abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136355848
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:49 schreef kika2014 het volgende:
ja zou graag eens een reactie van die Jari lezen, die moet toch de waarheid weten/
JA EN DIE GEEFT HIJ GODVERDOMME NIET, LEES HET FACKING TOPIC TERUG! Jezus zeg..
pi_136355849
Wat ik apart vind zijn de reacties na de uitzending van Jari en Peter. Jari geeft eerst aan het moeilijk te vinden na de aflevering gezien te hebben. Daarna geeft hij aan dat hij tegen bepaalde mensen zijn verhaal wil doen, maar vervolgens na het lezen van dit topic weer niet. Terwijl hier wordt geïnsinueerd dat Jari juist niet de dader is. Dan vind ik zo een reactie opmerkelijk. Zijn rol ben ik nog niet helemaal over uit.

Dan Peter. Geeft totaal geen openheid van zaken. Het is echt een onderbuikgevoel, maar ik vertrouw deze man voor geen meter. En dat had ik al tijdens het kijken naar de aflevering.

Verder ook nog geen reactie van Alberto zelf.
pi_136355880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:49 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

_O- Doe mij een plezier en link eens wat accounts :D
https://twitter.com/serentye
pi_136355894
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:41 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan is het wel grappig dat ze na een periode van rust in oktober weer is begonnen met zichzelf stalken. Was dat nodig? Ze was immers gestopt, dus waarom dan ineens weer doorgaan? Dan doe je dat toch heel bewust? Ik denk dat ze er wel degelijk over na heeft gedacht.
Het zal wel als een soort verslaving werken. Niet zonder de aandacht kunnen die ze daarmee op zich wist te vestigen. Dat past ook in het beeld dat ze niet echt heel voorzichtig te werk is gegaan (haar ouders verdachten haar immers toch niet wat ook vrij logisch is). Het meisje is dan ook gewoon ziek en vooral zelf (haar eigen) slachtoffer.
pi_136355896
sorry hoor Hulkheld maar ik las dat iemand bezig was Jari uit zijn tent te lokken met een leuk meisje dus zo raar is die reactie toch niet?
pi_136355897
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef Dikkejordy het volgende:
Wat ik apart vind zijn de reacties na de uitzending van Jari en Peter. Jari geeft eerst aan het moeilijk te vinden na de aflevering gezien te hebben. Daarna geeft hij aan dat hij tegen bepaalde mensen zijn verhaal wil doen, maar vervolgens na het lezen van dit topic weer niet. Terwijl hier wordt geïnsinueerd dat Jari juist niet de dader is. Dan vind ik zo een reactie opmerkelijk. Zijn rol ben ik nog niet helemaal over uit.

Dan Peter. Geeft totaal geen openheid van zaken. Het is echt een onderbuikgevoel, maar ik vertrouw deze man voor geen meter. En dat had ik al tijdens het kijken naar de aflevering.

Nou dat Alberto zich er niet mee bemoeit is logisch. Hij heeft ook regels etc, en als hij dan vervolgens op een internet forum mee gaat posten neemt niemand hem meer serieus. +hij wil ook niet openlijk zo een mening kiezen.
pi_136355931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:51 schreef kika2014 het volgende:
sorry hoor Hulkheld maar ik las dat iemand bezig was Jari uit zijn tent te lokken met een leuk meisje dus zo raar is die reactie toch niet?
Jawel want daar is die reactie toch al opgegeven, en die staat eerdergenoemd in dit topic! Dus lees eerst nou maar eens terug voordat je zomaar wat begint te schreeuwen.
pi_136355936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:51 schreef kika2014 het volgende:
Je hebt een ongelukkig antwoord gekregen op je vraag, maar Jari leest mee hier en antwoord nergens meer op
Never regret the thing that made you smile......
pi_136355948
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:47 schreef J83 het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk heel goed gedaan zijn naar aanleiding van die bestelling. Zou jij ook niet nieuwsgierig zijn hoe zoiets mogelijk is?
Als ze het ná de bestelling had gedaan, hadden Stegeman en dat bedrijf dat echt niet aangegeven hoor.
pi_136355958
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

Ze heeft op google gezocht naar hoe je een doodskist kunt bestellen. En toevallig bestelt de stalker een doodskist. Duidelijk voor mij.

Ik geloof niet in een handlanger, dan moet ze wel heel erg snel alles doorgeven. Dader reageerde heel erg snel. Users hier beweren dat ze een handlanger moet hebben omdat ze op een laptop zat terwijl de berichtjes als mobiel verzonden aankwamen en dan zeg ik nogmaals: op windows 8.1 heb je de Facebook-app. Als je via de Facebook-app privé berichten verstuurd, staat er dat het via je mobiel is geplaatst, terwijl je toch echt achter je laptop zit.

Ze kan echt makkelijk alles zelf hebben gedaan zonder handlanger.
Dit alles speelde zich voornamelijk af in de winter / voorjaar van vorig jaar. In hoeverre was 8.1 toen al geïntroduceerd en hoe groot is de kans dat zij het al hadden?

Heb er niet super goed opgelet maar de laptops zagen er ook niet uit als net nieuw uit de doos volgens mij.
pi_136355981
ja rare reactie maar sommige mensen hebben kort lontje..Probeer juist alles goed te volgen vooral omdat ik het eind van het programma zo slap vond en nu hoop dat er duidelijkheid komt via alle speurders hier op Fok
pi_136355989
Jeezus wat ik gewoon niet begrijp is waarom ze niet gewoon zeggen hoe de vork in de steel zit. Emilie, Jari alle mensen. Wij hebben onze mening toch, en die is zo goed beargumenteert door verschillende mensen dat er een grote kern van waarheid in zit. Zolang de betrokkennen niet gewoon eerlijk antwoorden houd je de speculaties toch.

Dus Jari, als jij gewoon zegt wat er aan de hand is (en wat je schijnbaar wel met BNers dmt :') ) dan ben je meteen van alle speculaties etc af. Just saying.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 10:55:48 #113
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136355997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef Dikkejordy het volgende:

Wait...de hoofdrolspelers zitten hier ook op fok ? :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136356001
Er blijft mij iets steken bij het IP verhaal!
Al ik op geen enkele pc, laptop of whatever mijn google+ account op google instel, kan ik dus zien wat er gezocht is. Dat zou dan ook in dit geval mogelijk zijn? Bijv, rechtsbovenin do typen en tadaa doodskist komt in de automatische aanvulling?
pi_136356040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef DJmama het volgende:
Er blijft mij iets steken bij het IP verhaal!
Al ik op geen enkele pc, laptop of whatever mijn google+ account op google instel, kan ik dus zien wat er gezocht is. Dat zou dan ook in dit geval mogelijk zijn? Bijv, rechtsbovenin do typen en tadaa doodskist komt in de automatische aanvulling?
Zo dom is fox it niet hoor _O-
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:58:24 #116
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136356075
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Wait...de hoofdrolspelers zitten hier ook op fok ? :+
Nee (niet dat ik weet), ze kunnen wel bepaalde dingen meelezen of ze worden erop geattendeerd.
pi_136356081
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:57 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Zo dom is fox it niet hoor _O-
Nee vast niet, maar ook niet geheel onlogisch natuurlijk

Kwam die bevinding bij Fox IT of Justitie weg trouwens? Die laatste zat er ook behoorlijk naast met formatteren

[ Bericht 9% gewijzigd door DJmama op 05-02-2014 11:01:03 (Aanvullig) ]
pi_136356132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Nee (niet dat ik weet), ze kunnen wel bepaalde dingen meelezen of ze worden erop geattendeerd.
Als hij zou meelezen nadat hij heeft gezegd dat hij zijn verhaal toch niet meer doet, doet hij dat alleen zichzelf aan. Zolang hier onduidelijkheid heerst zullen alle berichten die nog kunnen komen en waarin hij ineens in een negatief daglicht komt te staan, pijnlijk voor hem aanvoelen terwijl hij werkelijk weet hoe het in elkaar steekt.
pi_136356140
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dit alles speelde zich voornamelijk af in de winter / voorjaar van vorig jaar. In hoeverre was 8.1 toen al geïntroduceerd en hoe groot is de kans dat zij het al hadden?

Heb er niet super goed opgelet maar de laptops zagen er ook niet uit als net nieuw uit de doos volgens mij.
In 2013 toch? Ik dacht eind 2013, omdat ze zeiden: 'we hopen op een veilig 2014!' of iets dergelijks. Klopt dan toch precies? Eind 2013 had ik ook al windows 8 met Facebook.
pi_136356205
in bepaalde opnames lag er sneeuw en dat was vorig jaar in februari
pi_136356213
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:58 schreef DJmama het volgende:

[..]

Nee vast niet, maar ook niet geheel onlogisch natuurlijk
Nee maar kom op , we kunnen ook overdrijven met ze alle, sowieso dat hele hack gebeuren, ga toch weg, oke je kunt een computer hacken, maar dat is ook niet zo 123 te doen hoor. Dan ook nog het hele netwerk hacken en dan ook nog toevallig de laptop van Pa. Oja en nog een mobieltje ook, pfff. Dan hebben het over een Pro. Hoe groot is de kans dat een pro Hacker zich mengt tussen de relatie van Emmelie en Jari. :')
pi_136356226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:03 schreef kika2014 het volgende:
in bepaalde opnames lag er sneeuw en dat was vorig jaar in februari
Jij typt zonder gebruik van hoofdletters, Peter?
pi_136356256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:03 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Nee maar kom op , we kunnen ook overdrijven met ze alle, sowieso dat hele hack gebeuren, ga toch weg, oke je kunt een computer hacken, maar dat is ook niet zo 123 te doen hoor. Dan ook nog het hele netwerk hacken en dan ook nog toevallig de laptop van Pa. Oja en nog een mobieltje ook, pfff. Dan hebben het over een Pro. Hoe groot is de kans dat een pro Hacker zich mengt tussen de relatie van Emmelie en Jari. :')
Ben het hier wel met je eens. Iemand van buiten gaat echt niet zoveel acties ondernemen om vervolgens een relaties tussen twee pubertjes weer goed te krijgen die daarna na 3 weken weer eindigt.
pi_136356258
volgens mij hebben ze het in het programma heel ingewikkeld voor gedaan maar is het gewoon die meid met haar laptop/ipad/telefoon. Is toch allemaal bewezen, ze willen het gewoon ingewikkeld maken zodat het lijkt dat zo'n jong grietje het onmogelijk gedaan kan hebben
pi_136356287
Die laptop van Pa moet sowieso fysiek zijn aangeraakt door de stalker. Er bleek ook iets van een remote applicatie op te staan als ik het goed heb. "dat heb ik niet geinstalleerd, gooi het er maar af'' kan ik me herinneren dat pa dat zei aan de telefoon.
pi_136356335
Het is niet, dat ik haar schoon wil praten, of geloof in haar onschuld.
Maar het kind is niet lelijk, komt overal, is volgens mij niet wereldvreemd. Wie zegt dat zij niet een knakker achter zich aanheeft met verstand van zaken? De wereld heeft wel meer rare kostgangers
pi_136356362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:05 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ben het hier wel met je eens. Iemand van buiten gaat echt niet zoveel acties ondernemen om vervolgens een relaties tussen twee pubertjes weer goed te krijgen die daarna na 3 weken weer eindigt.
Precies! :) Vooral bij het briefje met 'Emmilie en Jari zijn te leuk samen' wist ik zeker dat zij er zelf iets mee te maken heeft. Ik denk dat ze hem op deze manier weer een beetje bij zich wilde hebben. Hij werd zelf ook ernstig bedreigd trouwens, maar zij wordt alleen neergezet als slachtoffer. :P
pi_136356368
Ik dacht in het begin nog ze zal gepest zijn op school en met dit verhaal het voor elkaar krijgen om niet meer naar school te hoeven, want toen Alberto de laatste keer vroeg hoe is het nou: Het is zo leuk op school nu. Ja als je als slachtoffer gezien wordt dan heeft iedereen medelijden met je en laten de pesters je ook met rust
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:09:52 #129
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136356403
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:00 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

In 2013 toch? Ik dacht eind 2013, omdat ze zeiden: 'we hopen op een veilig 2014!' of iets dergelijks. Klopt dan toch precies? Eind 2013 had ik ook al windows 8 met Facebook.
Ik gok dat dit oktober 2013 moet zijn geweest dat Windows 8.1 werd uitgerold door Microsoft.
pi_136356417
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:08 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

Precies! :) Vooral bij het briefje met 'Emmilie en Jari zijn te leuk samen' wist ik zeker dat zij er zelf iets mee te maken heeft. Ik denk dat ze hem op deze manier weer een beetje bij zich wilde hebben. Hij werd zelf ook ernstig bedreigd trouwens, maar zij wordt alleen neergezet als slachtoffer. :P
Ja en dan ook nog die tegenstrijdigheid met: 'Jari en Emmelie zijn echt te leuk samen' en ' Jari en Emmelie gaan kapot' hmmkaay?
pi_136356481
Noah van Unen heeft overigens wel gelijk haar Twitteraccount verwijderd zie ik nu :P
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:15:29 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136356557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:12 schreef HulkHeld het volgende:
Noah van Unen heeft overigens wel gelijk haar Twitteraccount verwijderd zie ik nu :P
Peter heeft een topadvocaat op de zaak gezet.
pi_136356600
Bram Moszkowicz
pi_136356625
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:18:17 #135
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136356633
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:16 schreef kika2014 het volgende:
Bram Moszkowicz
Jan Vlug voor al uw vluggertjes met snel resultaat.
pi_136356646
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:08 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

Het berichtje, dat ze nooit meer bij elkaar moesten komen met daarbij de toevoeging anders jammer dan heb ik gefaald, zegt ook genoeg :D
pi_136356672
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het berichtje, dat ze nooit meer bij elkaar moesten komen met daarbij de toevoeging anders jammer dan heb ik gefaald, zegt ook genoeg :D
En de brief met 'dit is gisterenavond in de bus gegooid' o.i.d.. Tsja, waarom gisteravond erop schrijven
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_136356701
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

En de brief met 'dit is gisterenavond in de bus gegooid' o.i.d.. Tsja, waarom gisteravond erop schrijven
ja haar manier van alibi verschaffen, ze is tenslotte nog maar een kind
pi_136356775
Dat slaat inderdaad nergens op. Wat een belabberde stalker eigenlijk :')

Al was het pas echt een mindfuck geweest als er was opgeschreven: deze is morgen in de brievenbus gedaan. :D
pi_136356818
Ook een mooie op een geven moment zegt de stalker dat hij dingen gaat bestellen en versturen naar hun adres, het eerst wat de stalker noemt is parfum via parfumania.nl, waarom zou de stalker parfum sturen? ten zij Emmelie gewoon een nieuw geurtje wilde :+
pi_136356831
snap trouwens niet dat ze die meid voordat ze een uitzending eraan gingen besteden door een psycholoog hebben laten onderzoeken, de politie geloofde haar al niet en dan had je dit hele gedoe niet gehad
pi_136356853
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef Kw4Kje het volgende:
Ook een mooie op een geven moment zegt de stalker dat hij dingen gaat bestellen en versturen naar hun adres, het eerst wat de stalker noemt is parfum via parfumania.nl, waarom zou de stalker parfum sturen? ten zij Emmelie gewoon een nieuw geurtje wilde :+
kreeg te weinig zakgeld van haar lieve pappie
pi_136356891
quote:
GOD geeft gul :')
pi_136356921
quote:
Die dildo waar haar vader d'r mee betrapte was ook niet van haar. "Had ze even daarvoor van haar stalker gehad en ze was nieuwsgierig"
pi_136356967
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die dildo waar haar vader d'r mee betrapte was ook niet van haar. "Had ze even daarvoor van haar stalker gehad en ze was nieuwsgierig"
_O- _O- _O-

Dit topic gaat nu weer de verkeerde richting op. Laten we to the point blijven hahaha
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:31:28 #146
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136356983
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

No way hose. :D _O- _O- _O- _O- _O-
pi_136357214
Ja dit is laster, dit kan echt niet. :D
pi_136357269
Ik snap dat je als ouder wilt geloven in je kind, maar verdomme zeg. :N :N
Je raekt an de dinge geweun.
pi_136357400
OHHH EMMELIE, WIE KENT HAAR NIE, 'T IS EEN GEK, 'T IS EEN WAUS, GA MAAR GAUW IN THERAPIE. :9
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:46:08 #150
336280 schaap000
Als één schaap over de dam is
pi_136357418
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:06 schreef Kw4Kje het volgende:
Die laptop van Pa moet sowieso fysiek zijn aangeraakt door de stalker. Er bleek ook iets van een remote applicatie op te staan als ik het goed heb. "dat heb ik niet geinstalleerd, gooi het er maar af'' kan ik me herinneren dat pa dat zei aan de telefoon.
Want een remote applicatie kan je er alleen fysiek opzetten?
Die conclusie dat de laptop fysiek moet zijn aangeraakt heeft niet echt onderbouwing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')