abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136511321
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:42 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk is het schandalig dat ik gewoon een auto kan kopen die harder kan dan een F1 auto.

Ofja, als ik heel veel geld had dan.
En als je het alleen hebt over hard gaan in een rechte lijn.
  zondag 9 februari 2014 @ 17:15:04 #102
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136512148
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef k_man het volgende:

[..]

En als je het alleen hebt over hard gaan in een rechte lijn.
Probeer t eens met Atom 3,5L ;-)
Die is (bijna) net zo snel als een GP2 wagen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 10 februari 2014 @ 01:34:23 #103
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_136536061
Ik denk dat ik F1 dit seizoen weer actief wil gaan bekijken om teminste de hoofdrace te kijken. Maar alles inclusief kwalificaties is Online te kijken?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 10 februari 2014 @ 07:55:52 #104
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136537533
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 01:34 schreef Woods het volgende:
Ik denk dat ik F1 dit seizoen weer actief wil gaan bekijken om teminste de hoofdrace te kijken. Maar alles inclusief kwalificaties is Online te kijken?
Tuurlijk is alles online te vinden. Sport1 zal wel weer een Go abonnement hebben en natuurlijk de minder legale streams
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136557874
Schumacher reageert niet op prikkels en stimulansen lees ik net.

Ik denk dat dat toch echt einde oefening gaat zijn. Of als een kasplantje verder mocht ie ooit nog bijkomen.

Triest.

;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136558571
quote:
9s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Geralt het volgende:
Schumacher reageert niet op prikkels en stimulansen lees ik net.

Ik denk dat dat toch echt einde oefening gaat zijn. Of als een kasplantje verder mocht ie ooit nog bijkomen.

Triest.

;(
Het is zeker triest. Maar niet minder dan andere mensen. Ik ken voorbeelden van heel dichtbij dat mensen echt naar hun pensioen hebben uitgekeken en net voor de finish of net er na, een minstens net zo trieste gebeurtenis over hun heen hebben gekregen. Net op het moment dat ze dachten te gaan genieten van hun oude dag... BAM ! Over en uit. Terminaal ziek of zware beroerte en het hele feest waar ze op gewacht hadden, is er nooit gekomen.

Dat van Schumacher is natuurlijk ook erg en niet te vergelijken met hier boven, maar dan denk ik wel, is het omdat het Schumacher is NOG erger ? Op de één of andere manier zie je ook niemand op twitter of facebook zeggen : "Joh, laat het maar zitten met dat #KeepFightingSchumi , die gaat het echt niet meer redden hoor !

Hard maar wel waar. Schumacher is in mijn ogen niet meer. Hij zou nu nog geëerd kunnen worden naar zijn staat van dienst (voor de F1). Hoe zou dat zijn als ze hem nog 2 a 3 jaar een kasplantje laten zijn ? Kampioen onwaardig !
pi_136558875
quote:
maar dan denk ik wel, is het omdat het Schumacher is NOG erger ?
Zeker niet, alleen bekender natuurlijk. Dus meer mensen vinden daar iets van dan dat zoiets Truus van naast de bakker haar zoon overkomt.

:+
  maandag 10 februari 2014 @ 18:50:32 #108
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136558976
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Het is zeker triest. Maar niet minder dan andere mensen. Ik ken voorbeelden van heel dichtbij dat mensen echt naar hun pensioen hebben uitgekeken en net voor de finish of net er na, een minstens net zo trieste gebeurtenis over hun heen hebben gekregen. Net op het moment dat ze dachten te gaan genieten van hun oude dag... BAM ! Over en uit. Terminaal ziek of zware beroerte en het hele feest waar ze op gewacht hadden, is er nooit gekomen.

Dat van Schumacher is natuurlijk ook erg en niet te vergelijken met hier boven, maar dan denk ik wel, is het omdat het Schumacher is NOG erger ? Op de één of andere manier zie je ook niemand op twitter of facebook zeggen : "Joh, laat het maar zitten met dat #KeepFightingSchumi , die gaat het echt niet meer redden hoor !

Hard maar wel waar. Schumacher is in mijn ogen niet meer. Hij zou nu nog geëerd kunnen worden naar zijn staat van dienst (voor de F1). Hoe zou dat zijn als ze hem nog 2 a 3 jaar een kasplantje laten zijn ? Kampioen onwaardig !
Nee, het is net zo erg maar omdat je 'm "kent" komt het dichterbij.
Normaal is zo'n situatie beperkt tot de famillie en vriendenkring maar nu hoort de halve wereld bij die "vriendenkring"
Vrienden zijn het natuurlijk niet echt maar door de bekendheid van Schumacher wordt de kwaal zichtbaar en leeft iedereen mee.

Ik heb zelf ziekte van Crohn (Chronische darmontsteking), daar hoor je normaal niets over tot je zelf verteld dat jij er last van hebt en dan hoor je opeens verhalen "ik ken ook iemand die dat heeft" en is het opeens dichterbij gekomen.
pi_136559088
1 ding heeft het denk ik wel veroorzaakt, er zijn er nog maar weinig die het in hun hoofd halen om zonder helm *want dat is toch duf zeg* de piste af te gaan.
  maandag 10 februari 2014 @ 18:54:09 #110
45 SiGNe
pi_136559160
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef Meike26 het volgende:
1 ding heeft het denk ik wel veroorzaakt, er zijn er nog maar weinig die het in hun hoofd halen om zonder helm *want dat is toch duf zeg* de piste af te gaan.
En Schumacher had gewoon een helm op, net als Friso destijds.
Je kan daar dus eigenlijk uit concluderen dat je met helm op meer risico loopt om in een coma te raken O-)
pi_136559200
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef Meike26 het volgende:
Volgens diezelfde redenering zou ik niet meer zonder helm op de fiets kunnen stappen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 10 februari 2014 @ 19:06:30 #112
45 SiGNe
pi_136559794
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Volgens diezelfde redenering zou ik niet meer zonder helm op de fiets kunnen stappen.
Zou overigens ook verstandiger zijn, in een hele hoop landen overigens verplicht, Nederland is een van de weinige landen waar het niet verplicht is.
pi_136560599
Zo bedoelde ik het ook. Ik weet dat Michael een helm op had en alsnog in coma is geraakt. Friso idem.

Daarom dus dat heel wat mensen nu het gevaar/risico wel kennen van wat er zou gebeuren als ze voor 1 of een paar afdalingen de helm NIET zullen dragen. Dan is het al helemaal over als je de pech hebt een steen tegen te komen tijdens je val.
  maandag 10 februari 2014 @ 19:29:22 #114
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_136560879
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zou overigens ook verstandiger zijn, in een hele hoop landen overigens verplicht, Nederland is een van de weinige landen waar het niet verplicht is.
Onderzoek heeft uitgewezen dat een helm in een aantal gevallen een grotere schade veroorzaakt dan wanneer je geen helm draagt bij fietsen. Dus vandaar dat Nederland het niet verplicht.

Het verhaal Schumacher is natuurlijk diep- en dieptriest. Niet meer of minder dan in soortgelijke gevallen bij onbekende mensen, maar wat hierboven gezegd wordt, het is net alsof je hem kent. En bovendien een groot kampioen die altijd heelhuids (op een gebroken been na) de wetten van snelheid en racerij heeft getart. Zeer dubbel dat zo iemand dan vervolgens door een lullig struikelpartijtje tijdens het skieen het actieve leven verliest. Als het inderdaad zo is dat hij nu in een vegetatieve staat is geraakt, dan hoop ik oprecht dat hij ook niet lang in de passieve toestand hoeft te verblijven...
pi_136563298
Lotus e22:

maandag 10 februari 2014 @ 21:02:30 #116
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136565649
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:29 schreef Coelho het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat een helm in een aantal gevallen een grotere schade veroorzaakt dan wanneer je geen helm draagt bij fietsen. Dus vandaar dat Nederland het niet verplicht.

Wut :? :D Dat kan ik me niet voorstellen :D Hoogstens omdat je minder oplet ofzo. Heb je daar een linkje van??
The line is a dot to you!
  maandag 10 februari 2014 @ 21:04:27 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136565777
quote:
2s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef kepler het volgende:

[..]

Wut :? :D Dat kan ik me niet voorstellen :D Hoogstens omdat je minder oplet ofzo. Heb je daar een linkje van??
Mensen worden er overmoedig van. Volgens mij.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136565858
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zelfde als winterbanden. Ook compleet kansloos imo. Althans voor eht gros van het compleet achterlijk en debiel volk wat geen idee heeft wat zijn/haar auto wel en niet kan dan. }:| :X
pi_136566523
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zelfde als winterbanden. Ook compleet kansloos imo. Althans voor eht gros van het compleet achterlijk en debiel volk wat geen idee heeft wat zijn/haar auto wel en niet kan dan. }:| :X
Indd. Moet je maar eens opletten als het weer een keer geijzeld heeft. Mooi in het nieuws in beeld gebracht met wat korte reportages en 9 van de 10 keer dat er ook een Prius of Passat in een sloot ligt + winterbanden... Het is voor Nederlandse begrippen echt een grote leugen, waar bandenfabrikanten hoogstwaarschijnlijk achter de jaarlijkse "Winter des doods" berichten zitten.:')
  maandag 10 februari 2014 @ 21:24:28 #120
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136566726
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik inderdaad. Een helm kan verder meer kwaad doen dan goed denk ik. Maar goed, dat is best off-topic :P
  maandag 10 februari 2014 @ 21:49:45 #121
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_136567823
quote:
2s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef kepler het volgende:

Verschillende oorzaken:
- Helmen helpen in principe alleen bij eenzijdige ongevallen tot 20km/u. Boven die snelheid neemt de kans op hersenletsel exponentieel toe. De schade aan de hersenen wordt dan van binnen uit veroorzaakt, de hersenen klappen in de schedel. Daar doet een helm niks aan af.
- Mensen gaan minder fietsen bij het verplicht gebruik van een helm, en zijn dus minder ervaren waardoor er een grotere kans op ongelukken is.
- Helmen lijken niet tot reductie van het aantal ziekenhuisopnames te leiden en ook de ernst van de schade verschilt niet significant.
- Bij kleine kinderen werkt de helm alleen wanneer deze exact past. Omdat de meeste ouders niet elk jaar een nieuwe helm kopen, heeft juist deze kwetsbare groep meer(!) schade omdat de helm in een val zorgt voor bijvoorbeeld een ongecontroleerde draai van het hoofd.

Linkje? Kijk o.a. eens op de site van de fietsersbond. Naast dit artikel zijn er nog meer te vinden.

Overigens zijn er net zo veel - of wellicht meer - onderzoeken die aantonen dat een helm wel werkt. Echter het feit dat men niet eenduidig is, toont wel aan dat het niet klakkeloos aangenomen kan worden dat een helm per definitie werkt. In dat geval zou een helmplicht bij snorfietsen natuurlijk een hogere prioriteit hebben, daar de meeste fietsers een lagere snelheid hebben dan deze snorfietsen.
  maandag 10 februari 2014 @ 22:04:55 #122
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136568620
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:49 schreef Coelho het volgende:

[..]

Verschillende oorzaken:
- Helmen helpen in principe alleen bij eenzijdige ongevallen tot 20km/u. Boven die snelheid neemt de kans op hersenletsel exponentieel toe. De schade aan de hersenen wordt dan van binnen uit veroorzaakt, de hersenen klappen in de schedel. Daar doet een helm niks aan af.
- Mensen gaan minder fietsen bij het verplicht gebruik van een helm, en zijn dus minder ervaren waardoor er een grotere kans op ongelukken is.
- Helmen lijken niet tot reductie van het aantal ziekenhuisopnames te leiden en ook de ernst van de schade verschilt niet significant.
- Bij kleine kinderen werkt de helm alleen wanneer deze exact past. Omdat de meeste ouders niet elk jaar een nieuwe helm kopen, heeft juist deze kwetsbare groep meer(!) schade omdat de helm in een val zorgt voor bijvoorbeeld een ongecontroleerde draai van het hoofd.

Linkje? Kijk o.a. eens op de site van de fietsersbond. Naast dit artikel zijn er nog meer te vinden.

Overigens zijn er net zo veel - of wellicht meer - onderzoeken die aantonen dat een helm wel werkt. Echter het feit dat men niet eenduidig is, toont wel aan dat het niet klakkeloos aangenomen kan worden dat een helm per definitie werkt. In dat geval zou een helmplicht bij snorfietsen natuurlijk een hogere prioriteit hebben, daar de meeste fietsers een lagere snelheid hebben dan deze snorfietsen.
hmm interessant! Bedankt :)
pi_136583045
Volgens F1today zou dit wel eens de nieuwe Williams livery kunnen worden :)

quote:
De nieuwe livery van Williams krijgt steeds meer gestalte. De Britse renstal is gelinkt aan Martini en F1Today.net vernam van bronnen uit Brazilië dat ook Petrobras en Banco do Brasil zich aan de equipe uit Grove zullen verbinden. Volgens onze bronnen zou de kleurstelling van de FW36 er dan nagenoeg hetzelfde uit komen te zien als het plaatje weergegeven bij dit artikel.

In het hoofdkwartier van Petrobras in Brazilië staat voor 18 februari een persconferentie gepland om de terugkeer van de oliemaatschappij in de Formule 1 aan te kondigen. Petrobras was in het verleden al sponsor van Williams en met Felipe Massa in de gelederen zag de firma genoeg aanleiding om weer in de koningsklasse van de autosport te stappen.

Banco do Brasil komt uit een andere hoek, namelijk uit die van Felipe Nasr. De Braziliaan is de beoogde test- en reserverijder voor Williams dit jaar. Hij is nog niet bevestigd, maar dat lijkt een kwestie van tijd. Williams is benaderd voor commentaar, maar een persvoorlichter van het team weigerde het nieuws te bevestigen.
http://f1today.net/nl/nie(...)raziliaanse-sponsors
pi_136583110
:9~
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:44:22 #125
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136583118
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:41 schreef Bluurgh het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Eerder zo iets dan

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:11:18 #126
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_136583944
Zijn er al Formule 1 'deskundigen', commentatoren en andere insiders die zich hebben gewaagd aan een voorspelling hoe de verhoudingen tussen de teams zullen liggen in Australië?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 februari 2014 @ 13:16:56 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136584098
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zijn er al Formule 1 'deskundigen', commentatoren en andere insiders die zich hebben gewaagd aan een voorspelling hoe de verhoudingen tussen de teams zullen liggen in Australië?
Je krijgt in Bahrein een beter beeld, zeker nu Renault de problemen opgelost zegt te hebben
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136586264
quote:
Behalve Vosss, niemand.
pi_136592591
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:22 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Behalve Vosss, niemand.
Weet je dat heeeel zeker ? O-) ;)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:16:40 #130
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_136592929
quote:
De presentatoren van SKY hebben hun voorspelling al gedaan:
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_136593955
Algemene tendens bij SKY is dus Mercedes.
pi_136594070
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef k_man het volgende:
Algemene tendens bij SKY is dus Mercedes.
Niet alleen bij Sky. Ongeveer iedereen heeft het erover dat (de) Mercedes (teams) op dit moment een voorsprong heeft (hebben). Of dat na Bahrein nog zo is moeten we afwachten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136594882
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:22 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Behalve Vosss, niemand.
Wat had ik ook alweer voorspeld? :@
pi_136595028
Na de eerste tests zullen er weinig op Renault hebben gegokt denk ik zo. Een Mercedes was alle dagen de snelste en heeft de meeste ronden afgelegd. Maar alles kan nog veranderen de volgende twee tests.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:39:41 #135
45 SiGNe
pi_136595774
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:41 schreef Bluurgh het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Dat ziet er mooi uit :9~
En Randstad ook een behoorlijk prominente plek, zal ook wel wat gekost hebben.
(Als dit inderdaad de livery wordt, 't is geloof ik een artist impression.)
pi_136597454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:17 schreef Ferry_76 het volgende:
Na de eerste tests zullen er weinig op Renault hebben gegokt denk ik zo. Een Mercedes was alle dagen de snelste en heeft de meeste ronden afgelegd. Maar alles kan nog veranderen de volgende twee tests.
Daarvoor werd al gezegd dat de Mercedes motor veel krachtiger was dan de andere motoren.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136597785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daarvoor werd al gezegd dat de Mercedes motor veel krachtiger was dan de andere motoren.
Er werd ook gezegd dat die dingen aan de lopende band ontploften op de testbank.. De Ferrari lijkt niet veel minder krachtig, en de Renault blijft nog even het grote vraagteken.

Maar goed, 'When the flag drops ,the bullshit stops' dus pas in Australie zullen we echt weten hoe de teams ervoor staan.
pi_136599976
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat ziet er mooi uit :9~
En Randstad ook een behoorlijk prominente plek, zal ook wel wat gekost hebben.
(Als dit inderdaad de livery wordt, 't is geloof ik een artist impression.)
Ik vond die Martini die hier laatst voorbij kwam een heel stuk toffer eruit zien. Maargoed, dat was ook een artist impression zegmaar :)
pi_136600043

Die dus. Dat is toch veel mooier dan dit:

dinsdag 11 februari 2014 @ 20:17:12 #140
45 SiGNe
pi_136600048
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vond die Martini die hier laatst voorbij kwam een heel stuk toffer eruit zien. Maargoed, dat was ook een artist impression zegmaar :)
Die was inderdaad mooier maar deze zou ik ook niet slecht vinden.
pi_136600486
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]

Die dus. Dat is toch veel mooier dan dit:

[ afbeelding ]
Deze vond ik ook tof, ook een impressie van iemand, livery op basis van een Marussia :

dinsdag 11 februari 2014 @ 23:19:08 #142
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_136610159
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_136611599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Capaja het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)h-34641424.bild.html

schumacher heeft longontsteking
Ja dat hoorde ik ook net, aflopende zaak.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:50:49 #144
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_136611640
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef glasshole het volgende:

[..]

Ja dat hoorde ik ook net, aflopende zaak.
ja vrees ik ook
was al niet veel natuurlijk
maar in coma een longontsteking :N
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_136611773
Ja, kan me niet voorstellen dat antibiotica nog helpen, situatie zal eerder verergeren.
Erg triest om zo'n legende op zo'n manier te verliezen.
pi_136615062
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Capaja het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)h-34641424.bild.html

schumacher heeft longontsteking
Ow jee ;(
pi_136617526
Alsof Bild zo betrouwbaar is. Eerst maar eens op een officiële bevestiging wachten voordat het voor waar aangenomen wordt.
pi_136617565
En Martini wordt zo goed als zeker de sponsor van Williams. Op Internet is de onderstaande teamkleding aangeboden in een merchandise shop.

woensdag 12 februari 2014 @ 10:20:38 #149
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136617695
oh ziet er sjiek uit....
N/A
pi_136617707
Die Mercedes en Ferrari shirtjes zijn echt spuuglelijk zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')