Mee eens ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
Toeval dat µ opeens niet meer post? I think not.
Sherlockjequote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
Toeval dat µ opeens niet meer post? I think not.
Dan heb ik de 500quote:
Maxbetquote:Op maandag 3 februari 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb ik de 500
(tenzij een mod een post heeft verwijderd, dat zou ik erg lullig vinden)
Nee, het was een andere bronquote:Op maandag 3 februari 2014 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Block access to the following addresses using a firewall, router or add entries to the local hosts files to redirect the following addresses to 127.0.0.1:
5eb149c0.com
76b8ee50.com
aferioutyus.com
akakapatama.com
cremitysxyu.com
dip.jp
eyetremputi.com
extasix.com
flufi403ss.com
ghutiesu.com
igoirusf.com
iozcluster.com
jpn.ph
moe.hm
myhome.cx
nom6nom6.com
orz.hm
pyhkiouty.com
toratoraamusi.com
trompizgerbo.com
truxiumnow.com
uhhhhh :s
Even hier gepost: BIT / [PENG] Penguincoinquote:Op maandag 3 februari 2014 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het was een andere bron.
En Spybot lijkt in het register dus toch iets te vinden van dat ding dat Norton geblokkeerd heeft... mijn tip: gebruik die Penguinwallet niet, want er zit waarschijnlijk malware in!
Ik zag de quote-alert al langskomenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Even hier gepost: BIT / [PENG] Penguincoin
de wie?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:46 schreef MichaelScott het volgende:
Ik krijg die 2 FA op BTC-e niet werkend.
de 2 factor authenticationquote:
Wat is er dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:46 schreef MichaelScott het volgende:
Ik krijg die 2 FA op BTC-e niet werkend.
Hij geeft steeds aan dat het wachtwoord ongeldig is.quote:
Wat?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef DaMart het volgende:
Even de facebookupdater van die penguincoin ook maar weggegooid.
Je moet die QR inladen in je authenticator, vervolgens de code in je authenticator invullen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij geeft steeds aan dat het wachtwoord ongeldig is.
Er stond dus na het openen van de wallet, wat werd geblokkeerd door Norton, een opstartscript in het register voor een updater.exe. Die stond ook in de MScofig, met als naame Facebookupdatequote:
Nu doet hij het, de tijd was niet gesynchroniseerd.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je moet die QR inladen in je authenticator, vervolgens de code in je authenticator invullen.
Malwarebytesquote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond dus na het openen van de wallet, wat werd geblokkeerd door Norton, een opstartscript in het register voor een updater.exe. Die stond ook in de MScofig, met als naame Facebookupdate.
Dus er is zeker wat ongewenste zooi meegekomen met die wallet. Nu even vol in de aanval. Volledige systeemscan van Norton, Spybot nog 2e check en online check via Bitdefender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |