Ja, het is wel fucked up. Ik ben in Sachsenhausen geweest, ook een concentratiekamp. Als je dan de verhalen erbij hoort, damn.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind die foto zieligIk zie die mensen al voor me
Dat is maar net hoe je ernaar kijkt natuurlijk. Er leven nog maar weinig mensen die dat hebben meegemaakt en er direct nog last van hebben. De nieuwere generaties hebben er alleen indirect mee te maken, dan is het ook moeilijk om een verwijt te maken en te zeggen dat ze/we er niet genoeg bij stil staan.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja. Ik denk dat het goed is om iets vaker stil te staan bij dat soort dingen. Vandaag de dag nemen we alles maar voor wat het is en klagen we over feitelijk vaak onbelangrijke dingen.
Welke?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat liedje is nog niet af man
Dat is alleen omdat Monitor niet in dat deel van het forum kan kijken. Arcee kijkt naar je postaantal van nu en van die van gisteren. Ga door man, zonde als je nu stoptquote:Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, bij dagcijfers zal ik rond 2k zitten, bij arcee eindig ik wel rond 2.3k
waar zei hij datquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het wel grappig
toto noemde mij gisteren aandachtshoer
en dag erna is hij de grootste aandachtshoer van fok geworden
just kidding
lekker gewerkt ?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het wel grappig
toto noemde mij gisteren aandachtshoer
en dag erna is hij de grootste aandachtshoer van fok geworden
just kidding
Ik heb weer school, de roosters zijn mij niet gunstig gezind dus vorige week was de laatste ochtendshow vrees ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De leeftijd van muziek laat mij eigenlijk altijd koudIk haal de rest ook even binnen.
Morgen om 8:30 tentamen, dus ik pik nog wat van je mee 's ochtends, denk ik.
Ik zou nog 500-600 moeten, en ik heb koppijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arcee is de enige die die lijsten bijhoudt. Waarom nu stoppen? Je staat nu 3e ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werkt aardig
niet super
Red ik nooit meerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat Monitor niet in dat deel van het forum kan kijken. Arcee kijkt naar je postaantal van nu en van die van gisteren. Ga door man, zonde als je nu stopt
je kan hetquote:Op maandag 3 februari 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou nog 500-600 moeten, en ik heb koppijn.
in kscquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar zei hij dat
ik wil bewijzen zien
dan kan ik hem erop aanspreken
zonder bewijzen kan ik niets
Wordt een stormloop op Cech.quote:
Ik bedoel meer dat de haat tegen andere bevolkingsgroepen, bijvoorbeeld Marokkanen of moslims, noem een groep, nog altijd aan de orde van de dag is. Het lijkt wellicht lang geleden, zo'n 75 jaar maar terugkijkend op de geschiedenis valt dat wel mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, het is wel fucked up. Ik ben in Sachsenhausen geweest, ook een concentratiekamp. Als je dan de verhalen erbij hoort, damn.
[..]
Dat is maar net hoe je ernaar kijkt natuurlijk. Er leven nog maar weinig mensen die dat hebben meegemaakt en er direct nog last van hebben. De nieuwere generaties hebben er alleen indirect mee te maken, dan is het ook moeilijk om een verwijt te maken en te zeggen dat ze/we er niet genoeg bij stil staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |