Als redelijke leek kan ik hier denk ik wel vertellen dat je op vele manieren zulke soft/malware op een laptop kan zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef schaap000 het volgende:
[..]
Want een remote applicatie kan je er alleen fysiek opzetten?
Die conclusie dat de laptop fysiek moet zijn aangeraakt heeft niet echt onderbouwing.
Ik ben vooral nieuwsgierig waarom die blijft geloven dat zijn dochter er niks mee te maken heegtquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef Ryhex het volgende:
Peter wilt wel een aantal vragen beantwoorden zei die. Iemand vragen voor hem? Dan zal ik ze stellen aan hem.
Hoe denkt zijn vrouw over het hele gebeuren? Die heb ik amper in het gebeuren voorbij zien komen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef Ryhex het volgende:
Peter wilt wel een aantal vragen beantwoorden zei die. Iemand vragen voor hem? Dan zal ik ze stellen aan hem.
Maak daar effe een screenshot van.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef Ryhex het volgende:
Als ik het goed heb gezien (kan het hier niet terugkijken) zag je bij die beelden van de bewakingscamera een datum in beeld, en er staat me iets van bij dat ik februari 2013 heb gezien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:03 schreef kika2014 het volgende:
in bepaalde opnames lag er sneeuw en dat was vorig jaar in februari
In de verborgen camera-beelden is te zien dat heel veel beelden februari 2013 zijn gemaakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een half jaar? Een jaar natuurlijk. Er lag sneeuw op verschillende opnames. Dat moet begin 2013 zijn geweest. Werd ook gezegd dat hij er een jaar mee bezig was.
Eigenlijk had SBS dit niet meer moeten uitzenden omdat de waarheid al lang naar boven was gekomen. Extra pijnlijk voor Jari dit en Emmelie is nu voor heel kijkend Nederland ontmaskerd ipv voor haar omgeving.
Er stond ook een kerkorgel in een van de kamers. Die dingen worden met de hand gebouwd en zijn niet te betalen. Als je geen fanatieke geloofsovertuigde religielul bent koop je echt zo'n orgel niet, maar een gewoon orgel of keyboard.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Peter gaat nooit toegeven. Hij is zoals we weten (flink) gelovig, die mensen zitten sowieso al vast in een denkbeeld, verdringen letterlijk alles wat niet in hun gedachtegang past.
Oke misschien is te voorbarig reactie van me, maar vraag je even af, als de laptop gewist isquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef schaap000 het volgende:
[..]
Want een remote applicatie kan je er alleen fysiek opzetten?
Die conclusie dat de laptop fysiek moet zijn aangeraakt heeft niet echt onderbouwing.
Hoe heeft Jari meegeholpen? Zijn zijn telefoontjes, computers ook gecontroleerd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef Ryhex het volgende:
Is inderdaad al voorbij gekomenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
Wat mij op viel (ik heb de uitzending pas gisteren gezien en daarna online conclusies en vervolgens de conclusies op FOK! dus ik kan wat gemist hebben) is dat Emmelie "Em" zegt over zichzelf en dat er ook "Em" in zo'n dreig-SMS staat.
Je gaat niet je vijand zijn/haar naam afkorten lijkt me, dan zeg je gewoon kuthoer ofzo.
Eerst wordt je pc gehackt HulkHeld, peter kent wel iemand die dat voor hem doet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:28 schreef HulkHeld het volgende:
Heeft Peter de vragen voorgelegd aan zijn topadvocaat die nu een heel rapport aan het opstellen is? Godver dat duurt lang
Of hij nou echt nooit heeft getwijfeld? Bijv. na het lezen van het Fox-IT rapport of theorieën hier. Dat ie nooit heeft gedacht van godverdomme potverdriedubbeltjes het zal toch niet....quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef Ryhex het volgende:
Volgens mij hebben ze de laptop vooral onder handen genomen om de gegevens in handen te krijgen, en niet zozeer om de hacker te "weren", want als dat was gedaan was er ook niet meer informatie in te winnen over de hacker.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:17 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Oke misschien is te voorbarig reactie van me, maar vraag je even af, als de laptop gewist is
, hoe kreeg de hacker dan opnieuw toegang tot de laptop? Terwijl daarvoor zowel Fox It als Brenno de laptops onder handen hebben genomen.
Alberto over het rapport: "Die zeggen eigenlijk dat je er van af moet weten"quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of hij nou echt nooit heeft getwijfeld? Bijv. na het lezen van het Fox-IT rapport of theorieën hier. Dat ie nooit heeft gedacht van godverdomme potverdriedubbeltjes het zal toch niet....
Het zijn forensisch-experts die niet onregelmatig door de overheid worden ingezet, omdat ze al meermaals hebben bewezen erg goed te weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb zelf enige kennis van forensisch computeronderzoek en wat ik zo in het filmpje voorbij zag komen zag er goed uit. Zo gebruikte hij https://code.google.com/p/volatility/ en dan moet je toch wel weten waar je mee bezig bent. Heb deze medewerker bij FOX IT opgezocht (op de website) en degene die aan de computer werkte is een senior in zijn vak en geeft trainingen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien schop ik mensen tegen hun schenen, maar waarom gaan we er zo vanuit dat het onderzoek van fox it deugt? Is dat onderzoek in te zien?
Ik snap niet zo goed waarom telkens het christelijke karakter van het gezin erbij gehaald moet worden. Ik kom zelf uit een christelijk gezin en omgeving, maar als zoiets hier zou gebeuren dan zou de waarheid gewoon boven tafel komen, wat de gevolgen m.b.t. 'aanzien' dan ook zijn. Het is niet zo dat alle christenen geen gezond verstand hebben. En natuurlijk is het moeilijk om toe te geven dat je dochter zulke dingen heeft gedaan, maar ik denk dat iedereen met gezond verstand beseft dat dit wel nodig is, ook voor het welzijn van de dochter. Er zullen vast christenen zijn die dit niet toe zouden geven, maar er zullen ook niet-christenen zijn die zoiets verborgen willen houden. Dus ik snap niet waarom er telkens op gehamerd wordt dat de ouders het niet willen weten omdat ze christelijk zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef _DeMoN_ het volgende:
Peter gaat nooit toegeven. Hij is zoals we weten (flink) gelovig, die mensen zitten sowieso al vast in een denkbeeld, verdringen letterlijk alles wat niet in hun gedachtegang past. Als ze dat wel zouden doen, dan zou dit een te grote klap opleveren/problemen met andere mensen die nog niet hebben gebroken met deze gedachtegang.
Gerenommeerd bedrijf met internationale reputatie, tevens onafhankelijk. Brenno heeft het ingezien en onderschrijft de conclusies.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien schop ik mensen tegen hun schenen, maar waarom gaan we er zo vanuit dat het onderzoek van fox it deugt? Is dat onderzoek in te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |