O,brien gaf die niet om . Wel speelde die met Vierklau in de mandekkingquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met O'brien als aanvallende speler?
Jawel.quote:
samen met Aad.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt Thijs ook bij FC Onder Ons?
Ik krijg de neiging tot verboden opmerkingen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat dit bestuur maar blijven. Ik geniet van dit PSV
Dat was onwijs belachelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar Ruiz huren was een topidee.
Thijs heeft een bord voor z'n kop.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verstaan ze hem wel?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
Kan Darije Kalezic niet voor de groep worden gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
twitter:
Alba Picsquote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging tot verboden opmerkingen.
Sensi?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen komt er een blondine uit een taart.
ja = ja, nee=neEquote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mafkees is goed.
Kokosnoot is fout.
Genee denkt dat het Genee International is.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt steeds meer PSV International.
Wat zou er staan op zoiets? 5 wedstrijdjes?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef superniger het volgende:
Indi moeten ze rest van het seizoen schorsen.
Mergpijpje.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:41 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even wat lekkers uit de voorraadkast ritselen.
Gijp was al ordinair in de eerste zin.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat het zo nog wel even ordinair wordt.
Heb ik niet. Ik heb bedroevend weinig zie ik nu. Bak yoghurt dan maar.quote:
Wellicht kan hij dat sterke niveau dan weer hervatten.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gijp was al ordinair in de eerste zin.
De echte?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef marcodej het volgende:
Dirk Kuijt staat ook in het telefoonboek van Katwijk.
Alba is niet overrated.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Overrated is fan van Alba.
neequote:Op maandag 3 februari 2014 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
De Ridder kan toch mee met België
Daar hebben ze liever Timmy Simons. Slot op de deur.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
De Ridder kan toch mee met België
Om deze grap moest hij zelf niet eens lachen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom is Genee mislukt als conferencier.
Hij kende 'm al.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Om deze grap moest hij zelf niet eens lachen.
haten op twente is altijd terechtquote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente![]()
haten op Luc
Guidetti was wel goed en die maakte in een heel seizoen maar 13 velddoelpunten
Guidetti is ook wel de meest overrated speler van deze eeuw in de erdedivisiequote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente![]()
haten op Luc
Guidetti was wel goed en die maakte in een heel seizoen maar 13 velddoelpunten
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:53 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Guidetti is ook wel de meest overrated speler van deze eeuw in de erdedivisie
Dat is nog altijd Memphis Depayquote:Op maandag 3 februari 2014 21:53 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Guidetti is ook wel de meest overrated speler van deze eeuw in de erdedivisie
Willemsquote:Op maandag 3 februari 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd Memphis Depay
Fischerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd Memphis Depay
Hoe gaat het met de carrière van beide spelers ook weer?quote:
In Earnske is ook een zwart kuiken uit het ei gekropen hoor..quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef Moody het volgende:
Toch geestig. Twente komt misschien op 1 punt achter Ajax en er wordt maar liefst 30 seconden aan besteed
Zonder clubs als Twente en Vitesse was de competitie al lang gespeeld. Beetje aandacht aan besteden lijkt me.
Voorspelbaarquote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Earnske is ook een zwart kuiken uit het ei gekropen hoor..
Daarom ben je mislukt als conferencier.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kan bij lange na niet tippen aan cheryl
Vanochtend gezien bij Graham Norton. Ben weer helemaal verliefd.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kan bij lange na niet tippen aan cheryl
Klopt.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Voorspelbaar
Maar inhoudelijk heb ik wel een punt
Succes nog in eindhovenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Earnske is ook een zwart kuiken uit het ei gekropen hoor..
Moody is een topuser hoor.quote:
een nieuwe? of die met katy perryquote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanochtend gezien bij Graham Norton. Ben weer helemaal verliefd.
Was een herhaling, dus met Katy Perry.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
een nieuwe? of die met katy perry
Nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
blijf ze inzendne
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4
oja!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:30 schreef Adames het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f33-e2cd3432c9e4.mp4
Ik beschouw dit als spam.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
blijf ze inzendne
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4
Ik vond hem altijd al een baas.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind Kieft echt een steeds grotere baas worden
Dat vinden wij ook Mortaxx.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind Kieft echt een steeds grotere baas worden
steadyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:11 schreef Zipportal het volgende:
#16 VOETBAL INTERNATIONAL 785.000
HELDEN VAN DE VELDEN 368.000
FOX VOETBAL 58.000
?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:48 schreef Droathoah het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel in het blauw heeft een leuke middag/avond gehad.
afdruk van een lul?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:28 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Foto vergroten en goed letten op zijn nek
Dikke vette zuigzoen jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:48 schreef Droathoah het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel in het blauw heeft een leuke middag/avond gehad.
Dat Fox voetbal zit zeker achter een dure decodert? Daar houden we niet van in NL.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:11 schreef Zipportal het volgende:
#16 VOETBAL INTERNATIONAL 785.000
HELDEN VAN DE VELDEN 368.000
FOX VOETBAL 58.000
Jongens, zeg het maar.quote:
Ja echt, elke keer, ik kom niet meer bij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongens, zeg het maar.
[ afbeelding ]
quote:
630.000 kijkers afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]Ja...Peter is wel een Emmy winnaar en die Kockelman niet..
![]()
Nee maar zo kennen we Peter weer. Fel van leer trekken als iemand hem gechargeerd de les wil lezen.![]()
Even terugkomend op VI.
Wat waren de kijkcijfers van Derksen 65 jaar? Moet volgens mij door het dak zijn gegaan de kijkcijfers en waardering.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
630.000 kijkers afgelopen vrijdag
Die zetten hun Best of Steven Seagal DVD box aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]Wat zaten die andere 16 miljoen mensen te doen dan?
7,7. Ik vond Kieft wel redelijk deze keer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef RensAjacied het volgende:
Welk cijfer geven jullie de show van gisteren?
http://www.mediacourant.nl/?p=166484quote:Fikse ruzie tussen Wilfred Genee en RTL 7
Wilfred Genee en zijn werkgever RTL 7 hebben recent een flinke aanvaring gehad. Dat vertelt de presentator in VARAgids. RTL 7 begon in november met de Jack Spijkerman-quiz Koning Voetbal, maar die was eigenlijk voor Genee bedoeld. “Waar ik me aan ergerde was dat ze mij van Koning Voetbal afhaalden, dat zou ik gaan presenteren. Ze vonden het niet kunnen dat ik vlak na VI weer op de buis zou zijn. Toen heb ik geroepen: ‘En Johan dan? Dat mag wel?’“
Johan Derksen maakte ook een programma na Voetbal International. Oneerlijk, aldus Genee. “Toen is het er even stevig aan toe gegaan. De RTL 7-directeur was heel boos.”
Overigens zou Genee geen talkshow als die van Derksen willen. “Nou, zoiets niet. Daar zat ineens een heel vriendelijke interviewer, die er niet een keer in ging. Hij was zo ingetogen, daar maak ik graag grappen over. Maar bij RTL zijn ze er tevreden over.”
Ondertussen doet hij nog wel met veel succes Voetbal International. “Ik ben destijds opgedrongen aan het programma, de eerste maanden heeft Johan me vervloekt. ‘Dit kan niet’, zei hij.”
“Ik ging er vanaf de eerste uitzending met gestrekt been in, hij zat me echt verbijsterd aan te kijken. Hij kon niet geloven dat er iemand was die hem tegensprak. Op een gegeven moment merkte hij dat de mensen het leuk vonden.”
VI is elke maandag en vrijdag te zien op RTL 7.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfred kan het niet hebben dat Johan succes heeft
#TEAMJOHANNESquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamRuudTerWeijden
[ afbeelding ]
TeamDitGeheelTerzijdequote:Op woensdag 5 februari 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamRuudTerWeijden
[ afbeelding ]
Zich te groot voelen voor darts maar wel koning voetbal willen presenteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=166484
Johan mag alles.![]()
Je vergeet de datum.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
Goede avond dames en heren, welkom bij alweer een nieuwe aflevering van voetbal international. Ze zitten er weer klaar voor. Blablabla. Dit kan toch iedereen. Wilfried overschat zichzelf schromelijk
Mwah het is denk ik ook meer de combinatie. Barend zonder van Dorp of Vermeegen zonder Spaan is ook niet leuk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
Goede avond dames en heren, welkom bij alweer een nieuwe aflevering van voetbal international. Ze zitten er weer klaar voor. Blablabla. Dit kan toch iedereen. Wilfried overschat zichzelf schromelijk
Het aankondigen van een programma is geen wet van meden en persen. Je doet nu net alsof je een meester juffrouw doctorandus moet zijn om dit te presenteren. Ik schud zo'n tekst gewoon even uit m'n mouwquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je vergeet de datum.
Zie je wel dat het een onderschat vak is, de factoren waarmee je rekening moet houden in je opsomming zijn bijzonder veelzijdig.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Boskamp op de Belg voor de mensen die van Belgische bekervoetbal houden.
Ik had beter gekeken, nu mis ik de rellen.twitter:aad300 twitterde op woensdag 05-02-2014 om 22:57:30Schande voor t voetbal in #belgie wat er nu gebeurt bij #oostende-lokeren #supportersrellen#1/2finale reageer retweet
Met Genee als presentator had ik wel tot het einde volgehouden het een geweldige formule te vinden overigens .quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
Hij mag blij zijn dat hij het niet ging presenteren, wat een faalprogramma was dat.
Barbara Barend was inderdaad een succes...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
Jongen is iets van 13 wedstrijden geblesseerd geweest.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente![]()
haten op Luc
Guidetti was wel goed en die maakte in een half seizoen maar 13 velddoelpunten
Doet niets af aan het feit dat hij overhypt was.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen is iets van 13 wedstrijden geblesseerd geweest..
Hier heeft hij wel een punt hoor.quote:Overigens zou Genee geen talkshow als die van Derksen willen. “Nou, zoiets niet. Daar zat ineens een heel vriendelijke interviewer, die er niet een keer in ging. Hij was zo ingetogen, daar maak ik graag grappen over. Maar bij RTL zijn ze er tevreden over.”
Als je Jack Spijkerman en Johnny de Mol kiest boven Wilfred Genee spoor je ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:55 schreef Evertjan het volgende:
dus Wilfred baalde er van dat hij Koning Voetbal niet mocht presenteren? Dan wil je wel heel erg met je fohnkop op tv
maar dat geheel terzijdequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |