Je krijgt in Bahrein een beter beeld, zeker nu Renault de problemen opgelost zegt te hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zijn er al Formule 1 'deskundigen', commentatoren en andere insiders die zich hebben gewaagd aan een voorspelling hoe de verhoudingen tussen de teams zullen liggen in Australië?
Behalve Vosss, niemand.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zijn er al Formule 1 'deskundigen', commentatoren en andere insiders die zich hebben gewaagd aan een voorspelling hoe de verhoudingen tussen de teams zullen liggen in Australië?
De presentatoren van SKY hebben hun voorspelling al gedaan:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet alleen bij Sky. Ongeveer iedereen heeft het erover dat (de) Mercedes (teams) op dit moment een voorsprong heeft (hebben). Of dat na Bahrein nog zo is moeten we afwachten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef k_man het volgende:
Algemene tendens bij SKY is dus Mercedes.
Wat had ik ook alweer voorspeld?quote:
Dat ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:41 schreef Bluurgh het volgende:
Volgens F1today zou dit wel eens de nieuwe Williams livery kunnen worden
[ afbeelding ]
[..]
http://f1today.net/nl/nie(...)raziliaanse-sponsors
Daarvoor werd al gezegd dat de Mercedes motor veel krachtiger was dan de andere motoren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:17 schreef Ferry_76 het volgende:
Na de eerste tests zullen er weinig op Renault hebben gegokt denk ik zo. Een Mercedes was alle dagen de snelste en heeft de meeste ronden afgelegd. Maar alles kan nog veranderen de volgende twee tests.
Er werd ook gezegd dat die dingen aan de lopende band ontploften op de testbank.. De Ferrari lijkt niet veel minder krachtig, en de Renault blijft nog even het grote vraagteken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarvoor werd al gezegd dat de Mercedes motor veel krachtiger was dan de andere motoren.
Ik vond die Martini die hier laatst voorbij kwam een heel stuk toffer eruit zien. Maargoed, dat was ook een artist impression zegmaarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat ziet er mooi uit![]()
En Randstad ook een behoorlijk prominente plek, zal ook wel wat gekost hebben.
(Als dit inderdaad de livery wordt, 't is geloof ik een artist impression.)
Die was inderdaad mooier maar deze zou ik ook niet slecht vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond die Martini die hier laatst voorbij kwam een heel stuk toffer eruit zien. Maargoed, dat was ook een artist impression zegmaar
Deze vond ik ook tof, ook een impressie van iemand, livery op basis van een Marussia :quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus. Dat is toch veel mooier dan dit:
[ afbeelding ]
Ja dat hoorde ik ook net, aflopende zaak.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Capaja het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)h-34641424.bild.html
schumacher heeft longontsteking
ja vrees ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook net, aflopende zaak.
Ow jeequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Capaja het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)h-34641424.bild.html
schumacher heeft longontsteking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |