Ik krijg de neiging tot verboden opmerkingen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat dit bestuur maar blijven. Ik geniet van dit PSV
Dat was onwijs belachelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar Ruiz huren was een topidee.
Thijs heeft een bord voor z'n kop.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verstaan ze hem wel?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
Kan Darije Kalezic niet voor de groep worden gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
twitter:
Alba Picsquote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging tot verboden opmerkingen.
Sensi?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen komt er een blondine uit een taart.
ja = ja, nee=neEquote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mafkees is goed.
Kokosnoot is fout.
Genee denkt dat het Genee International is.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt steeds meer PSV International.
Wat zou er staan op zoiets? 5 wedstrijdjes?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef superniger het volgende:
Indi moeten ze rest van het seizoen schorsen.
Mergpijpje.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:41 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even wat lekkers uit de voorraadkast ritselen.
Gijp was al ordinair in de eerste zin.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat het zo nog wel even ordinair wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |