quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef DaMart het volgende:
Er zijn inmiddels al meer dan 100 verschillende coins in omloop. Ongetwijfeld zijn er echter ook virtuele munten die wel zijn bedacht, maar die nooit zijn ontwikkeld. In de SC kwamen onderstaande coins al naar voren.
Aanvullingen zijn welkom.
NS-Coin (NSC)
De Nederlandse Spoorwegen overwogen om de NS-Coin te ontwikkelen om te gebruiken bij de kaartautomaten. Als specifieke eigenschap had deze coin dat de blokvertraging razendsnel exponentieel zou toenemen. De munt kwam er uiteindelijk niet vanwege een bug in de wallet. Als je niet goed afsloot, was je hele saldo weg.
FYRAcoin (FYRA)
Bedoeld om razendsnel nieuwe blokken te vinden, maar deze munt kwam uiteindelijk niet van zijn plaats.
Dramaquoin (DRAM)
Deze coin werd gesponsord door Kleenex. Bleek uiteindelijk een hoop gedoe om niks. Een munt om te janken dus.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:07 schreef DaMart het volgende:
Beeldcoin
Een bitcoin-kloon, waarmee je kunt betalen op de rommelmarkt. Helaas werd dit idee al snel de grond in gestampt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef DaMart het volgende:
NSACoin (NSA)
Een speciale munt voor de NSA, waarmee je kon betalen voor het opvragen van een backup van documenten of e-mails die je kwijt bent.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef dimmak het volgende:
NASAcoin
De coin die echt naar de maan zou. De maanlanding werd echter gefaked.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef Snowballed het volgende:
Coinijn (knijn)
Ooit bedoeld als opvolger van de Florijn, maar dat werden al snel wortelschijven.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef RoelerMF het volgende:
Coinjo. Zorgde voor ordinaire straatruzies in Spaanstalige landen als iemand om coinjos vroeg
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef roislecxe het volgende:
De Coiñjo.
Nog voor de launch vastgelopen in Peru.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef edcetera het volgende:
Trouwens nieuwe coin aangekondigd:
Soepcoin
Aantal coins: 21.000.000 ballen
Pre-mine: geen bal
Exchanges:
Mt Gox (loopt toch in de soep)
CoinedUp: (loopt toch al niet soepel)
Merchandise:
www.unox.nl
Introductie: 1 januari
quote:
Helemaal niet, get je facts recht. Deze coin ging ten onder omdat iedereen per se met elke coin op de foto moest waardoor N00bs het idee kregen dat het niet meer rendabel was omdat het impliceerde dat de vijver al zo goed als leeg was.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef DaMart het volgende:
Coin karper (KARP).
Deze munt wilde men ook in de grote vijver vol altcoins gooien. Maar voordat men kon baden in rijkdom na het minen van deze munt, zwom hij al weg.
Dan was het een combinatie van factorenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal niet, get je facts recht. Deze coin ging ten onder omdat iedereen per se met elke coin op de foto moest waardoor N00bs het idee kregen dat het niet meer rendabel was omdat het impliceerde dat de vijver al zo goed als leeg was.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef DaMart het volgende:
Albertocoin (ALB)
Om meer mensen naar het park te lokken, was de Albertocoin bedacht. Als mensen de park goed checkten, dan konden ze deze munt met hun smartphone vinden. Helaas had Alberto de coins al snel allemaal gecheckt, dus bleef er niets over voor de rest van de wereld.
VEOquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Snowballed het volgende:
Vis-een-optiecoin (STINK)
Nooit iets geworden omdat er al honderd miljoen van waren...
Het is net zo STINK als KNIJN en patat en hontquote:
stomme onzerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het is net zo STINK als KNIJN en patat en hont
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef edcetera het volgende:
Totocoins (TOTO)
Contact: DM me, want ik heb mijn max. dagelijkse quote bereikt
SPECIFICATIONS:
Difficulty: 0
Max supply: unlimited (Aanpassingen mogelijk in toekomstige forks)
Reward halving interval: 450 blocks
Block change:24h
Confirmation time: 0,01 seconds
Premine: 50000+ posts
Pools:
forum.fok.nl
Exchanges:
forum.fok.nl
New exchanges coming soon![b] (I work hard on it)
[b]Sponsors:
www.duo.nl
www.pappasenmammashoudenaltijdvanme.nl
www.forum.fok.nl
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef edcetera het volgende:
Totocoins (TOTO)
Contact: DM me, want ik heb mijn max. dagelijkse quote bereikt
SPECIFICATIONS:
Difficulty: 0
Max supply: unlimited (Aanpassingen mogelijk in toekomstige forks)
Reward halving interval: 450 blocks
Block change:24h
Confirmation time: 0,01 seconds
Premine: 50000+ posts
Pools:
forum.fok.nl
Exchanges:
forum.fok.nl
New exchanges coming soon! (I work hard on it)
Sponsors:
www.duo.nl
www.pappasenmammashoudenaltijdvanme.nl
www.forum.fok.nl
Geen verstand van Negerts hebben als luie verwende Hollanderquote:Op maandag 3 februari 2014 21:33 schreef Robuustheid het volgende:
Negercoin (NEC)
Had veel potentie, goedkoop te verkrijgen. Helaas bleken alle coins niet te werken
Dubbele fail: Negerts zijn niet slim genoeg (de meeste) om coins/bling bling te begrijpen naar westerse maatstaven en niet hun eigen: Wij zijn de sukkels, die het geven en de sukkels daar nemen het.quote:en kostte het je nog meer coins om het in stand te houden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Werkelijk... ik las nog terug zelfs om te checken. Jammer
Eerlijk is eerlijk. Jullie fantasie is levendig en actueel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef DaMart het volgende:
Albertocoin (ALB)
Om meer mensen naar het park te lokken, was de Albertocoin bedacht. Als mensen de park goed checkten, dan konden ze deze munt met hun smartphone vinden. Helaas had Alberto de coins al snel allemaal gecheckt, dus bleef er niets over voor de rest van de wereld.
Ow, volgens mij, werd met deze coins recentelijk in de Alex Jones-show nog luidkeels geadverteerdquote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef DaMart het volgende:
Prepcoin (PREP)
Het was de bedoeling om met deze munt noodrantsoenen te kunnen kopen voor als het einde der tijden nabij was. Helaas was de maker vergeten dat het ook wel handig is om de deur van je bunker van binnenuit te kunnen openen, waardoor de munt samen met hem vergaan is.
Aluminiumcoin (ALU)
Munt speciaal bedoeld voor doemdenkers en mensen die geloven in samenzweringstheorieën. Toen een van de ontwikkelaars een hoedje had gemaakt van een aantal van deze munten, hoorde hij stemmen in zijn hoofd die zeiden dat de munt was gemaakt door de overheid, in opdracht van als mensen verklede aliens uit de Bilderberggroep. Toen is deze munt geheel vernietigd.
Weet je zeker dat dat niet deze was?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow, volgens mij, werd met deze coins recentelijk in de Alex Jones-show nog luidkeels geadverteerd
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:42 schreef DaMart het volgende:
Worldcup 2022-coin (WCC)
Gelukkig zijn de developers omkoopbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |