abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:47:37 #151
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136357455
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef schaap000 het volgende:

[..]

Want een remote applicatie kan je er alleen fysiek opzetten?
Die conclusie dat de laptop fysiek moet zijn aangeraakt heeft niet echt onderbouwing.
Als redelijke leek kan ik hier denk ik wel vertellen dat je op vele manieren zulke soft/malware op een laptop kan zetten.
pi_136357652
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:39 schreef Kw4Kje het volgende:
Ja dit is laster, dit kan echt niet. :D
Haha, ik zie de mail van de topadvocaat graag tegemoet.
pi_136357889
Peter wilt wel een aantal vragen beantwoorden zei die. Iemand vragen voor hem? Dan zal ik ze stellen aan hem.
  roze woensdag 5 februari 2014 @ 12:05:14 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136357958
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef Ryhex het volgende:
Peter wilt wel een aantal vragen beantwoorden zei die. Iemand vragen voor hem? Dan zal ik ze stellen aan hem.
Ik ben vooral nieuwsgierig waarom die blijft geloven dat zijn dochter er niks mee te maken heegt
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:06:41 #155
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136357988
quote:
Hoe denkt zijn vrouw over het hele gebeuren? Die heb ik amper in het gebeuren voorbij zien komen.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 12:06:59 #156
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136357998
Wat mij op viel (ik heb de uitzending pas gisteren gezien en daarna online conclusies en vervolgens de conclusies op FOK! dus ik kan wat gemist hebben) is dat Emmelie "Em" zegt over zichzelf en dat er ook "Em" in zo'n dreig-SMS staat.
Je gaat niet je vijand zijn/haar naam afkorten lijkt me, dan zeg je gewoon kuthoer ofzo.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_136358000
quote:
Maak daar effe een screenshot van.

Een vraag van mij zou kunnen zijn:

Waarom hij zijn eigen dochter niet controleert op het gebruik van haar laptop en telefoon op het moment dat de 'stalker' actief is?
pi_136358079
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:03 schreef kika2014 het volgende:
in bepaalde opnames lag er sneeuw en dat was vorig jaar in februari
Als ik het goed heb gezien (kan het hier niet terugkijken) zag je bij die beelden van de bewakingscamera een datum in beeld, en er staat me iets van bij dat ik februari 2013 heb gezien.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 12:11:35 #159
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136358099
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:38 schreef alpeko het volgende:

[..]

Een half jaar? Een jaar natuurlijk. Er lag sneeuw op verschillende opnames. Dat moet begin 2013 zijn geweest. Werd ook gezegd dat hij er een jaar mee bezig was.
Eigenlijk had SBS dit niet meer moeten uitzenden omdat de waarheid al lang naar boven was gekomen. Extra pijnlijk voor Jari dit en Emmelie is nu voor heel kijkend Nederland ontmaskerd ipv voor haar omgeving.
In de verborgen camera-beelden is te zien dat heel veel beelden februari 2013 zijn gemaakt.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 12:17:02 #160
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136358229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Peter gaat nooit toegeven. Hij is zoals we weten (flink) gelovig, die mensen zitten sowieso al vast in een denkbeeld, verdringen letterlijk alles wat niet in hun gedachtegang past.
Er stond ook een kerkorgel in een van de kamers. Die dingen worden met de hand gebouwd en zijn niet te betalen. Als je geen fanatieke geloofsovertuigde religielul bent koop je echt zo'n orgel niet, maar een gewoon orgel of keyboard.
Dit is zeg maar een soort 'pijporgelemulator'.
pi_136358231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef schaap000 het volgende:

[..]

Want een remote applicatie kan je er alleen fysiek opzetten?
Die conclusie dat de laptop fysiek moet zijn aangeraakt heeft niet echt onderbouwing.
Oke misschien is te voorbarig reactie van me, maar vraag je even af, als de laptop gewist is
, hoe kreeg de hacker dan opnieuw toegang tot de laptop? Terwijl daarvoor zowel Fox It als Brenno de laptops onder handen hebben genomen.
pi_136358235
quote:
Hoe heeft Jari meegeholpen? Zijn zijn telefoontjes, computers ook gecontroleerd?
Hallo
pi_136358337
Ik zou graag zijn onderbouwingen willen zien uit de conclusies in de startpost. Met name van het lokmailtje en late reactie van Emmelie,
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:22:11 #164
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_136358342
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
Wat mij op viel (ik heb de uitzending pas gisteren gezien en daarna online conclusies en vervolgens de conclusies op FOK! dus ik kan wat gemist hebben) is dat Emmelie "Em" zegt over zichzelf en dat er ook "Em" in zo'n dreig-SMS staat.
Je gaat niet je vijand zijn/haar naam afkorten lijkt me, dan zeg je gewoon kuthoer ofzo.
Is inderdaad al voorbij gekomen :)
FR1908
pi_136358505
Heeft Peter de vragen voorgelegd aan zijn topadvocaat die nu een heel rapport aan het opstellen is? Godver dat duurt lang :P
pi_136358673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:28 schreef HulkHeld het volgende:
Heeft Peter de vragen voorgelegd aan zijn topadvocaat die nu een heel rapport aan het opstellen is? Godver dat duurt lang :P
Eerst wordt je pc gehackt HulkHeld, peter kent wel iemand die dat voor hem doet. O-)
pi_136358678
quote:
Of hij nou echt nooit heeft getwijfeld? Bijv. na het lezen van het Fox-IT rapport of theorieën hier. Dat ie nooit heeft gedacht van godverdomme potverdriedubbeltjes het zal toch niet....

Of en welke bewijzen de familie nog meer hebben buiten het bellen in de kerk en ze zat naast me verhaal, die voor Emmelies onschuld pleiten?

Hoe het er voor staat met de strafzaak?
pi_136358740
Een andere vraag:

Wat hij denkt van het feit dat zij het wachtwoord van de dader zou hebben gekregen, waarmee ze zich wel heel verdacht maakt?
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:36:21 #169
336280 schaap000
Als één schaap over de dam is
pi_136358778
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:17 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Oke misschien is te voorbarig reactie van me, maar vraag je even af, als de laptop gewist is
, hoe kreeg de hacker dan opnieuw toegang tot de laptop? Terwijl daarvoor zowel Fox It als Brenno de laptops onder handen hebben genomen.
Volgens mij hebben ze de laptop vooral onder handen genomen om de gegevens in handen te krijgen, en niet zozeer om de hacker te "weren", want als dat was gedaan was er ook niet meer informatie in te winnen over de hacker.
Opnieuw toegang krijgen tot de laptop is niet heel moeilijk. Dit kan al gebeuren doordat iemand een bijlage van een email opent op deze computer. Als de stalker opnieuw een email had gestuurd nadat de pc was geformatteerd had die opnieuw de pc over kunnen nemen.
Laatst was nog een artikel op RTL nieuws waarbij werd voorgedaan hoe een webcam van een computer relatief makkelijk over te nemen was op deze manier.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 12:41:42 #170
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136358939
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Of hij nou echt nooit heeft getwijfeld? Bijv. na het lezen van het Fox-IT rapport of theorieën hier. Dat ie nooit heeft gedacht van godverdomme potverdriedubbeltjes het zal toch niet....
Alberto over het rapport: "Die zeggen eigenlijk dat je er van af moet weten"
Emmelie: "Okeej..."
Vader kucht
Alberto: "Het kan haast niet anders dan dat, volgens FOX-IT, jij dat moet zijn"
Emmelie knikt en zegt: "Okeej... ja, lees maar voor, ik vind het prima"
Vader geeft geen kik
Moeder: "Maar is dat ook zo?"
Emmelie lacht: "Nee, ik ben het niet. Dat weet ik 100% zeker. Anders dan zou ik sowieso niet mijn vader eeh hoe zeg je dat... zo ver laten doen dat 'ie jullie had ingeschakeld"

Dan over die rouwkaarten etc.

Alberto: "FOX-IT kan géén mogelijkheid bedenken waarmee het mogelijk zou zijn om met behulp van iemand anders' telefoon te sms'en of te bellen zonder dat deze persoon exact dezelfde (onverstaanbaar)"
Vader: "Nou, dan zijn ze niet zo goed als ik dacht dat ze waren"

Vooral dit laatste, die man zoekt houvast om wat hij zelf gelooft te verdedigen.
  † In Memoriam † woensdag 5 februari 2014 @ 12:42:15 #171
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_136358955
Misschien schop ik mensen tegen hun schenen, maar waarom gaan we er zo vanuit dat het onderzoek van fox it deugt? Is dat onderzoek in te zien?
:')
pi_136359104
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien schop ik mensen tegen hun schenen, maar waarom gaan we er zo vanuit dat het onderzoek van fox it deugt? Is dat onderzoek in te zien?
Het zijn forensisch-experts die niet onregelmatig door de overheid worden ingezet, omdat ze al meermaals hebben bewezen erg goed te weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb zelf enige kennis van forensisch computeronderzoek en wat ik zo in het filmpje voorbij zag komen zag er goed uit. Zo gebruikte hij https://code.google.com/p/volatility/ en dan moet je toch wel weten waar je mee bezig bent. Heb deze medewerker bij FOX IT opgezocht (op de website) en degene die aan de computer werkte is een senior in zijn vak en geeft trainingen.
Stel jezelf de vraag; wat is het meest voor de hand liggend? Emmelie die volgens FOX IT het zelf doet of FOX IT die een thuiscomputertje niet goed uitgelezen kijgt en dan ook nog eens keihard op TV daarna de conclusie durft te trekken dat ze het zelf is, zonder dat ze evt. vertrouwen in hun eigen rapport hebben. Lijkt me niet eens onwaarschijnlijk, maar onmogelijk.
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_136359136
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef _DeMoN_ het volgende:

Peter gaat nooit toegeven. Hij is zoals we weten (flink) gelovig, die mensen zitten sowieso al vast in een denkbeeld, verdringen letterlijk alles wat niet in hun gedachtegang past. Als ze dat wel zouden doen, dan zou dit een te grote klap opleveren/problemen met andere mensen die nog niet hebben gebroken met deze gedachtegang.

Ik snap niet zo goed waarom telkens het christelijke karakter van het gezin erbij gehaald moet worden. Ik kom zelf uit een christelijk gezin en omgeving, maar als zoiets hier zou gebeuren dan zou de waarheid gewoon boven tafel komen, wat de gevolgen m.b.t. 'aanzien' dan ook zijn. Het is niet zo dat alle christenen geen gezond verstand hebben. En natuurlijk is het moeilijk om toe te geven dat je dochter zulke dingen heeft gedaan, maar ik denk dat iedereen met gezond verstand beseft dat dit wel nodig is, ook voor het welzijn van de dochter. Er zullen vast christenen zijn die dit niet toe zouden geven, maar er zullen ook niet-christenen zijn die zoiets verborgen willen houden. Dus ik snap niet waarom er telkens op gehamerd wordt dat de ouders het niet willen weten omdat ze christelijk zijn.
pi_136359151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gerenommeerd bedrijf met internationale reputatie, tevens onafhankelijk. Brenno heeft het ingezien en onderschrijft de conclusies.

Er lijkt me verdomd weinig reden om aan deze deskundigen te twijfelen.

Ik denk dat als het rapport naar buiten zou komen dat buiten de 2 door Alberto genoemde voorbeelden (lokmail en zoektermen) er nog veel meer zaken zouden zijn die naar Emmelie leiden.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 12:49:57 #175
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136359169
Er wordt op aanraden van de politie niet op de sms'jes gereageerd.
Stel ze wilde reageren: hoe reageer je naar een anonieme sms?
pi_136359177
quote:
Dan zou je haast andere zaken waar fox it aan mee gewerkt heeft ook moeten wantrouwen. En wat TerrorRobbie ook zegt, er staat in het rapport vast nog veel meer wat naar haar leidt.
pi_136359351
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef StrawberryFields het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom telkens het christelijke karakter van het gezin erbij gehaald moet worden. Ik kom zelf uit een christelijk gezin en omgeving, maar als zoiets hier zou gebeuren dan zou de waarheid gewoon boven tafel komen, wat de gevolgen m.b.t. 'aanzien' dan ook zijn.
Verschilt per gezin, hier ligt het er dik bovenop dat hij het niet wil inzien. Daarbij leg ik de link met gelovigen (niet Christenen in het bijzonder), het is 'te groot' om je geloof te laten vallen. Ook al lees je ergens goede tegenargumenten, je zoekt direct weer houvast om dat oude vertrouwde weer te gaan geloven.

quote:
Het is niet zo dat alle christenen geen gezond verstand hebben.
Dit gaat straks nog offtopic worden, maar in mijn ogen is iedere gelovige aangetast in zijn gezonde verstand. Het is een geestelijk virus, doorgegeven van oud naar jong, ook wel bekend als indoctrinatie. Mocht iemand zelf de keuze hebben gemaakt -op volwassen leeftijd- om gelovig te worden, dan is dat vaak, omdat ze pure houvast nodig hebben in het leven. Daarom zijn ze in die achtergestelde landen vaker gelovig, ze hebben niet veel omhanden.
Heb overigens niets tegen gelovigen, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft, zolang er niemand last van heeft, helaas lukt dit vaak niet.
quote:
En natuurlijk is het moeilijk om toe te geven dat je dochter zulke dingen heeft gedaan, maar ik denk dat iedereen met gezond verstand beseft dat dit wel nodig is, ook voor het welzijn van de dochter. Er zullen vast christenen zijn die dit niet toe zouden geven, maar er zullen ook niet-christenen zijn die zoiets verborgen willen houden. Dus ik snap niet waarom er telkens op gehamerd wordt dat de ouders het niet willen weten omdat ze christelijk zijn.
Omdat gelovige mensen nou eenmaal gewend zijn een bepaald (krom/achterhaald/hypocriet) denkbeeld koste wat het kost vast te houden.

Overigens zijn deze teksten geen aanval op jou, het is mijn nuchtere kijk op gelovige mensen. Doe lekker waar je zin in hebt :)
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 12:56:01 #178
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136359359
Nog wat screens:

Opeens is het "wij"

De naam Jari (altijd zonder hoofdletter geschreven) komt in vrijwel elk bericht voor:
Bij jari een brief bij jullie papier
Geef jari maar gewoon de schuld vinden wij mooi dan is alles kapot
> Nog een opvallend punt: elke eerste letter is met een hoofdletter geschreven, de rest niet. Dit komt waarschijnlijk vanaf een tablet of telefoon. Je ziet bij Peter dat hij helemaal geen hoofdletters gebruikt op zijn laptop.

Nu is het een hij: "hij laat me wel met rust"

Weer hetzelfde handschrift met de bekende e
beffen? Wat is dat voor een bedreiging? Als ik je niet mag beffen schiet ik je neer?

Het orgel

"Jari was gisteren kanker boos op mij"

"Omdat ik hem steeds bel"
Waarom wordt hier niet op ingegaan? Waarom weer jari?

"weer bedonder"
"Haha oké"
  roze woensdag 5 februari 2014 @ 12:56:47 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136359384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Stel ze wilde reageren: hoe reageer je naar een anonieme sms?
Niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_136359545

Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 13:06:18 #181
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136359742

Ik heb het beeld wat opgekrikt, emmelie zit gewoon op de bank met haar tablet nadat vader naar binnen stormt om te kijken of de stalker hem zijn middelvinger heeft zien opsteken.
Wat dat betreft is hij ook heel voorspelbaar, zij had niet eens hoeven zien wat hij deed, want wat zou hij daar doen? Juist, zijn middelvinger opsteken.
Hij had een pen moeten laten zien, als er dan werd gezegd "mooie vinger" dan had hij geweten dat de 'stalker' niks had gezien.
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:10:02 #182
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136359866
quote:
Als hij dat 'bewijs' heeft, waarom heeft Alberto dat 'bewijs' niet gebruikt? Of is dat 'bewijs' er niet?
pi_136359869
quote:
Ik mis de antwoorden op vraag 3 en 4 :P
pi_136359894
Proberen ze nou die Jari weer te beschuldigen? Die heeft toch geen droge blaadjes in een tuin met sneeuw neergelegd toen ze de hond ging uitlaten!!!
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 13:10:43 #185
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136359898
"En omdat ik zusje weer bedonder"

:?
pi_136359918
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb het beeld wat opgekrikt, emmelie zit gewoon op de bank met haar tablet nadat vader naar binnen stormt om te kijken of de stalker hem zijn middelvinger heeft zien opsteken.
Wat dat betreft is hij ook heel voorspelbaar, zij had niet eens hoeven zien wat hij deed, want wat zou hij daar doen? Juist, zijn middelvinger opsteken.
Hij had een pen moeten laten zien, als er dan werd gezegd "mooie vinger" dan had hij geweten dat de 'stalker' niks had gezien.
Niet om lullig te doen, maar dit is al door Fok Detective Ploeg onderzocht en genoemd en wat jij een tablet noemt, zie ik toch echt een laptop.
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:11:55 #187
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136359934
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef kika2014 het volgende:
Proberen ze nou die Jari weer te beschuldigen? Die heeft toch geen droge blaadjes in een tuin met sneeuw neergelegd toen ze de hond ging uitlaten!!!
Daar lijkt het wel erg op.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 13:12:03 #188
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136359937
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen, maar dit is al door Fok Detective Ploeg onderzocht en genoemd en wat jij een tablet noemt, zie ik toch echt een laptop.
Ze heeft de hele tijd een tablet vast, ook tijdens de uitzending.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 13:12:30 #189
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136359953

Waarom wordt eigenlijk de info van de 'stalker' geblurd?
pi_136359995
ja wie is zusje??
pi_136360023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:12 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ze heeft de hele tijd een tablet vast, ook tijdens de uitzending.
Die meid heeft alles, tablet, laptop, smartphone, zou me niks verbazen dat ze ook al een smartwatch heeft. :')
pi_136360043

Links een handtekening die Emmelie zelf een keer heeft gezet. Rechts een 'bedreiging' van de stalker. Ik weet dat eerder schrijfwijze met elkaar is vergeleken, maar de 'h' is er nog niet eerder uitgesprongen. Dit is wel heel obvious, niet veel mensen met zo'n 'h'. Wat jullie?
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 13:15:25 #193
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136360062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef _DeMoN_ het volgende:
[ afbeelding ]

Links een handtekening die Emmelie zelf een keer heeft gezet. Rechts een 'bedreiging' van de stalker. Ik weet dat eerder schrijfwijze met elkaar is vergeleken, maar de 'h' is er nog niet eerder uitgesprongen. Dit is wel heel obvious, niet veel mensen met zo'n 'h'. Wat jullie?
Zeer opvallend :Y
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 13:16:00 #194
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136360084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Die meid heeft alles, tablet, laptop, smartphone, zou me niks verbazen dat ze ook al een smartwatch heeft. :')

Tablet, maar het zou kunnen, al zie ik steeds een tablet.
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:17:07 #195
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136360129
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef _DeMoN_ het volgende:
[ afbeelding ]

Op basis van het handschrift zie ik te veel overeenkomsten als ik naar de dingen kijk die ik tot nu toe heb gezien. Al zou ik meer materiaal nodig hebben om zekerder te zijn.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 13:18:01 #196
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136360158
Deze brief is geprobeerd te schrijven in een ander, onherkenbaar handschrift, maar tegen de onderste zin zie je de oude "e" weer terug komen ook:

bij de, deur, briefje, emmelie

En dan dat GEEN RELATIE MEER

emm en jari
pi_136360236
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik mis de antwoorden op vraag 3 en 4 :P
Ja waar is de rest? :P
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:22:19 #198
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136360300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Deze brief is geprobeerd te schrijven in een ander, onherkenbaar handschrift, maar tegen de onderste zin zie je de oude "e" weer terug komen ook:

[ afbeelding ]

bij de, deur, briefje, emmelie

En dan dat GEEN RELATIE MEER

[ afbeelding ]
emm en jari
Ik ga dat handschrift eens nader bekijken.
pi_136360330
je zet als stalker toch geen Emm, klikt als liefkoos naampje
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:26:26 #200
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136360456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:23 schreef kika2014 het volgende:
je zet als stalker toch geen Emm, klikt als liefkoos naampje
Een (kwaadwillende) stalker gaat in die regel wat drastischer en dramatischer om met dit soort dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')