Wat, Ezell is gewoon koel. Mag gezegd worden toch? #nohosselquote:
Ik zie Ezell wel voor me met zweep.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat, Ezell is gewoon koel. Mag gezegd worden toch? #nohossel
Wist niet dat dat op YT stondquote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
youtube> probleemwijken oosterparkwijk
Een aantal wel, een aantal niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wist niet dat dat op YT stondDacht ivm rechten oid van niet
Ik heb mijn billetjes al ontblootquote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je niet oppast haal ik mijn zweep weer uit de kast, verdomme
[..]
slijmmodus
Vind je?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat, Ezell is gewoon koel. Mag gezegd worden toch? #nohossel
Waarom ben ik daar wel het type voor en Aldo niet?!?!?!?!?!?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Ezell wel voor me met zweep.
Wat, ze is aardig. Ben ik nu weer raar?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb mijn billetjes al ontbloot
[..]
Vind je?
Omdat jij een sadist bent, en ik ben gewoon een lieve jongenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar wel het type voor en Aldo niet?!?!?!?!?!?
Mijn nichtje kwam toen 's middags op bezoek. Maar mijn ouders hadden uitgelegd dat ik héél erg moe zou zijn dus dat ze niet te veel van mij moest verwachten. Ging ze steeds eten en drinken voor me pakken enzo en ze ipv allemaal drukke spelletjes had ze de tafel ingericht op kleuren zodat ik lekker kon blijven zitten enzoquote:
Ezell aardig vindenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat, ze is aardig. Ben ik nu weer raar?
Jij bent veel meer alpha dan Aldo.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar wel het type voor en Aldo niet?!?!?!?!?!?
Ahwwquote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nichtje kwam toen 's middags op bezoek. Maar mijn ouders hadden uitgelegd dat ik héél erg moe zou zijn dus dat ze niet te veel van mij moest verwachten. Ging ze steeds eten en drinken voor me pakken enzo en ze ipv allemaal drukke spelletjes had ze de tafel ingericht op kleuren zodat ik lekker kon blijven zitten enzo![]()
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat jij een sadist bent, en ik ben gewoon een lieve jongen
wat?!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent veel meer alpha dan Aldo.
Ik vind heel lang niet slapen stiekem heerlijk. Alles wordt rustiger.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb toen ik naar huis ging vanuit Lissabon 2.5 uur geslapen. GIng prima
Lief hè?quote:
Stelletjes-SC, ik zeg het jequote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat leuk zo'n prille relatie in de SC.
Ik houd het een uurtje of 20-21 zonder slaap vol, dan stort ik simpelweg in.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind heel lang niet slapen stiekem heerlijk. Alles wordt rustiger.
Al delen weinigen die mening volgens mij
Ja, ik ga maar weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stelletjes-SC, ik zeg het je
Wij zijn een stel toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weg.
Voel me achtergesteld hier.
Ach, we doen allemaal wel iets waar we spijt van krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |