Dan weet ik niet of je het leest en maak ik me onnodig zorgen als johannes er wel zou zijn en jij niet zou komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik een DM ban heb, dan kan je me alsnog bereiken hoor.Ik kan het wel lezen.
Dit is waar.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je het leest en maak ik me onnodig zorgen als johannes er wel zou zijn en jij niet zou komen.
bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar.
Dan ben je vanaf nu mijn BFF en geen aartsvijand meer.
Sof. Ga eens aan wiskunde/lezen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je het leest en maak ik me onnodig zorgen als johannes er wel zou zijn en jij niet zou komen.
Okay byequote:Op maandag 3 februari 2014 21:40 schreef Typisch het volgende:
ik ga mijzelf nuttig maken
later FOK!ertjes
dankje, vond ik ookquote:
Ja ik ga maar eensquote:Op maandag 3 februari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof. Ga eens aan wiskunde/lezen.
Het blijft me verbazen hoe snel mensen Manolev vergeten zijn, zonde.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:40 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Ivanovic eigenlijk een stuk beter dan Dani Alves.
quote:
samen met @jwillems15 de beste backs in europaquote:Op maandag 3 februari 2014 21:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe snel mensen Manolev vergeten zijn, zonde.
Bulgarije's rots in de branding.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe snel mensen Manolev vergeten zijn, zonde.
Al jaren niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |