Waar je geen klote mee ken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:41 schreef H.FR het volgende:
In het slechtste geval ben je voor nog geen 100mln eigenaar van zo'n mooi stadion.
Ik bedoel te zeggen dat de weg wel erg lang wordt als je nettowinst vier tientjes per jaar is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat klopt. Maargoed, ik ga het niet nogmaals hebben over Feyenoordchipszakken (miljoenen omzet gek), hoe Koevermans het grootste gezwel is in onze club samen met die gek van de scouting et cetera.
Die vent blijft toch zitten, ondanks de achterlijke Opel-deal, het presenteren van Drukwerk Max alsof hij Shell binnengehaald had en de nog aankomende Adidas-deal waarvan ik nu al voorspel dat het ons nog minder omzet en winst gaat opleveren dan voorheen. Dat ondanks de 'buzz' rondom Feyenoord van de afgelopen drie jaar.
Wollah mattey.
Inkomsten vergaren.quote:
Ik moet 'm ff kort houden he... anders haalt hij 18.00 uur niet eens.quote:
Ik verwacht voor Pelle, Janmaat, BMI toch wel minimaal een miljoen of 14, 15.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat de weg wel erg lang wordt als je nettowinst vier tientjes per jaar is.
Dan kun je elk jaar wel je transferresultaat in de bodemloze put gooien en je selectie verder uitkleden, maar daar kom je natuurlijk ook niet verder mee, omdat dat direct en indirect ten koste gaat van je inkomsten.
Happel mag niet. Zijn kaarten zijn geblokkeerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet 'm ff kort houden he... anders haalt hij 18.00 uur niet eens.![]()
Behalve Happel, nog iemand hier die richting Kerkrade gaat vandaag?
Oh ja klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel mag niet. Zijn kaarten zijn geblokkeerd.
Misschien doe ik met een eigen groep mee uit de streek. Anders ben ik weer beschikbaar voor Fok!.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Kom je nog DGH dit jaar?
Jij had dik techniek ouwe. Kunnen we wel gebruiken.
Dit bedoel ik overigens niet lullig. Vind het gewoon grappig dat Roda zo debiel is. Kost ze gewoon tienduizenden euro's dit.quote:
Schuld is 1 mln, + 6,2 mln negatief EV. Dus dan heb je 7 mln om te investeren in spelers, maar als ze verstandig zijn max 4.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verwacht voor Pelle, Janmaat, BMI toch wel minimaal een miljoen of 14, 15.
Dan heb je iig. iets meer dan 1/4e van de schuld weggetikt.
Gewoon twee groepen draaien joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Misschien doe ik met een eigen groep mee uit de streek. Anders ben ik weer beschikbaar voor Fok!.
Je vergeet 30 miljoen aan aandelen die we moeten terugkopen bij elke winst boven de 4 miljoen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Schuld is 1 mln, + 6,2 mln negatief EV. Dus dan heb je 7 mln om te investeren in spelers, maar als ze verstandig zijn max 4.
Das lulligquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel mag niet. Zijn kaarten zijn geblokkeerd.
Mee eens. HNS was gewoon over the top, maar als ze een kapitaal in zo'n markthal of de Rotterdam kunnen stoppen, mag je best ook wat doen richting een nieuw stadion.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Rotterdam mag ook wel een keer iets voor Feyenoord doen, ipv alleen andersom. De vorige garantie was wat aan de hoge kant, maar ze kunnen best voor enkele tientallen garant staan. In het slechtste geval ben je voor nog geen 100mln eigenaar van zo'n mooi stadion.
Waar haal je dat toch vandaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergeet 30 miljoen aan aandelen die we moeten terugkopen bij elke winst boven de 4 miljoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Is gewoon zo. Ik ga zo thuis de bron wel even opzoeken.quote:
Dat neem ik niet van je aan, want ik kan het nergens in de jaarverslagen vinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik ga zo thuis de bron wel even opzoeken.
Maar hoe dan ook: dat zijn gewoon schulden.
Maar neem het maar aan dat het zo is.
Het komt zo. Even geduld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat neem ik niet van je aan, want ik kan het nergens in de jaarverslagen vinden.
Ja, goed.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waar haal je dat toch vandaan?Of het nu direct moet of niet, en of het nu officieel te boek staat als schuld of als aandelen doet er niet zoveel toe. Waar het om gaat is dat we gewoon nog altijd een kleine 40 miljoen euro af te tikken hebben, wat ze zo snel mogelijk lijken te willen doen. Daarom vind ik de resultaten nogal tegen vallen, het zijn vooral leuke boekhoudkundige trucjes. Zonder wat leuke transferinkomsten hadden we de afgelopen jaren nog altijd (vrijwel) geen winst gepakt. Komt overigens nog bij dat er de komende tijd nog wel wat kosten in onderzoeken naar het stadion zullen gaan zitten, en ze staan te springen om te investeren in diverse faciliteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Afgelopen jaar 2,7 mln winst excl. transferopbrengsten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of het nu direct moet of niet, en of het nu officieel te boek staat als schuld of als aandelen doet er niet zoveel toe. Waar het om gaat is dat we gewoon nog altijd een kleine 40 miljoen euro af te tikken hebben, wat ze zo snel mogelijk lijken te willen doen. Daarom vind ik de resultaten nogal tegen vallen, het zijn vooral leuke boekhoudkundige trucjes. Zonder wat leuke transferinkomsten hadden we de afgelopen jaren nog altijd (vrijwel) geen winst gepakt. Komt overigens nog bij dat er de komende tijd nog wel wat kosten in onderzoeken naar het stadion zullen gaan zitten, en ze staan te springen om te investeren in diverse faciliteiten.
Die weet ik niet, vandaar ook mijn zorgquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Noem eens een paar goeie namen die niks kosten.
Volgens mij heb ik gelezen dat een gedeelte van de winst boven de 4 mln naar terugkopen gaat, niet alles. Dat lijkt me niet heel erg verstikkend eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergeet 30 miljoen aan aandelen die we moeten terugkopen bij elke winst boven de 4 miljoen.
Dan is je schuld al snel 40-45.. uh, 37 miljoen.
In die zin wellicht, maar schulden kunnen je failliet maken, deze constructie niet... Zitten wel verschillen in, maar ja, het is maar hoe je het op wilt vatten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geld terug moeten betalen == schuld.
[..]
Ik verwacht wel meer dan dat, ik denk niet dat ze Pelle voor minder dan 10 laten gaan, en ik denk niet dat Janmaat of BMI voor minder dan 5 vertrekken...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verwacht voor Pelle, Janmaat, BMI toch wel minimaal een miljoen of 14, 15.
Dan heb je iig. iets meer dan 1/4e van de schuld weggetikt.
Net als bij Van Marwijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:23 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd vanavond hoe ze er mentaal voor staan.
Ergens verwacht ik de komende weken/maanden wel een terugval nu Koeman bekend heeft gemaakt om op te stappen.
De terugval die je de afgelopen weken dus al zag? Ligt niet zozeer aan Koeman hoor, meer aan de selectiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:23 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd vanavond hoe ze er mentaal voor staan.
Ergens verwacht ik de komende weken/maanden wel een terugval nu Koeman bekend heeft gemaakt om op te stappen.
Treurig dat een selectie mentaal zó zwak is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Net als bij Van Marwijkop titelkoers, goed voetbal, hij maakt het bekend en het is daarna klote.
Koeman houdt er ook wel een beetje rekening mee waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Net als bij Van Marwijkop titelkoers, goed voetbal, hij maakt het bekend en het is daarna klote.
We zullen het doorgeven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Treurig dat een selectie mentaal zó zwak is.
Wij zijn niet bepaald op titelkoers. Je mag in je handjes knijpen als je gewoon vierde wordt en de play-offs ontloopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Misschien een omgekeerd effect deze keer?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij zijn niet bepaald op titelkoers. Je mag in je handjes knijpen als je gewoon vierde wordt en de play-offs ontloopt.
Waarschijnlijk heb je er zaterdag wel weer zin in, na een flinke hoeveelheid bier.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef Caland het volgende:
Om heel eerlijk te zijn zal het mij echt aan mijn reet roesten wat de heren vanavond laten zien. Ik heb na vrijdag al min of meer afscheid genomen van dit seizoen. Uitendelijk zal je wel ergens tussen 3 en 5 eindigen. Lekker boeiend allemaal. Zal vast wel weer verandering in komen de komende tijd maar lang geleden dat ik echt 0,0 interesse had in Feyenoord op een wedstrijddag.
Jij ook bedankt voor je bijdrage aan dit topic. Dat het een beetje een loze stelling was doet er niet toe.quote:
Dan zit ik in Rome. Zondag de derby daar meepakken. Daar heb ik wel wat meer zin in ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je er zaterdag wel weer zin in, na een flinke hoeveelheid bier.
Ohja, kicken man. Krijg je voor het eerst in tijden een beetje fatsoenlijk voetbal te zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit ik in Rome. Zondag de derby daar meepakken. Daar heb ik wel wat meer zin in ja.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je bijdrage aan dit topic.
Mwa, als je een beetje nadenkt merk je wlelicht dat ik er mee bedoel te zeggen dat het geen mentaliteitskwestie is, maar laat dat denken maar aan anderen overquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat het een beetje een loze stelling was doet er niet toe.
Ok. Ga nu maar weer op HMF passen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Mwa, als je een beetje nadenkt merk je wlelicht dat ik er mee bedoel te zeggen dat het geen mentaliteitskwestie is, maar laat dat denken maar aan anderen over
Uh, nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ok. Ga nu maar weer op HMF passen.
Ik hoop het niet zeg. Tackles op kniehoogte willen we zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ohja, kicken man. Krijg je voor het eerst in tijden een beetje fatsoenlijk voetbal te zien.
Dan kun je zaterdag beter met je eigen team vol dorpsidioten meespelen denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg. Tackles op kniehoogte willen we zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |