Ik heb al boodschappen gedaanquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaan we uit de hoogte doen?
Ga jij vandaag maar lekker alleen boodschappen doen
Doei insoquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
doei jongens tot over een maand one love
[ afbeelding ]
Oh en doeiquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
En je was alleenquote:
Succes Inso. Pak ze aan tijger!quote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je was alleen
[..]
Succes Inso. Pak ze aan tijger!
Hopelijk kunnen mijn verkregen voicechat gedichten je door moeilijke tijden trekken.
Als een blok achter #TEAMINSOMNIA_quote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
succes gozertquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gerekruteerd door een geheime organisatie om te infiltreren in een andere geheime organisatie om die van binnenuit te saboteren.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige keren geen antwoord, maar waar gaat hij dan heen?
Ik hoor een helikopter Ess. Met een beetje pech hangt dat ding weer een dag boven ons.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is gerekruteerd door een geheime organisatie om te infiltreren in een andere geheime organisatie om die van binnenuit te saboteren.
Jong...quote:Op maandag 3 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is gerekruteerd door een geheime organisatie om te infiltreren in een andere geheime organisatie om die van binnenuit te saboteren.
Ik hoor hem nog niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoor een helikopter Ess. Met een beetje pech hangt dat ding weer een dag boven ons.
Ja daarom is het ook een goede zet. Ze verwachten niet zo'n jonge spion in hun midden.quote:
Nvmquote:Op maandag 3 februari 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook een goede zet. Ze verwachten niet zo'n jonge spion in hun midden.
Vorige keer betrof het overigens een overval op een geldauto bij de Jumbo daar waar de boefjes het water in waren gesprongen tijden het vluchtenquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige keer betrof het overigens een overval op een geldauto bij de Jumbo daar waar de boefjes het water in waren gesprongen tijden het vluchten
Dat is te merken ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kansloze chick naast me, ik frustreer me
oke manquote:Op maandag 3 februari 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Als hij naar die hardstyle feestjes gaat, gaat ie echt niet aan de drugs hoor, daar vertrouw ik hem in"
Jammer, snol, 99 procent kans van wel
omdat jij er ook eentje bent?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kansloze chick naast me, ik frustreer me
Ja, ik heb zand in mijn vaginaquote:
Dus vertrouwen in haar vriend hebben en dit uiten is vreemder dan er over roddelen op een openbaar forum?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Als hij naar die hardstyle feestjes gaat, gaat ie echt niet aan de drugs hoor, daar vertrouw ik hem in"
Jammer, snol, 99 procent kans van wel
Vervelend wel. Misschien mag je Stuwie's douchekop even lenen om het uit te spoelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ik heb zand in mijn vagina
Wolf of Wallstreet al gezien?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand nog een goede film? Heb alleen nog de Top Gear van gisteren om terug te kijken, dan niks meer
genre?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand nog een goede film? Heb alleen nog de Top Gear van gisteren om terug te kijken, dan niks meer
Was een erg bijzondere aflevering wel. Het ging echt helemaal nergens overquote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is naief en ik roddel niet over mijn vriend op een openbaar forum, want die heb ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus vertrouwen in haar vriend hebben en dit uiten is vreemder dan er over roddelen op een openbaar forum?
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend wel. Misschien mag je Stuwie's douchekop even lenen om het uit te spoelen.
Maakt niet zoveel uit, wel recentelijk liever.quote:
Nee, maar 3 uur is me iets teveel van het goede nuquote:
Ik ken zat mensen die regelmatig naar een hardstyle feest gaan zonder wat te gebruiken.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is naief en ik roddel niet over mijn vriend op een openbaar forum, want die heb ik niet
12 years a slavequote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, wel recentelijk liever.
[..]
Nee, maar 3 uur is me iets teveel van het goede nu
escape planquote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, wel recentelijk liever.
[..]
Nee, maar 3 uur is me iets teveel van het goede nu
ik heb even wat te haten nodig hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die regelmatig naar een hardstyle feest gaan zonder wat te gebruiken.
Dan zeg je dit recht in hun gezicht. Dan heb je nog een leuke anekdote om hier te vertellen ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb even wat te haten nodig hoor
Beetje zinloosquote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zeg je dit recht in hun gezicht. Dan heb je nog een leuke anekdote om hier te vertellen ook.
Je weet dat ik niet met meisjes om kan gaanquote:
Ach, ik weet niet eens precies meer waarom het is. Het zal ook wel niets voorstellen ookquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet mij niet, hij vind me gewoon niet aardig of zo. Geen probleem verder, wat mij betreft. Ik ga niet in een verleden blijven hangen, en vooral niet als het over FOK! gaat.
OMG ken jij valerioquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu ook even stoer doen. De oude sixpack crew (dus met tim, valerio , sofie) heb ik wel regelmatig mee gehangen vroeger.
goede filmquote:Op maandag 3 februari 2014 16:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok, 12 years is bezig (internet is veel langzamer dan normaal, geen idee wat loos is) en escape plan blijk ik al te hebben haha. Dank, ik kan weer even vooruit.
kan ook hier kijken:quote:Op maandag 3 februari 2014 16:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok, 12 years is bezig (internet is veel langzamer dan normaal, geen idee wat loos is) en escape plan blijk ik al te hebben haha. Dank, ik kan weer even vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |