En als je het alleen hebt over hard gaan in een rechte lijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:42 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk is het schandalig dat ik gewoon een auto kan kopen die harder kan dan een F1 auto.
Ofja, als ik heel veel geld had dan.
Probeer t eens met Atom 3,5L ;-)quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef k_man het volgende:
[..]
En als je het alleen hebt over hard gaan in een rechte lijn.
Tuurlijk is alles online te vinden. Sport1 zal wel weer een Go abonnement hebben en natuurlijk de minder legale streamsquote:Op maandag 10 februari 2014 01:34 schreef Woods het volgende:
Ik denk dat ik F1 dit seizoen weer actief wil gaan bekijken om teminste de hoofdrace te kijken. Maar alles inclusief kwalificaties is Online te kijken?
Het is zeker triest. Maar niet minder dan andere mensen. Ik ken voorbeelden van heel dichtbij dat mensen echt naar hun pensioen hebben uitgekeken en net voor de finish of net er na, een minstens net zo trieste gebeurtenis over hun heen hebben gekregen. Net op het moment dat ze dachten te gaan genieten van hun oude dag... BAM ! Over en uit. Terminaal ziek of zware beroerte en het hele feest waar ze op gewacht hadden, is er nooit gekomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Geralt het volgende:
Schumacher reageert niet op prikkels en stimulansen lees ik net.
Ik denk dat dat toch echt einde oefening gaat zijn. Of als een kasplantje verder mocht ie ooit nog bijkomen.
Triest.
Zeker niet, alleen bekender natuurlijk. Dus meer mensen vinden daar iets van dan dat zoiets Truus van naast de bakker haar zoon overkomt.quote:maar dan denk ik wel, is het omdat het Schumacher is NOG erger ?
Nee, het is net zo erg maar omdat je 'm "kent" komt het dichterbij.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het is zeker triest. Maar niet minder dan andere mensen. Ik ken voorbeelden van heel dichtbij dat mensen echt naar hun pensioen hebben uitgekeken en net voor de finish of net er na, een minstens net zo trieste gebeurtenis over hun heen hebben gekregen. Net op het moment dat ze dachten te gaan genieten van hun oude dag... BAM ! Over en uit. Terminaal ziek of zware beroerte en het hele feest waar ze op gewacht hadden, is er nooit gekomen.
Dat van Schumacher is natuurlijk ook erg en niet te vergelijken met hier boven, maar dan denk ik wel, is het omdat het Schumacher is NOG erger ? Op de één of andere manier zie je ook niemand op twitter of facebook zeggen : "Joh, laat het maar zitten met dat #KeepFightingSchumi , die gaat het echt niet meer redden hoor !
Hard maar wel waar. Schumacher is in mijn ogen niet meer. Hij zou nu nog geëerd kunnen worden naar zijn staat van dienst (voor de F1). Hoe zou dat zijn als ze hem nog 2 a 3 jaar een kasplantje laten zijn ? Kampioen onwaardig !
En Schumacher had gewoon een helm op, net als Friso destijds.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef Meike26 het volgende:
1 ding heeft het denk ik wel veroorzaakt, er zijn er nog maar weinig die het in hun hoofd halen om zonder helm *want dat is toch duf zeg* de piste af te gaan.
Volgens diezelfde redenering zou ik niet meer zonder helm op de fiets kunnen stappen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef Meike26 het volgende:
1 ding heeft het denk ik wel veroorzaakt, er zijn er nog maar weinig die het in hun hoofd halen om zonder helm *want dat is toch duf zeg* de piste af te gaan.
Zou overigens ook verstandiger zijn, in een hele hoop landen overigens verplicht, Nederland is een van de weinige landen waar het niet verplicht is.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens diezelfde redenering zou ik niet meer zonder helm op de fiets kunnen stappen.
Onderzoek heeft uitgewezen dat een helm in een aantal gevallen een grotere schade veroorzaakt dan wanneer je geen helm draagt bij fietsen. Dus vandaar dat Nederland het niet verplicht.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou overigens ook verstandiger zijn, in een hele hoop landen overigens verplicht, Nederland is een van de weinige landen waar het niet verplicht is.
Wutquote:Op maandag 10 februari 2014 19:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Onderzoek heeft uitgewezen dat een helm in een aantal gevallen een grotere schade veroorzaakt dan wanneer je geen helm draagt bij fietsen. Dus vandaar dat Nederland het niet verplicht.
Mensen worden er overmoedig van. Volgens mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Wut![]()
Dat kan ik me niet voorstellen
Hoogstens omdat je minder oplet ofzo. Heb je daar een linkje van??
Zelfde als winterbanden. Ook compleet kansloos imo. Althans voor eht gros van het compleet achterlijk en debiel volk wat geen idee heeft wat zijn/haar auto wel en niet kan dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mensen worden er overmoedig van. Volgens mij.
Indd. Moet je maar eens opletten als het weer een keer geijzeld heeft. Mooi in het nieuws in beeld gebracht met wat korte reportages en 9 van de 10 keer dat er ook een Prius of Passat in een sloot ligt + winterbanden... Het is voor Nederlandse begrippen echt een grote leugen, waar bandenfabrikanten hoogstwaarschijnlijk achter de jaarlijkse "Winter des doods" berichten zitten.:')quote:Op maandag 10 februari 2014 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zelfde als winterbanden. Ook compleet kansloos imo. Althans voor eht gros van het compleet achterlijk en debiel volk wat geen idee heeft wat zijn/haar auto wel en niet kan dan.![]()
Ja dat bedoel ik inderdaad. Een helm kan verder meer kwaad doen dan goed denk ik. Maar goed, dat is best off-topicquote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mensen worden er overmoedig van. Volgens mij.
Verschillende oorzaken:quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef kepler het volgende:
Wut![]()
Dat kan ik me niet voorstellen
Hoogstens omdat je minder oplet ofzo. Heb je daar een linkje van??
hmm interessant! Bedanktquote:Op maandag 10 februari 2014 21:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Verschillende oorzaken:
- Helmen helpen in principe alleen bij eenzijdige ongevallen tot 20km/u. Boven die snelheid neemt de kans op hersenletsel exponentieel toe. De schade aan de hersenen wordt dan van binnen uit veroorzaakt, de hersenen klappen in de schedel. Daar doet een helm niks aan af.
- Mensen gaan minder fietsen bij het verplicht gebruik van een helm, en zijn dus minder ervaren waardoor er een grotere kans op ongelukken is.
- Helmen lijken niet tot reductie van het aantal ziekenhuisopnames te leiden en ook de ernst van de schade verschilt niet significant.
- Bij kleine kinderen werkt de helm alleen wanneer deze exact past. Omdat de meeste ouders niet elk jaar een nieuwe helm kopen, heeft juist deze kwetsbare groep meer(!) schade omdat de helm in een val zorgt voor bijvoorbeeld een ongecontroleerde draai van het hoofd.
Linkje? Kijk o.a. eens op de site van de fietsersbond. Naast dit artikel zijn er nog meer te vinden.
Overigens zijn er net zo veel - of wellicht meer - onderzoeken die aantonen dat een helm wel werkt. Echter het feit dat men niet eenduidig is, toont wel aan dat het niet klakkeloos aangenomen kan worden dat een helm per definitie werkt. In dat geval zou een helmplicht bij snorfietsen natuurlijk een hogere prioriteit hebben, daar de meeste fietsers een lagere snelheid hebben dan deze snorfietsen.
http://f1today.net/nl/nie(...)raziliaanse-sponsorsquote:De nieuwe livery van Williams krijgt steeds meer gestalte. De Britse renstal is gelinkt aan Martini en F1Today.net vernam van bronnen uit Brazilië dat ook Petrobras en Banco do Brasil zich aan de equipe uit Grove zullen verbinden. Volgens onze bronnen zou de kleurstelling van de FW36 er dan nagenoeg hetzelfde uit komen te zien als het plaatje weergegeven bij dit artikel.
In het hoofdkwartier van Petrobras in Brazilië staat voor 18 februari een persconferentie gepland om de terugkeer van de oliemaatschappij in de Formule 1 aan te kondigen. Petrobras was in het verleden al sponsor van Williams en met Felipe Massa in de gelederen zag de firma genoeg aanleiding om weer in de koningsklasse van de autosport te stappen.
Banco do Brasil komt uit een andere hoek, namelijk uit die van Felipe Nasr. De Braziliaan is de beoogde test- en reserverijder voor Williams dit jaar. Hij is nog niet bevestigd, maar dat lijkt een kwestie van tijd. Williams is benaderd voor commentaar, maar een persvoorlichter van het team weigerde het nieuws te bevestigen.
Eerder zo iets danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:41 schreef Bluurgh het volgende:
Volgens F1today zou dit wel eens de nieuwe Williams livery kunnen worden
[ afbeelding ]
[..]
http://f1today.net/nl/nie(...)raziliaanse-sponsors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |