quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
Zo tentamen, was niet om 8:30 blijkbaarquote:
Ah veel succes!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo tentamen, was niet om 8:30 blijkbaar
Dan scheer je je toch gewoon met deze?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom er net achter dat de supermarkt hier om de hoek niet eens scheerspullen voor vrouwen heeft
Ik heb mannenscheerspul gekocht. Had geen zin om naar de stad te gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan scheer je je toch gewoon met deze?
[ afbeelding ]
Ja dat welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah veel succes!heb je het wel nog mooi 2 uur kunnen doornemen
Andersom zou ik dat niet doen eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mannenscheerspul gekocht. Had geen zin om naar de stad te gaan.
Ga je het halen?quote:
Mijn broertje ontdekte vorige maand dat mijn zus zijn scheermesjes gebruikt voor haar intieme delen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Andersom zou ik dat niet doen eigenlijkVan die beenscheermesjes je gezicht aanvallen
[..]
Ga je het halen?
Gadverquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje ontdekte vorige maand dat mijn zus zijn scheermesjes gebruikt voor haar intieme delen.
Broer liet spontaan een baard staan toen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje ontdekte vorige maand dat mijn zus zijn scheermesjes gebruikt voor haar intieme delen.
Ja denk het wel, leuk vakquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Andersom zou ik dat niet doen eigenlijkVan die beenscheermesjes je gezicht aanvallen
[..]
Ga je het halen?
Dat is ook een beetje apart, eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen de mesjes van een mannelijke huisgenoot gebruiken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje apart, eigenlijk
99,8%?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen de mesjes van een mannelijke huisgenoot gebruiken?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen de mesjes van een mannelijke huisgenoot gebruiken?
JA!!quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:06 schreef rival het volgende:
Ook eens haren gevonden in mijn scheermes....
Niemand in huis gaf toe hem gebruikt te hebben, scheren was na die dag nooit meer hetzelfde
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA!!
Ik heb weer een pleister op mijn intieme delen
I know.quote:
Volgens mij heb je dat wel eens vaker geroepen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zal nooit meer geil kunnen worden!!
Het begint een echte uitdaging te worden natuurlijk. Iets vinden dat ook echt voor een totale uitdroging zal zorgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat wel eens vaker geroepen.
My gawd je gaat me toch niet vertellen dat seks het gaat winnen van voetbal.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begint een echte uitdaging te worden natuurlijk. Iets vinden dat ook echt voor een totale uitdroging zal zorgen![]()
Weet jij nog wat ik altijd zei over seks en voetbal?
Feestje is altijd goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
My gawd je gaat me toch niet vertellen dat seks het gaat winnen van voetbal.....
Woman!!! Moet ik alvast een zaaltje gaan zoeken voor jullie partnerregistratie?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
My gawd je gaat me toch niet vertellen dat seks het gaat winnen van voetbal.....
Ajax moet donderdagavond en zaterdagmiddag spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax moet donderdagavond en zaterdagmiddag spelen.
Ik ben van donderdagmiddag tot zondagavond niet thuis. En mag van hem echt geen voetbal kijken.
Ik word bang van mezelf!
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van donderdagmiddag tot zondagavond niet thuis. En mag van hem echt geen voetbal kijken.
Ik word bang van mezelf!
Is in zijn huis. Toen hij bij mij was heb ik uiteraard gewoon de wedstrijd gekeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
Neeee, niet zaterdagmiddagquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word bang van mezelf!
Zondag zaten we samen op de bank voetbal te kijken.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is in zijn huis. Toen hij bij mij was heb ik uiteraard gewoon de wedstrijd gekeken.
Sinds zij niet de baas is in haar "relatie"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
heb je er boter ingedaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef Buurpoes het volgende:
Denk ik na de tandarts een lekkere smoothie te maken, schift dat spul. Hoe krijg dat nou weer voor elkaar?
Boter in een smoothie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je er boter ingedaan?
Hoe kan zoiets nou schiften.
Bepaalde soorten fruit die dat effect hebben op de yoghurt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef Buurpoes het volgende:
Denk ik na de tandarts een lekkere smoothie te maken, schift dat spul. Hoe krijg dat nou weer voor elkaar?
Ja weet ik veel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boter in een smoothie?
[..]
Bepaalde soorten fruit die dat effect hebben op de yoghurt?
Hoop dat hij als eerste de oldtimerbelasting terug draaitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Wiebes benoemd tot staatssecretaris
Als wethouder hield hij zich onder meer bezig met de Noord-Zuidlijn van de Amsterdamse metro.
Nou, dat zal wel een succes gaan worden met hem op Financiën. Op naar de volgende extra lading bezuinigingen.
Die belasting heeft toch niks met kopen te maken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoop dat hij als eerste de oldtimerbelasting terug draaitdan kan ik toch nog mn Jaguar kopen
Wel met rijden en dat is een kostbaar grapje geworden met een auto van 1800kg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die belasting heeft toch niks met kopen te maken?
Kopen en op je oprit laten staan. Opgelost.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel met rijden en dat is een kostbaar grapje geworden met een auto van 1800kg.
Kokosroom, mandarijn, peer, banaan. Ik denk dat de mandarijnen erg zuur waren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je er boter ingedaan?
Hoe kan zoiets nou schiften.
Eigen terrein kopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kopen en op je oprit laten staan. Opgelost.
Dan kun je inderdaad rijden wat je wil.quote:
Live streams ophangen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad rijden wat je wil.
Maar ja, dan ziet niemand je in die bak toeren natuurlijk.
GA ik wel rondjes rijden in die linker bak.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Live streams ophangen.
Soort van 2e Utopia dus wat dan WEL interessant is.
Dat stukje van Top Gear was topquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
GA ik wel rondjes rijden in die linker bak.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat stukje van Top Gear was top
seksquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, voor er weer klachten komen dat we over auto's praten:
Seks, seks, seks, seks!!!!
Ik kan het me wel herinnerenquote:
Drie redenen om daar niet heen te gaan. Of zouden ze het daar over seks hebben?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Drie redenen om daar niet heen te gaan. Of zouden ze het daar over seks hebben?
Piemel in de uitlaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk van Franse komaf?quote:
Mile High Clubquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Seks in vliegtuigen,
seks in treinen en
seks in auto's.
Ik ben lid.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk van Franse komaf?
quote:
DEF / Waarom hebben Franse tanks achteruitkijkspiegels?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wist je dat de Fransen nooit een gewapend conflict hebben gewonnen?
Het erge is, mijn andere afkomst heeft 2 Wereldoorlogen verlorenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wist je dat de Fransen nooit een gewapend conflict hebben gewonnen?
Is dat een pluspunt tegenwoordig?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
DEF / Waarom hebben Franse tanks achteruitkijkspiegels?
In dit geval in het laadruim van een C-130.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe voer je zoiets uit? In het toilet??
2x negatief maakt positief.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het erge is, mijn andere afkomst heeft 2 Wereldoorlogen verloren
Als je vloeiend Frans spreekt wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat een pluspunt tegenwoordig?
Helemaal tof als jouw familie dan uit Strasbourg komt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het erge is, mijn andere afkomst heeft 2 Wereldoorlogen verloren
Hahaha, nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je vloeiend Frans spreekt wel.
Plek zat!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In dit geval in het laadruim van een C-130.
Ja en icm kokosroom...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kokosroom, mandarijn, peer, banaan. Ik denk dat de mandarijnen erg zuur waren.
wat is malacalogie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, nee.
Ik kan genoeg Frans om malacologische teksten te lezen, maar daarmee houdt het wel op.
Geen idee waar ze vandaan komen. Het enige wat ik weet is dat ze vanuit Frankrijk naar Wallonië zijn gegaan en van daaruit naar Nederland en Amerika.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helemaal tof als jouw familie dan uit Strasbourg komt.
Niet echt. We zaten klem tussen pallets en de wand van het toestel.quote:
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.quote:
En toch ben ik jaloers. Ik zou manlief nooit zover krijgen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet echt. We zaten klem tussen pallets en de wand van het toestel.
Wel mooi hoe iemand in dat topic Frankrijk gaat verdedigen door zich af te vragen wat Nederland dan heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.
Seks in het vliegtuig, de trein en/of achterin de auto natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zijn dat drie uitnodigingen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Seks in het vliegtuig, de trein en/of achterin de auto natuurlijk
quote:
Triple checkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Seks in het vliegtuig, de trein en/of achterin de auto natuurlijk
Wat heb jij niet gedaan?quote:
Poep en plas sex dingen, SM, eigenlijk alles buiten de 'normale' standjes niet. Ik ben meer van de plekkenquote:
Oke, busted, het was op de treinbaan met een klein vliegveldjequote:
In je hummer de slaaptrein in gereden die vervolgens in een vliegtuig werd geladen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, busted, het was op de treinbaan met een klein vliegveldje
Whehe. Let him work!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In je hummer de slaaptrein in gereden die vervolgens in een vliegtuig werd geladen.
Dan ben je wel pas een eckte eindbaas.
Tijdens een normale vlucht spannend.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HahaDat zou wel bazig zijn, hoewel trein en vliegtuig dan niet echt meer tellen. Gewoon tijdens een normale vlucht is veel spannender
In je hummer, in een trein in het vliegtuig, kleine kans om betrapt te worden danquote:
Ik was net aan het fantaseren wat nou een spannende vlucht zou zijn.quote:
Dat is spannend!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was net aan het fantaseren wat nou een spannende vlucht zou zijn.
Zo een shuttle die terugkeert naar de aarde en dan in de dampkring even een vluggertje.
Of bij zo een paraboolvlucht met gewichtsloosheid. Wel grappig als je kwak dan voorbij komt zweven.
Lijkt me dus vrij weinig anquote:
Staat er zo een muts op de deur te bonzen en dan doet er zo een grapjurk open en trekt haar mee naar binnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is spannend!
Tijdens een normale vlucht in bv een toilet niet. Het boordpersoneel verwacht niks anders als die wc meer dan 3 minuten bezet blijft.
Tssk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me dus vrij weinig an
Ik zie de foto's wel verschijnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In je hummer, in een trein in het vliegtuig, kleine kans om betrapt te worden dan
Wat weet jij daar nou vanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me dus vrij weinig an
Beetje interactie, is leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tssk.
Niet weten dat dit het beste is
ik wordtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje interactie, is leuk.
of ik wordt getrolled
ze?quote:
Sorry, ben niet helemaal helderquote:
Moet je eventjes wachten, heb net mn trein naar de remise gebrachtquote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje interactie, is leuk.
of ik wordt getrolled
En je Hummer staat in een garage?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je eventjes wachten, heb net mn trein naar de remise gebracht
Lekker boeiend dat het personeel dat verwacht. Overigens heb ik het nooit zien gebeuren, buiten mezelf dan. En voor zover ik weet, mag het niet en krijg je op z'n best een berisping en op het slechtst willen ze je niet meer meehebben op een volgende vluchtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is spannend!
Tijdens een normale vlucht in bv een toilet niet. Het boordpersoneel verwacht niks anders als die wc meer dan 3 minuten bezet blijft.
Hummer heb ik niet, maar wilde mn LM002 gebruiken (google maar).quote:
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:48 schreef muhahaha het volgende:
Wel grappig als je kwak dan voorbij komt zweven.
Klopt, zondagmiddag, my bad!quote:
Serieus? Nicequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zondag zaten we samen op de bank voetbal te kijken.....
En vervelender dan een "ze kunnen je heus niet horen hoor" werd ze niet
Ik heb geen relatie!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds zij niet de baas is in haar "relatie"
Pin-up!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:15 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wat voor tattoo?
Ik ben benieuwd, heb er zelf ook 5
Heb je nog een mooi nieuw plaatje laten tekenen, nadat de eerste set van drie hier afgekraakt werd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, zondagmiddag, my bad!
[..]
Serieus? Nice
[..]
Ik heb geen relatie!!
[..]
Pin-up!
Ik heb er nu een stuk of 11
quote:
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zou nog happen ook, zeg nou maar eerlijk.
Tikkie terug Jaap!quote:
Nee, 1 van die tekeningen wordt het maar dan wel met aanpassingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb je nog een mooi nieuw plaatje laten tekenen, nadat de eerste set van drie hier afgekraakt werd?
Donderdag: ajax - groningenquote:
Post je een foto van t resultaat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, 1 van die tekeningen wordt het maar dan wel met aanpassingen.
Zin in!
Dat zal pas 10 april zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Post je een foto van t resultaat?
ohhhh, die mis ik wel, daar mis ik niks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Donderdag: ajax - groningen
Zondag: zwolle - ajax
Ik ben niet onbekend, ik ben vaag.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:44 schreef Tamashii het volgende:
Goedemiddag. Waarom mogen vrouwen niet meereizen met onbekende mannen?
Ik had het niet over jou tut.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet onbekend, ik ben vaag.
Niets gezegd danquote:
Klopt. Je hebt m'n naam toch niet gegoogled?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vin. Heb jij op voetbal gezeten vroeger?
Ik ontken noch bevestig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt m'n naam toch niet gegoogled?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt m'n naam toch niet gegoogled?
Ja dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ontken noch bevestig.
Maar de foto leek best op je.
Hahaha.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vin. Heb jij op voetbal gezeten vroeger?
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dusOverigens is het niet mijn schuld dat het op het WWW staat
Ik zou zeggen, we hebben een dm of pm functie op dit forum!quote:
Ik wilde jullie laten meegenieten van de conversatie, maar dan zal ik me verplaatsen naar haar dm.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, we hebben een dm of pm functie op dit forum!
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens wat te eten maken....
Was wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde jullie laten meegenieten van de conversatie, maar dan zal ik me verplaatsen naar haar dm.
Dat van Braddie? Waarom is dat leukquote:
Jammer, ik ben wel benieuwd waar dit heen gaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde jullie laten meegenieten van de conversatie, maar dan zal ik me verplaatsen naar haar dm.
Meer de toon van de sigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat van Braddie? Waarom is dat leuk
Ik ben wel in voor een bitchfight, als het dat is?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan haten met liefde of liefde haten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken de context niet verder
Niet haten heLiefde
Nee, oprechte interesse inzake onlangs door haar verkregen zaken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een bitchfight, als het dat is?
Roddels?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, oprechte interesse inzake onlangs door haar verkregen zaken.
Luie donder, ga kokenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb alleen geen zin om op te staan
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb alleen geen zin om op te staan
Oh godquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Ik ben oude foto's aan het terug kijken![]()
Faxie zijn bureau komt omhoog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk, ze is zo weinig online![]()
Ik weet voldoende
Niet van mezelf natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh god
Daar ga ik niet aan beginnen
Van wie dan wel?quote:
Nietesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie zijn bureau komt omhoog.
WAAAt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wtf
Krijg ik een envelop in de bus, zit de kaart er niet meer in
Veel plezierquote:
.ioHquote:
Het is hilarisch...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik moet mijn kinderfoto's eigenlijk weer eens bekijken
Verkeerde PI.quote:
Hey Fas.quote:
Heb je al een kat in huis?quote:
Oh dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is hilarisch...![]()
Sommige gezichtsuitdrukkingen... echt priceless![]()
Ik heb liever niet dat je een zaaltje gaat reserverenquote:
Heeft ie je ten huwelijk gevraagd dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je een zaaltje gaat reserveren
Als ie me niet meer wil zien moet ie dat doen jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft ie je ten huwelijk gevraagd dan?
Dan zal het wel los lopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie me niet meer wil zien moet ie dat doen ja
Sowieso!!quote:
Alleen nog zwaar verkouden. Slapen 's nachts is een hel, kan niet door m'n neus ademen. Maar verder gaat het wel de goede kant op.quote:
quote:
IK!!!!quote:
Jij moet eerst nog sparenquote:
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen nog zwaar verkouden. Slapen 's nachts is een hel, kan niet door m'n neus ademen. Maar verder gaat het wel de goede kant op.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso!!
Hoe is het verder met jou chickie?
Je wilt een kat?quote:
Ik wil wel samen met je naar het asiel voor een kat.quote:
Ik werd het onderhand ook wel een beetje zat.quote:
Leuke meet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel samen met je naar het asiel voor een kat.
Is het raar als ik dat serieus leuk vind?quote:
Ga je hem dan ook Fok! noemen die kat?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het raar als ik dat serieus leuk vind?
Ik neem nooit een kat. Allergisch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je hem dan ook Fok! noemen die kat?
Had eigenlijk meer een kachel verwacht die dichtgedraaid was.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef PeuRac het volgende:
Sommige mensen![]()
zit bij iemand thuis en daar is het koud (16-17 graden) . Zegt ze "Ja, ik snap er niks van, de verwarming staat op 19 maar het wordt gewoon niet warmer"
Kijk ik rond, is er 1 radiator, achter de bank, onder de vensterbank, waar de bank tegenaan staat en vervolgens ook nog eens gordijnen aan de zijkanten erbij. Waardoor de warmte dus nergens heen kan. En een hitte dat er onderuit kwam![]()
![]()
Dit klinkt dan weer pervers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil ook een meet bij een kinderboerderij doen binnenkort
Ik kan Jules morgenavond bij je brengen!!quote:
Pasgeboren lammetjes kijken, konijntjes aaien en alles.quote:
Ze wil gewoon van dat beest afquote:
En duur.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet dat je katten eigenlijk uit het asiel moet halen, maar Britse Kortharen zijn zo lief en leuk![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Dat kreng hoef ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan Jules morgenavond bij je brengen!!
Zorg je wel dat je popcorn hebt voor dr?
Maar Faxie misschien welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem nooit een kat. Allergisch.
Dierentuin?quote:
Count me in!!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Nah, ze is rustiger en lief tegenwoordig. Leuk vervelend ipv duivels vervelend.quote:
quote:
Niet altijd natuurlijk. Er zitten er ook genoeg die weg moeten omdat er opeens een kind bij komt dat allergisch blijkt te zijn, of een partner die geen kat wil, of gewoon simpelweg geen geld voor het beestje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
Hebben die asielkatten niet allemaal issue's?
Ik heb al zo enequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tiet nodig om op uit te huilen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel samen met je naar het asiel voor een kat.
Nee. Vaak gewoon gedumpt omdat men er geen zin meer in had.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
Dat kun je rolklem vragen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat user 8908139dpths bij Ez binnenkwam, BH van zn moeder gejat, 2 van die stresstieten erin en dat was het cadeautje voor Ezquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al zo ene![]()
Een grapjas gaf die voor m'n verjaardag lang geleden
Klopt. Maar ik weet niet of jij er meteen twee wilde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Is 2 niet leuker voor die beestjes zelf?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Lief he?quote:
Faxie neemt sowieso een kat.quote:
Weet niet of ik zoveel nieuwe mensen tegelijk durf te meetenquote:
Ja precies, dan voelen ze zich helemaal verwaarloosd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Vaak gewoon gedumpt omdat men er geen zin meer in had.
Ja, maar dat is iets anders dan alleen de aanschaf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook een gewone huis en tuin keuken kat kan duur uitpakken hoor
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten dat user 8908139dpths bij Ez binnenkwam, BH van zn moeder gejat, 2 van die stresstieten erin en dat was het cadeautje voor Ez
Dat mag niet een kat nemenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief he?
Hoop dat het doorgaat
[..]
Faxie neemt sowieso een kat.
Da's beter denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik weet niet of jij er meteen twee wilde.
Ik geloof er niks van. Als ze mij ziet is dat kreng gelijk weer duivels, ik zweer het jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, ze is rustiger en lief tegenwoordig. Leuk vervelend ipv duivels vervelend.
[..]![]()
Ze is zo lief!!
Dan gaan we toch samen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of ik zoveel nieuwe mensen tegelijk durf te meeten
Alleen als je dan ook popcorn hebtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Als ze mij ziet is dat kreng gelijk weer duivels, ik zweer het je
Meeste zijn echt wel lief. En de mensen bij het asiel kunnen vaak wel vertellen wat voor karakter het beestje ongeveer heeft, of hij samen kan met anderen of niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies, dan voelen ze zich helemaal verwaarloosd.
Te autistisch voorquote:
Nouja, waarom zou iemand dat doen? Ik voel me persoonlijk beledigd hierdoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zocht die ene smiley, maar die is uit de OP gehaald
Moet je er wel twee uitkiezen die met andere katten kunnen. Sommige zijn alleen beter af.quote:
Toevallig heb ik dat nog wel liggen jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je dan ook popcorn hebt![]()
Smurf was hier vandaag en die was ook helemaal verbaasd dat Jules zo lief bij hem kwam liggen en spinnen enz.
Je moet je eigen verlangens niet op andere projecteren, fax.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon van z'n kaneelstokje snoepen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon van z'n kaneelstokje snoepen
Ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te autistisch voor
[..]
Nouja, waarom zou iemand dat doen? Ik voel me persoonlijk beledigd hierdoor
Ik denk dat dit geldt voor de meeste mannen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je moet je eigen verlangens niet op andere projecteren, fax.
Misschien is er toevallig een stelletje dat altijd samen is geweestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je er wel twee uitkiezen die met andere katten kunnen. Sommige zijn alleen beter af.
Klopt. Ik ben aantrekkelijk voor de meeste mannen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geldt voor de meeste mannen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |