Er zitten ook minder bijzondere foto's tussen, maar #3 maakt wel indruk als je erover na gaat denken.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)-heel-stil-van-wordt
ik vind die foto van die gaskamer echt eng.
hoe staat het met de voorbereidingen?quote:
ik mis insoquote:
Nope. Ben een beetje aan het produceren af en toe, heb wel een lekker begin van een remix liggen. Maar ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maak jij nog wel een wat mixen eigenlijk
is bij straatsburgquote:Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ken ik niet
ik was bij deze
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theresienstadt_(concentratiekamp)
Dat geloof ik graag ja. Ik denk dat het goed is om iets vaker stil te staan bij dat soort dingen. Vandaag de dag nemen we alles maar voor wat het is en klagen we over feitelijk vaak onbelangrijke dingen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is heel apart. Naar gevoel krijg je er van.
Ik vind die foto zieligquote:Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er zitten ook minder bijzondere foto's tussen, maar #3 maakt wel indruk als je erover na gaat denken.
Tante Petra en ome Guus regelen muziek, Gerda en Truus van hiernaast gaan de hapjes regelen en voor de rest is het nog een beetje grijsgebied.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe staat het met de voorbereidingen?
Zonde man! Vond het wel relaxed wat je me destijds stuurdequote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Ben een beetje aan het produceren af en toe, heb wel een lekker begin van een remix liggen. Maar ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd.
hoe gaan we dit overleven?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook heel erg
het is echt een vriend van mij denk ik ofzo
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
En helaas bestaan dit soort mensen ook nog.
omgquote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |