quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik geef toe![]()
Trouwens nieuwe coin aangekondigd:
Soepcoin
Aantal coins: 21.000.000 ballen
Pre-mine: geen bal
Exchanges:
Mt Gox (loopt toch in de soep)
CoinedUp: (loopt toch al niet soepel)
Merchandise:
www.unox.nl
Introductie: 1 januari
[..]
Ik geef toe![]()
Soepcoin
Exchanges:
Merchandise:
www.unox.nl
[..]
Ik geef toe![]()
Soepcoin
Exchanges:
Merchandise:
www.unox.nl
Nu je het zegt: Onbewuste inspiratiebron:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Post die even hier wil je? BIT / Coins die niet verder zijn gekomen dan de tekentafel
Die NS-coin en McDonalds-coin vond ik de beste (waren van jouquote:
Die NS-coin was ook de eerste die ik bedacht in de SCquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Die NS-coin en McDonalds-coin vond ik de beste (waren van jou)
Koop gewoon bij, doe ik ook, het gaat toch wel weer een keer omhoog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Doge onder de 140/
Ik ben er nog niet uit![]()
Ik koop het niet als investering Spatie, ik zou op een laag bedrag bijkopen zodat ik nog wat muntjes heb om een beetje mee aan te klooien/weg te gevenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop gewoon bij, doe ik ook, het gaat toch wel weer een keer omhoog.
Smartcoin staat op 6 satoshi als het 100 miljard total coins zou hebben (zoals DOGE eerst en MEOW) ik zeg kopen.
Aan wie geef je dat weg dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik koop het niet als investering Spatie, ik zou op een laag bedrag bijkopen zodat ik nog wat muntjes heb om een beetje mee aan te klooien/weg te geven
Geen mannetje kennenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Mijn ritalin is wéér op. Heeft iemand er nog wat?
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Mijn ritalin is wéér op. Heeft iemand er nog wat?
Zoals je ziet staat er een DOGE adres in mijn sigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niemand specifiek, tot nu toe Toto, Sean's Outpost en Reddit. Geloof ik, niet zeker..
Heb jij het nodig?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoals je ziet staat er een DOGE adres in mijn sig
van de radioquote:
Bedelaarsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoals je ziet staat er een DOGE adres in mijn sig
Nee hoor, ik heb er niet om gevraagd, ik zeg alleen dat een adres in mijn sig staat!quote:
Zou het niet weten, maar ik verwacht van niet eigenlijk. MDMA/pep is hier gewoon goed verkrijgbaar, dus geen noodzaak voor Ritalin lijkt me..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar even serieus, word ritalin veel gebruikt onder Nederlandse studenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |