Hoiquote:
RTquote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weg.
Voel me achtergesteld hier.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, we doen allemaal wel iets waar we spijt van krijgen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Die was er net even. Nu is ze weer weg denk ik.
Zodra ik de 20 uur grens heb doorbroken kan ik juist lang doorgaan. Liever niet hoor, maar als ik naar Zweden rijd of zo dan wil ik de 30+ uur weleens halen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik houd het een uurtje of 20-21 zonder slaap vol, dan stort ik simpelweg in.
Dit is de eerste toch? Al doelde ik meer op de onderlinge posts.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stelletjes-SC, ik zeg het je
Ik zou het niet kunnenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik de 20 uur grens heb doorbroken kan ik juist lang doorgaan. Liever niet hoor, maar als ik naar Zweden rijd of zo dan wil ik de 30+ uur weleens halen.
[..]
Dit is de eerste toch? Al doelde ik meer op de onderlinge posts.
Hoe gaat het met je post doelstellingquote:
Adoptiemoeder op FOK! jaquote:
Slecht.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je post doelstelling
Dat geloof ik meteen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is volgens mij ook wel een gevalletje oefening baart kunst
Meestal met iemand, maar slapen in een auto is mij nog nooit gelukt.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
Heuj quote is stuk lijkt wel.
Maar LR, je rijdt dan toch niet zelf aan 1 stuk door hè?
Ohquote:
krek en tsjok, cachie en tjacka, veel meer die al een relatie hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik de 20 uur grens heb doorbroken kan ik juist lang doorgaan. Liever niet hoor, maar als ik naar Zweden rijd of zo dan wil ik de 30+ uur weleens halen.
[..]
Dit is de eerste toch? Al doelde ik meer op de onderlinge posts.
Kwam omdat MK last had van nesteldrang en ik een beetje eenzaam wasquote:
De helft is verwijderd door een FA.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Evengoed een fissa omdat je wss alsnog ontiegelijk veel posts hebt
Da's niet lievquote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De helft is verwijderd door een FA.
why?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De helft is verwijderd door een FA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |