemaal nergens meer op. Het is echter wel zo dat ik niet op een partij ga stemmen die sowieso de drempel niet haalt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Probeer voor de inhoud te gaan en niet of iemand zich bling-bling in de media kan handhaven.
Van dat soort gladjakkers zijn er al genoeg.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik lees partijprogramma's, die debatten slaan helemaal nergens meer op. Het is echter wel zo dat ik niet op een partij ga stemmen die sowieso de drempel niet haalt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]Bij jullie stemmen ze toch allemaal op de NCPN?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zij hebbe dit land opgebouwd
heb respect voor hun dooor hun hebben wij het nu goed hun hebben geveochten in de oorlog hun lefen gevegeven met ale respect jij weet niet war je over praat
Ik zit nog steeds niet in mijn ritme waardoor ik steeds aan het klooien ben met schema's, doelstellingen en voeding. Uiteindelijk komt het wel goed zodra ik een duidelijk doel voor ogen hebquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
Op zich wel, ja. Maar zeker als je net begint komt het niet zo heel nauw. Ga gewoon goed (gezond en genoeg) eten en hard trainen, dan komt die kracht em vetverlies vanzelf wel. Zeker in het begin kan dat wel samen gaan. En als je al vrij licht bent moet je niet vreemd opkijken als je zowel strakker als zwaarder wordt.
[..]
Als je weer naar Eindhoven komt, meldt het dan even. Dan regel ik dat je kunt trainen in mijn gym en flans ik een goed schema voor je in elkaar.
(no hossel).
Verder: braboland = midgetland.
[..]
Ik kan ook wel ff een schematje maken hoor. (voor wat hoort wat )quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds niet in mijn ritme waardoor ik steeds aan het klooien ben met schema's, doelstellingen en voeding. Uiteindelijk komt het wel goed zodra ik een duidelijk doel voor ogen heb
En bedankt voor je aanbod! Ik zal je een berichtje sturen zodra ik weer eens in Eindhoven ben
Vrouwen onder de 1.70 kun je toch geen midgets noemen![]()
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik kan ook wel ff een schematje maken hoor. (voor wat hoort wat )
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:34 schreef G.R.S. het volgende:
Nounou, mijn excuses hoor! Ik bezoek zulke websites niet
Zeelandsequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:26 schreef Klokov het volgende:
Schijnt dus dat die een Zeelandse nieuwssite wil hebben?
http://www.pzc.nl/
Kunje helemaal niet weten. Of heb je een vijver koikarpers waar je je minime inhangt?quote:
quote:
quote:Nieuws uit Zeeland lees je als eerste op pzc.nl
www.pzc.nl/‎
Laatste nieuws uit regio Bevelanden, Schouwen-Duiveland, Tholen, Walcheren en Zeeuws-Vlaanderen.
noxipro toch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef stoeltafel het volgende:
Mijn pre-workout HARD is bijna op. Welke gebruiken jullie? Wil weer is wat anders proberen.
Af en toe koffie. That's all.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef stoeltafel het volgende:
Mijn pre-workout HARD is bijna op. Welke gebruiken jullie? Wil weer is wat anders proberen.
Voordeel van Nederland, hier hebben we al die zooi niet. De "stormen" en "aardbevingen" die wij kennen zijn te verwaarlozen vergeleken met andere landen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef IrCute het volgende:
Stroom uitgevallen, telefoon ligt er continue uit, bomen vallen om en als je buiten staat hoor je alleen maar sirenes en bomen kraken/omvallen. Einde van de wereld is er jongens.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef IrCute het volgende:
Stroom uitgevallen, telefoon ligt er continue uit, bomen vallen om en als je buiten staat hoor je alleen maar sirenes en bomen kraken/omvallen. Einde van de wereld is er jongens.
Ga streamen dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef IrCute het volgende:
Hij bedoelt dat het 'Zeeuwse' moet zijn. Even opletten Klokov.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef stoeltafel het volgende:
Ik zit er ook over na te denken om vanaf het nieuwe seizoen rugby te gaan spelen. Een maatje van mij doet dat en het is echt zo badass.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het 'Zeeuwse' moet zijn. Even opletten Klokov.
[..]
Als je erover nadenkt moet je het gewoon doen, quitten kan altijd wel. En als een maatje het ook al doet is het sowieso win-win.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken om vanaf het nieuwe seizoen rugby te gaan spelen. Een maatje van mij doet dat en het is echt zo badass.
Bij een voetbalvereniging in Zaandam hebben ze tegenwoordig ook rugby.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken om vanaf het nieuwe seizoen rugby te gaan spelen. Een maatje van mij doet dat en het is echt zo badass.
Kom wel in een beginnersteam hé.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt moet je het gewoon doen, quitten kan altijd wel. En als een maatje het ook al doet is het sowieso win-win.
Nice brah. Waarom niet overwegen om van een faggotsport naar een mannensport te switchen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bij een voetbalvereniging in Zaandam hebben ze tegenwoordig ook rugby.heel vet, wel eens meegetraind daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom wel in een beginnersteam hé.Hij speelt zelf al jaren rugby.
[..]
Nice brah. Waarom niet overwegen om van een faggotsport naar een mannensport te switchen?![]()
meerdere redenen, maar voornamelijk ben ik als jonge ondernemer, met 3 sporten en 2 banen ernaast momenteel genoeg tijd kwijt
Deathlift or Die.![]()
kendo broederquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan flikker, schermen?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Voedbal en dartequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan flikker, schermen?Deathlift or Die.![]()
Lol dat samenwonen strugglehusslethuglife.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
meerdere redenen, maar voornamelijk ben ik als jonge ondernemer, met 3 sporten en 2 banen ernaast momenteel genoeg tijd kwijt
Wat voor bedrijf run je bra?If not now, then when.![]()
Kktriest beleid hierVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Grapje natuurlijk, ik heb nog nooit in mn FOK!carreer een TR gezet. Dan ben je echt een dikke homo/manlet.Together We Will Live Forever
haha jaquote:en naturlijk fitnis
Is vrij specifiek, dus dat ga ik niet vertellenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol dat samenwonen strugglehusslethuglife.
Wat voor bedrijf run je bra?
Deathlift or Die.![]()
Is gewoon op hakken lopen maar dan voor mannenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:28 schreef seto het volgende:
https://www.bugarrishoes.com/
is van etha
Together We Will Live Forever
Ik tr alles en iedereen. Zodra ik kanker ergens zie staan gaat mijn muis naar de tr knop.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:19 schreef Klokov het volgende:
Grapje natuurlijk, ik heb nog nooit in mn FOK!carreer een TR gezet. Dan ben je echt een dikke homo/manlet.Behulpzaam als een waterkraan.
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:28 schreef seto het volgende:
is van ethaWauw
Deathlift or Die.![]()
Dit kan ik moeilijk serieus nemen indien het van jou komt,quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik tr alles en iedereen. Zodra ik kanker ergens zie staan gaat mijn muis naar de tr knop.Mooi dat ze dat koppen i.p.v. mensen die racastisch dan wel conservatief zijn zijn over het algemeen dommerquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:57 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
daar is het bewijs mensen
open je ogen!!
Precies jonge! Fuck bitches doe TR's.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik tr alles en iedereen. Zodra ik kanker ergens zie staan gaat mijn muis naar de tr knop.Deathlift or Die.![]()
Ik maak geen grappen Klokovje. Mn vader is vorige week van de trap gekankerd sindsdien hoef ik het niet meer te lezenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit kan ik moeilijk serieus nemen indien het van jou komt,
[..]
Mooi dat ze dat koppen i.p.v. mensen die racastisch dan wel conservatief zijn zijn over het algemeen dommer
Behulpzaam als een waterkraan.
Ik zie elke dag mensen die deze rocken. Zodoende ben ik voldaan. Goede squatschoenen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:38 schreef seto het volgende:
zouden jullie deze rocken?
[ afbeelding ]![]()
kankerquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik tr alles en iedereen. Zodra ik kanker ergens zie staan gaat mijn muis naar de tr knop.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:28 schreef seto het volgende:
is van ethaquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Montelly het volgende:
Etha rockt deze dagelijk bij koffieautomaat..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goede optische illusie
Op die linker pic staat ie wel een halve meter verder weg van de camera.
Oh en photoshop.![]()
plus die 20cm hakken (en waarschijnlijk nog extra zolen)quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
Goede optische illusie
Oh en photoshop.
daarnaast wel grappig natuurlijk omdat ik en jb ook duo punotti zijn
dat is echt hilarischDeathlift or Die.![]()
hij staat gewoon op zelfde plek hoor kijk naar zijn voeten vriendjequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
Goede optische illusie
Oh en photoshop.![]()
Tering harde cringe.quote:
Ik ga nu huilend weg van mijn pc en havermout maken #emo-eating![]()
Ik ben seto aan het kijken op RTL7Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:35 schreef Klokov het volgende:
Boys, is het de 1,5 uur waard?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1395430Nee.quote:Omroep: BNN![]()
Ik ben gekapt, wat een onzinvragen. Het sluit totaal niet aan bij de doelstelling van het programma_!
Sorry, zal voortaan luisteren
[ Bericht 6% gewijzigd door Klokov op 05-02-2014 22:59:05 ]Together We Will Live Forever
Het was weer druk vanavond.
Gezellig met Humberto Tan en Nielson op tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs![]()
quote:
Tering dit nummer vriend
morgen dikke pr zetten hiermee![]()
normaal luister ik alleen kale vandalequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:04 schreef seto het volgende:
tering wat een über sjonnie die neophyte
KEEEEENKER![]()
Prefereer Noisekick met pareltjes als Hij loopt rondjes, Koffie met een steen of Boterhammen met kaas onderwater opeten (Rembo & rembo).quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
normaal luister ik alleen kale vandaleOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
ik vind auswitch is back 4 black echt een pareltjequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:27 schreef seto het volgende:
als dit op defqon werd gedraaid zou ik helemaal los gaan vriendje
jammer dat die niet meer op utube staat![]()
?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik vind auswitch is back 4 black echt een pareltje
jammer dat die niet meer op utube staatOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
vrees niet vriendquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik vind auswitch is back 4 black echt een pareltje
jammer dat die niet meer op utube staat
oh ben te laat![]()
![]()
gvd daar gaat m'n nofap bedankt vmsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
No1![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/messerwheels![]()
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
ik had je warm geknuffeldquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:40 schreef IrCute het volgende:
8 uur geen stroom gehad, gvd wat was dat saai. Begon ook net faking koud te worden hier.![]()
![]()
Als je full blown klompvoeten hebt wel ja. Leuk modelletje danquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:38 schreef seto het volgende:
zouden jullie deze rocken?
[ afbeelding ]Daar kun je hele beste squatschoenen uitsnijden...quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Montelly het volgende:
Etha rockt deze dagelijk bij koffieautomaat..
[ afbeelding ]![]()
gisteren dus weer mee gedaan met Yoga lol.
Kon het opzich nog best aardig volgen, alleen totaal geen ROM, nergens, alleen in de squat positie hhehe, en daar pleurt ieder ander om![]()
Gelukkig geen zieke abs of heup kramp gekregen tijdens die class![]()
Wordt nu door een schattige jongen gegeven
[ Bericht 7% gewijzigd door RaymondK op 06-02-2014 07:45:17 ]![]()
Moet je ons wat vertellen Ray/?quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:30 schreef RaymondK het volgende:
gisteren dus weer mee gedaan met Yoga lol.
Kon het opzich nog best aardig volgen, alleen totaal geen ROM, nergens, alleen in de squat positie hhehe, en daar pleurt ieder ander om![]()
Gelukkig geen zieke abs of heup kramp gekregen tijdens die class![]()
Wordt nu door een schattige jongen gegevenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja, dat m'n Yoga juf er niet meer isquote:Op donderdag 6 februari 2014 07:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Moet je ons wat vertellen Ray/?![]()
Nah ja hij had wel verstand van zaken i.i..g.
40 tips voor spierkramp gekregen (die ik allemaal zelf al wist maar ok)![]()
belangrijkste is gewoon meer ROM krijgen...
[ Bericht 8% gewijzigd door RaymondK op 06-02-2014 08:11:30 ]![]()
U srs brahquote:
Jongens even een vraagje, als jullie fappen, doe je dan ook van hand wisselen? Links fappen en met rechts browsen, of juist andersom?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
ja, anders krijg je dit:quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:39 schreef Montelly het volgende:
Jongens even een vraagje, als jullie fappen, doe je dan ook van hand wisselen? Links fappen en met rechts browsen, of juist andersom?
![]()
kan jij cummen met je chocoladehand?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:39 schreef Montelly het volgende:
Jongens even een vraagje, als jullie fappen, doe je dan ook van hand wisselen? Links fappen en met rechts browsen, of juist andersom?Deathlift or Die.![]()
Blijft lastig maar is wel te doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kan jij cummen met je chocoladehand?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
prima te doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Blijft lastig maar is wel te doen.![]()
Je ontvangt alleen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:34 schreef G.R.S. het volgende:
Nounou, mijn excuses hoor! Ik bezoek zulke websites nietOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Uit mijn jeugd, de prehistorie dus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:18 schreef no1uknow het volgende:
ik krijg altijd zo'n lekkere groove van dit nummer, niet normaalOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
hey vrienden!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
quote:quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef Montelly het volgende:
Maar klaar jullie wel allemaal
Ni hao![]()
Kom maar met ome frikandel mee goos.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ja vet lache man! Voetbalshirts aan... Laatste defqon nog uur met wappie ado gast lopen lullen.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Voetbalshirtsquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja vet lache man! Voetbalshirts aan... Laatste defqon nog uur met wappie ado gast lopen lullen.Ben je 12 en kom je uit een prachtwijk of zo?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
En v.w.b. die festivalfilmpjes: s.v.p. met naakt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik ga regelmatig in een voetbalshirt naar de gymquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
VoetbalshirtsBen je 12 en kom je uit een prachtwijk of zo?
ik wist niet dat jij van naakte mannen hield corquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:17 schreef Eleiko het volgende:
En v.w.b. die festivalfilmpjes: s.v.p. met naakt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig in een voetbalshirt naar de gym![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig in een voetbalshirt naar de gym^∞
Kneus.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Die lekkere mokkels natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij van naakte mannen hield corOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Basic Fitquote:
Alsof ik echt voetbalshirt aandoe. Alsof je daarmee op een festival überhaupt binnenkomt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
VoetbalshirtsBen je 12 en kom je uit een prachtwijk of zo?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Iemand beoordelen op welke kleding diegene draagt in de gymquote:2^10
Die show off shenkies slaan helemaal de plank mis idd... Gelukkig zijn het meestal ook voornamelijk van die bottenbillies die zichzelf binnen een half jaar een verlamming trainen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
"Kijk mij, ik draag een tanktop"
[ afbeelding ]
..
..![]()
Rajmont jij mag wel in tanktop hoor, jij bent buff...You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
En dan ook nog een muts dragen in de gymquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die show off shenkies slaan helemaal de plank mis idd... Gelukkig zijn het meestal ook voornamelijk van die bottenbillies die zichzelf binnen een half jaar een verlamming trainen.![]()
lmao
ja dat snap ik lolquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
( Grapje Ray )
Gewoon zwart shirt van WE rocken ja toch.
maar soms zie je ze wel eens een kwartier lang in een sweater trainen. (om niet zonder pomp gezien te worden)
Ik wordt al niet goed als ik met deze luchten met een trui aan arriveer en de gym binnen loop om naar de kleedkamer te gaan.
[ Bericht 8% gewijzigd door RaymondK op 06-02-2014 12:05:51 ]![]()
lolquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rajmont jij mag wel in tanktop hoor, jij bent buff...
lekker over straat, rondje winkelcentrum eerst nog
tot je glas kan snijden met m'n tepels en dan gaan trainen![]()
Ja of nog erger...met een petje op trainen en dan tijdens military press een nekhernia krijgen omdat je met je achterhoofd je kont aanraakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan ook nog een muts dragen in de gym![]()
lmao
..
..![]()
Dit ja. Een goede set compounds en het laatste beetje hersenstof is gaargekookt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan ook nog een muts dragen in de gym![]()
lmao
Je wil er toch ook gewoon een beetje goed uitzien in de gym? Ik ga niet met belachelijk lelijke kleren aan de gym in. Gewoon New Era petje op Beats by Dre op m'n oren.![]()
Doe ik ook hoor, groot lelijk tshirt en een oude korte broek. Boeien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:43 schreef Jahr00n het volgende:
Je wil er toch ook gewoon een beetje goed uitzien in de gym? Ik ga niet met belachelijk lelijke kleren aan de gym in. Gewoon New Era petje op Beats by Dre op m'n oren.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:48 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, groot lelijk tshirt en een oude korte broek. Boeien.
Heb jij nog fashiontips jahroon? Wat voor patta's draag je?![]()
Ik draag gewoon zon grijze sweatpants van de h&m en een of ander oud tshirt. Ja en limited edition nikes van $300want ik had geen zin om speciaal schoenen te kopen.
![]()
Trol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:43 schreef Jahr00n het volgende:
Je wil er toch ook gewoon een beetje goed uitzien in de gym? Ik ga niet met belachelijk lelijke kleren aan de gym in. Gewoon New Era petje op Beats by Dre op m'n oren.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
waar halen jullie die new era's met de brim aan de achterkant? in de winkel zie ik ze alleen aan de voorkant![]()
heb persoonljik deze zwarte gehaaldquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:28 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk genoten net van een mok chocomel met slagroom erop.!!! Genieten geblazen.![]()
![]()
je kan ze uittrekken als je gaat deadliften of squatten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In die Nikes kun je toch niet optimaal liften?
Of heb je weightlifting shoes nodig voor je curls?Behulpzaam als een waterkraan.
Gisteren zag ik weer iets mafs. Een kerel met handschoenen (type Thinsulate) en een korte broek met slidingbroekje eronder op een roeiapparaat.
Goud.
![]()
Lolquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:01 schreef H1N1 het volgende:
Gisteren zag ik weer iets mafs. Een kerel met handschoenen (type Thinsulate) en een korte broek met slidingbroekje eronder op een roeiapparaat.
Goud.
LOL ik vraag me nu wel af of je door de hak van de schoen een betere curl hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:00 schreef fathank het volgende:
[..]
je kan ze uittrekken als je gaat deadliften of squatten.
Of heb je weightlifting shoes nodig voor je curls?
Maar bij de meeste gyms mag je niet op blote voeten.If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Of heb je weightlifting shoes nodig voor je curls?LOLquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL ik vraag me nu wel af of je door de hak van de schoen een betere curl hebt.
Maar bij de meeste gyms mag je niet op blote voeten.
ik loop altijd op m'n do-wins. Ook als ik niet deadlift of sqt lol
zijn gewoon m'n gympies geworden![]()
Maar scheelt wel hoor, dan train je je kuiteh minder mee met curlen![]()
![]()
![]()
Ik ga tegenwoordig ook met handschoentjes op het roeiapparaat. Ding geeft best wel eelt fyiquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:01 schreef H1N1 het volgende:
Goud.
![]()
Ik train ook altijd eerst met een vest aan, puur omdat het altijd vrij koud is in de sportschool. Airco staat vrij hoog en wordt (zelfs na meerdere malen vragen) niet lager gezet. Dan maar even met vest aan goed warm worden, zodra ik warm ben vest uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat snap ik lol
maar soms zie je ze wel eens een kwartier lang in een sweater trainen. (om niet zonder pomp gezien te worden)
Ik wordt al niet goed als ik met deze luchten met een trui aan arriveer en de gym binnen loop om naar de kleedkamer te gaan.,,/![]()
Ja Jack, met Thinsulates of wanten? Geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig ook met handschoentjes op het roeiapparaat. Ding geeft best wel eelt fyi![]()
Nee oke gewoon met van die classy vingerloze lifthandschoentjes van Nike for womenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:17 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja Jack, met Thinsulates of wanten? Geloof er niks van.![]()
Van die mooie roze? Die matchen met je roze B&F shakebeker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee oke gewoon met van die classy vingerloze lifthandschoentjes van Nike for women![]()
Ik heb aparte curlschoenen voor het curlenquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Of heb je weightlifting shoes nodig voor je curls?
Nee wel grijs met zwart. Durf ook niet met een roze shakebeker over straat tbhquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die mooie roze? Die matchen met je roze B&F shakebeker.![]()
Maar hij is wel leuk voor thuis![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb aparte curlschoenen voor het curlen![]()
![]()
Does this country even lift?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Niet in een huispak van Roy Donders naar de gym gaan
..
..![]()
Denk dat je een ban krijgt omdat je naar een topic met motorbloempje linktquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
US / Sportieve Fok!kers #5
joooooo tjek deze buffe beer!!!! sterkste man van het foruM?????Together We Will Live Forever
die mannetje claimde 220kg BP in BB topic
volgens mij hebben we een vervanger voor die kk jahr00n
dikke doei he jeroen![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat je een ban krijgt omdat je naar een topic met motorbloempje linkt
Ze woont in Engeland toch?Behulpzaam als een waterkraan.
JB, kan jij ook paaldansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Dacht het wel, ze heeft wel ergens een blog op haar profiel ofzo.quote:Together We Will Live Forever
Dit is hem, staan best redelijke recepten op:
http://thewholemeal.blogspot.nl/Together We Will Live Forever
Snap niet waarom mensen een TR zouden zetten
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:43 schreef Klokov het volgende:
JB, kan jij ook paaldansen?Heb wel eens een 10 weekse cursus gedaan. Kan niet zeggen dat ik het echt goed kan thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan een beetje ondersteboven hangen, btje in de paal klimmen enz
![]()
Maarja, asians zijn ook niet echt mensen meerTogether We Will Live Forever
Daar heb je een 10-weekse cursus voor nodig gehad?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb wel eens een 10 weekse cursus gedaan. Kan niet zeggen dat ik het echt goed kan thokan een beetje ondersteboven hangen, btje in de paal klimmen enz
klopt, we zijn verder geëvolueerd en hebben de menselijkheid achter ons gelatenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:52 schreef Klokov het volgende:
Maarja, asians zijn ook niet echt mensen meer
net als rich![]()
![]()
Stfu klokovquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar heb je een 10-weekse cursus voor nodig gehad?![]()
Mooie cup c vriendquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef seto het volgende:
[..]
klopt, we zijn verder geëvolueerd en hebben de menselijkheid achter ons gelaten
net als rich
[ afbeelding ]Together We Will Live Forever
Vind die triangle tattoo shit wel vet, maar die tekst. "One day you may"quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef seto het volgende:
[..]
net als rich
[ afbeelding ]
May wat vriend? Wat may I one day???![]()
Tieten voelen, ook roids, weg van die gare tattoos, ook wat eten, zoveel vragen, zoveel antwoordenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vind die triangle tattoo shit wel vet, maar die tekst. "One day you may"
May wat vriend? Wat may I one day???
op die dagquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vind die triangle tattoo shit wel vet, maar die tekst. "One day you may"
May wat vriend? Wat may I one day???
kom jij erachter vriendje
scarlett (schijnbaar) zonder make-up
inb4 jelly females![]()
Dit is hoe ik mij Sapstengel voorstel toen hij een kleintje was
Ziet er niet uit!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef seto het volgende:
[..]
net als rich
[ afbeelding ]Dafuq is er met z'n pecs gebeurd? Hangen op half 11.
,,/![]()
Wel een vette huidquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef seto het volgende:
[..]
op die dag
[ afbeelding ]
inb4 jelly females
Lelijk wijf. Zou haar niet geven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef seto het volgende:
[..]
op die dag
[ afbeelding ]
inb4 jelly females![]()
Wat een vreselijke kankerkopquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef seto het volgende:
[..]
op die dag
[ afbeelding ]
inb4 jelly femalesDeathlift or Die.![]()
Is hij tandarts tegenwoordig?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol ze heeft een tom cruise gebitBehulpzaam als een waterkraan.
Zag net Scarlett op een andere foto; verdomme vriendje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef seto het volgende:
[..]
op die dag
[ afbeelding ]
inb4 jelly females![]()
![]()
Hoe scheef kan.je stropdas zitten.he?quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: