abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136313592
Ik hoorde de naam Jos Luhukay vallen...
BFF met GGMM
  Forum Admin dinsdag 4 februari 2014 @ 08:49:53 #102
35723 crew  GGMM
pi_136313627
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 08:47 schreef DonRaja het volgende:
Uh, ukay.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 08:53:28 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136313672
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 07:15 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb laatst ergens gehoord dat Feyenoord na dit seizoen schuldenvrij zou zijn. In hoeverre klopt dat?
Kan nooit. Dat zou betekenen dat al het geld wat de VVF er in heeft gestoken al is terug betaald.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 08:47 schreef DonRaja het volgende:
Aardige resultaten behaald in Duitsland meen ik?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136313717
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 08:53 schreef Happel het volgende:

Die heeft volgens mij echt 0,0 met Nederlands voetbal.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_136313731
quote:

[..]

Kan nooit. Dat zou betekenen dat al het geld wat de VVF er in heeft gestoken al is terug betaald.

[..]

Yep. Ken hem verder niet eigenlijk.
BFF met GGMM
pi_136313735
quote:

[..]

[..]

Dat zijn geen schulden, dat is eigen vermogen.

Edit:

Schulden: 1 miljoen á 5%p/j, onbekend hoe lang nog aflossen
Negatief eigen vermogen: 6,2 mln

Normale winst per jaar: +/- 2 mln, vorig jaar 2,7mln door o.a. voorronde CL en hoge klassering. Eenmalige werkgeversheffing á 16% voor topsalarissen heeft de hogere mediabaten (Fox deal) helemaal opgeslokt.

Dus over 3-4 jaar (excl. transfers) heeft Feyenoord weer een positief eigen vermogen.
Verkoop je spelers, dan gaat dit veel sneller en kan je zowel een reserve opbouwen als bescheiden transfersommen neerleggen.

[ Bericht 15% gewijzigd door H.FR op 04-02-2014 09:18:50 ]
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136314180
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 08:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep. Ken hem verder niet eigenlijk.
Betwijfel of hij in Nederland aan het werk wil: hier een grote onbekende, in Duitsland een gerespecteerd trainer die het uitstekend doet. Lijkt mij dus kansloos om te halen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136314292
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 08:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat zijn geen schulden, dat is eigen vermogen.

Edit:

Schulden: 1 miljoen á 5%p/j, onbekend hoe lang nog aflossen
Negatief eigen vermogen: 6,2 mln

Normale winst per jaar: +/- 2 mln, vorig jaar 2,7mln door o.a. voorronde CL en hoge klassering. Eenmalige werkgeversheffing á 16% voor topsalarissen heeft de hogere mediabaten (Fox deal) helemaal opgeslokt.

Dus over 3-4 jaar (excl. transfers) heeft Feyenoord weer een positief eigen vermogen.
Verkoop je spelers, dan gaat dit veel sneller en kan je zowel een reserve opbouwen als bescheiden transfersommen neerleggen.
Dus boekhoudkundig (leuk synoniem voor liegen) kan Feyenoord na dit seizoen schuldenvrij zijn... We zullen zien, maar dat biedt wel perspectieven :+
pi_136314391
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dus boekhoudkundig (leuk synoniem voor liegen) kan Feyenoord na dit seizoen schuldenvrij zijn... We zullen zien, maar dat biedt wel perspectieven :+
Ik zal niet ontkennen dat er trucjes uitgehaald kunnen worden, maar het ziet er gewoon goed uit hoor. Denk wel dat die 1 mln schuld een wat langere looptijd dan 1 jaar heeft, dus officieel schuldenvrij zullen we nog niet zijn. Maar dat is niet erg.

Eigen vermogen zal in ieder geval zo goed als zeker na dit seizoen weer positief zijn! (uitgaande van een paar transfers dus)
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136314531
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 01:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo weinig uitstraling en eigenlijk ook nooit iets inhoudelijks zeggen of weerleggen in een interview dan verdien je het niet die band.
Erg benieuwd of V Gaal hem uberhaupt meeneemt naar de WK in deze vorm. Het is wat je zegt stilstand misschien wel achteruitgang speltechnisch zelfs.
De Vrij heeft idd totaal geen uitstraling en braakt louter inhoudsloos gezwam uit ja. Ik hoorde gisteren Clasie praten en voor hem geldt een beetje hetzelfde. Ze zijn nog best jong maar het manco van dit Feyenoord is deels het gebrek aan persoonlijkheden. Alleen Pelle heeft dat eigenlijk.
pi_136314665
Ik zie trouwens wel dat we nog een beloftenpool open hebben staan met 8 spelers er in, dikke kans dat Clasie, De Vrij en BMI daar in ieder geval in zitten. Daar moet dan eerst nog 18,33% van de netto opbrengsten van transfers van die spelers heen.
pi_136314675
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De Vrij heeft idd totaal geen uitstraling en braakt louter inhoudsloos gezwam uit ja. Ik hoorde gisteren Clasie praten en voor hem geldt een beetje hetzelfde. Ze zijn nog best jong maar het manco van dit Feyenoord is deels het gebrek aan persoonlijkheden. Alleen Pelle heeft dat eigenlijk.
Ja, die missen we inderdaad. Zijn allemaal een beetje stilletjes.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:04:27 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136314714
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 08:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lees: moeten de aandelen van de VVF teruggekocht worden en heb je dus nog steeds geen cent om je reet mee te krabben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136314736
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Lees: moeten de aandelen van de VVF teruggekocht worden en heb je dus nog steeds geen cent om je reet mee te krabben.
Dat hoeft helemaal niet. En dat zou ik ook helemaal niet doen de komende jaren.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:07:34 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136314780
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. En dat zou ik ook helemaal niet doen de komende jaren.
:?

Bij een positief eigen vermogen kunnen de VVF dat zelfs eisen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136314825
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:07 schreef Caland het volgende:

[..]

:?

Bij een positief eigen vermogen kunnen de VVF dat zelfs eisen.
Daar zie ik helemaal niks over in het jaarverslag.

Edit: ze krijgen wel een dividend van 4% bij een positief EV icm met winst.
pi_136314963
quote:
Na balansdatum heeft een kapitaalstorting in contanten van ¤ 1.000.000 plaatsgevonden. De Vrienden van Feyenoord houden 49,9% van de aandelen in Feyenoord Rotterdam N.V. Feyenoord en de Vrienden van Feyenoord zijn voornemens om het participatieplan ook na 1 september 2013 voort te zetten. Afgesproken is dat het belang van de Vrienden van Feyenoord nimmer meer dan 49,9% zal bedragen.
Dat is de enige bijzonderheid die er staat over de VvF (en nog een stukje over dividend). Denk dat ze zo'n regeling wel in het jaarverslag zouden (moeten) opnemen.
pi_136314984
Volgens mij kon Feyenoord ten allen tijden de aandelen terugkopen, maar kon de VvF niet het moment eisen waarop Feyenoord het terug moest kopen.

Edit:

quote:
De afspraak is dat Feyenoord de aandelen in de toekomst kan terugkopen voor een vastgestelde prijs.
http://www.rijnmond.nl/sp(...)en-bij-nieuw-stadion
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136315011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:18 schreef Muto het volgende:
Volgens mij kon Feyenoord ten allen tijden de aandelen terugkopen, maar kon de VvF niet het moment eisen waarop Feyenoord het terug moest kopen.
Dat dacht ik ook. En ik zou ze voorlopig lekker niet terugkopen.
pi_136315240
Caland == Koeman. Koeman, vandaag in het AD: "Bruno struikelde een beetje, maar hij stond wél op het lichaam van Ibarra"
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136315959
BMI is een slecht acteur.. als hij bij zijn opstapje niet naar beneden had gekeken was hij er misschien mee weggekomen dat het niet met opzet was.. nu zal alleen een josti hem nog geloven
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:19:48 #122
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136316323
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef Bombvis het volgende:
Caland == Koeman.
Dat geloof ik pas als Koeman zegt dat hij in de wedstrijd 40-45 minuten strijd heeft gezien.
pi_136316853
quote:
Jordy Clasie had graag langer doorgewerkt met Ronald Koeman. De 22-jarige middenvelder baalt er flink van dat zijn trainer aan het einde van het seizoen vertrekt.

Na het 1-1 gelijkspel tegen Vitesse bracht Feyenoord het nieuws naar buiten dat Ronald Koeman zijn aflopende contract niet verlengt. Na afloop van het duel met de Arnhemmers kwam Koeman samen met technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Eric Gudde de kleedkamer in. Op dat moment wist Clasie genoeg.

"Een paar weken geleden kreeg ik nog de vraag wat ik ervan zou vinden als de trainer zou blijven", zegt Clasie in een interview met Sp!ts. "Het antwoord was voor mij gemakkelijk te geven, want ik heb een goede band met hem. Maar de spelersgroep voelde een beetje aan dat hij niet zou blijven. Ik vind het heel erg jammer dat hij zijn contract niet verlengt, maar we zullen het moeten accepteren. Iedereen was muisstil toen hij het hoe en waarom vertelde. De trainer kende te veel twijfels om nog langer door te gaan."

"Chemie nooit minder geworden"
Volgens Clasie heeft Feyenoord de keuze van Koeman makkelijk gemaakt door in wedstrijden te vaak door de ondergrens te zakken. “Natuurlijk hebben we hem een paar keer teleurgesteld in bepaalde wedstrijden, maar we hebben hem nooit in de steek gelaten of laten vallen. De chemie tussen de spelers en trainer is nooit minder geworden. Voor mijn gevoel vindt iedereen het nog steeds erg prettig om met deze technische staf samen te werken."

Ook voor Clasie is het huidige seizoen teleurstellend. "Ik had verwacht dat we dit seizoen constanter zouden kunnen presteren, maar dat is helaas niet het geval. Sommige mensen roepen dat we er te gemakkelijk over denken, maar dat is absoluut niet het geval. Waar wel de oorzaak ligt, is heel moeilijk aan te geven. Ik weet het antwoord in ieder geval niet."

Scherper en geconcentreerder
Clasie heeft veel te danken aan Koeman. Onder zijn leiding is Clasie uitgegroeid tot vaste waarde in het elftal van de Rotterdammers en heeft hij kans op deelname aan het WK in Brazilië. "De trainer zit er altijd heel dicht op als je een verkeerde bal geeft, daar ben ik de afgelopen tijd nog scherper en geconcentreerder door geworden. Verder ben ik fysiek enorm gegroeid. In het begin moest ik na zeventig minuten het veld verlaten en nu speel ik met gemak de negentig minuten vol.

Het is lastig om aan te geven welk aandeel de trainer daarin heeft gehad, want het komt uiteindelijk altijd op jezelf neer. Maar het is duidelijk dat de trainer en zijn assistenten me daarbij helpen. Bijvoorbeeld door het kijken van beelden en direct analyseren wat ik niet goed heb gedaan, zodat ik dat kan meenemen naar de volgende wedstrijd", aldus Clasie.
  Moderator dinsdag 4 februari 2014 @ 12:23:05 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136317833
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
BMI is een slecht acteur.. als hij bij zijn opstapje niet naar beneden had gekeken was hij er misschien mee weggekomen dat het niet met opzet was.. nu zal alleen een josti hem nog geloven
Caland een josti noemen, jij durft.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_136318319
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Lekker ook die actie van Bruno, die gaat gewoon 3 of 4 potjes aan z'n broek krijgen. Kunnen we weer genieten van Nelom :')
Denk het niet, anders had je toch al lang wat gehoord..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')