https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Is moooooiii vanaf 0:47quote:
Baasquote:
quote:
Hoezo niet naar mij luisterenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is moooooiii vanaf 0:47![]()
![]()
![]()
Pascal
![]()
![]()
![]()
en niet naar Leaf luisteren ook al heeftie ook wel goeie tips maar WOWS is goed
Kan het met vlagen wel waarderenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is moooooiii vanaf 0:47![]()
![]()
![]()
Pascal
![]()
![]()
![]()
en niet naar Leaf luisteren ook al heeftie ook wel goeie tips maar WOWS is goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw UIquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:40 schreef Bed het volgende:
Ik heb alleen wel een klacht!
De forumnaam klopt niet.
De laatste 2 letters zijn fout.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ha mezelf in slaap fappen huilen
Doei![]()
ZOU JE ZEGGEN DAT IK EEN KLOOTZAK BENquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ZOU JE LACHHHEEEEE ZOU JEEEE SCHEEEELDEEE
Truste Anniequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ha mezelf in slaap fappen huilen
Doei![]()
Kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
ZOU JE ZEGGEN DAT IK EEN KLOOTZAK BEN
Antoinettequote:
Hey girlquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef MichaelScott het volgende:
Het wordt hier wel steeds vrouwelijker.
Nieuwe maand, nieuwe naam Joséquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef MichaelScott het volgende:
Het wordt hier wel steeds vrouwelijker.
Weg met alle mannenquote:
Sorry maar anders kunnen we dadelijk geen tieten meer posten.quote:
ZOU JE JANKE, ZOU JE VLOEKEEEEEENquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
ZOU JE ZEGGEN DAT IK EEN KLOOTZAK BEN
quote:
watjequote:
ZOU JE ZEGGEN DAT JE ME NIET MEER KENTquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ZOU JE JANKE, ZOU JE VLOEKEEEEEEN
Alsof vrouwen die nog nooit gezien hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sorry maar anders kunnen we dadelijk geen tieten meer posten.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Weg met alle mannen! We hebben jullie helemaal niet nodig
!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Alsof vrouwen die nog nooit gezien hebben
hahahquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sorry maar anders kunnen we dadelijk geen tieten meer posten.
Alsof die eerder wel hier gepost mochten wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Wel als die blauwen weg zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Alsof die eerder wel hier gepost mochten worden
Alsof de vrouwen op FOK! tieten hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
sssttquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel als die blauwen weg zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alsof de vrouwen op FOK! tieten hebben.
Do not hapquote:
Pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Pics!
dammit te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Alleen lelijke zoals Annabel Alinaquote:
De vrouwen in BIT hebben enkel fastfood-tietenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alsof de vrouwen op FOK! tieten hebben.
Zie je daar.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen lelijke zoals Annabel Alina
Bijna geloofwaardig als je niet een user was geweest die bijna een positieve note per post die niet in gebrekkig Nederlands is geschreven zou verdienen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
De vrouwen in BIT hebben enkel fastfood-tieten
Ja daar keek ik even overheen Ghoséquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen lelijke zoals Annabel Alina
Sowieso Zowiesoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zowieso social media zonder goede tieten
quote:
Taalnassisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bijna geloofwaardig als je niet een user was geweest die bijna een positieve note per post die niet in gebrekkig Nederlands is geschreven zou verdienen.
quote:
Zowieso : About 1,090,000 results (0.25 seconds)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zowieso : About 1,090,000 results (0.25 seconds)
Sowieso: About 97,800 results (0.25 seconds)
Google heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zowiesoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sowieso Zowiesoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dar zal hij echt van wakker liggen.
Zowieso posthunters
Soepquote:
Ja kan, maar wordt een topic met maar 1 post.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:14 schreef edcetera het volgende:
Zou het lukken om een topic vol te krijgen met alle varianten
Nee!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:14 schreef edcetera het volgende:
Zou het lukken om een topic vol te krijgen met alle varianten
Sofieso niet als alleen de juiste worden genoemdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja kan, maar wordt een topic met maar 1 post.
Beetje saai
Je kunt ook te laat zijn hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Doge onder de 140/
Ik ben er nog niet uit![]()
* MichaelScott slaat riosquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef roislecxe het volgende:
Iedereen keek voor niks![]()
*huppelt weg*
Die is nu wel bereikt, hoop ik... tijd om de bovengrens op te zoeken!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef roislecxe het volgende:
DOGE heeft vast ook een globale ondergrens.
Echte ondergrens hangt rond de 60/70 ergensquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is nu wel bereikt, hoop ik... tijd om de bovengrens op te zoeken!
Ja pfftquote:
* roislecxe Kijk verbaasd om zich heen waarom MichaelScott een vreemde persoon Rios slaat die ik niet kenquote:
Lekker, wat ga je kijken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Movie-lig -op-de-bank-met-teveel-kussens-time
Tja, de echte ondergrens van PPC is blijkbaar 1,9quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Echte ondergrens hangt rond de 60/70 ergens
Dat is mijn tactiek inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef roislecxe het volgende:
En je kunt natuurlijk ook gewoon een paar kopen. Komt vanzelf wel een keer hoger dan nu. En mocht het morgen nog lager staan, koop je gewoon weer een beetjeEnz.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef roislecxe het volgende:
En je kunt natuurlijk ook gewoon een paar kopen. Komt vanzelf wel een keer hoger dan nu. En mocht het morgen nog lager staan, koop je gewoon weer een beetjeEnz.
Ik wil alleen wat Doge bijkopen omdat ze leuk zijn, ga er geen hele investering van makenquote:
Had ik laatst ook gedaan met de redelijke daling tot de 28e. Steeds een beetje bijgekocht en toen ging alles de lucht in en sindsdien nog 1 order over op NMC. De rest met ruime winst uitgegaan.quote:
Sinds eergisterenavond al niks gebeurdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:33 schreef smiths het volgende:
Goedenavond BIT,
Is er vanaf 7u nog iets spectaculairs gebeurd?
Ik zie dat leaf nog steeds op 24 staat..
Ik geef toequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef roislecxe het volgende:
Iedereen keek voor niks![]()
*huppelt weg*
Maar de stijging missen is zonde toch. Desnoods koop je 5x 10 dogequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil alleen wat Doge bijkopen omdat ze leuk zijn, ga er geen hele investering van maken
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik geef toe![]()
Trouwens nieuwe coin aangekondigd:
Soepcoin
Aantal coins: 21.000.000 ballen
Pre-mine: geen bal
Exchanges:
Mt Gox (loopt toch in de soep)
CoinedUp: (loopt toch al niet soepel)
Merchandise:
www.unox.nl
Introductie: 1 januari
[..]
Ik geef toe![]()
Soepcoin
Exchanges:
Merchandise:
www.unox.nl
[..]
Ik geef toe![]()
Soepcoin
Exchanges:
Merchandise:
www.unox.nl
[..]
Ik geef toe![]()
Soepcoin
Exchanges:
Merchandise:
www.unox.nl
Nu je het zegt: Onbewuste inspiratiebron:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Post die even hier wil je? BIT / Coins die niet verder zijn gekomen dan de tekentafel
Die NS-coin en McDonalds-coin vond ik de beste (waren van jouquote:
Die NS-coin was ook de eerste die ik bedacht in de SCquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Die NS-coin en McDonalds-coin vond ik de beste (waren van jou)
Koop gewoon bij, doe ik ook, het gaat toch wel weer een keer omhoog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Doge onder de 140/
Ik ben er nog niet uit![]()
Ik koop het niet als investering Spatie, ik zou op een laag bedrag bijkopen zodat ik nog wat muntjes heb om een beetje mee aan te klooien/weg te gevenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop gewoon bij, doe ik ook, het gaat toch wel weer een keer omhoog.
Smartcoin staat op 6 satoshi als het 100 miljard total coins zou hebben (zoals DOGE eerst en MEOW) ik zeg kopen.
Aan wie geef je dat weg dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik koop het niet als investering Spatie, ik zou op een laag bedrag bijkopen zodat ik nog wat muntjes heb om een beetje mee aan te klooien/weg te geven
Geen mannetje kennenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Mijn ritalin is wéér op. Heeft iemand er nog wat?
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Mijn ritalin is wéér op. Heeft iemand er nog wat?
Zoals je ziet staat er een DOGE adres in mijn sigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niemand specifiek, tot nu toe Toto, Sean's Outpost en Reddit. Geloof ik, niet zeker..
Heb jij het nodig?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoals je ziet staat er een DOGE adres in mijn sig
van de radioquote:
Bedelaarsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoals je ziet staat er een DOGE adres in mijn sig
Nee hoor, ik heb er niet om gevraagd, ik zeg alleen dat een adres in mijn sig staat!quote:
Zou het niet weten, maar ik verwacht van niet eigenlijk. MDMA/pep is hier gewoon goed verkrijgbaar, dus geen noodzaak voor Ritalin lijkt me..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar even serieus, word ritalin veel gebruikt onder Nederlandse studenten?
Redelijk veel in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Bij mij op de faculteit niet. Wel bier, red bull en koffiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:
quote:Accepteert nu ook donaties:
BTC: 19kELa3mB3gLok91xkuPJSUKxddzEY6ioV
EAC: ekWHkBYLMZeZ83pKHHJ55ScMmNM9VzHDsH
TIPS: EUv5mA8Xvxvboi5jRaKHP4QiDgE2TZXe2N
Toch geloof ik dat niet helemaal, kan het niet zijn dat jij dat gewoon niet meekrijgt omdat je er niet mee bezig bent?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bij mij op de faculteit niet. Wel bier, red bull en koffie
Dat is geen bedelen maar attenderenquote:
Methyleendioxymethylamfetaminequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar ik verwacht van niet eigenlijk. MDMA/pep is hier gewoon goed verkrijgbaar, dus geen noodzaak voor Ritalin lijkt me..
Ok dan is het goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is geen bedelen maar attenderen
MDMA is geen studiedrugquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar ik verwacht van niet eigenlijk. MDMA/pep is hier gewoon goed verkrijgbaar, dus geen noodzaak voor Ritalin lijkt me..
Lijkt me sterk als je in een systeem zit waarbij je echt al bijna 2 jaar iedere maand intensief contact hebt met een groep nieuwe mensen. Of je moet een beetje social akward zijn maar dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat niet helemaal, kan het niet zijn dat jij dat gewoon niet meekrijgt omdat je er niet mee bezig bent?
Nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je in een systeem zit waarbij je echt al bijna 2 jaar iedere maand intensief contact hebt met een groep nieuwe mensen. Of je moet een beetje social akward zijn maar dat ben ik niet.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je in een systeem zit waarbij je echt al bijna 2 jaar iedere maand intensief contact hebt met een groep nieuwe mensen. Of je moet een beetje social akward zijn maar dat ben ik niet.
Was niet aanvallend bedoeldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
JA LEUK VOOR JE, WIJ NIETquote:
MaGNeTquote:
Nope... Heb alleen Meow van de laatste 4 coins die Cryptsy gaat toevoegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeg even dat je ook in LEAFjes zit, dat stelt me gerust
Voor mij geen discussie om hier te voeren en ik vind het raar om dat over een faculteit te zeggen waarvan je niet echt een idee hebt hoe erg je gedwongen elke maand weer met nieuwe mensen aan de gang bent, of vanuit welk perspectief ik dat zeg omdat je ( of iemand anders ) geen weet heeft van wat ik verder wel en niet hoor en daardoor bepaalde afwegingen kan maken/conclusies kan trekken. Zoals ik al zei; als je wereldvreemd of social akward bent krijg je inderdaad nooit iets mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was niet aanvallend bedoeld
Maar mijn ervaring is dat er toch best veel studenten regelmatig wat gebruiken, ook diegene waarvan je het niet zo zou verwachten. Om de een of andere reden verbergen ze het voor mij nooit
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Leafeon672 het volgende:
BIT / [BIT meet] zaterdag 5 april te Utrecht
Ik kom trouwens niet.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dan zien we elkaar daar niet, wat toevallig
Ik vraag me af hoe het zal gaan met het toevoegen van meerdere coins tegelijk. Resultaten uit het verleden laten zien dat het wel eens een fiasco kan worden vannacht, maar dat blijven resultaten uit het verleden natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
Is op Cryptsy het gezeik al een beetje voorbij? Is het een beetje fatsoenlijk te hanteren zonder rare vertragingen en vreemde kwijtrakende uitbetalingen?
Ben nog geen coins kwijtgeraakt daar maar het duurt wel eens lang (ticket duurt dan nog eens een paar dagen).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
Is op Cryptsy het gezeik al een beetje voorbij? Is het een beetje fatsoenlijk te hanteren zonder rare vertragingen en vreemde kwijtrakende uitbetalingen?
Alleen als de serverload teveel is. Maarja dat is op elke site.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
Jammer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dan zien we elkaar daar niet, wat toevallig
Heb net een account aangemaakt, je kan het maar hebben zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben nog geen coins kwijtgeraakt daar maar het duurt wel eens lang (ticket duurt dan nog eens een paar dagen).
Uiteindelijk tot op de coin netjes opgelost en ik trade daar vaak en veel, vanaf het begin.
Kan tot 2 a 3 uur duren, dus niet te snel in paniek rakenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb net een account aangemaakt, je kan het maar hebben zullen we maar zeggen...
Hoelang duurt het ongeveer (niet op de de minuut) voor het van btce linea recta naar cryptsy gaat?
Bij Coinmarket duurde het een kwartiertje ofzo meen ik...
Zolangquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kan tot 2 a 3 uur duren, dus niet te snel in paniek raken
je bent zelf een weer over drugsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:19 schreef dimmak het volgende:
Hebben we het hier nu weer over drugs dan
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
je bent zelf een weer over drugs
Ga jij naar de meet? Ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Misschien wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Een soort support mailtje/klacht die je via de site verstuurtquote:
Ik zie je net als MagNet gezellig niet daarquote:
Jeejquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie je net als MagNet gezellig niet daar
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Support tickets, die je aanmaakt als er iets mis is/lang duurt
Dankquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Een soort support mailtje/klacht die je via de site verstuurt
Laten we een anti meet-topic organiseren voor de thuisblijvers.quote:
Als jullie je maar gedragen, heb geen zin om dornken te moddenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Laten we een anti meet-topic organiseren voor de thuisblijvers.
nietmietcoinquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Goed planquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar om geld te verdienen hoor, die kutcrypto's kunnen me watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef dimmak het volgende:
Niet meeters zijn sukkels.![]()
Lijkt me opzich wel lachen. Serious. Ik ken weinig mensen die echt Into crypto zijn, dus het lijkt me heel gezellig om een dag door te brengen met mensen die dat wel zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar om geld te verdienen hoor, die kutcrypto's kunnen me wat.
Je stelt me teleurquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar om geld te verdienen hoor, die kutcrypto's kunnen me wat.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die serieus denken dat crypto's de toekomst zijn![]()
Wat een grap
I second this motionquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Voorstel: Leafeon voortaan collectief negeren
Notequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die serieus denken dat crypto's de toekomst zijn.![]()
Wat een grap.
Of eerst een buyorderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:39 schreef smiths het volgende:
Ik zit te twijfelen,
MEOW kopen of VTC kopen
Problem, morgenvroeg gaat de wekker, dus ik ga niet nog een paar uur wachten tot het op cryptsy komt. (Dan maar een sellorder plaatsen en hopen dat hij word aangetikt.)
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:40 schreef roislecxe het volgende:
Heb deze keer maar gelijk op de link in m'n mail gedrukt trouwens
Verbaas me er ook over wat er voor pilletjes en poedertjes gebruikt wordt:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was niet aanvallend bedoeld
Maar mijn ervaring is dat er toch best veel studenten regelmatig wat gebruiken, ook diegene waarvan je het niet zo zou verwachten. Om de een of andere reden verbergen ze het voor mij nooit
Ik heb hier nog 6 andere accounts, mij kun je niet negerenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Voorstel: Leafeon voortaan collectief negeren
Buitenland.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verbaas me er ook over wat er voor pilletjes en poedertjes gebruikt wordt:
Alles in poedervorm ben ik nogal terughoudend in:
XTC/MDMA en afgeleiden: nooit geprobeerd
Alles wat gecontroleerd (alcohol) of zichtbaar natuurprodukt is (weed, paddos) +1
De rest, hmmmm.
Huidige 70+ Bromtol-beleid (Ja die):![]()
Buitenland kunnen ze in NL tegenwoordig een voorbeeld nemen
Ik kan altijd het beste traden na een eigengemaakte shake te drinken van MDMA,Coke en Ritalin.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik kan altijd het beste traden na een eigengemaakte shake te drinken van MDMA,Coke en Ritalin.
Wat een verschrikkelijk tegenstrijdige combo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik kan altijd het beste traden na een eigengemaakte shake te drinken van MDMA,Coke en Ritalin.
Mensen die geen paint thinner eyeballenquote:
Nou ja.quote:
Watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mensen die geen paint thinner eyeballen
Vice weet ik niet. Maar verder: ja. Die je laat wegrottenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is dat niet die drug uit Rusland waar Vice een stuk over had laatst?
Hoiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyeballing
Watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nooit va gehoordquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nee, hij bedoeld deze denk ik:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is dat niet die drug uit Rusland waar Vice een stuk over had laatst?
Vice was het inderdaad, ken het van dit stuk:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vice weet ik niet. Maar verder: ja. Die je laat wegrotten
Gvd zeg, hoe vind je diequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:52 schreef smiths het volgende:
[..]
Nee, hij bedoeld deze denk ik:
http://www.alibaba.com/pr(...)er_Cocking_Ring.html
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Krokodil_(drug)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vice weet ik niet. Maar verder: ja. Die je laat wegrotten
Staan aardig wat smerige filmpjes op Youtube erover mja...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vice was het inderdaad, ken het van dit stuk:
Das een moeilijk woord...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:54 schreef richolio het volgende:
Er was ooit een tijd .. Waar het hier over cryptocurrency ging
Afgelopen nacht nog heel interessante gesprekken hier, waar was je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:54 schreef richolio het volgende:
Er was ooit een tijd .. Waar het hier over cryptocurrency ging
quote:
Gegarandeerd verslaafd na 1x en dood binnen 3 jaar ofzo toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef dimmak het volgende:
Maar ook echt als vervanger van heroïne. Heroïne is echt al de laatste fase, maar je kan dus nog verder.
In bed, met mijn oogjes gesloten denk ik..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Afgelopen nacht nog heel interessante gesprekken hier, waar was je?
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef richolio het volgende:
[..]
In bed, met mijn oogjes gesloten denk ik..Vannacht weer?
Ik droomde dat mijn vader een misselijke man van mishandeling en misbruik was geworden en dat mijn moeder en ik hem moesten gaan vermoorden
Geef hij die niet genoemd mag worden nou geen aandacht.quote:
Dood in dromen staat voor een verandering in je levenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik droomde dat mijn vader een misselijke man van mishandeling en misbruik was geworden en dat mijn moeder en ik hem moesten gaan vermoorden
Liek dis if you cri everytimquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Jamaar het is wel Angelique he...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geef hij die niet genoemd mag worden nou geen aandacht.
Wat betekend het als je al 10 jaar geen dromen meer kan herinneren?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dood in dromen staat voor een verandering in je leven
Wat gaat er gebeuren, op jezelf wonen? Nieuwe studie? Nieuwe baan? Verhuizing?
Ja waarom zou je daar in godsnaam aan beginnen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gegarandeerd verslaafd na 1x en dood binnen 3 jaar ofzo toch?
Dan heb je hetzelfde als ik. Als ik 1 droom op een jaar onthou is het veel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat betekend het als je al 10 jaar geen dromen meer kan herinneren?
Ook niet net na het wakker wordenTussen gaan slapen en wakker worden zit niks
*betekentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat betekend het als je al 10 jaar geen dromen meer kan herinneren?
Ook niet net na het wakker wordenTussen gaan slapen en wakker worden zit niks
#YOLOquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja waarom zou je daar in godsnaam aan beginnen?
quote:
quote:
Ik heb vandaag de WC-bril naar beneden gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dood in dromen staat voor een verandering in je leven
Wat gaat er gebeuren, op jezelf wonen? Nieuwe studie? Nieuwe baan? Verhuizing?
Of je pa is stiekem toch psychopaat. Kom ik aan met een verhuizingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Ik heb vandaag de WC-bril naar beneden gedaan
Misschien is het een verandering waarvan ik nog niet op de hoogte ben gesteld, misschien krijg ik wel een vriendinnetje
In 10 jaar helemaal niksquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan heb je hetzelfde als ik. Als ik 1 droom op een jaar onthou is het veel.
Je kun het trainen, heb het jaren geleden een beetje geprobeerd en het werkt wel als je echt wil.
Je kunt ook een videotape kijken en na 7 dagen doodgaan, dan kun je beter 3 jaar langzaam wegrotten in een roes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja waarom zou je daar in godsnaam aan beginnen?
Maar toch ben ik wel eens benieuwd hoor eigenlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In 10 jaar helemaal niks
En eigenlijk is het ook wel prima zo, lekker rustig
Trustequote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Zo, ik heb vandaag wel weer genoeg getrold.
Trusten
Mijn onderschrift?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Truste![]()
En vergeet je onderschrift niet aan te passen he.
Welterustenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Zo, ik heb vandaag wel weer genoeg getrold.
Trusten
Soms ben ik ook wel benieuwd, maar dan denk ik er weer aan hoe heerlijk rustig ik meestal wakker wordquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar toch ben ik wel eens benieuwd hoor eigenlijk.
M'n vriendin kan soms hele dromen uitgebreid vertellen tot in detail enzo. Lijkt me soms ook wel es leuk.
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar toch ben ik wel eens benieuwd hoor eigenlijk.
M'n vriendin kan soms hele dromen uitgebreid vertellen tot in detail enzo. Lijkt me soms ook wel es leuk.
Je kijkt teveel films.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt ook een videotape kijken en na 7 dagen doodgaan, dan kun je beter 3 jaar langzaam wegrotten in een roes.
Alinaquote:
quote:In Rusland wordt het aantal gebruikers van de harddrug geschat op 1 miljoen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of je pa is stiekem toch psychopaat. Kom ik aan met een verhuizing
Doe maar nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan heb je hetzelfde als ik. Als ik 1 droom op een jaar onthou is het veel.
Je kun het trainen, heb het jaren geleden een beetje geprobeerd en het werkt wel als je echt wil.
Mogguquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Als dit topic dicht is ga ik naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |