En dat vind ik leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon trap met invloeden. Genregrenzen vervagen steeds meer.
nee hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke bedankt
je wilt me weg hebben he
bedankt voor de uitleg, maar ik ben langer dan haarquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moet ook voor je dalen wil ze je in de ogen kunnen aankijken.
Je bent klein, snap je
En dan heb je me nog niet eens 'Adorn' horen zingen of mijn interpretatie van blowkisses gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He looks like tiger. He is asshole to other cat
Ik zou je draagmoeder willen zijn Rodawa.
alsof hij geen goede liedjes heeftquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat vind ik leuk.
Behalve Thunder van Yellow Claw. Fuck Yellow Claw
Dan nu even kort hw maken, vroeg slapen, morgen weer verder.quote:
yellow claw is wel okay hoor livequote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat vind ik leuk.
Okequote:
"hij"quote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
alsof hij geen goede liedjes heeft
Ik vind af en toe iets van Yellow Claw wel leuk, maar meestal ongeinspireerde bagger.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat vind ik leuk.
Het zijn er 3quote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
alsof hij geen goede liedjes heeft
Thunder luister ik ook nooit, maar Yellow Claw heeft ook genoeg lekkere tracks.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat vind ik leuk.
kan me aan m'n reet roestenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn er 3
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1440&bih=696
Ik klink live ook heel goed hoor.quote:
Dit slaat nergens op, gewoon het orgineel versneld afgespeeld, 808 kicks en weer zo'n typisch Yellow Claw lead.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn er 3
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1440&bih=696
Een aantal. Maar heel veel bagger.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Thunder luister ik ook nooit, maar Yellow Claw heeft ook genoeg lekkere tracks.
geen ideequote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke
welke plaats sta ik nu in je foklijst?
okequote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik klink live ook heel goed hoor.
EN VOORAL HEEL VEEL SUBBASS WAAR DE SLIPJES VAN NAAR BENEDEN TRILLEN YEAAAHHHHquote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, gewoon het orgineel versneld afgespeeld, 808 kicks en weer zo'n typisch Yellow Claw lead.
ik welquote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee
ik heb niet echt een FOK!lijst
I look forward itquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En dan heb je me nog niet eens 'Adorn' horen zingen of mijn interpretatie van blowkisses gezien.
Je gaat 5 kinderen baren voor ons.
Maak jij nog wel een wat mixen eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heloef heeft me vorige week kennis laten maken met dit nummer
radio-DJ's die mij nieuwe muziek leren kennen, ze bestaan nog
Is gewoon al twee jaar oud, hele EP is trouwens aan te raden en ze komen gelukkig met nieuw materiaal.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
4 is dan wel weer grappigquote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)-heel-stil-van-wordt
ik vind die foto van die gaskamer echt eng.
ik ben in een concentratiekamp geweest met middelbare schoolquote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
Stooki Sound & MURVMVSVquote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ook, eentje bij Praag in de buurtquote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben in een concentratiekamp geweest met middelbare school
was wel indrukwekkend
Ik zou ook wel eens naar Auschwitz willen bijvoorbeeld. Heb wel veel musea bezocht en tig boeken gelezen maar het zien lijkt me wel een aparte ervaringquote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben in een concentratiekamp geweest met middelbare school
was wel indrukwekkend
Ik heb geen gaskamer gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
quote:
ja hequote:
Bij 9 lijken ze nu gewoon broers.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
ja best wel hequote:
Ik was bij Struthof. Was wel relatief een klein concentratiekamp.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook, eentje bij Praag in de buurt
Is heel apart. Naar gevoel krijg je er van.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens naar Auschwitz willen bijvoorbeeld. Heb wel veel musea bezocht en tig boeken gelezen maar het zien lijkt me wel een aparte ervaring
Dat is niet veel als hij al de hele dag bezig is.quote:
Je bent zelf naar.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is heel apart. Naar gevoel krijg je er van.
Oh ken ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was bij Struthof. Was wel relatief een klein concentratiekamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |