Alle Terminators zijn met wijven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Specularium het volgende:
Terminator 3 is toch met een wijf?
Ja, ik vind haar zelfs wel te downloadenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Specularium het volgende:
Terminator 3 is toch met een wijf?
Bespaar me het leed.quote:
What haz been seen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg jou ja man en stuur ze dan aan mij door
nou sigaretten zijn lekkerder. maar je hebt 2 soorten e-cigs he, die ene waar jij mee kwam aanzetten vind ik niks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow die e-cigarette vond je toch niks?
Je zou langskomen vorige week, deserteur.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Voortent wil nog steeds pics van mijn pener.
Ik ben panterjas herkenningssoftware aan het schrijven voor mijn drone, dus als je het geluid van een zwerm bijen hoort dan weet je dat ik eindelijk pics hebquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat was misschien niet zo heel slim maar het is een lange straat en niemand weet mijn achternaam dus dan is het nog steeds een beetje speld in een wat kleinere hooiberg.
Was dat legerbedrijf nog wat Yoki?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben panterjas herkenningssoftware aan het schrijven voor mijn drone, dus als je het geluid van een zwerm bijen hoort dan weet je dat ik eindelijk pics heb
Ja er kwam even iets tussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou langskomen vorige week, deserteur.
Welke heb je nu? Ik wil het ook nog steeds eens proberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou sigaretten zijn lekkerder. maar je hebt 2 soorten e-cigs he, die ene waar jij mee kwam aanzetten vind ik niks.
Shit die ga ik dan maar niet meer zo vaak aantrekkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben panterjas herkenningssoftware aan het schrijven voor mijn drone, dus als je het geluid van een zwerm bijen hoort dan weet je dat ik eindelijk pics heb
Het was helaas te ver weg én te kort dag om iets te kunnen aanschaffen maar ik heb wel genoten van wat er allemaal aangeboden werd. Ik heb mijn contactpersoon ook meteen maar even laten weten dat wanneer ze weer zoiets hebben ze mij gerust even mag bellen. Thnxs voor de tip nog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was dat legerbedrijf nog wat Yoki?
Eeuwig zonde.quote:
Het is dat ik de volgende dag vroeg op moest (oh en dat er alleen maar mannen kwamenquote:
Graag gedaan. Ik heb ook genoten van wat ik daar allemaal zag. Als kind vaak naar verschillende oorlogsmusea geweest omdat dat me altijd al facineerdequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was helaas te ver weg én te kort dag om iets te kunnen aanschaffen maar ik heb wel genoten van wat er allemaal aangeboden werd. Ik heb mijn contactpersoon ook meteen maar even laten weten dat wanneer ze weer zoiets hebben ze mij gerust even mag bellen. Thnxs voor de tip nog.
Nee er waren 2 vrouwen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is dat ik de volgende dag vroeg op moest (oh en dat er alleen maar mannen kwamen) anders was ik wel even langsgekomen misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |