Zó positief ben ik nou ook weer niet over The Notwistquote:
Denk niet dat het iets voor jou is, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
Ga die Sun Kil Moon eens binnenhalen na deze goede reacties.
Zelf Notwist een 6.5je gegeven maar.
Je klonk wel vrij enthousiast.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zó positief ben ik nou ook weer niet over The NotwistDat is gewoon een 8je.
Nee, echt totaal niet denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Denk niet dat het iets voor jou is, eerlijk gezegd
Meer om dat album te hypen, omdat het al 3 maanden gelekt is, en ik er eigenlijk echt helemaal niemand over hoor. Maar jullie zijn allemaal zo lief dat jullie wachten op de echte release natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Denk niet dat het iets voor jou is, eerlijk gezegd
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet denk ik.![]()
The Notwist ook niet trouwens. Dus SKM zal vast ook een 6je/6.5je zijn voor je.
Ja. Het is sowieso kwaliteitsvol maar als het je genre niet is (slowcore zag ik ergens als genre, dat somt het wel op) dan vind je het een vreselijk lange zit denk ik.quote:
Hmm, ben ik meestal niet zo van, maar eens proberen dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja. Het is sowieso kwaliteitsvol maar als het je genre niet is (slowcore zag ik ergens als genre, dat somt het wel op) dan vind je het een vreselijk lange zit denk ik.
Ik ga hem nu luisteren! Ben benieuwd, ben nog niet bekend met het eerdere werk (ja ja, shame on me).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Meer om dat album te hypen, omdat het al 3 maanden gelekt is, en ik er eigenlijk echt helemaal niemand over hoor. Maar jullie zijn allemaal zo lief dat jullie wachten op de echte release natuurlijk.
Album is een beetje 50/50 voor mij. Ene helft is wel tof (titeltrackquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Norrage het volgende:
Als ik ooit een lijstje zou maken van favoriete artiesten ooit, zal The Notwist toch wel in mijn top 10 staan denk. Wat een platen die 2, Neon Golden en Shrink.![]()
Close To The Glass komt natuurlijk totaal niet in de buurt, maar is desalniettemin erg goed. Maar ik heb niet het gevoel dat de recensies erg sterk zijn....
quote:I can play just fine
I still practice a lot
But not as much as Nels Cline
Nu moest ik deze toch weer even kijkenquote:
En nu moest ik deze weer kijken...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
Na dit album even DO2 een gunst doen door Wire te luisteren.
Je moet vooral jezelf een gunst doen, Kerft. Mij maakt het geen drol uit waar je naar luistert.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
Na dit album even DO2 een gunst doen door Wire te luisteren.
Zal binnenkort ongetwijfeld toch door de users van musicmeter worden verkozen als beste nummer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef Norrage het volgende:
De enige domper van Benji, vind ik dat lange nummer. Dat kabbelt wel een beetje te lang door.
Oeh. Ga ik naar luisteren!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En nu moest ik deze weer kijken...
Vind het altijd wel leuk als ik iets aan iemand aanraad en diegene het leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je moet vooral jezelf een gunst doen, Kerft. Mij maakt het geen drol uit waar je naar luistert.
Ja, stiekem wel, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk als ik iets aan iemand aanraad en diegene het leuk vindt.
Denk je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zal binnenkort ongetwijfeld toch door de users van musicmeter worden verkozen als beste nummer.
Ik vind Close to the Glass alvast een aanrader, ben het wel eens met je 8/10. Ik vind het net een consistent album, luistert goed wegquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Norrage het volgende:
Als ik ooit een lijstje zou maken van favoriete artiesten ooit, zal The Notwist toch wel in mijn top 10 staan denk. Wat een platen die 2, Neon Golden en Shrink.![]()
Close To The Glass komt natuurlijk totaal niet in de buurt, maar is desalniettemin erg goed. Maar ik heb niet het gevoel dat de recensies erg sterk zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |