SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 04-02-2014 20:39:09 ]
Nee een reisboy hihiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hey travel ben je ook een reismeisje?
Is dit dat wat ik huisvrouwen bij ons zie doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
"FIGHT GONE BAD"
3 rounds for reps
1min wall ball 14/20lbs
1min sumo deadlift high pull 25/35kgs
1min box jumps 20"
1min push press 25/35kg
1min burpees (normally this is a row for calories)
1min rest
[ afbeelding ]
Na 1 minuut wall ball kan ik al nauwelijks lopen, fail, matige bovenbeenspieren
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is ball wall? Moet je dan met een bal tegen je rug soort van tegen de muur zitten? Bovenbenen 90 graden met onderbeen.
En wat vind je daar zelf van?quote:
Als je je op kracht (en evt. aanvullend conditie) richt, komt het vetverlies vanzelf wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het gaat nu beter gezien het feit dat ik meer tijd heb. Waar ik wel mee zit is mijn doelstelling. Ik weet nog niet zeker of ik me moet concentreren op kracht en conditie of vetverlies.
Wat staat daar voor vies op de muur?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Squat beweging alleen met een ball erbij, vind hem echt super super kenker. Overige oefeningen zijn wel prima te doen.
Gezondheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
"FIGHT GONE BAD"
3 rounds for reps
1min wall ball 14/20lbs
1min box jumps 20"
1min push press 25/35kg
1min rest
[ afbeelding ]
Chef: FYI: er is een apart Crossfit topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
"FIGHT GONE BAD"
3 rounds for reps
1min wall ball 14/20lbs
1min box jumps 20"
1min push press 25/35kg
1min rest
[ afbeelding ]
Tering, ligt een aardig vermogen of niet? Een goede kuur is toch al gauw 1000equote:
Dat is is een aansluiting voor Hiv geïnfecteerde faggots uit de 80ies.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:46 schreef no1uknow het volgende:
Boys wat voor aansluiting is dit? Moet ff de naam hebben, kom er zelf niet op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolquote:
Neeej, dit keer niet hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
de volgende die je gaat voorspellen voor w.b.t. levensduur?
![]()
5 polige din plugquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:46 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIN (Deutsche Industrie Norm); werd t/m jaren 70 veel gebruikt, tegenwoordig cinch. Verlooppluggen zijn goed verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:46 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is ook niet veel reden om Crossfit te bashen, maar we doen het gewoon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom eigenlijk? Zie dat veel mensen vanuit de BB wereld negatief kijken richting de sport maar eigenlijk lijkt het veel op BB/Fitness. Veel dezelfde oefeningen, doel van Crossfit en BB zijn waarschijnlijk anders.
Op de beovision & Beosound.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
5 polige din plug
@Zeta
B&O gebruikt op hun speakers nogsteeds din pluggen.
Zyzz was aardig baas anders hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er is ook niet veel reden om Crossfit te bashen, maar we doen het gewoon.
Net zoals we Arie Boomsma, Jeff Said, Zyzz, en de Men's Health bashen.
8 polige gebruiken ze.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Op de beovision & Beosound.
Volgens mij is hun plug net wat anders, en was de indeling ook niet het zelfde...toch?
Gelukkig is die zooi om te zetten naar bekendere plug
http://www.ebay.co.uk/bhp/bang-and-olufsen-leads
Algemene kennis.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
8 polige gebruiken ze.
Wat weet jij dat goed trouwens die series.
Googletje ff snel?
oh nee je had de oude beovision gescoord onlangs toch die voor je games. Of was dat nou seto?
Satan! Satan!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
Arie Boomsma is net zolang als seto en ethalonic bij elkaar
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
5 polige din plug
@Zeta
B&O gebruikt op hun speakers nogsteeds din pluggen.
Open een hommo-beachboy topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:55 schreef Weissman het volgende:
Gym mascotte heeft van die vieze aders enzo :s
is niet mooi. wil gew beetje toned zoals ronaldo
Mooie plaatjes onderaan voor je wannabe-hommo-beachboy-topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:03 schreef ZetaOS het volgende:
Zyzz had bitcoins
https://bitcointalk.org/index.php?topic=306722.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Playstation 2quote:
Geen idee. Ik heb gewoon usb aansluiting aan mijn Bose setje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:46 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar ik moet toch juist boven mijn dagelijkse behoefte aan kcal eten als ik kracht wil opbouwen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En wat vind je daar zelf van?
[..]
Als je je op kracht (en evt. aanvullend conditie) richt, komt het vetverlies vanzelf wel.
Heb je de stekker er al een keer uitgehaald en weer ingeplugd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:12 schreef Jahr00n het volgende:
Gvd zooi waarom doet dat internetbankieren bij die kkbank ing het nooit.
quote:ING Nederland
22 minuten geleden
Wegens herstelwerkzaamheden zijn Mijn #ING en Mobiel Bankieren tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
haha skklquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon usb aansluiting aan mijn Bose setje.
Smooth high class brah, wel flavor Kaviaar , I take?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb al mn geld op een Zwitserse bankrekening staan. Koop alleen de beste whey, 50 euro voor een shake in de club in Monaco.
Naja kijk, ik volgde een les van een andere klas. Is beetje raar om dan gelijk op zo'n meisje te hitten... bovendien zitten er in die klas een vijftal alpha's... ze deden energiek mee met de les en beetje grappen met de docent. En dat meisje ging lachen. Ik zat daar maar.quote:
Momenteel 20, wil einde van het jaar 28 zwaaienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
15 euro/maand alleen overdag, 25 euro/maand altijd.
[..]
Hoeveel kg?
Doe je nu toch gewoon ff?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Momenteel 20, wil einde van het jaar 28 zwaaien
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lol man, bij mij is uitgevallen... heb 4 tussen uurtjes nu oid
ik zat vanochtend wel bij een andere klas in de les en en zij hebben ook in gein sportles. Ze gingen yoga doen en er zat zo'n blonde chimeid in de klas met een bil jonge gvd.... miss kom je ze wel tegen daar hehe
Haha, noem nog eens wat mensen. Zag je ook een buffe gozer?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
blonde @ 1.72 ongeveer met squatkont (goed formaat, rond strak) en slanke benen en ze had gap tussen dr benen.
Nee man, is een maatje van mij. Ik was er niet omdat ik vrijdag per ongeluk mijn ov-chipkaart doormidden gebroken heb.quote:
Was niet echt te zien omdat ze allemaal jassen / truien aan hadden. Er was wel een asian met hitler-cut (set0??) met ambercrombie shirt en volgens mij doet hij wel liften.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Haha, noem nog eens wat mensen. Zag je ook een buffe gozer?
Ik moet een paar vakken van vorig semester inhalen omdat ik die niet gedaan heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dima, moet je vaker met andere klassen meedoen?
Volgens mij was dat mijn klas wel ja. Maar is geen asian lol.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was niet echt te zien omdat ze allemaal jassen / truien aan hadden. Er was wel een asian met hitler-cut (set0??) met ambercrombie shirt en volgens mij doet hij wel liften.
Aait arkadas. Misschien zie ik je de volgende keer wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet een paar vakken van vorig semester inhalen omdat ik die niet gedaan heb.
Kan niet mane... is 2e jaars klas en ik doe een andere opleiding.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij was dat mijn klas wel ja.
[..]
Aait arkadas. Misschien zie ik je de volgende keer wel.
Jouw klas is 2e jaars of die er vanmorgen was?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan niet mane... is 2e jaars klas en ik doe een andere opleiding.
Beide.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jouw klas is 2e jaars of die er vanmorgen was?
Oh lol, nee dan is dat mijn klas niet.quote:
SIKTIR GIT LAN ANANI SIKEYIM AMINA KOYUM K.O.C (Kaliteli orosbu cocugu)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh lol, nee dan is dat mijn klas niet.
Jammer man. Anders konden we volgende keer beetje ouwehoeren, mensen in het Turks uitschelden en zo.
Wajooo, die laatste is gevaarlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
SIKTIR GIT LAN ANANI SIKEYIM AMINA KOYUM K.O.C (Kaliteli orosbu cocugu)
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wajooo, die laatste is gevaarlijk.
eckte asians kunnen geen hitler youth kapseltje zettenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was niet echt te zien omdat ze allemaal jassen / truien aan hadden. Er was wel een asian met hitler-cut (set0??) met ambercrombie shirt en volgens mij doet hij wel liften.
Godverdomme>....wtf manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:04 schreef IrCute het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)der_spoort_niet.html
Dima, zo scoor je nooit chicks.
En dan als mensen er wat van zeggen zeker de discriminatie-kaart trekkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh lol, nee dan is dat mijn klas niet.
Jammer man. Anders konden we volgende keer beetje ouwehoeren, mensen in het Turks uitschelden en zo.
Ja, en ook gelijk met een groepje in elkaar trappen, duh.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:10 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan als mensen er wat van zeggen zeker de discriminatie-kaart trekken
wat als het jouw vriendin (heh) was manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Godverdomme>....wtf man!!!!!!!!!!
het is blijkbaar een meisje die die foto's gemaakt heeft HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: NIET VOOR MODS!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Lol ectobontkraagjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, en ook gelijk met een groepje in elkaar trappen, duh.
do u even allo-fight?
de ING meer gehacked dan elke andere bankquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:12 schreef Jahr00n het volgende:
Gvd zooi waarom doet dat internetbankieren bij die kkbank ing het nooit.
Lol, zo geniaal blijft die. Ik vind Haagse Sjonnie ook nog steeds fucking grappig.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:25 schreef Awesome_ het volgende:
Deze chick uit the Wolf of Wallstreet btw, laat het raten beginnen![]()
[ afbeelding ]
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/_XpSuaYEu10ZC3kOYd9yyw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)ot_gs.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]DUCKFACE!SPOILER: NIET VOOR MODS!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit de hand die jou bevredigd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:46 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:25 schreef Awesome_ het volgende:
Deze chick uit the Wolf of Wallstreet btw, laat het raten beginnen![]()
[ afbeelding ]
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/_XpSuaYEu10ZC3kOYd9yyw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)ot_gs.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Matig wijf.SPOILER: NIET VOOR MODS!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te kleine tetten. Zou zeker niet geven.
Gaat wel snel maar ik vind het niet mooi.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, dit is echt fucking knap man.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef seto het volgende:
[..]
jij bent veel geiler hoor [ afbeelding ]
no WK [ afbeelding ]
Zij kan ook sowieso ziek hard vingeren man. Just saying.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gaat wel snel maar ik vind het niet mooi.
Hoe wil jij daar profijt van hebben dan? Of bespeel jij de blokfluit ook wel eens andersom?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zij kan ook sowieso ziek hard vingeren man. Just saying.
Lol, ik hoef er toch geen profijt van te hebben, is slechts een observatie die ik maak. Maar als ik iets zou moeten verzinnen: ik laat haar zichzelf vingeren terwijl ik toekijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe wil jij daar profijt van hebben dan? Of bespeel jij de blokfluit ook wel eens andersom?
Nice save there capt'n.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, ik hoef er toch geen profijt van te hebben, is slechts een observatie die ik maak. Maar als ik iets zou moeten verzinnen: ik laat haar zichzelf vingeren terwijl ik toekijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Also:![]()
Is een lapjeskat, ook wel schildpadkat genoemd. Leuk feitje: Zijn bijna altijd vrouwtjes.quote:
wat leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is een lapjeskat, ook wel schildpadkat genoemd. Leuk feitje: Zijn bijna altijd vrouwtjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schildpadkat
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef VMSDKR het volgende:
Wie zou haar raken?
[ afbeelding ]repsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Also:
[ afbeelding ]
Lolquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef VMSDKR het volgende:
Wie zou haar raken?
[ afbeelding ]Zou raken ook al is ze 60.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Also:
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:04 schreef IrCute het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)der_spoort_niet.html
Dima, zo scoor je nooit chicks.
hup kom op met zijn FB lmaoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kreeg net te horen dat het een mattie is van zo'n fokker, kreeg ook zijn whatsapp profiel foto toegestuurd kk!!!!!
Lichtbruin bedoel je #noracistquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij heeft die gozer alles op zijn profiel verwijderd, blank profiel
https://soundcloud.com/ed(...)bc-radio1-01-28-2012quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
iemand nog een lekker mixje om te beuken in de gym zo?
Ik kende een Hindoestaans meisje dat zichzelf zo noemde.quote:
gister was hier groepje van 3 powerlifters, deed eentje van hen 14x120 en daarna deed ie voor meerdere reps 160-180 echt sickquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Drinky het volgende:
Gisteren iemand 4x160 zien pressen, ging echt nergens meer over
Misschien moet je een andere club kiezen om fan voor te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef no1uknow het volgende:
godverdomme 55ste minuut 0-3 achterstaan in eigen huis tegen Heracles
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, dit is echt fucking knap man.
Straks komen ze erachter wie je bentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
zag vandaag klasgenootje op FOK!schrok me een hoedje
)))))
Jij weet bro.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Straks komen ze erachter wie je bent
Blijft indrukwekkend.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
Als het dan toch over machines moet gaan doe mij maar zoiets.
[ afbeelding ]
Nice vriendje. Wat meten je guns nu?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
In m'n nieuwe gym is een bicep blaster. Needless to say zijn mijn biceps geblasterd.
78cm, en de jouwe mattie??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nice vriendje. Wat meten je guns nu?
Warm 79 cm vriend, koud weet ik niet. Ik durf dat niet te metenquote:
ketose is een bitchquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Warm 79 cm vriend, koud weet ik niet. Ik durf dat niet te meten
Hebben jullie dit ook wel eens trouwens?
SEX / Amoniac lucht uit penis
Jij kent ze natuurlijk. Jij komt toch uit de buurt van Doetinchem?quote:
hoe voor schut??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef seto het volgende:
je plaatjes werken niet dima
echt voor schut
Yes yes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij kent ze natuurlijk. Jij komt toch uit de buurt van Doetinchem?
Of deze:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dima, deze hoort bij jou:
[..]
Yes yes.
SpaceKees.quote:
gvdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/(...)34617&type=2&theater
Fucking beta ook man.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gvdwat heeft een chick daar ook aan
nou dat vinden vrouwen wel lekker en dan ondervinden ze meestal een orgasmequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gvdwat heeft een chick daar ook aan
dat is nieuw voor me, maybe keer probere, zo 5 seconden staand in een garagequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef seto het volgende:
[..]
nou dat vinden vrouwen wel lekker en dan ondervinden ze meestal een orgasme
Jij kan blijven staan jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat is nieuw voor me, maybe keer probere, zo 5 seconden staand in een garage
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij kan blijven staan ja[ afbeelding ]
Nog altijd 6 of 13 cm groter dan jij, het is maar hoe je het bekijktquote:
Kweet het niet manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef seto het volgende:
er was toch iemand van over de 2 meter in deze reeks?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ah helll nahhh, dit gaat echt geen dingetje worden. voorschutteling
1.94 man, kom op bro, dat is toch niks om over te braggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nog altijd 6 of 13 cm groter dan jij, het is maar hoe je het bekijkt
Was aan het zoeken homey, shoutout aan no1uknow!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:19 schreef no1uknow het volgende:
klokov waar blijft m'n progrock of metal shoutout lul
PR zet nummerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Was aan het zoeken homey, shoutout aan no1uknow!
Gister zag ik in Eindhoven een gozer die kleiner was dan ik. Leeftijd rond 19/20 denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kweet het niet man
ik ben maar 1.95
Dima was gisteren in Eindhovenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gister zag ik in Eindhoven een gozer die kleiner was dan ik. Leeftijd rond 19/20 denk ik.
Kanker in mijn oren en roid rage gekregen. Thanks brah!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:26 schreef Klokov het volgende:
Deze is voor Yuri, misschien is het nummer wel van hem
Ziek vriend.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gister zag ik in Eindhoven een gozer die kleiner was dan ik. Leeftijd rond 19/20 denk ik.
Ha, nouja zeg. Hij liep met een groep jongens dus hij loopt hier een beetje te trollen met z'n FA leven.quote:
Degene die hij het meest probeert te overtuigen is zichzelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1.94 man, kom op bro, dat is toch niks om over te braggen.do u even height?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dima, deze hoort bij jou:
[..]
Yes yes.
Thanks bro. Appreciate the offer, maar ik heb het gevoel dat ik jullie clubje 'ontgroeid' ben, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 23:58:59 ]
moment, ik vraag het even na.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Warm 79 cm vriend, koud weet ik niet. Ik durf dat niet te meten
Hebben jullie dit ook wel eens trouwens?
SEX / Amoniac lucht uit penis
Lol, ik ben geen manlet man. Sorry bro, succes met je clubje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Degene die hij het meest probeert te overtuigen is zichzelf.
MANLETS TAKING OVER
HANK, PANZER, YURI & ETHA MANLET CREW 5'10 CHECKIN IN
nee. Maar je krijgt de groeten van je moederquote:
ghehequote:Op woensdag 5 februari 2014 00:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee. Maar je krijgt de groeten van je moeder
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thanks bro. Appreciate the offer, maar ik heb het gevoel dat ik jullie clubje 'ontgroeid' ben, als je begrijpt wat ik bedoel.
1 cm boven de grens, lucky mofoquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, ik ben geen manlet man. Sorry bro, succes met je clubje.
Dan zou het hier verdomde rustig worden. De mensen boven de 1,90 zijn volgens mij op 1 of 2 handen te tellenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:47 schreef Curlbrah het volgende:
lel ik was onder de indruk dat <190cm = niet hier posten was
Lol, heel eerlijk, ik care niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:47 schreef Klokov het volgende:
Je zit wel onder de 6-feet grens, twijfelgevalletje dit
Outlast is kk eng.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben nu ff eten maar was outlast op de ps4 aan het streamen
VERTEL ONS MEER JONGEN!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:10 schreef VMSDKR het volgende:
Oh ja, ik ben verliefd denk ik. LEL.
Goedenacht zoete prinsen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Degene die hij het meest probeert te overtuigen is zichzelf.
MANLETS TAKING OVER
HANK, PANZER, YURI & ETHA MANLET CREW 5'10 CHECKIN IN
Als ik het goed begrijp kun je daar dus gaan zitten kijken hoe andere mensen gamen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:53 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/juliesss
ga zo weer streamen
Dat is echt het toppunt van zieligheid. Gvd wat heb je dan toch een triest bestaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kun je daar dus gaan zitten kijken hoe andere mensen gamen?
Echt iets voor jou.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kun je daar dus gaan zitten kijken hoe andere mensen gamen?
Is er ook een stream voor Street Clean Simulator? Of Candy Crush Saga?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je wel, zeggen jonge!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef fathank het volgende:
Ik heb er geen mening over [ afbeelding ]
Nee ik ben helemaal zen vandaag en dat ga ik proberen zo lang mogelijk vol te houden.quote:
jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 03:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, je wordt idd getrolled volgens mij. Wat een saai spel trouwens, voor de rest wel nice J. Ook goed geregeld met die Asian personal assistent van je (seto dat u?).Have fun!
Goed bezig, maatje. Stuur pic in dmquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nja gwn date gehad gister was wel leuk
skkl nu doet ie het nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:40 schreef seto het volgende:
niet doen VMS dan gaat hij hem hier posten en "echt voor schut" erbij zetten
Je speelt nu alweer terwijl je 3 uur 's nachts ook al speeldequote:Op woensdag 5 februari 2014 02:53 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/juliesss
ga zo weer streamen
Komt ze uit Pekela?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nja gwn date gehad gister was wel leuk
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:17 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Is er ook een stream voor Street Clean Simulator? Of Candy Crush Saga?
Ik wilde zeggen dat je nog 5 maanden had voor de cut maar moeder natuur is poco loco dus ik gok dat je nog maar 3 maanden hebt. Good luck & stay strong.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef JackieBrown het volgende:
Love is in the air in dit topicniet stoppen met gymmen tho boys.
De eerste paar maandjes gains van samen uit eten, alcohol bingen en lekker op de bank b&j gaan er moeilijk weer vanaf!
Gr. Tante Jackie
heerlijk burgerlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef JackieBrown het volgende:
Love is in the air in dit topicniet stoppen met gymmen tho boys.
De eerste paar maandjes gains van samen uit eten, alcohol bingen en lekker op de bank b&j gaan er moeilijk weer vanaf!
Gr. Tante Jackie
'Even uitwaaien' of ' een frisse neus halen'quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heerlijk burgerlijk
Lekker op zondagmiddag samen een stukje wandelen met de labrador
Als ik zo een hond tegen kom doe ik gewoon aangifte voor mishandeling. Of ik rijd hem dood om hem uit zn lijden te verlossen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:32 schreef H1N1 het volgende:
Beste die ik gehoord heb 'even onthaasten met onze Tessa, heeeeuwrlijk'.
In deze is Tessa dus de bruine labrador met een rode zakdoek om haar nek.
Gister gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:30 schreef H1N1 het volgende:
Vanavond de benen slopen jongens! Wie ook?
4. Wat een kutspel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef seto het volgende:
wat is jullie high score in flappy bird??
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:32 schreef H1N1 het volgende:
Beste die ik gehoord heb 'even onthaasten met onze Tessa, heeeeuwrlijk'.
In deze is Tessa dus de bruine labrador met een rode zakdoek om haar nek.
Sowieso mannen groter dan 2 meterquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, Klokov, u manlet brah?
Stel je voor deze dude ging liften.
Nou het is toch zeker een half uur gelukt om zen te blijven Henk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Smerige stinkende wandelende kwijlfabrieken.
Honden in huis. Ze stinken, laten overal haren achter en kwijlen de boel onder. Ik zie er de lol niet van in.
En de zogenaamde "liefde" van zo'n beest. Alsof zo'n beest het wat kan schelen wie z'n voerbak volgooit.
Reed gister langs Bloemendaal op weg naar mn werk en kreeg ook een beetje van die feels. Van lekker op het strand lopen, misschien hondje erbij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heerlijk burgerlijk
Lekker op zondagmiddag samen een stukje wandelen met de labrador
hoe is je nieuwe gym?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Reed gister langs Bloemendaal op weg naar mn werk en kreeg ook een beetje van die feels. Van lekker op het strand lopen, misschien hondje erbij.ben s avonds gauw gaan squatten in mn donkere, muffe gym
Haha die feels... Huisje kopen, Audi stationwagon voor de deur, lekker met je vrouw op de bank zitten en op zondag even een stukje wandelen in de natuur..quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Reed gister langs Bloemendaal op weg naar mn werk en kreeg ook een beetje van die feels. Van lekker op het strand lopen, misschien hondje erbij.ben s avonds gauw gaan squatten in mn donkere, muffe gym
Op de hoop dat je Ying en Yang weer geheel in balans komenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
Oke bro's. Dat had ik nog niet vertelt, maar ik heb sinds een maand of 3 al geen yoga meer gedaan![]()
![]()
Omdat ik meer was gaan trainen en er gewoon geen energie meer voor had, maar dat is dus gewoon waarsch. de reden voor mijn back pump ( die sinds die tijd dus ook significant erger geworden is)
Net terug van een "fysio" en mijn hele heupgewricht, onder en boven rug zit zo vast als een huis![]()
Plus een enorme spierspanning.
Plus idd. Tenniselleboog. Flink aan mn onderarm lopen trekken en duwen, en nu kan ik mn armen weer volledig strekken . Kon ik niet.![]()
Fuck hoe kon ik zo stom zijn om dat te laten schieten![]()
Nou ja vanavond maar weer mee doen gelijk
Je hebt teveel op de misc gezeten man.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
Maar tfw no gf is vooralsnog een sterkere feel
Whahah jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt teveel op de misc gezeten man.
Nice bro, good luck.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah ja. En binnenkort 2e date dus zo heel erg zijn die feels niet.
2e date dan kun je knallen vriend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah ja. En binnenkort 2e date dus zo heel erg zijn die feels niet.
Haha nah.. ben niet zo van dat hele zo snel mogelijk seks hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
2e date dan kun je knallen vriend.
Deze mang weet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nah.. ben niet zo van dat hele zo snel mogelijk seks hebben.
Waarom zou je anders een vriendin wille??quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nah.. ben niet zo van dat hele zo snel mogelijk seks hebben.
Om nassi te maken elke avondquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom zou je anders een vriendin wille??
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
Net usercp geopend, vertrouwen in misc hersteld:
[ afbeelding ]
Post in kwestie: http://forum.bodybuilding(...)69101#post1201869101
Ja leuk man jezelf in een relatie storten en dan tot de ontdekking komen dat je seksueel gezien totaal niet compatible bent.quote:Op
[/quote]
[quote][b]Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze mang weet.
quote:
Als de connectie en chemie er is zonder dat je seks hebt gehad zit het qua seks ook wel goed imo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk man jezelf in een relatie storten en dan tot de ontdekking komen dat je seksueel gezien totaal niet compatible bent.
Je koopt toch ook geen auto zonder fatsoenlijke proefrit en vergelijkend warenonderzoek.
Ik moet mijn post trouwens wel even nuanceren. Puppys zijn wel tof, mits niet in huis. Chickmagnet pur sang.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:00 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nou het is toch zeker een half uur gelukt om zen te blijven Henk.
Nee. Gewoon.. nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Als de connectie en chemie er is zonder dat je seks hebt gehad zit het qua seks ook wel goed imo.
Alsof je gelijk een relatie hebt, mafkees.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk man jezelf in een relatie storten en dan tot de ontdekking komen dat je seksueel gezien totaal niet compatible bent.
Je koopt toch ook geen auto zonder fatsoenlijke proefrit en vergelijkend warenonderzoek.
Zonder seks heb ik geen relatie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alsof je gelijk een relatie hebt, mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |