https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Norton heeft die hele wallet al weggegooid. En ik vind het best hoor. Nu even een Spybotcheck voor de zekerheid, al verwacht ik dat Norton zijn werk wel goed zal hebben gedaanquote:
quote:
quote:
Dat is natuurlijk andere koek, ik dacht dat het om een wallet stealer ging.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Want daar heb je wat aan tegen een keylogger
Met cgminer was het ook vals alarm hier, maar die kon ik starten zonder verdere meldingen. Nu ineens melding dat er aanval van buitenaf is tegengehouden tijdens het starten. Ja, dan zijn het die pinguďns uit Madagaskar die me willen gaan bespionerenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Want daar heb je wat aan tegen een keylogger
Het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 19:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk andere koek, ik dacht dat het om een wallet stealer ging.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met cgminer was het ook vals alarm hier, maar die kon ik starten zonder verdere meldingen. Nu ineens melding dat er aanval van buitenaf is tegengehouden tijdens het starten. Ja, dan zijn het die pinguďns uit Madagaskar die me willen gaan bespioneren.
woooot, trustenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:33 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ga naar bed toe jongens, trusten![]()
Such time, wowquote:Op maandag 3 februari 2014 19:33 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ga naar bed toe jongens, trusten![]()
Mee eens ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
Toeval dat µ opeens niet meer post? I think not.
Sherlockjequote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
Toeval dat µ opeens niet meer post? I think not.
Dan heb ik de 500quote:
Maxbetquote:Op maandag 3 februari 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb ik de 500
(tenzij een mod een post heeft verwijderd, dat zou ik erg lullig vinden)
Nee, het was een andere bronquote:Op maandag 3 februari 2014 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Block access to the following addresses using a firewall, router or add entries to the local hosts files to redirect the following addresses to 127.0.0.1:
5eb149c0.com
76b8ee50.com
aferioutyus.com
akakapatama.com
cremitysxyu.com
dip.jp
eyetremputi.com
extasix.com
flufi403ss.com
ghutiesu.com
igoirusf.com
iozcluster.com
jpn.ph
moe.hm
myhome.cx
nom6nom6.com
orz.hm
pyhkiouty.com
toratoraamusi.com
trompizgerbo.com
truxiumnow.com
uhhhhh :s
Even hier gepost: BIT / [PENG] Penguincoinquote:Op maandag 3 februari 2014 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het was een andere bron.
En Spybot lijkt in het register dus toch iets te vinden van dat ding dat Norton geblokkeerd heeft... mijn tip: gebruik die Penguinwallet niet, want er zit waarschijnlijk malware in!
Ik zag de quote-alert al langskomenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Even hier gepost: BIT / [PENG] Penguincoin
de wie?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:46 schreef MichaelScott het volgende:
Ik krijg die 2 FA op BTC-e niet werkend.
de 2 factor authenticationquote:
Wat is er dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:46 schreef MichaelScott het volgende:
Ik krijg die 2 FA op BTC-e niet werkend.
Hij geeft steeds aan dat het wachtwoord ongeldig is.quote:
Wat?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef DaMart het volgende:
Even de facebookupdater van die penguincoin ook maar weggegooid.
Je moet die QR inladen in je authenticator, vervolgens de code in je authenticator invullen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij geeft steeds aan dat het wachtwoord ongeldig is.
Er stond dus na het openen van de wallet, wat werd geblokkeerd door Norton, een opstartscript in het register voor een updater.exe. Die stond ook in de MScofig, met als naame Facebookupdatequote:
Nu doet hij het, de tijd was niet gesynchroniseerd.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je moet die QR inladen in je authenticator, vervolgens de code in je authenticator invullen.
Malwarebytesquote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond dus na het openen van de wallet, wat werd geblokkeerd door Norton, een opstartscript in het register voor een updater.exe. Die stond ook in de MScofig, met als naame Facebookupdate.
Dus er is zeker wat ongewenste zooi meegekomen met die wallet. Nu even vol in de aanval. Volledige systeemscan van Norton, Spybot nog 2e check en online check via Bitdefender.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:06 schreef MichaelScott het volgende:
GC / Dag mooie wereld - het zijn mooie jaren geweest
µ postte daar ook al.![]()
Het is een complot!
Was zeker een installatie?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond dus na het openen van de wallet, wat werd geblokkeerd door Norton, een opstartscript in het register voor een updater.exe. Die stond ook in de MScofig, met als naame Facebookupdate.
Dus er is zeker wat ongewenste zooi meegekomen met die wallet. Nu even vol in de aanval. Volledige systeemscan van Norton, Spybot nog 2e check en online check via Bitdefender.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:10 schreef MichaelScott het volgende:
En hier ook al!![]()
GC / 1e topic van... 2014! *O*
Ik ben iets op het spoor denk ik, mocht ik niet meer posten stuur mijn bevindingen dan door naar Peter en Alberto.
Daar heeft ie zijn 100k verpestquote:Op maandag 3 februari 2014 20:10 schreef MichaelScott het volgende:
En hier ook al!![]()
GC / 1e topic van... 2014! *O*
Ik ben iets op het spoor denk ik, mocht ik niet meer posten stuur mijn bevindingen dan door naar Peter en Alberto.
Wat verdachtquote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef MichaelScott het volgende:
All thinking men are atheists.
al t-m
De ondertitels komen ook (deels) overeen!
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef MichaelScott het volgende:
All thinking men are atheists.
al t-m
De ondertitels komen ook (deels) overeen!
Nee, gewoon een .zip met alle bestanden erin. Alleen als je penguincoin_qt.exe opent, dan gebeuren er dus rare dingenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was zeker een installatie?
Zulke coins vertrouw ik helemaal al niet...
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:16 schreef MichaelScott het volgende:
Dit is bijna genoeg voor een eigen topic in BNW denk ik.
Rustig, ik moet natuurlijk wel een goede OP maken.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rustig, ik moet natuurlijk wel een goede OP maken.
awhquote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet nog 21x posten voor 9u
Dan ga ik weg en kom ik de rest van de avond niet meer terug
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Schema is net als de crash, beide afgelast
Toch ook niet slechtquote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2k kom ik op uit ongeveer.
250 verwijderd he.
2227 - 250 dus = 1977 ongeveer
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch ook niet slecht
Het spaart me weer 1 leaf uit
1 leaf per post toch? Van mij mag ie ze hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch ook niet slecht
Het spaart me weer 1 leaf uit
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 leaf per post toch? Van mij mag ie ze hebben
Per post, kom nou. Zoveel heb ik er niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 leaf per post toch? Van mij mag ie ze hebben
Zwerverquote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Per post, kom nou. Zoveel heb ik er niet.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb 't gehad voor nukom miss. vnv nog wel ff op mobiel, en anders tot later
En zonder post verwijderenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef Maxbet het volgende:
Bij een volgende (geslaagde) poging gooi ik 1 Doge per post in de pot
Wel zonder bagger
Kom op, posts met 1 letter en dergelijke tellen wbt niet mee. En kunnen dus ook gewoon verwijderd wordenquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:46 schreef MichaelScott het volgende:
Hadden jullie dat niet eerder kunnen zeggen?!
Sellvolume te groot... even geduldquote:Op maandag 3 februari 2014 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
Alles op coinmarket.io is gigantisch laag, ik moet bijkopen
Ik hoef niet per se op de bodem te kopen, ik ben snel tevreden.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sellvolume te groot... even geduld
Het kan ook helemaal niet meer stijgen, en dan zit je eraan vast. Niet handig met de grote WDC pump van 14 febquote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se op de bodem te kopen, ik ben snel tevreden.
Waarom kan het niet stijgen?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal niet meer stijgen, en dan zit je eraan vast. Niet handig met de grote WDC pump van 14 feb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |