Wat, Ezell is gewoon koel. Mag gezegd worden toch? #nohosselquote:
Ik zie Ezell wel voor me met zweep.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat, Ezell is gewoon koel. Mag gezegd worden toch? #nohossel
Wist niet dat dat op YT stondquote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
youtube> probleemwijken oosterparkwijk
Een aantal wel, een aantal niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wist niet dat dat op YT stondDacht ivm rechten oid van niet
Ik heb mijn billetjes al ontblootquote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je niet oppast haal ik mijn zweep weer uit de kast, verdomme
[..]
slijmmodus
Vind je?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat, Ezell is gewoon koel. Mag gezegd worden toch? #nohossel
Waarom ben ik daar wel het type voor en Aldo niet?!?!?!?!?!?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Ezell wel voor me met zweep.
Wat, ze is aardig. Ben ik nu weer raar?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb mijn billetjes al ontbloot
[..]
Vind je?
Omdat jij een sadist bent, en ik ben gewoon een lieve jongenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar wel het type voor en Aldo niet?!?!?!?!?!?
Mijn nichtje kwam toen 's middags op bezoek. Maar mijn ouders hadden uitgelegd dat ik héél erg moe zou zijn dus dat ze niet te veel van mij moest verwachten. Ging ze steeds eten en drinken voor me pakken enzo en ze ipv allemaal drukke spelletjes had ze de tafel ingericht op kleuren zodat ik lekker kon blijven zitten enzoquote:
Ezell aardig vindenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat, ze is aardig. Ben ik nu weer raar?
Jij bent veel meer alpha dan Aldo.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar wel het type voor en Aldo niet?!?!?!?!?!?
Ahwwquote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nichtje kwam toen 's middags op bezoek. Maar mijn ouders hadden uitgelegd dat ik héél erg moe zou zijn dus dat ze niet te veel van mij moest verwachten. Ging ze steeds eten en drinken voor me pakken enzo en ze ipv allemaal drukke spelletjes had ze de tafel ingericht op kleuren zodat ik lekker kon blijven zitten enzo![]()
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat jij een sadist bent, en ik ben gewoon een lieve jongen
wat?!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent veel meer alpha dan Aldo.
Ik vind heel lang niet slapen stiekem heerlijk. Alles wordt rustiger.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb toen ik naar huis ging vanuit Lissabon 2.5 uur geslapen. GIng prima
Lief hè?quote:
Stelletjes-SC, ik zeg het jequote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat leuk zo'n prille relatie in de SC.
Ik houd het een uurtje of 20-21 zonder slaap vol, dan stort ik simpelweg in.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind heel lang niet slapen stiekem heerlijk. Alles wordt rustiger.
Al delen weinigen die mening volgens mij
Ja, ik ga maar weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stelletjes-SC, ik zeg het je
Wij zijn een stel toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weg.
Voel me achtergesteld hier.
Ach, we doen allemaal wel iets waar we spijt van krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoiquote:
RTquote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weg.
Voel me achtergesteld hier.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, we doen allemaal wel iets waar we spijt van krijgen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Die was er net even. Nu is ze weer weg denk ik.
Zodra ik de 20 uur grens heb doorbroken kan ik juist lang doorgaan. Liever niet hoor, maar als ik naar Zweden rijd of zo dan wil ik de 30+ uur weleens halen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik houd het een uurtje of 20-21 zonder slaap vol, dan stort ik simpelweg in.
Dit is de eerste toch? Al doelde ik meer op de onderlinge posts.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stelletjes-SC, ik zeg het je
Ik zou het niet kunnenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik de 20 uur grens heb doorbroken kan ik juist lang doorgaan. Liever niet hoor, maar als ik naar Zweden rijd of zo dan wil ik de 30+ uur weleens halen.
[..]
Dit is de eerste toch? Al doelde ik meer op de onderlinge posts.
Hoe gaat het met je post doelstellingquote:
Adoptiemoeder op FOK! jaquote:
Slecht.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je post doelstelling
Dat geloof ik meteen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is volgens mij ook wel een gevalletje oefening baart kunst
Meestal met iemand, maar slapen in een auto is mij nog nooit gelukt.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
Heuj quote is stuk lijkt wel.
Maar LR, je rijdt dan toch niet zelf aan 1 stuk door hè?
Ohquote:
krek en tsjok, cachie en tjacka, veel meer die al een relatie hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik de 20 uur grens heb doorbroken kan ik juist lang doorgaan. Liever niet hoor, maar als ik naar Zweden rijd of zo dan wil ik de 30+ uur weleens halen.
[..]
Dit is de eerste toch? Al doelde ik meer op de onderlinge posts.
Kwam omdat MK last had van nesteldrang en ik een beetje eenzaam wasquote:
De helft is verwijderd door een FA.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Evengoed een fissa omdat je wss alsnog ontiegelijk veel posts hebt
Da's niet lievquote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De helft is verwijderd door een FA.
why?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt wel jaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
Maar LR heeft wel gelijk hoor. Als je eenmaal over je eerste 'ik ben moe' punt heen bent dan kun je veel langer doorgaan.
Zoals 's morgens vroeg opstaan, de hele dag keihard werken om je deadlines te halen, de hele nacht doorhalen en overdag weer hetzelfde. Dan eenmaal 's avonds en klaar kan ik niet zomaar slapen hoor.
Sof en Stuart.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krek en tsjok, cachie en tjacka, veel meer die al een relatie hebben
Ik kan ook niet goed slapen onderweg. Dat ik toen 36 uur onderweg was van Maleisië terug naar huis heb ik maar iets van 2 uurtjes geslapen ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal met iemand, maar slapen in een auto is mij nog nooit gelukt.
Dan weiger ik zelfs te slapen. Is de zin volledig weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
Maar LR heeft wel gelijk hoor. Als je eenmaal over je eerste 'ik ben moe' punt heen bent dan kun je veel langer doorgaan.
Zoals 's morgens vroeg opstaan, de hele dag keihard werken om je deadlines te halen, de hele nacht doorhalen en overdag weer hetzelfde. Dan eenmaal 's avonds en klaar kan ik niet zomaar slapen hoor.
Oh ja Tjacka en Catchet ook wel natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krek en tsjok, cachie en tjacka, veel meer die al een relatie hebben
Echt?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet dan wel eerst door dat punt heen natuurlijkquote:
Truequote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet dan wel eerst door dat punt heen natuurlijk
BIT SC, 1 topic recordpoging snelheidquote:Op maandag 3 februari 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
Hoezo? Was je ergens echt aan het spammen?
Verwijderde posts blijven volgens mij gewoon tellen hoor. Tenzij ze je echt willen ontmoedigen natuurlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kreeg ook een boze DMquote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwijderde posts blijven volgens mij gewoon tellen hoor. Tenzij ze je echt willen ontmoedigen natuurlijk
Klopt. Ik ging 1x toen ook tot 2 uur 's nachts ofzo gamen met de huisgenootjes van m'n vriend.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weiger ik zelfs te slapen. Is de zin volledig weg.
[..]
Oh ja Tjacka en Catchet ook wel natuurlijk.
de FOK! post illuminatie c.q. maffiaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwijderde posts blijven volgens mij gewoon tellen hoor. Tenzij ze je echt willen ontmoedigen natuurlijk
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet eens precies meer waarom het is. Het zal ook wel niets voorstellen ook
Ja je moet zulke dingen dan ook niet doen hè?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BIT SC, 1 topic recordpoging snelheid
MKquote:
True true.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je moet zulke dingen dan ook niet doen hè?
Hey! jij ook hier?quote:
Oh, eindelijk, ik treur elke dag om mijn verloren zoon.quote:
Maar wat is mijn muziek mooi als ik er volledig doorheen zitquote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt. Ik ging 1x toen ook tot 2 uur 's nachts ofzo gamen met de huisgenootjes van m'n vriend.
De dag erna ben je wel helemaal kapot natuurlijk
Hola!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey! jij ook hier?lang geleden!
MKquote:
ze is koel.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij hebt haar gemeet hè? Ik niet, ik kan er niks over zeggen.
Ja, goed met u?quote:
Ik zal hem er even bijroepen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, eindelijk, ik treur elke dag om mijn verloren zoon.
Oplett0n!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
de FOK! post illuminatie c.q. maffia
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal hem er even bijroepen.
[..]
Oplett0n!
Oh je had er al gespotquote:
Jaquote:
Op die manier heb ik het nog niet ervaren nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wat is mijn muziek mooi als ik er volledig doorheen zitGewoon in alle rust voor je uit staren en genieten. En als je er dan ook nog een biertje bij pakt welke je direct voelt zitten door je moeheid is het helemaal goed.
Volgens mij is het een afwijking,
quote:
Het kerelquote:
door wie danquote:
Ze komt wel weer terugquote:
Dag meneer die ik niet ken.quote:
Zal ik doen?quote:
Dan is het goed.quote:
Ik ben nog niet wegquote:
Goedendag.quote:
Klein Chinees meisje = ..?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik doen?
ik word gestalkt op FOK!Zien jullie een knappe hunk die wordt gestalkt door een klein chinees meisje
Is dat niet het script van Scott Pilgrim. De vergelijking met de mannelijk hoofdpersoon is ook wel treffender.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik doen?
ik word gestalkt op FOK!Zien jullie een knappe hunk die wordt gestalkt door een klein chinees meisje
Aangenaam, meneer.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Goedendag.
Ik zal mijzelf even voorstellen;
De naam is iejj, Rock. Iejj.
Ik kom hier om jolijt te brengen.
En met wie heb ik het genoegen?
Ware worden, LR.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet het script van Scott Pilgrim. De vergelijking met de mannelijk hoofdpersoon is ook wel treffender.
Ik hoop dat ik snel een plaatsje krijg in die selecte groep.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aangenaam, meneer.
Ik ben Moeraskat. Ik kom hier voor mijn teerbeminden vrinden.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik snel een plaatsje krijg in die selecte groep.
Hoe meer zielen, hoe meer ik er kan verpesten. Dus dat hoop ik inderdaad ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik snel een plaatsje krijg in die selecte groep.
Ik spamde te veel en kreeg een boze DM.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal kapot om die showBtw wat was er nou met jou en spammen
Wil je een doel halen vandaag ofzoquote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik spamde te veel en kreeg een boze DM.
3.000, maar dat wordt hem al niet meerquote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wil je een doel halen vandaag ofzo
Dan heb je tenminste een echt goed werkende, maar wel lastig.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, hi komt morgen langs dus nog maar een dagje zonder
Dat is toch minstens 2 per minuut? Moet te doen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3.000, maar dat wordt hem al niet meer
Onmogelijk zonder een beetje spam.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is toch minstens 2 per minuut? Moet te doen zijn.Moet je wel 24 uur wakker blijven :x of er meer per minuut posten.
Kun jij dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
En ik moest inhoudelijke posts gaan plaatsen dus ja.
Whyquote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3.000, maar dat wordt hem al niet meer
1755 nu. En ik heb koppijn en ben moe dus reken maar uit.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
WhyHoeveel zit je nu op dan? Je kunt hier nog veel meer posten, hebt nog 7 uur,..
Haha heldin, ik mag je welquote:Op maandag 3 februari 2014 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer ik er kan verpesten. Dus dat hoop ik inderdaad ook.
Jong pak een pilsje en vlammen. Als je wil maak ik wel een topic open waar je in heul korte tijd heul veel kunt spammenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1755 nu. En ik heb koppijn en ben moe dus reken maar uit.
Het is wel lekker rustig tho, echt bizar hoeveel ik met dat ding bezig ben normaal gesproken.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste een echt goed werkende, maar wel lastig.
1245/7 = iets minder dan 180 per uur = iedere 20 seconden een post voor de rest van de dag.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1755 nu. En ik heb koppijn en ben moe dus reken maar uit.
Mag dus niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jong pak een pilsje en vlammen. Als je wil maak ik wel een topic open waar je in heul korte tijd heul veel kunt spammen
Ik kan het niet aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
1245/7 = iets minder dan 180 per uur = iedere 20 seconden een post voor de rest van de dag.
Ik heb exact dezelfde hier staanquote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef Rockiejj het volgende:
V&A / [TK] Bedbank 140x190 zgan!
Kopen?
Doe maar nietquote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als ik het "Toto's spamtopic" noem heb je een heel korte tijd voor ze het dichtgooien
Neequote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar wil je het een andere keer wel gaan proberen dan
Hehequote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met zo'n aso als UI val je me vies tegen
Mooi ding he!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde hier staan
In mijn broek zit ook een grote augurkquote:Op maandag 3 februari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
In de eiersalade van de Aldi zit augurk
Einde Bericht.
In mijne ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In mijn broek zit ook een grote augurk
Einde Bericht
Een party augurk zekerquote:Op maandag 3 februari 2014 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Einde Bericht
ja jaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Anders hadden wij worden moeten hebben.
quote:
Ik heb geen groente maar vlees in mn broek.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Einde Bericht
Zow hee.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen groente maar vlees in mn broek.
Einde./
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen groente maar vlees in mn broek.
Einde./
Wutquote:Op maandag 3 februari 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto is apart, maar soms wel aardig. En vervolgens weer apart
Veel genitale wratten dus.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Einde Bericht
Je bent een beetje apart, valt niet te ontkennenquote:
Oh oké...quote:Op maandag 3 februari 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent een beetje apart, valt niet te ontkennen
Ken m pas een uur maar vind m nu al aardig. Alleen al vanwege het geniale programma wat ik nu pas (quote:Op maandag 3 februari 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto is apart, maar soms wel aardig. En vervolgens weer apart
op whapp ben je toch wel enigszins normaal zoals irl?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
Hoe kun je dat weten zonder me IRL te kennen
whapp komt iets meer in de buurt maar op FOK! zeer zeker nietquote:Op maandag 3 februari 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
op whapp ben je toch wel enigszins normaal zoals irl?
in sandwichspread van heinz ookquote:Op maandag 3 februari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
In de eiersalade van de Aldi zit augurk
Einde Bericht.
okayquote:Op maandag 3 februari 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
whapp komt iets meer in de buurt maar op FOK! zeer zeker niet
Beestachtig koel. Mijn enige trots.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
lr heeft een hele koele baret. Altijd als ik een baret zie moet ik aan hem denken
Ja naja hij is van mn vriendin, maar die gaat nu voor een tweepersoonsbed, dus kan deze weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daarom gaat ie weg, snap ik. Ik zit er ook niet op. Spullen dump :")
Logischquote:Op maandag 3 februari 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
aldo is ook koel. Ik zie er naar uit met hem pannekoeken te eten.
sneller denkenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
En ik moest inhoudelijke posts gaan plaatsen dus ja.
Kaneel is een lieverd.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneelstokje is ook een goede gozer. Soms een tikkeltje vreemd op FOK!, maar het hart op de goede plaats denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |