nietmietcoinquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Laten we een anti meet-topic organiseren voor de thuisblijvers.
Goed planquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Laten we een anti meet-topic organiseren voor de thuisblijvers.
Ik zit hier alleen maar om geld te verdienen hoor, die kutcrypto's kunnen me watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef dimmak het volgende:
Niet meeters zijn sukkels.![]()
Lijkt me opzich wel lachen. Serious. Ik ken weinig mensen die echt Into crypto zijn, dus het lijkt me heel gezellig om een dag door te brengen met mensen die dat wel zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar om geld te verdienen hoor, die kutcrypto's kunnen me wat.
Je stelt me teleurquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar om geld te verdienen hoor, die kutcrypto's kunnen me wat.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die serieus denken dat crypto's de toekomst zijn![]()
Wat een grap
I second this motionquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Voorstel: Leafeon voortaan collectief negeren
Notequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die serieus denken dat crypto's de toekomst zijn.![]()
Wat een grap.
Of eerst een buyorderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:39 schreef smiths het volgende:
Ik zit te twijfelen,
MEOW kopen of VTC kopen
Problem, morgenvroeg gaat de wekker, dus ik ga niet nog een paar uur wachten tot het op cryptsy komt. (Dan maar een sellorder plaatsen en hopen dat hij word aangetikt.)
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:40 schreef roislecxe het volgende:
Heb deze keer maar gelijk op de link in m'n mail gedrukt trouwens
Verbaas me er ook over wat er voor pilletjes en poedertjes gebruikt wordt:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was niet aanvallend bedoeld
Maar mijn ervaring is dat er toch best veel studenten regelmatig wat gebruiken, ook diegene waarvan je het niet zo zou verwachten. Om de een of andere reden verbergen ze het voor mij nooit
Ik heb hier nog 6 andere accounts, mij kun je niet negerenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Voorstel: Leafeon voortaan collectief negeren
Buitenland.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verbaas me er ook over wat er voor pilletjes en poedertjes gebruikt wordt:
Alles in poedervorm ben ik nogal terughoudend in:
XTC/MDMA en afgeleiden: nooit geprobeerd
Alles wat gecontroleerd (alcohol) of zichtbaar natuurprodukt is (weed, paddos) +1
De rest, hmmmm.
Huidige 70+ Bromtol-beleid (Ja die):![]()
Buitenland kunnen ze in NL tegenwoordig een voorbeeld nemen
Ik kan altijd het beste traden na een eigengemaakte shake te drinken van MDMA,Coke en Ritalin.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik kan altijd het beste traden na een eigengemaakte shake te drinken van MDMA,Coke en Ritalin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |