Je kunt ook te laat zijn hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Doge onder de 140/
Ik ben er nog niet uit![]()
* MichaelScott slaat riosquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef roislecxe het volgende:
Iedereen keek voor niks![]()
*huppelt weg*
Die is nu wel bereikt, hoop ik... tijd om de bovengrens op te zoeken!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef roislecxe het volgende:
DOGE heeft vast ook een globale ondergrens.
Echte ondergrens hangt rond de 60/70 ergensquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is nu wel bereikt, hoop ik... tijd om de bovengrens op te zoeken!
Ja pfftquote:
* roislecxe Kijk verbaasd om zich heen waarom MichaelScott een vreemde persoon Rios slaat die ik niet kenquote:
Lekker, wat ga je kijken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Movie-lig -op-de-bank-met-teveel-kussens-time
Tja, de echte ondergrens van PPC is blijkbaar 1,9quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Echte ondergrens hangt rond de 60/70 ergens
Dat is mijn tactiek inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef roislecxe het volgende:
En je kunt natuurlijk ook gewoon een paar kopen. Komt vanzelf wel een keer hoger dan nu. En mocht het morgen nog lager staan, koop je gewoon weer een beetjeEnz.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef roislecxe het volgende:
En je kunt natuurlijk ook gewoon een paar kopen. Komt vanzelf wel een keer hoger dan nu. En mocht het morgen nog lager staan, koop je gewoon weer een beetjeEnz.
Ik wil alleen wat Doge bijkopen omdat ze leuk zijn, ga er geen hele investering van makenquote:
Had ik laatst ook gedaan met de redelijke daling tot de 28e. Steeds een beetje bijgekocht en toen ging alles de lucht in en sindsdien nog 1 order over op NMC. De rest met ruime winst uitgegaan.quote:
Sinds eergisterenavond al niks gebeurdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:33 schreef smiths het volgende:
Goedenavond BIT,
Is er vanaf 7u nog iets spectaculairs gebeurd?
Ik zie dat leaf nog steeds op 24 staat..
Ik geef toequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef roislecxe het volgende:
Iedereen keek voor niks![]()
*huppelt weg*
Maar de stijging missen is zonde toch. Desnoods koop je 5x 10 dogequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil alleen wat Doge bijkopen omdat ze leuk zijn, ga er geen hele investering van maken
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik geef toe![]()
Trouwens nieuwe coin aangekondigd:
Soepcoin
Aantal coins: 21.000.000 ballen
Pre-mine: geen bal
Exchanges:
Mt Gox (loopt toch in de soep)
CoinedUp: (loopt toch al niet soepel)
Merchandise:
www.unox.nl