Ik ben geen superman johquote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dan heb je er nog ongeveer 80 nodig, is prima te doen. Maar 20 per uur extra.
Opa Danny?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Vindt Opa niet zo leuk.
Ja joh, jij wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik had zelfs ontopic Doge plaatjes enzo
Ah, je kreeg dus dm van Opaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Vindt Opa niet zo leuk.
Eigenlijk zou je wallets van nieuwe coins wel de eerste keer in een VM moeten gooienquote:Op maandag 3 februari 2014 19:15 schreef DaMart het volgende:
Leuk, die penguincoin. Norton weer over de zeik door de wallet.
VMquote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je wallets van nieuwe coins wel de eerste keer in een VM moeten gooien
Een ValutaMeter?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je wallets van nieuwe coins wel de eerste keer in een VM moeten gooien
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[SC] Cryptocurrencies #228 go BIT 07m 31s Toto69 03-02-2014 14:32:38 Toto69 03-02-2014 14:40:09
We are in the list
http://arcee862.com/topicspeed.php
Nog zo'n 700 posts dan.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:15 schreef Toto69 het volgende:
Even voor de goede orde, dit is hoe veel ik écht gepost heb
[ afbeelding ]
Hij heeft 2892 volgens monitor.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nog zo'n 700 posts dan.
Naar het schijnt heeft Jimbo namelijk ook gebaggerd, en dus zou hij redelijkerwijs ook gemodereerd moeten zijn.
quote:
Mocht het een virus zijn dan mik je die virtuele machine gewoon weg en is er geen probleem. (Denk wallet stealer voor andere coins bijvoorbeeld)quote:
Handig welquote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mocht het een virus zijn dan mik je die virtuele machine gewoon weg en is er geen probleem. (Denk wallet stealer voor andere coins bijvoorbeeld)
Ja, die heb ik hier nietquote:
Is niks gemodereerd wssquote:Op maandag 3 februari 2014 19:18 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dus volgens de telling na moderatie?
Nope.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:18 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dan is het heul geen eerlijke strijd
Tsja, eigen keus natuurlijk, maar MaGNeT had een tijdje terug ook al een keylogger te pakken met de wallet van een nieuwe coin.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die heb ik hier niet. Ik heb wel een oude XP-machine met de optreksnelheid van een net door de fabriek afgeleverde Fyra
.
Zou hetquote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Arcee's lijsjes zijn die van Arcee, dat telt.
Wat monitor zegt maakt niks uit
Heb een tijdje zelfs nog Virtual Machine gedraaid op een Ubuntu laptop die na 20 minuten gebruik oververhitte en dan weer 30 minuten nodig had om af te koelen. Dat draait best prima op zelfs de gaarste machines.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die heb ik hier niet. Ik heb wel een oude XP-machine met de optreksnelheid van een net door de fabriek afgeleverde Fyra
.
Shiiit.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef Leafeon672 het volgende:
Dit is al het 11e topic dat vandaag wordt volgespamd
Norton gaf in ieder geval iets aan met een aanval van buitenaf die geblokkeerd werd.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mocht het een virus zijn dan mik je die virtuele machine gewoon weg en is er geen probleem. (Denk wallet stealer voor andere coins bijvoorbeeld)
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef Leafeon672 het volgende:
Dit is al het 11e topic dat vandaag wordt volgespamdpost
Nou ja, Norton blokkeerde bedreiging, dan is het ook gewoon klaar met dat programma hoor. Ga verder geen risico''s nemenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tsja, eigen keus natuurlijk, maar MaGNeT had een tijdje terug ook al een keylogger te pakken met de wallet van een nieuwe coin.
Groot gelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, Norton blokkeerde bedreiging, dan is het ook gewoon klaar met dat programma hoor. Ga verder geen risico''s nemen.
Welke qt.exe? (Waar vandaan?)quote:Op maandag 3 februari 2014 19:23 schreef DaMart het volgende:
Dit is wat er in de qt.exe zit:
(link naar site van Norton).
de watquote:Op maandag 3 februari 2014 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Block access to the following addresses using a firewall, router or add entries to the local hosts files to redirect the following addresses to 127.0.0.1:
5eb149c0.com
76b8ee50.com
aferioutyus.com
akakapatama.com
cremitysxyu.com
dip.jp
eyetremputi.com
extasix.com
flufi403ss.com
ghutiesu.com
igoirusf.com
iozcluster.com