Dat is wel typisch musicmeter in ieder geval. Als een artiest een heel album maakt met nummers van 3 minuten en eentje van 8 minuten, krijgt die van 8 minuten de meeste stemmen, ongeacht de kwaliteit.quote:
Van het laatste album van Arcade Fire staat Supersymmetry staat slechts op plek 12:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel typisch musicmeter in ieder geval. Als een artiest een heel album maakt met nummers van 3 minuten en eentje van 8 minuten, krijgt die van 8 minuten de meeste stemmen, ongeacht de kwaliteit.
Tot zover mijn musicmeter ergernis. Verder een prima site.
Radiohead is naar eigen zeggen door ze geinspireerd. Echt een soort Radiohead avant la lettrequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind Close to the Glass alvast een aanrader, ben het wel eens met je 8/10. Ik vind het net een consistent album, luistert goed wegIk zie nu dat ze al decennia bestaan, ik had geen idee
Dat wordt de backcatalogue ontdekken.
Ja valt me ook wel vaker op. Maar gaat ook regelmatig niet op, gelukkig.Maar ik denk dat dat sowieso wat Nederlands is. Nederlanders houden van die lange uitgerekte meuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel typisch musicmeter in ieder geval. Als een artiest een heel album maakt met nummers van 3 minuten en eentje van 8 minuten, krijgt die van 8 minuten de meeste stemmen, ongeacht de kwaliteit.
Tot zover mijn musicmeter ergernis. Verder een prima site.
daarom kijken we ook graag schaatsen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja valt me ook wel vaker op. Maar gaat ook regelmatig niet op, gelukkig.Maar ik denk dat dat sowieso wat Nederlands is. Nederlanders houden van die lange uitgerekte meuk.
En vooral de 10kmquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
daarom kijken we ook graag schaatsen.
Ik ook nog nooit, al sta ik er niet meer zo met beide benen in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef Felagund het volgende:
Kent iemand Young Fathers (wordt omschreven als Hiphop trio)? Hun album krijgt een 8.0 van o.a. Uncut en Mojo, een 9.0 van Clash. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord.
Toevallig vandaag 'ontdekt'.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef Felagund het volgende:
Kent iemand Young Fathers (wordt omschreven als Hiphop trio)? Hun album krijgt een 8.0 van o.a. Uncut en Mojo, een 9.0 van Clash. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord.
Young Fathers...jaaaa...echt heel leuk. Stonden op LGW. Soort indie-hiphop (naja, er staan nummers op die nauwelijks hiphop zijn). Erg goed bandjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef Felagund het volgende:
Over schaatsen gesproken: proef uw geluk bij de Nostradamusprono:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
daarom kijken we ook graag schaatsen.
Morgen maar eens aangooien. Omschrijving klinkt iig goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Young Fathers...jaaaa...echt heel leuk. Stonden op LGW. Soort indie-hiphop (naja, er staan nummers op die nauwelijks hiphop zijn). Erg goed bandje
Mjah, als ze uberhaupt albums van voor 2000 recenseren, is het puur omdat ze het minimaal een 9,5 willen geven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wire kreeg op P4K voor hun 1e 3 platen een gemiddelde van 9,7. ook best netjes.
Ja, ik had het linkje nog geplaatst. 10/10/9.1 voor de eerste 3 albums.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wire kreeg op P4K voor hun 1e 3 platen een gemiddelde van 9,7. ook best netjes.
Ik verzin het niet zelf hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef DO2 het volgende:
Indietronica, indie-hiphop.... Houdt het dan nooit op.
Ik spreek jou er ook niet op aan,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik verzin het niet zelf hoor
Nou, dat indie-hiphop misschien wel....
Het klopt ook niet, want hun 3e kreeg maar een 9.1, de 1e 2 een 10, terwijl 154 toch de beste is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, als ze uberhaupt albums van voor 2000 recenseren, is het puur omdat ze het minimaal een 9,5 willen geven.
Indie-happy-hardcore? Bestaat volgens mij nog niet, misschien een gat in de markt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef DO2 het volgende:
Indietronica, indie-hiphop.... Houdt het dan nooit op.
Disclosure ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Indie-happy-hardcore? Bestaat volgens mij nog niet, misschien een gat in de markt.
9.0 danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het klopt ook niet, want hun 3e kreeg maar een 9.1, de 1e 2 een 10, terwijl 154 toch de beste is.
Verrassend...Had je het ook leuk gevonden, als we je niet hadden gezegd dat je het slecht zou gaan vinden? Wel heel hipster om het dan tóch goed te gaan vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:25 schreef Kerftminister het volgende:
Zat vandeweek te denken, maar het enige indie-hiphop album wat ik waardeer dat ik kon bedenken is Man of the Moon van Kid Cudi, kon daar niet echt een genre voor bedenken.
Wel aardig albumpje van Sun Kil Moon trouwens hoor, goede nummer 2 voor dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |