En dat vind ik leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon trap met invloeden. Genregrenzen vervagen steeds meer.
nee hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke bedankt
je wilt me weg hebben he
bedankt voor de uitleg, maar ik ben langer dan haarquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moet ook voor je dalen wil ze je in de ogen kunnen aankijken.
Je bent klein, snap je
En dan heb je me nog niet eens 'Adorn' horen zingen of mijn interpretatie van blowkisses gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He looks like tiger. He is asshole to other cat
Ik zou je draagmoeder willen zijn Rodawa.
alsof hij geen goede liedjes heeftquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat vind ik leuk.
Behalve Thunder van Yellow Claw. Fuck Yellow Claw
Dan nu even kort hw maken, vroeg slapen, morgen weer verder.quote:
yellow claw is wel okay hoor livequote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat vind ik leuk.
Okequote:
"hij"quote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
alsof hij geen goede liedjes heeft
Ik vind af en toe iets van Yellow Claw wel leuk, maar meestal ongeinspireerde bagger.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat vind ik leuk.
Het zijn er 3quote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
alsof hij geen goede liedjes heeft
Thunder luister ik ook nooit, maar Yellow Claw heeft ook genoeg lekkere tracks.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat vind ik leuk.
kan me aan m'n reet roestenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn er 3
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1440&bih=696
Ik klink live ook heel goed hoor.quote:
Dit slaat nergens op, gewoon het orgineel versneld afgespeeld, 808 kicks en weer zo'n typisch Yellow Claw lead.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn er 3
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1440&bih=696
Een aantal. Maar heel veel bagger.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Thunder luister ik ook nooit, maar Yellow Claw heeft ook genoeg lekkere tracks.
geen ideequote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke
welke plaats sta ik nu in je foklijst?
okequote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik klink live ook heel goed hoor.
EN VOORAL HEEL VEEL SUBBASS WAAR DE SLIPJES VAN NAAR BENEDEN TRILLEN YEAAAHHHHquote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, gewoon het orgineel versneld afgespeeld, 808 kicks en weer zo'n typisch Yellow Claw lead.
ik welquote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee
ik heb niet echt een FOK!lijst
I look forward itquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En dan heb je me nog niet eens 'Adorn' horen zingen of mijn interpretatie van blowkisses gezien.
Je gaat 5 kinderen baren voor ons.
Maak jij nog wel een wat mixen eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heloef heeft me vorige week kennis laten maken met dit nummer
radio-DJ's die mij nieuwe muziek leren kennen, ze bestaan nog
Is gewoon al twee jaar oud, hele EP is trouwens aan te raden en ze komen gelukkig met nieuw materiaal.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
4 is dan wel weer grappigquote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)-heel-stil-van-wordt
ik vind die foto van die gaskamer echt eng.
ik ben in een concentratiekamp geweest met middelbare schoolquote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
Stooki Sound & MURVMVSVquote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ook, eentje bij Praag in de buurtquote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben in een concentratiekamp geweest met middelbare school
was wel indrukwekkend
Ik zou ook wel eens naar Auschwitz willen bijvoorbeeld. Heb wel veel musea bezocht en tig boeken gelezen maar het zien lijkt me wel een aparte ervaringquote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben in een concentratiekamp geweest met middelbare school
was wel indrukwekkend
Ik heb geen gaskamer gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
quote:
ja hequote:
Bij 9 lijken ze nu gewoon broers.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
ja best wel hequote:
Ik was bij Struthof. Was wel relatief een klein concentratiekamp.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook, eentje bij Praag in de buurt
Is heel apart. Naar gevoel krijg je er van.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens naar Auschwitz willen bijvoorbeeld. Heb wel veel musea bezocht en tig boeken gelezen maar het zien lijkt me wel een aparte ervaring
Dat is niet veel als hij al de hele dag bezig is.quote:
Je bent zelf naar.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is heel apart. Naar gevoel krijg je er van.
Oh ken ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was bij Struthof. Was wel relatief een klein concentratiekamp.
Er zitten ook minder bijzondere foto's tussen, maar #3 maakt wel indruk als je erover na gaat denken.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
hoe staat het met de voorbereidingen?quote:
ik mis insoquote:
Nope. Ben een beetje aan het produceren af en toe, heb wel een lekker begin van een remix liggen. Maar ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maak jij nog wel een wat mixen eigenlijk
is bij straatsburgquote:Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ken ik niet
ik was bij deze
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theresienstadt_(concentratiekamp)
Dat geloof ik graag ja. Ik denk dat het goed is om iets vaker stil te staan bij dat soort dingen. Vandaag de dag nemen we alles maar voor wat het is en klagen we over feitelijk vaak onbelangrijke dingen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is heel apart. Naar gevoel krijg je er van.
Ik vind die foto zieligquote:Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er zitten ook minder bijzondere foto's tussen, maar #3 maakt wel indruk als je erover na gaat denken.
Tante Petra en ome Guus regelen muziek, Gerda en Truus van hiernaast gaan de hapjes regelen en voor de rest is het nog een beetje grijsgebied.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe staat het met de voorbereidingen?
Zonde man! Vond het wel relaxed wat je me destijds stuurdequote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Ben een beetje aan het produceren af en toe, heb wel een lekker begin van een remix liggen. Maar ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd.
hoe gaan we dit overleven?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook heel erg
het is echt een vriend van mij denk ik ofzo
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
En helaas bestaan dit soort mensen ook nog.
omgquote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt dus moderators 250 posts handmatig moeten laten verwijderen?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
-250 ongeveer, die zijn verwijderd.
dus volgens dagcijfers rond de 2k
De leeftijd van muziek laat mij eigenlijk altijd koudquote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Is gewoon al twee jaar oud, hele EP is trouwens aan te raden en ze komen gelukkig met nieuw materiaal.
Hoezo verwijderd? Dat maakt overigens niets uit voor de telling van Arcee die de lijsten bijhoudtquote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Saai zeg. Ik dacht dat we een grootschalige fokparty gingen houdenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tante Petra en ome Guus regelen muziek, Gerda en Truus van hiernaast gaan de hapjes regelen en voor de rest is het nog een beetje grijsgebied.
Nee gewoon hele topics geloof ikquote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt dus moderators 250 posts handmatig moeten laten verwijderen?
Dan is je record toch nog ietwat grappig
Topickapers bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Stuart het volgende:
klagen we over feitelijk vaak onbelangrijke dingen.
Alsof zij die photoshopskills zelf bezitten.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vonden 't spam.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo verwijderd? Dat maakt overigens niets uit voor de telling van Arcee die de lijsten bijhoudt
Een post die is verwijdert gaat niet van je postcount af
Ben jij inmiddels 20, dat gaat rap.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
waaromquote:
nog evenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja euh ik ben niet echt actief meer dat deel doe jij dan maar?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Saai zeg. Ik dacht dat we een grootschalige fokparty gingen houden
ik zeg photoshopquote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
waarom verwijderd?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat kan. Mogelijk dat Monitor ze daardoor niet kan tellen, maar Arcee welquote:
Dat liedje is nog niet af manquote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Stooki Sound & MURVMVSV![]()
https://soundcloud.com/muramasamusic/tough-on-you
Klopt, bij dagcijfers zal ik rond 2k zitten, bij arcee eindig ik wel rond 2.3kquote:Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan. Mogelijk dat Monitor ze daardoor niet kan tellen, maar Arcee wel
Arcee is de enige die die lijsten bijhoudt. Waarom nu stoppen? Je staat nu 3e ofzoquote:Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind 2k wel prima
en volgens arcee 2.25k
Ja, het is wel fucked up. Ik ben in Sachsenhausen geweest, ook een concentratiekamp. Als je dan de verhalen erbij hoort, damn.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind die foto zieligIk zie die mensen al voor me
Dat is maar net hoe je ernaar kijkt natuurlijk. Er leven nog maar weinig mensen die dat hebben meegemaakt en er direct nog last van hebben. De nieuwere generaties hebben er alleen indirect mee te maken, dan is het ook moeilijk om een verwijt te maken en te zeggen dat ze/we er niet genoeg bij stil staan.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja. Ik denk dat het goed is om iets vaker stil te staan bij dat soort dingen. Vandaag de dag nemen we alles maar voor wat het is en klagen we over feitelijk vaak onbelangrijke dingen.
Welke?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat liedje is nog niet af man
Dat is alleen omdat Monitor niet in dat deel van het forum kan kijken. Arcee kijkt naar je postaantal van nu en van die van gisteren. Ga door man, zonde als je nu stoptquote:Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, bij dagcijfers zal ik rond 2k zitten, bij arcee eindig ik wel rond 2.3k
waar zei hij datquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het wel grappig
toto noemde mij gisteren aandachtshoer
en dag erna is hij de grootste aandachtshoer van fok geworden
just kidding
lekker gewerkt ?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het wel grappig
toto noemde mij gisteren aandachtshoer
en dag erna is hij de grootste aandachtshoer van fok geworden
just kidding
Ik heb weer school, de roosters zijn mij niet gunstig gezind dus vorige week was de laatste ochtendshow vrees ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De leeftijd van muziek laat mij eigenlijk altijd koudIk haal de rest ook even binnen.
Morgen om 8:30 tentamen, dus ik pik nog wat van je mee 's ochtends, denk ik.
Ik zou nog 500-600 moeten, en ik heb koppijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arcee is de enige die die lijsten bijhoudt. Waarom nu stoppen? Je staat nu 3e ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werkt aardig
niet super
Red ik nooit meerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat Monitor niet in dat deel van het forum kan kijken. Arcee kijkt naar je postaantal van nu en van die van gisteren. Ga door man, zonde als je nu stopt
je kan hetquote:Op maandag 3 februari 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou nog 500-600 moeten, en ik heb koppijn.
in kscquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar zei hij dat
ik wil bewijzen zien
dan kan ik hem erop aanspreken
zonder bewijzen kan ik niets
Wordt een stormloop op Cech.quote:
Ik bedoel meer dat de haat tegen andere bevolkingsgroepen, bijvoorbeeld Marokkanen of moslims, noem een groep, nog altijd aan de orde van de dag is. Het lijkt wellicht lang geleden, zo'n 75 jaar maar terugkijkend op de geschiedenis valt dat wel mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, het is wel fucked up. Ik ben in Sachsenhausen geweest, ook een concentratiekamp. Als je dan de verhalen erbij hoort, damn.
[..]
Dat is maar net hoe je ernaar kijkt natuurlijk. Er leven nog maar weinig mensen die dat hebben meegemaakt en er direct nog last van hebben. De nieuwere generaties hebben er alleen indirect mee te maken, dan is het ook moeilijk om een verwijt te maken en te zeggen dat ze/we er niet genoeg bij stil staan.
Heb jij dat woord van Kapiteintje overgenomen?, want ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord en snap er weinig van.quote:
Neem een paar paracetamolquote:Op maandag 3 februari 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou nog 500-600 moeten, en ik heb koppijn.
Want?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de haat tegen andere bevolkingsgroepen, bijvoorbeeld Marokkanen of moslims, noem een groep, nog altijd aan de orde van de dag is. Het lijkt wellicht lang geleden, zo'n 75 jaar maar terugkijkend op de geschiedenis valt dat wel mee.
Ik bedoel ook eigenlijk dat we nu misschien wel te materialistisch zijn geworden? Ik vind mezelf altijd maar een ondankbaar persoon als ik bijvoorbeeld het dagboek van Anne Frank heb gelezen
ja kloptquote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij dat woord van Kapiteintje overgenomen?, want ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord en snap er weinig van.
Echt wel, met een abonnement zekerquote:
Maar dan moet ik ook tot 00.00 opblijven, dat gaat me allemaal te verquote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem een paar paracetamol
600 is makkelijk te doen in de tijd welke je nog hebt
faalhaasquote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook tot 00.00 opblijven, dat gaat me allemaal te ver![]()
Ik zou doorgaanquote:Op maandag 3 februari 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 2243
Jimbo = 2892
Ik schrok er zelf ook van.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels 20, dat gaat rap.
er is een heel verschil tussen posts met '2323423' '23' 'as' 'as' 'aaaaa' en meeposten in de SCquote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik mocht niet meer spammen, FA's houden me in de gaten dus
Ja maar meepostne in een SC gaat niet zo snelquote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is een heel verschil tussen posts met '2323423' '23' 'as' 'as' 'aaaaa' en meeposten in de SC
waarom nietquote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat niet in mijn top 10000 van favoriete woorden.
Ik focus mij teveel op dingen als geldquote:
je moest eens wetenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar meepostne in een SC gaat niet zo snel
ah kutquote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook tot 00.00 opblijven, dat gaat me allemaal te ver![]()
En dan ben je ondankbaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik focus mij teveel op dingen als geld
Apart. Jimbo opende destijds in ABO topics die hij in zijn eentje vulde met baggerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik mocht niet meer spammen, FA's houden me in de gaten dus
Echtquote:Op maandag 3 februari 2014 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Apart. Jimbo opende destijds in ABO topics die hij in zijn eentje vulde met bagger
Pak je MEN erbijquote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar meepostne in een SC gaat niet zo snel
Kapiteintje heeft het niet verzonnen hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het slaat nergens op en de bedenker ervan is een debiel.
COSquote:Op maandag 3 februari 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al gedaan, dat vonden ze ook al niet zo leuk
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Typisch het volgende:
waarom je zoveel mogelijk posts wil halen is mij echt een raadsel
ze zijn gek gewordenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Typisch het volgende:
FOK! record = 30 cm extra e-penisquote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Typisch het volgende:
Ja, ik denk het wel. Laat ik het zo zeggen, ik zal niet zo van een biefstukje genieten als iemand dat doet die minder te besteden heeft. En dat is ergens best jammerquote:
mij ookquote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Typisch het volgende:
zaterdag was wel leukquote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Typisch het volgende:
Natgierigquote:Op maandag 3 februari 2014 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kapiteintje heeft het niet verzonnen hoor.
ik check mijn feiten
Je hebt toegang daar, zoek maar opquote:
noem je inso onvolwassen?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mij ook
wij zijn daar te volwassen voor typ
Toto heeft een gaatje in zijn hoofd.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Typisch het volgende:
Hoezo niet? Ik doe wel mee, het zijn gewoon spelletjesquote:Op maandag 3 februari 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al gedaan, dat vonden ze ook al niet zo leuk
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toto heeft een gaatje in zijn hoofd.
En in zijn rug.
Maar dat heeft er weinig mee te maken.
al gebruik ik het ook bij bierquote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natgierig
Let op: Spelling (deels) uit 1864: [bijvoegelijk naamwoord] begeerig naar sterken drank.
Uiteraard. Op zich ben ik ook behoorlijk natgierig bij nader inzien.
okquote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En in zijn rug.
In ABO zijn natuurlijk ook geen regelsquote:
Nietquote:Op maandag 3 februari 2014 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ABO zijn natuurlijk ook geen regels
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb weer school, de roosters zijn mij niet gunstig gezind dus vorige week was de laatste ochtendshow vrees ik.
Mensen zullen het wel ergens voor nodig hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Echt altijd moeten er mensen een sneer maken over die wond hégeniaal
Eh, jawel.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ABO zijn natuurlijk ook geen regels
mehquote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mij ook
wij zijn daar te volwassen voor typ
wat was er zaterdag? toen was ik amper op den foksquote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
zaterdag was wel leuk
in je eentje is het saai denk ik
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En in zijn rug.
Echt héquote:Op maandag 3 februari 2014 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen zullen het wel ergens voor nodig hebben
maakt mij zijn mening uitquote:Op maandag 3 februari 2014 21:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom zou je, hij vind het zelf
[..]
Ehm, valt wel mee hoor. Wens iemand daar dood en er gebeurd niets. Het blijft een ongemodereerd deel van het forumquote:
toen gingen inso en ik en even later ook ess 1000 posts makenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
meh
ik heb eerder dat als ik weer boven de 200 posts heb dat ik denk van wtf ben ik mee bezig geweest vandaag![]()
[..]
wat was er zaterdag? toen was ik amper op den foks
[..]![]()
Ik ben vrij constant maar boven de 370 moet ik nog komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
meh
ik heb eerder dat als ik weer boven de 200 posts heb dat ik denk van wtf ben ik mee bezig geweest vandaag![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, valt wel mee hoor. Wens iemand daar dood en er gebeurd niets. Het blijft een ongemodereerd deel van het forum
Daar moet ik maar eens over gaan praten, maar school gaat het komend half jaar wel voor. Er komt vast wel wat nieuws. Daarnaast slaap ik morgen voor het eerst in 10 maanden weer eens uit op dinsdagochtend. Ook wel eens lekker.quote:
Klopt, lekken mag niet. Maar ben jij of iemand die jij kent daar wel eens aangesproken op baggerenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]FOK!policy geldt overal. En er mag niet gelekt worden. Dus er zijn wel regels.
Ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, lekken mag niet. Maar ben jij of iemand die jij kent daar wel eens aangesproken op baggeren![]()
Ik praat niet met jou.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nieuwe schoenen leuk he
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumps
leukquote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nieuwe schoenen leuk he
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumps
waarom nietquote:
dankjequote:
Hoe moest ik je helpen dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat jij mij weigerde te helpen zojuist.
Laat het me weten als er wat op komtquote:
Ik zag geen mogelijkheden om je te bereiken.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet. Daar moest je wat op verzinnen zei ik, maar dat weigerde je ook al.
Als ik een DM ban heb, dan kan je me alsnog bereiken hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zag geen mogelijkheden om je te bereiken.
Jij bent namelijk degene die mij geblokkeerd heeft op Facebook en een dm ban heeft.
gatverquote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Salah houdt de bank warm.
Op de tribune.
Met zijn KONT
Dan weet ik niet of je het leest en maak ik me onnodig zorgen als johannes er wel zou zijn en jij niet zou komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik een DM ban heb, dan kan je me alsnog bereiken hoor.Ik kan het wel lezen.
Dit is waar.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je het leest en maak ik me onnodig zorgen als johannes er wel zou zijn en jij niet zou komen.
bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar.
Dan ben je vanaf nu mijn BFF en geen aartsvijand meer.
Sof. Ga eens aan wiskunde/lezen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je het leest en maak ik me onnodig zorgen als johannes er wel zou zijn en jij niet zou komen.
Okay byequote:Op maandag 3 februari 2014 21:40 schreef Typisch het volgende:
ik ga mijzelf nuttig maken
later FOK!ertjes
dankje, vond ik ookquote:
Ja ik ga maar eensquote:Op maandag 3 februari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof. Ga eens aan wiskunde/lezen.
Het blijft me verbazen hoe snel mensen Manolev vergeten zijn, zonde.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:40 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Ivanovic eigenlijk een stuk beter dan Dani Alves.
quote:
samen met @jwillems15 de beste backs in europaquote:Op maandag 3 februari 2014 21:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe snel mensen Manolev vergeten zijn, zonde.
Bulgarije's rots in de branding.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe snel mensen Manolev vergeten zijn, zonde.
Al jaren niet meer.quote:
Inderdaad erg rustigquote:Op maandag 3 februari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
wel rustig hier zeg terwijl ik juist nu aan het fokken ben
op welke manierquote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef Tjacka het volgende:
jancees
wil jij de leegte van inso voor mij opvullen
nee ik heb nu niet echt zin meerquote:
aquote:
uhmquote:
dat is toch makkelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm
ik weet niet
snap er niks van
stomme formules
y = axn ofzo
Zelfs ik snap dezequote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm
ik weet niet
snap er niks van
stomme formules
y = axn ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die weet ikquote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm
ik weet niet
snap er niks van
stomme formules
y = axn ofzo
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelfs ik snap dezeMisschien voel je je morgen juist wel heel goed johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
nee ik snap er niks vanquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelfs ik snap dezeja maar ik kan geen wiskundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt om te huilenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik hoop het. Toen ik ze voor de tweede keer maakte slaagde ik wel. Maar krijg morgen ook maar een kans. Daaromquote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien voel je je morgen juist wel heel goed joh
ik nietquote:
Heb je toets morgen?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik kan geen wiskunde
echt om te huilen
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef Tjacka het volgende:
ik mis inso echt
godverdomme
het is maar iemand van het internet hoor sof
nee, over twee wekenquote:
Je hebt geoefend dus geprobeerd jezelf goed voor te bereiden. Morgen ben je fris en helder. Het komt vast goedquote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop het. Toen ik ze voor de tweede keer maakte slaagde ik wel. Maar krijg morgen ook maar een kans. Daarom
uh weet nietquote:
had je zo'n goede bandquote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef Tjacka het volgende:
ik mis inso echt
godverdomme
het is maar iemand van het internet hoor tjacka
Hope so. Thnx voor de positieve insteekquote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt geoefend dus geprobeerd jezelf goed voor te bereiden. Morgen ben je fris en helder. Het komt vast goed
Is het allemaal ja of nee of meerdere keuzesquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hope so. Thnx voor de positieve insteek
oh dat is wel een kut hoofdstukquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
ik snapte niet eens paragraaf 1 met omgekeerd evenredige formules ofzo
zaterdagquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef xcachet het volgende:
sof en Ezell, wanneer gaan we weer meeten?
ja kloptquote:
hoe kun je dat niet snappen? Geen aanleg voorquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
ik snapte niet eens paragraaf 1 met omgekeerd evenredige formules ofzo
ja/neequote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het allemaal ja of nee of meerdere keuzes
oquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel
werd laatste tijd wel iets minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |