Noem eens een paar goeie namen die niks kosten.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd boeit de nieuwe trainer me niet zo.. heb eerder zorg met welke halfgare versterkingen Van Geel nu weer op de proppen gaat komen. Ik hoop niet op de categorie Te Vrede, Goossens, Vormer en al die andere grijze muizen..
Vooronderzoek is gestart.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk het niet, anders had je toch al lang wat gehoord..........
Dan heb jij helemaal geen verstand van voetbal want Feyenoord had het er behoorlijk moeilijk mee!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Bosz is helemaal geen goede trainer man, anders speel je niet met 3 verdedigers in De Kuip tegen een getergd Feyenoord.
Tactisch stuk onbenul.
Qua kansenverhouding had het al de eerste helft 3-0 kunnen staan. Heeft met het falen van Vilhena te maken, dat het nu lijkt alsof zijn tactiek heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan heb jij helemaal geen verstand van voetbal want Feyenoord had het er behoorlijk moeilijk mee!
Qua kansen had je inderdaad moeten winnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua kansenverhouding had het al de eerste helft 3-0 kunnen staan. Heeft met het falen van Vilhena te maken, dat het nu lijkt alsof zijn tactiek heeft gewerkt.
Bedoel toen hij nog bij Heracles trainde en het 6-0 werd. Zelden op voorhand zo gelachen om de tactiek van een tegenstander.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan heb jij helemaal geen verstand van voetbal want Feyenoord had het er behoorlijk moeilijk mee!
Beetje dom ja. Maar nog nooit zoiets gedaan. 4, waarvan 1 voorwaardelijk is mijn gok.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk 4/5 wedstrijden. Waarom kijkt die piemel dan ook eerst naar beneden...
Was met een Feyenoord hart die taktiekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel toen hij nog bij Heracles trainde en het 6-0 werd. Zelden op voorhand zo gelachen om de tactiek van een tegenstander.
He's backquote:
Oh nee hé.quote:
Jij bent dat gekkie toch die fan is/was van HNS? En het financieel haalbaar achtte?quote:
Wie is hier nou de gekkie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent dat gekkie toch die fan is/was van HNS? En het financieel haalbaar achtte?
Hoe voelt dat dan, om zo heerlijk naïef te zijn? Fascinerend.
Het* gekkie.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent dat gekkie toch die fan is/was van HNS? En het financieel haalbaar achtte?
Hoe voelt dat dan, om zo heerlijk naïef te zijn? Fascinerend.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef Grifte het volgende:
HMF is terug, tijd om mijn stoeltje weer op de Coolsingelt te zetten.
Kom maar op met dat positivisme
Het of de kan volgens mij allebei, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het* gekkie.
Maargoed. Nog steeds overtuigd van HNS, of heb je nu je luiken wel geopend en gezien dat er 40-45 betere alternatieven te bedenken zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |