quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
Zo tentamen, was niet om 8:30 blijkbaarquote:
Ah veel succes!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo tentamen, was niet om 8:30 blijkbaar
Dan scheer je je toch gewoon met deze?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom er net achter dat de supermarkt hier om de hoek niet eens scheerspullen voor vrouwen heeft
Ik heb mannenscheerspul gekocht. Had geen zin om naar de stad te gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan scheer je je toch gewoon met deze?
[ afbeelding ]
Ja dat welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah veel succes!heb je het wel nog mooi 2 uur kunnen doornemen
Andersom zou ik dat niet doen eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mannenscheerspul gekocht. Had geen zin om naar de stad te gaan.
Ga je het halen?quote:
Mijn broertje ontdekte vorige maand dat mijn zus zijn scheermesjes gebruikt voor haar intieme delen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Andersom zou ik dat niet doen eigenlijkVan die beenscheermesjes je gezicht aanvallen
[..]
Ga je het halen?
Gadverquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje ontdekte vorige maand dat mijn zus zijn scheermesjes gebruikt voor haar intieme delen.
Broer liet spontaan een baard staan toen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje ontdekte vorige maand dat mijn zus zijn scheermesjes gebruikt voor haar intieme delen.
Ja denk het wel, leuk vakquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Andersom zou ik dat niet doen eigenlijkVan die beenscheermesjes je gezicht aanvallen
[..]
Ga je het halen?
Dat is ook een beetje apart, eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen de mesjes van een mannelijke huisgenoot gebruiken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje apart, eigenlijk
99,8%?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen de mesjes van een mannelijke huisgenoot gebruiken?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen de mesjes van een mannelijke huisgenoot gebruiken?
JA!!quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:06 schreef rival het volgende:
Ook eens haren gevonden in mijn scheermes....
Niemand in huis gaf toe hem gebruikt te hebben, scheren was na die dag nooit meer hetzelfde
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA!!
Ik heb weer een pleister op mijn intieme delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |