Klopt wel jaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
Maar LR heeft wel gelijk hoor. Als je eenmaal over je eerste 'ik ben moe' punt heen bent dan kun je veel langer doorgaan.
Zoals 's morgens vroeg opstaan, de hele dag keihard werken om je deadlines te halen, de hele nacht doorhalen en overdag weer hetzelfde. Dan eenmaal 's avonds en klaar kan ik niet zomaar slapen hoor.
Sof en Stuart.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krek en tsjok, cachie en tjacka, veel meer die al een relatie hebben
Ik kan ook niet goed slapen onderweg. Dat ik toen 36 uur onderweg was van Maleisië terug naar huis heb ik maar iets van 2 uurtjes geslapen ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal met iemand, maar slapen in een auto is mij nog nooit gelukt.
Dan weiger ik zelfs te slapen. Is de zin volledig weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
Maar LR heeft wel gelijk hoor. Als je eenmaal over je eerste 'ik ben moe' punt heen bent dan kun je veel langer doorgaan.
Zoals 's morgens vroeg opstaan, de hele dag keihard werken om je deadlines te halen, de hele nacht doorhalen en overdag weer hetzelfde. Dan eenmaal 's avonds en klaar kan ik niet zomaar slapen hoor.
Oh ja Tjacka en Catchet ook wel natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krek en tsjok, cachie en tjacka, veel meer die al een relatie hebben
Echt?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De helft is verwijderd door een FA.
Je moet dan wel eerst door dat punt heen natuurlijkquote:
Truequote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet dan wel eerst door dat punt heen natuurlijk
BIT SC, 1 topic recordpoging snelheidquote:Op maandag 3 februari 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
Hoezo? Was je ergens echt aan het spammen?
Verwijderde posts blijven volgens mij gewoon tellen hoor. Tenzij ze je echt willen ontmoedigen natuurlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De helft is verwijderd door een FA.
Dat wel, maar ik kreeg ook een boze DMquote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwijderde posts blijven volgens mij gewoon tellen hoor. Tenzij ze je echt willen ontmoedigen natuurlijk
Klopt. Ik ging 1x toen ook tot 2 uur 's nachts ofzo gamen met de huisgenootjes van m'n vriend.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weiger ik zelfs te slapen. Is de zin volledig weg.
[..]
Oh ja Tjacka en Catchet ook wel natuurlijk.
de FOK! post illuminatie c.q. maffiaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwijderde posts blijven volgens mij gewoon tellen hoor. Tenzij ze je echt willen ontmoedigen natuurlijk
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet eens precies meer waarom het is. Het zal ook wel niets voorstellen ook
Ja je moet zulke dingen dan ook niet doen hč?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BIT SC, 1 topic recordpoging snelheid
MKquote:
True true.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je moet zulke dingen dan ook niet doen hč?
Hey! jij ook hier?quote:
Oh, eindelijk, ik treur elke dag om mijn verloren zoon.quote:
Maar wat is mijn muziek mooi als ik er volledig doorheen zitquote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt. Ik ging 1x toen ook tot 2 uur 's nachts ofzo gamen met de huisgenootjes van m'n vriend.
De dag erna ben je wel helemaal kapot natuurlijk
Hola!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey! jij ook hier?lang geleden!
MKquote:
ze is koel.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij hebt haar gemeet hč? Ik niet, ik kan er niks over zeggen.
Ja, goed met u?quote:
Ik zal hem er even bijroepen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, eindelijk, ik treur elke dag om mijn verloren zoon.
Oplett0n!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
de FOK! post illuminatie c.q. maffia
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal hem er even bijroepen.
[..]
Oplett0n!
Oh je had er al gespotquote:
Jaquote:
Op die manier heb ik het nog niet ervaren nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wat is mijn muziek mooi als ik er volledig doorheen zitGewoon in alle rust voor je uit staren en genieten. En als je er dan ook nog een biertje bij pakt welke je direct voelt zitten door je moeheid is het helemaal goed.
Volgens mij is het een afwijking,
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |