Ik schaam me voor jouw posts.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Stomme Fries![]()
Ik schaam me dood voor mijn volk
Want?quote:
Dit jaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
Weer onder de bank van het lachen. Al tien keer gezien.
Ja, en jij mocht haar hebben, wist je nog? Ik hou van meisjes met klasse en inhoud.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze vond ons leuk weet je nog.
Zoals die rapster van PenWquote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, en jij mocht haar hebben, wist je nog? Ik hou van meisjes met klasse en inhoud.
Ik kan je ook wel vertellen dat het niks is.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
Wat een gekrijs. Waar is Mexicano ik wil weten of hij dit goed vindt.
Ik vind Jet altijd een beetje viezigquote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef alors het volgende:
Oh hij heeft wel lippenstift op ja
Ja niet deze, maar Jett Rebel die straks komt.
Nu nog meerquote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
birth of joy simpathiek bandje vind ik dat.
Ik vond het ook kut.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vertellen dat het niks is.
Erik Dijkstraquote:Op maandag 3 februari 2014 19:40 schreef Evertjan het volgende:
wie starte daar een bumper te vroeg in
Nee, zoals Leonie van Boer Zoekt Vrouw.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals die rapster van PenW
Ik denk dat hij wel kinky is.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind Jet altijd een beetje viezig
Die onzin, daar kijk ik niet naar.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, zoals Leonie van Boer Zoekt Vrouw.
Hij is Fries toch?quote:
Ja en dan valt pas op hoe slecht dit isquote:
Dan moet je toch even een fotootje van Leonie opzoeken. Zij is echt van wereldklasse.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die onzin, daar kijk ik niet naar.
Post maar een gifje waar ze onder pallets door kruipt.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet je toch even een fotootje van Leonie opzoeken. Zij is echt van wereldklasse.
Aparte wereld leef je in dan.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet je toch even een fotootje van Leonie opzoeken. Zij is echt van wereldklasse.
Is ook gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie nogsteeds het verschil met dwdd recordings niet..
Ik hoop dat er een gifje bestaat van het moment dat ze op een koe ligt. Zoveel sexiness heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post maar een gifje waar ze onder pallets door kruipt.
ze zouden natuurlijk ook 5 min reclame kunnen uitzendenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zometeen is de tijd op natuurlijk.
Ik zal dat maar als compliment opvatten, dankje,quote:Op maandag 3 februari 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Alors
Jij bent zeg maar mijn Guilty pleasure![]()
Het was wel cool geweest als elke artiest met synthesizers en slechte drumcomputers aan komt zettenquote:
Dat is niet wederzijdsquote:Op maandag 3 februari 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Alors
Jij bent zeg maar mijn Guilty pleasure![]()
Vrienden van Matthijs.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet wederzijds
KLB / Kankerkonijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |