abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136355478
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:33 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ja maar dingen als voor welke voetbalclub hij is hoef ik allemaal niet te weten. Straks onthult hij nog wat zijn lievelingseten is, lekker interessant voor dit topic..
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:11 schreef Dikkejordy het volgende:
Ik ben al dagen in de ban van de hele aflevering, en heb met zeer veel interesse de topics doorgelezen. Ben nu toch wel erg nieuwsgierig naar een reactie/verklaring vanuit Kwalberto. Het heeft toch aardig wat teweeg gebracht in Nederland.

Edit:
Die vader is toch wel echt een hele vreemde snuiter zeg:

http://www.rtlnieuws.nl/m(...)ttige-avocadodipsaus
Goed lezen, stond er al!
pi_136355479
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:27 schreef HulkHeld het volgende:
.
[..]

Noah van Unen had op Twitter geplaatst, net zoals wij hier doen, dat Emmelie het allemaal zelf heeft gedaan en dat ze dat wist via haar nicht geloof ik. Vervolgens heeft Peter Verhey op zijn eigen (!) facebookpagina screenshots geplaatst van die twitterberichten met als ondertekst "er zijn snotneuzen die dit beweren". Vervolgens heeft hij als reactie op mensen die daarop hadden gereageerd neergezet: "Het gaat hier om Noah van Unen uit Elburg" en vervolgens: "Ik sla terug en hard ook" en " Mensen moeten op hun nummer worden neergezet".

Dus zat op de Soundcloud van die Emmelie te kijken en daar stond tussen de followers die Noah van Unen.
[/quote]
Ah, bedankt. Nou ja, afwachten maar hoe het loopt want ik weet het niet meer. :P
pi_136355492
Nogmaals: hoezo een proxy, zoals jij zegt? Er is toch geconstateerd dat alles via het IP adres van de familie zelf ging? Ze heeft dus niet eens een proxy gebruikt, dat is toch knap stom?
pi_136355495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:29 schreef HulkHeld het volgende:

Dat Ajax - Feyenoord verhaal is pure onzin, heeft niks met deze case te maken.

Het toont het niveau een beetje aan, zeg maar.

Peter gaat nooit toegeven. Hij is zoals we weten (flink) gelovig, die mensen zitten sowieso al vast in een denkbeeld, verdringen letterlijk alles wat niet in hun gedachtegang past. Als ze dat wel zouden doen, dan zou dit een te grote klap opleveren/problemen met andere mensen die nog niet hebben gebroken met deze gedachtegang. Op een precies dezelfde manier zal Peter vol blijven houden dat Emmelie onschuldig is. Waarschijnlijk houdt ie dit zijn leven lang vol, verhuist, heeft het er niet meer over, gaat vooral lekker bidden en klaar. Als hij toegeeft dan zal dat komen, omdat het mentaal niet meer vol te houden is en dan breekt hij ook goed. Hoe je het ook bekijkt een sneue situatie.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Newgirl. het volgende:
Nogmaals: hoezo een proxy, zoals jij zegt? Er is toch geconstateerd dat alles via het IP adres van de familie zelf ging? Ze heeft dus niet eens een proxy gebruikt, dat is toch knap stom?
Het gaat hier om een tienermeisje. Vraag jij eens aan de gemiddelde tiener op straat hoe je een proxy gebruikt. Eerst een open proxy vinden en deze dan ook nog eens op je mobiel -in iedere browser en evt andere webbased apps- instellen. Tsja. Niet dus.
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_136355511
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:33 schreef Kuhly het volgende:
Ga niet alles quoten, maar even reactie terug.

Jullie zeggen zelf ook, dat lijkt niet waarschijnlijk. Zelf geloof ik het ook niet hoor, zij is het gewoon. Maar het ZOU kunnen, toch.

Maar idd, zullen dat wel via hun email doen. Misschien zelfs met het beantwoorden van een van zijn of haar emails. Dan klik je sowieso. Alleen heb ik niet meegekregen dat ze mailcontact hebben gehad met de dader?
Het kan, maar het is totaal niet waarschijnlijk. Vergelijk het met iemand die het moordwapen thuis heeft liggen en vervolgens verklaart: dat heb ik van de dader gekregen. Juist het feit dat Emmelie de lokmail heeft geopend is sluitend genoeg dat zij niet onschuldig is.
pi_136355539
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Nee uiteraard heeft ze dat niet gedaan omdat je wel erg psychopathisch moet zijn om ook nog gesprekken tussen jouzelf en de 'dader', Emmelie dus, te faken.
Gesprekjes faken valt in het niet als je bedenkt dat ze haar eigen doodskist besteld op kosten van KWF.
pi_136355554
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Newgirl. het volgende:
Je doet nu net alsof het stalken van haar zelf een weloverwogen keuze was. Als ze er echt over had nagedacht had ze het natuurlijk al nooit gedaan. Klein begonnen en vervolgens geen weg terug.
pi_136355587
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:37 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

Gesprekjes faken valt in het niet als je bedenkt dat ze haar eigen doodskist besteld op kosten van KWF.
Nou toon jij maar eens aan dat dat wel zo is geweest. Dat is in ieder geval niet in beeld gekomen en dat heeft ze zelf ook niet gezegd. Ze heeft niet gezegd dat ze zelf met de dader op facebook een gesprek heeft gehad. Kortom, zij heeft zelf de gesprekken gevoerd met haar vader of ze heeft, zoals aannemelijker is, de informatie over haar vader op die momenten doorgegeven aan een handlanger die vervolgens het gesprek is aangegaan met haar vader.
pi_136355602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:38 schreef alpeko het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof het stalken van haar zelf een weloverwogen keuze was. Als ze er echt over had nagedacht had ze het natuurlijk al nooit gedaan. Klein begonnen en vervolgens geen weg terug.
Dat kan, maar dan is het wel grappig dat ze na een periode van rust in oktober weer is begonnen met zichzelf stalken. Was dat nodig? Ze was immers gestopt, dus waarom dan ineens weer doorgaan? Dan doe je dat toch heel bewust? Ik denk dat ze er wel degelijk over na heeft gedacht.
pi_136355611
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:29 schreef alpeko het volgende:

[..]

Kun je facebook iets vragen dan? :o Ik doe al tijden verwoede pogingen om een Turk account te laten verwijderen waar iemand (per ongeluk neem ik aan) mijn e-mailadres heeft ingevoerd waardoor ik allemaal Turkse FB mailtjes krijg over of ik die en die niet wil toevoegen. Ik kan het niet verwijderen zonder een geb.datum te weten en degene die het aanmaakt kan het account niet activeren.
Ik kom niet verder dan automatische mailtjes van een computer met als antwoord op mijn vraag om het account te verwijderen dat ik een copy van mijn ID moet opsturen om het account te activeren _O- FB :r
Nah ik zat meer richting politie of O.M te denken, wat TerrorRobbie al noemde. :P Maargoed, heb het gevoel dat dat weinig wordt gedaan hier.
pi_136355671
Ik heb nu een uur alles zitten lezen maar de rol van Jari snap ik niet. Hij twittert over de ergste tijd met haar en staat vervolgens wel weer daar in huis om die Alberto te helpen, volgens zijn tweet weet hij dus dat zij het is ??
pi_136355690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:43 schreef kika2014 het volgende:
Ik heb nu een uur alles zitten lezen maar de rol van Jari snap ik niet. Hij twittert over de ergste tijd met haar en staat vervolgens wel weer daar in huis om die Alberto te helpen, volgens zijn tweet weet hij dus dat zij het is ??
Jaaaaahaaa, lees eens de OP.. Daar staat ook al dat hij het een jaar geleden afgesloten had maar door deze aflevering alles weer naar boven komt.
pi_136355706
"Lieve FOK-lezertjes, ik ben geen 15jarige twitterhoer ✌️ #onopgelostezaken"

Aldus 1 v/d 4 twitterhoertjes waaraan Jari zijn verhaal heeft gedaan :')
pi_136355711
maar waarom laat je je dan in met zo'n programma? Ik zou zeggen : de groeten dit was al moeilijk voor me. Misschien een zak geld gekregen?
pi_136355740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:45 schreef kika2014 het volgende:
maar waarom laat je je dan in met zo'n programma? Ik zou zeggen : de groeten dit was al moeilijk voor me. Misschien een zak geld gekregen?
Misschien een aflevering waarvan het onderzoek al een jaar is begonnen en inmiddels, na zijn verwerking dus, allang is afgerond?
pi_136355746
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:40 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Nou toon jij maar eens aan dat dat wel zo is geweest. Dat is in ieder geval niet in beeld gekomen en dat heeft ze zelf ook niet gezegd. Ze heeft niet gezegd dat ze zelf met de dader op facebook een gesprek heeft gehad. Kortom, zij heeft zelf de gesprekken gevoerd met haar vader of ze heeft, zoals aannemelijker is, de informatie over haar vader op die momenten doorgegeven aan een handlanger die vervolgens het gesprek is aangegaan met haar vader.
Ze heeft op google gezocht naar hoe je een doodskist kunt bestellen. En toevallig bestelt de stalker een doodskist. Duidelijk voor mij.

Ik geloof niet in een handlanger, dan moet ze wel heel erg snel alles doorgeven. Dader reageerde heel erg snel. Users hier beweren dat ze een handlanger moet hebben omdat ze op een laptop zat terwijl de berichtjes als mobiel verzonden aankwamen en dan zeg ik nogmaals: op windows 8.1 heb je de Facebook-app. Als je via de Facebook-app privé berichten verstuurd, staat er dat het via je mobiel is geplaatst, terwijl je toch echt achter je laptop zit.

Ze kan echt makkelijk alles zelf hebben gedaan zonder handlanger.
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:47:57 #92
311340 J83
New kid, be nice
pi_136355790
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef Newgirl. het volgende:

Ze heeft op google gezocht naar hoe je een doodskist kunt bestellen. En toevallig bestelt de stalker een doodskist. Duidelijk voor mij.

Dat kan natuurlijk heel goed gedaan zijn naar aanleiding van die bestelling. Zou jij ook niet nieuwsgierig zijn hoe zoiets mogelijk is?
pi_136355792
en de rol van de moeder? misschien een gevalletje Munchhausen by Proxy?
pi_136355799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:45 schreef kika2014 het volgende:
Het filmen is een jaar geleden al begonnen, na een half jaar wist hij het zeker dat het emmelie is (moeder van jari zegt dat ook), ik denk dat hij al wel met gemengde gevoelens aan de uitzending begon.
pi_136355812
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef Newgirl. het volgende:

[..]

Ik geloof niet in een handlanger, dan moet ze wel heel erg snel alles doorgeven. Dader reageerde heel erg snel. Users hier beweren dat ze een handlanger moet hebben omdat ze op een laptop zat terwijl de berichtjes als mobiel verzonden aankwamen en dan zeg ik nogmaals: op windows 8.1 heb je de Facebook-app. Als je via de Facebook-app privé berichten verstuurd, staat er dat het via je mobiel is geplaatst, terwijl je toch echt achter je laptop zit.

Ze kan echt makkelijk alles zelf hebben gedaan zonder handlanger.
Ik had het dan ook over de eventuele gesprekken die ze met de 'dader', haarzelf dus, zou hebben gevoerd. Op het moment dat Emmelie tegenover Alberto en/of die Brenno gaat zitten is de stalker ineens niet meer actief. En dan gaat er toch wel degelijk een belletje rinkelen, zeker nadat Peter had gezegd: "De stalker is hartstikke actief!" Alleen bij Peter wil dat kwartje maar niet vallen.
  † In Memoriam † woensdag 5 februari 2014 @ 10:48:48 #96
240917 Mula
pi_136355814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Er komen dingen aan het licht waarvan Alberto in al zn jaren alleen maar mag dromen.

Ik denk dat Alberto sluitend bewijs heeft dat ze zelf de dader is, maar dat hij vanwege haar leeftijd dat niet bekend maakt.
pi_136355821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:44 schreef HulkHeld het volgende:

_O- Doe mij een plezier en link eens wat accounts :D
pi_136355827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:48 schreef kika2014 het volgende:
en de rol van de moeder? misschien een gevalletje Munchhausen by Proxy?
Gast.. lees eens effe de vorige topics terug ofzo, aan deze vragen hebben we toch helemaal niks..
pi_136355836
ja zou graag eens een reactie van die Jari lezen, die moet toch de waarheid weten/
pi_136355843
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:44 schreef HulkHeld het volgende:

Maar je hebt wel een grote neus :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')