quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
Zo tentamen, was niet om 8:30 blijkbaarquote:
Ah veel succes!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo tentamen, was niet om 8:30 blijkbaar
Dan scheer je je toch gewoon met deze?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom er net achter dat de supermarkt hier om de hoek niet eens scheerspullen voor vrouwen heeft
Ik heb mannenscheerspul gekocht. Had geen zin om naar de stad te gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan scheer je je toch gewoon met deze?
[ afbeelding ]
Ja dat welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah veel succes!heb je het wel nog mooi 2 uur kunnen doornemen
Andersom zou ik dat niet doen eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mannenscheerspul gekocht. Had geen zin om naar de stad te gaan.
Ga je het halen?quote:
Mijn broertje ontdekte vorige maand dat mijn zus zijn scheermesjes gebruikt voor haar intieme delen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Andersom zou ik dat niet doen eigenlijkVan die beenscheermesjes je gezicht aanvallen
[..]
Ga je het halen?
Gadverquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje ontdekte vorige maand dat mijn zus zijn scheermesjes gebruikt voor haar intieme delen.
Broer liet spontaan een baard staan toen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje ontdekte vorige maand dat mijn zus zijn scheermesjes gebruikt voor haar intieme delen.
Ja denk het wel, leuk vakquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Andersom zou ik dat niet doen eigenlijkVan die beenscheermesjes je gezicht aanvallen
[..]
Ga je het halen?
Dat is ook een beetje apart, eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen de mesjes van een mannelijke huisgenoot gebruiken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje apart, eigenlijk
99,8%?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen de mesjes van een mannelijke huisgenoot gebruiken?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen de mesjes van een mannelijke huisgenoot gebruiken?
JA!!quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:06 schreef rival het volgende:
Ook eens haren gevonden in mijn scheermes....
Niemand in huis gaf toe hem gebruikt te hebben, scheren was na die dag nooit meer hetzelfde
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA!!
Ik heb weer een pleister op mijn intieme delen
I know.quote:
Volgens mij heb je dat wel eens vaker geroepen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zal nooit meer geil kunnen worden!!
Het begint een echte uitdaging te worden natuurlijk. Iets vinden dat ook echt voor een totale uitdroging zal zorgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat wel eens vaker geroepen.
My gawd je gaat me toch niet vertellen dat seks het gaat winnen van voetbal.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begint een echte uitdaging te worden natuurlijk. Iets vinden dat ook echt voor een totale uitdroging zal zorgen![]()
Weet jij nog wat ik altijd zei over seks en voetbal?
Feestje is altijd goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
My gawd je gaat me toch niet vertellen dat seks het gaat winnen van voetbal.....
Woman!!! Moet ik alvast een zaaltje gaan zoeken voor jullie partnerregistratie?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
My gawd je gaat me toch niet vertellen dat seks het gaat winnen van voetbal.....
Ajax moet donderdagavond en zaterdagmiddag spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax moet donderdagavond en zaterdagmiddag spelen.
Ik ben van donderdagmiddag tot zondagavond niet thuis. En mag van hem echt geen voetbal kijken.
Ik word bang van mezelf!
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van donderdagmiddag tot zondagavond niet thuis. En mag van hem echt geen voetbal kijken.
Ik word bang van mezelf!
Is in zijn huis. Toen hij bij mij was heb ik uiteraard gewoon de wedstrijd gekeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
Neeee, niet zaterdagmiddagquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word bang van mezelf!
Zondag zaten we samen op de bank voetbal te kijken.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is in zijn huis. Toen hij bij mij was heb ik uiteraard gewoon de wedstrijd gekeken.
Sinds zij niet de baas is in haar "relatie"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
heb je er boter ingedaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef Buurpoes het volgende:
Denk ik na de tandarts een lekkere smoothie te maken, schift dat spul. Hoe krijg dat nou weer voor elkaar?
Boter in een smoothie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je er boter ingedaan?
Hoe kan zoiets nou schiften.
Bepaalde soorten fruit die dat effect hebben op de yoghurt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef Buurpoes het volgende:
Denk ik na de tandarts een lekkere smoothie te maken, schift dat spul. Hoe krijg dat nou weer voor elkaar?
Ja weet ik veel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boter in een smoothie?
[..]
Bepaalde soorten fruit die dat effect hebben op de yoghurt?
Hoop dat hij als eerste de oldtimerbelasting terug draaitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Wiebes benoemd tot staatssecretaris
Als wethouder hield hij zich onder meer bezig met de Noord-Zuidlijn van de Amsterdamse metro.
Nou, dat zal wel een succes gaan worden met hem op Financiën. Op naar de volgende extra lading bezuinigingen.
Die belasting heeft toch niks met kopen te maken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoop dat hij als eerste de oldtimerbelasting terug draaitdan kan ik toch nog mn Jaguar kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |